Algemene Onzin Topic - Pagina 37

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43 ... 50  Volgende
Cinderfell
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 37 DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 12:06

Strawberry schreef:
Pssst, Amy, Snowynight stond ook al bij Jaytail (A)

Dan pas ik het wel eve aan Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 12:07

Cinderpaw. schreef:
Strawberry schreef:
Pssst, Amy, Snowynight stond ook al bij Jaytail (A)

Dan pas ik het wel eve aan Wink

Oké ^-^
Reno
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 37 N3VceJw
<3
193
Afwezig
Doubt kills more dreams
than failure ever will

CAT'S PROFILE
Rank:
Reno
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 12:13

*staart naar de widgets*
Ik zie een random f. xD
Otterflight
StarClan
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 12:17

Ik haat mijn cam, hij is niet zo als ik hem wil :/
Kwa kwaliteit xD
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 12:21

OH dat zou grappig zijn! Als Cinderpaw Dyingpaw op de Gathering tegen komt XD
Brokentune
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 12:26

De ijzige wind waait over de vlakes en laat de prooidieren beven in hun holen.
Moet het niet vlaktes zijn? *heeft eens de beschrijving links gelezen, maar is te lui om een topic ervoor te openen xD*
Jaytail
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 37 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 12:31

Ik haat het als je een woord wilt typen die heel makkelijk is, maar je weet niet meer wélk woord het is x'D
Reno
Member
<3
193
Afwezig
Doubt kills more dreams
than failure ever will

CAT'S PROFILE
Rank:
Reno
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 12:41

Jaytail schreef:
Ik haat het als je een woord wilt typen die heel makkelijk is, maar je weet niet meer wélk woord het is x'D
En dat je dan wel de engelse vertaling hebt maar niet de nederlandse? xD
Dat heb ik dus vaak :')
Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 12:43

Reno schreef:
Jaytail schreef:

Juuup, ik zat net echt zo; Wtf ;____; I DONT KNOW IT ANYMORE. Net schoot te binnen; Oh ja, Begroette :')
Reno
Member
<3
193
Afwezig
Doubt kills more dreams
than failure ever will

CAT'S PROFILE
Rank:
Reno
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 12:48

Jaytail schreef:
Reno schreef:
Jaytail schreef:

Juuup, ik zat net echt zo; Wtf ;____; I DONT KNOW IT ANYMORE. Net schoot te binnen; Oh ja, Begroette :')
Hahahah xD Dat heb ik ook zo vaak als ik een serie in het engels heb gekeken en dan wil ik woorden daarvan soms gebruiken en ben ik echt zovan.. hmm.. wat was dat woord nou weer xD
Miep, verder met Smokekit, hij is een heeeeel intelligente kater en alles, maar nu twijfel ik of ik hem avontuurlijk maak zoals zijn ouders of niet, misschien dat hij gewoon maar meedoet omdat hij anders het gevoel heeft dat hij buiten de boot valt xD
Brokentune
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 12:56

Reno schreef:
Jaytail schreef:
Reno schreef:
Jaytail schreef:

Hahahah xD Dat heb ik ook zo vaak als ik een serie in het engels heb gekeken en dan wil ik woorden daarvan soms gebruiken en ben ik echt zovan.. hmm.. wat was dat woord nou weer xD
Miep, verder met Smokekit, hij is een heeeeel intelligente kater en alles, maar nu twijfel ik of ik hem avontuurlijk maak zoals zijn ouders of niet, misschien dat hij gewoon maar meedoet omdat hij anders het gevoel heeft dat hij buiten de boot valt xD

Heb ik ook vaak. Dat is te danken aan mijn reizen en mijn pa die de helft van de tijd Engels tegen me praat. Zit ik in het midden van een Nederlandse opdracht, sla ik opeens een Engels woord in mijn zin. Of op school praat ik soms random Engels, gelukkig snappen mijn vrienden het wel ^^
---
Ik ben bezig aan de aanmelding voor een sib met de naam Corekit. Ze zal random zijn :3
Reno
Member
<3
193
Afwezig
Doubt kills more dreams
than failure ever will

CAT'S PROFILE
Rank:
Reno
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 13:06

Bo: Yay :'D Smokekit is zo ongeveer:
Spoiler:
Al is dat voor de gebeurtenis van de verhaallijn natuurlijk, wat daarna met hem gebeurt blijft een verassing xD Al denk ik dat de titel van de verhaallijn wel genoeg zegt ^-^
Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 13:08

@Linn; De mijne gaat Shadekit of Shadowkit x'D Denk Shadekit though :') Die van mij word zo'n Stoere gozer die denkt dat ie alles kan, maar eigenlijk heel zwak is vanbinnen :'D
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 13:10

pfft er is een hele lijstj:
Moemoe heeft een kleine hersenbloeding
Tante en achternicht(uit familie van moemoe) hebben kanker
Vake(vader van ons mama) heeft iets aan zijn hart.

Kan het nog moeilijker voor een 13 jarige? En is dit dan al niet te veel?
Soms vraag ik me echt af waarom zo'n stomme ziektes enzo bestaan.
Reno
Member
<3
193
Afwezig
Doubt kills more dreams
than failure ever will

CAT'S PROFILE
Rank:
Reno
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 13:20

Bo: Nice nice~ Veel succes met de aanmelding maken ^-^ Ik kan niet wachten tot 'ie af is xD Eigenlijk kan ik niet wachten tot ze allemaal af zijn haha xD
Brokentune
Member
Bo2
608
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 13:22

@Linn: Nice karakterje :3 Core zal meer een kit zijn die snel afgeleid is en snel van plan en idee veranderd. Iets in die aard~
Reno
Member
<3
193
Afwezig
Doubt kills more dreams
than failure ever will

CAT'S PROFILE
Rank:
Reno
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 13:23

Bo: Klinkt goed ^^'' En ik ben echt iets van plan met little Smokekit <'3 Hij zal sowieso verlaat apprentice worden én verlaat warrior, misschien dat hij helemaal geen warrior wordt, maar dat laat ik over aan Dawnstar's oordeel hehe xD
Bassdrop
Member
PENTAHOLIC (Marieke)
177
Actief

CAT'S PROFILE
Bassdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 13:42

Miërp, ik wil iets doen met mijn game-maker-ding, maar weet niet wat xd
Dustrise
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 37 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 13:55

Voorsteltopic sheet Smokekit:
Setje Smokekit:

OH and please, don't get scared by this little guy, this is how he looks after the storyline :') Nu ziet hij er precies zo uit, maar dan liever en kleiner en de aders zijn nu niet te zien in zijn ogen xD
Bassdrop
Member
PENTAHOLIC (Marieke)
177
Actief

CAT'S PROFILE
Bassdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 13:56

@Linn, he looks cute (and a little bit evil) :3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 37 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: