|
|
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 21:58 | |
| - Owyn schreef:
- @Bobo
Ik herkende Never eerst helemaal niet met dit setje ;o Siert hem wel ^^ Weltrustenn He needed a make-over ;3 en tx ^^ *springt van de wifi* |
|
| |
Assie 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 21:59 | |
| Idd het is ff wennen ^^ maar het is wel mooi
Owyn, shall we do a new topic Owyn x Indi ? Ik wil vanaav gerust aanmaken, kijk je maar wanneer je kan reageren ^^
Ik ben nog wat posten nu... |
|
| |
Jara 257 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 22:06 | |
| @Assie Is goedd! ;d Kan Owie lekker brommen omdat Indi zijn hulp niet wou accepteren ;p En het zou heel fijn zijn als jij hem zou willen maken, mn pa zeurt dat ik van de wifi af moet -.- |
|
| |
Assie 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 22:08 | |
| Zeker ^^ Ken het geval ;/ zojuist ook last van gehad met m'n ouders xD
Hmm een sheet zoeken zit er niet meer in, maar dat zat er sws niet meer in |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 22:16 | |
| omg D: Ik kom erachter dat een klasgenoot van de basisschool gewoon bij Oranje Onder 16 speelt o; Ziek cool x'D |
|
| |
–Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 22:20 | |
| - Shrewstar schreef:
- omg D: Ik kom erachter dat een klasgenoot van de basisschool gewoon bij Oranje Onder 16 speelt o;
Ziek cool x'D Dat is zooo gaaf o.º Wat's z'n -achter-naam *is klaar om 'm op te zoeken xD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 22:20 | |
| - Crimsonpaw schreef:
- Shrewstar schreef:
- omg D: Ik kom erachter dat een klasgenoot van de basisschool gewoon bij Oranje Onder 16 speelt o;
Ziek cool x'D Dat is zooo gaaf o.º Wat's z'n -achter-naam *is klaar om 'm op te zoeken xD Sidoel x'D Hij speelt ook bij Ajax Btjes of Atjes geen idee xD |
|
| |
–Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 22:22 | |
| - Shrewstar schreef:
- Crimsonpaw schreef:
- Shrewstar schreef:
Ziek cool x'D Dat is zooo gaaf o.º Wat's z'n -achter-naam *is klaar om 'm op te zoeken xD Sidoel x'D Hij speelt ook bij Ajax Btjes of Atjes geen idee xD Darren Sidoel? Want dan heb 'k 'm gevunden ;D |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 22:23 | |
| Ben terug, was ff bezig, iets gemist? XD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 22:24 | |
| - Crimsonpaw schreef:
- Shrewstar schreef:
- Crimsonpaw schreef:
- Shrewstar schreef:
Ziek cool x'D Dat is zooo gaaf o.º Wat's z'n -achter-naam *is klaar om 'm op te zoeken xD Sidoel x'D Hij speelt ook bij Ajax Btjes of Atjes geen idee xD Darren Sidoel? Want dan heb 'k 'm gevunden ;D Jup! :DD && correctie, de C1 van Ajax x'D |
|
| |
–Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 22:31 | |
| - Shrewstar schreef:
- Crimsonpaw schreef:
- Shrewstar schreef:
- Crimsonpaw schreef:
- Shrewstar schreef:
Ziek cool x'D Dat is zooo gaaf o.º Wat's z'n -achter-naam *is klaar om 'm op te zoeken xD Sidoel x'D Hij speelt ook bij Ajax Btjes of Atjes geen idee xD Darren Sidoel? Want dan heb 'k 'm gevunden ;D Jup! :DD && correctie, de C1 van Ajax x'D Haha -He'll get there xD- - De 1ste van recht right?:
|
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 22:34 | |
| - Crimsonpaw schreef:
- Shrewstar schreef:
- Crimsonpaw schreef:
- Shrewstar schreef:
- Crimsonpaw schreef:
- Shrewstar schreef:
Ziek cool x'D Dat is zooo gaaf o.º Wat's z'n -achter-naam *is klaar om 'm op te zoeken xD Sidoel x'D Hij speelt ook bij Ajax Btjes of Atjes geen idee xD Darren Sidoel? Want dan heb 'k 'm gevunden ;D Jup! :DD && correctie, de C1 van Ajax x'D Haha -He'll get there xD-
- De 1ste van recht right?:
Jup! xD Sowieso en dan bij het echte Ajax dan zeg ik zo van; 'Die heeft bij mij in de klas gezeten! >:DD' |
|
| |
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 22:35 | |
| |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 22:35 | |
| Idd zwaar hard xD *Herinnerd zich de tijd toen ikzelf met een stalker zat* man, dat was pas erg |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 22:36 | |
| @Babs;; Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, dus als je ooit verdwenen bent van WC.. dan weet ik waar ik je moet vinden.. >:DD |
|
| |
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 22:37 | |
| |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 22:37 | |
| - Autumnwish schreef:
- Oh waar dan? ;p
Apeldoorn *gokgok* |
|
| |
–Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 22:42 | |
| - Autumnwish schreef:
- Oh waar dan? ;p
In je BED! -oke.. Random..- *gaat verder met Tumblr account aanmaken* Nog iemand die ik moet volgen? |
|
| |
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 22:43 | |
| Waar ik A'doorn?(A)
OH MENSEN MENSEN MENSEN
Remembe rdie Engels presentatie? Waarvoor ik het zo bestierf?CCC: Ik heb een 9.7 :DDDDD |
|
| |
–Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 22:44 | |
| - Autumnwish schreef:
- Waar ik A'doorn?(A)
OH MENSEN MENSEN MENSEN
Remembe rdie Engels presentatie? Waarvoor ik het zo bestierf?CCC: Ik heb een 9.7 :DDDDD Wow!! Gefeliciteerd!!! -we wisten wel dat het je ging lukken ;D- |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|