|
|
» Chi « 159 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 9:42 | |
| - Mazelock schreef:
- Scorpionsting schreef:
- Mazelock schreef:
- Ik heb plots inspi voor Maze xD
Iemand topicje? :3 --- Strx ga ik naar een stal met 80 paarden, mensen die ons hebben uitgenodigd, misschien mag ik er één rijden. Sow happy. En er hebben ook mensen gevraagd of ik hun 15 arabieren wil verzorgen, ik heb tot nu toe gezegd dat ik het nog niet doe. Maar nu zit ik te twijfelen xD 15 arabieren? Als rijden erbij hoort, geloof me, dan kom je niet klaar op één dag. xD I know, maar er zijn er maar 3 zadelmak, dus moet ik de rest dan ook zadelmak maken. Ik geloof ook dat er 3 veulens en 2 jaarlingen bijzitten. Dus tja, ik zit te twijfelen omdat ik een eigen paard heb en ik hem ook iedere dag rij :/ Met school erbij lijkt me dat echt teveel werk. Sws zijn arabieren niet het makkelijkste ras, en moet je echt goed opletten hoe je die opleert. Ik ken er een van de manege waar ik vroeger ging rijden en die was echt pas helemaal rustig onder het zadel op tien jaar. En als je zelf nog een paard heb, moet je zien dat je die ofc niet gaat verwaarlozen qua aandacht. ^^ |
|
| |
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 9:45 | |
| - Scorpionsting schreef:
- Mazelock schreef:
- Scorpionsting schreef:
- Mazelock schreef:
Iemand topicje? :3 --- Strx ga ik naar een stal met 80 paarden, mensen die ons hebben uitgenodigd, misschien mag ik er één rijden. Sow happy. En er hebben ook mensen gevraagd of ik hun 15 arabieren wil verzorgen, ik heb tot nu toe gezegd dat ik het nog niet doe. Maar nu zit ik te twijfelen xD 15 arabieren? Als rijden erbij hoort, geloof me, dan kom je niet klaar op één dag. xD I know, maar er zijn er maar 3 zadelmak, dus moet ik de rest dan ook zadelmak maken. Ik geloof ook dat er 3 veulens en 2 jaarlingen bijzitten. Dus tja, ik zit te twijfelen omdat ik een eigen paard heb en ik hem ook iedere dag rij :/ Met school erbij lijkt me dat echt teveel werk. Sws zijn arabieren niet het makkelijkste ras, en moet je echt goed opletten hoe je die opleert. Ik ken er een van de manege waar ik vroeger ging rijden en die was echt pas helemaal rustig onder het zadel op tien jaar. En als je zelf nog een paard heb, moet je zien dat je die ofc niet gaat verwaarlozen qua aandacht. ^^ Ja dat dacht ik nu ook. Maar ik twijfel omdat ik gewend ben om een paar paarden op een dag te rijden, maar nu ik weg ben uit die manege waar ik dat moest doen, heb ik het gevoel dat ik niet genoeg meer rijd. Maar nu ik het ook zo zie met mijn studies denk ik dat ik het ook niet ga doen, misschien in de zomervakantie... Waarom is er altijd zoveel keuze :c |
|
| |
» Chi « 159 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 9:50 | |
| - Mazelock schreef:
- Scorpionsting schreef:
- Mazelock schreef:
- Scorpionsting schreef:
- Mazelock schreef:
Iemand topicje? :3 --- Strx ga ik naar een stal met 80 paarden, mensen die ons hebben uitgenodigd, misschien mag ik er één rijden. Sow happy. En er hebben ook mensen gevraagd of ik hun 15 arabieren wil verzorgen, ik heb tot nu toe gezegd dat ik het nog niet doe. Maar nu zit ik te twijfelen xD 15 arabieren? Als rijden erbij hoort, geloof me, dan kom je niet klaar op één dag. xD I know, maar er zijn er maar 3 zadelmak, dus moet ik de rest dan ook zadelmak maken. Ik geloof ook dat er 3 veulens en 2 jaarlingen bijzitten. Dus tja, ik zit te twijfelen omdat ik een eigen paard heb en ik hem ook iedere dag rij :/ Met school erbij lijkt me dat echt teveel werk. Sws zijn arabieren niet het makkelijkste ras, en moet je echt goed opletten hoe je die opleert. Ik ken er een van de manege waar ik vroeger ging rijden en die was echt pas helemaal rustig onder het zadel op tien jaar. En als je zelf nog een paard heb, moet je zien dat je die ofc niet gaat verwaarlozen qua aandacht. ^^ Ja dat dacht ik nu ook. Maar ik twijfel omdat ik gewend ben om een paar paarden op een dag te rijden, maar nu ik weg ben uit die manege waar ik dat moest doen, heb ik het gevoel dat ik niet genoeg meer rijd. Maar nu ik het ook zo zie met mijn studies denk ik dat ik het ook niet ga doen, misschien in de zomervakantie... Waarom is er altijd zoveel keuze :c 15 paarden zijn echt wel veel hoor. Ik verzorg nu één paard, en besteed er dus iedere dag dat ik daar ben bijna vijf uur aan, ben fietsen inbegrepen. Maar goed, aan jou de keuze. xD Ik werd ook ooit eens gevraagd door een vriendin van mijn moeder om voor arabieren te zorgen, zij had er drie. Heb ik ook niet gedaan. ^^ |
|
| |
Mrs. Estheim 170 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 10:00 | |
| Derp, all that horse talk. Nu mis k paardrijden weer |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 10:14 | |
| - Mazelock schreef:
Iemand topicje? :3 --- Strx ga ik naar een stal met 80 paarden, mensen die ons hebben uitgenodigd, misschien mag ik er één rijden. Sow happy. En er hebben ook mensen gevraagd of ik hun 15 arabieren wil verzorgen, ik heb tot nu toe gezegd dat ik het nog niet doe. Maar nu zit ik te twijfelen xD ik heb nog ergens een topic openstaan met Snowfinch :3 |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 10:33 | |
| - Scorpionsting schreef:
- Mazelock schreef:
- Scorpionsting schreef:
- Mazelock schreef:
- Scorpionsting schreef:
- Mazelock schreef:
Iemand topicje? :3 --- Strx ga ik naar een stal met 80 paarden, mensen die ons hebben uitgenodigd, misschien mag ik er één rijden. Sow happy. En er hebben ook mensen gevraagd of ik hun 15 arabieren wil verzorgen, ik heb tot nu toe gezegd dat ik het nog niet doe. Maar nu zit ik te twijfelen xD 15 arabieren? Als rijden erbij hoort, geloof me, dan kom je niet klaar op één dag. xD I know, maar er zijn er maar 3 zadelmak, dus moet ik de rest dan ook zadelmak maken. Ik geloof ook dat er 3 veulens en 2 jaarlingen bijzitten. Dus tja, ik zit te twijfelen omdat ik een eigen paard heb en ik hem ook iedere dag rij :/ Met school erbij lijkt me dat echt teveel werk. Sws zijn arabieren niet het makkelijkste ras, en moet je echt goed opletten hoe je die opleert. Ik ken er een van de manege waar ik vroeger ging rijden en die was echt pas helemaal rustig onder het zadel op tien jaar. En als je zelf nog een paard heb, moet je zien dat je die ofc niet gaat verwaarlozen qua aandacht. ^^ Ja dat dacht ik nu ook. Maar ik twijfel omdat ik gewend ben om een paar paarden op een dag te rijden, maar nu ik weg ben uit die manege waar ik dat moest doen, heb ik het gevoel dat ik niet genoeg meer rijd. Maar nu ik het ook zo zie met mijn studies denk ik dat ik het ook niet ga doen, misschien in de zomervakantie... Waarom is er altijd zoveel keuze :c 15 paarden zijn echt wel veel hoor. Ik verzorg nu één paard, en besteed er dus iedere dag dat ik daar ben bijna vijf uur aan, ben fietsen inbegrepen. Maar goed, aan jou de keuze. xD Ik werd ook ooit eens gevraagd door een vriendin van mijn moeder om voor arabieren te zorgen, zij had er drie. Heb ik ook niet gedaan. ^^ Zou je er niet 1 of 2 of zo iets kunnen doen in plaats van alle 15? c: |
|
| |
PENTAHOLIC (Marieke) 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 10:36 | |
| good mornin' :3 Zometeen naar een vriendin |
|
| |
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 11:22 | |
| Goedemorgen/middag~
Ik heb zo meteen presentatie, ik besterf het. :C |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 11:25 | |
| Zou ik Cinder(die mank loopt) naar de gathering sturen? |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 12:06 | |
| |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 12:13 | |
| Ik denk dat ik met Choppedpaw naar de gathering ga :3 |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 12:14 | |
| - Choppedpaw schreef:
- Ik denk dat ik met Choppedpaw naar de gathering ga :3
+1 ik denk dat ik Cinder met haar slechte poot er ook naar toe laat gaan. |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 12:27 | |
| Mimi, Thessa? Zullen we met zijn drieën naar de gathering? |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 12:28 | |
| Goede middag everyone |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 12:32 | |
| Oh derp, er is zo'n upcoming sim en ik ben echt zo excited dat ik zoveel ideeën heb en ik heb ze nu maar eens voorgesteld aan de eigenaar daarvan xD Just like.. Ik begon met een idee uit te schrijven en daarna was het BOEM zoveel ideeën :-: I hope I'm not bothering them xD |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 13:32 | |
| |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 13:36 | |
| Idd,wachten tot setje van Snowyleaf af is. |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 13:37 | |
| Tekening van Silverthorn staat in men topic ^^ Ben d'r trots op |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 13:38 | |
| Pfff... Ik weet niet wat ik moet kiezen.. Ik ga een aanmelding maken voor Bo, als Elder van SC, maar weet niet of 't een zwarte kat gaat worden, of een grijze tabby... Allebei sowieso langharig.. Iemand die me kan helpen met kiezen? Voor grijze tabby heb ik dit plaatje; https://31.media.tumblr.com/3553974abab70574034cf26672e841ae/tumblr_mz2dtoojGp1qjev1to1_500.jpg Voor zwarte kat moet ik er nog leuke gaan zoeken ... Het wordt trouwens een poes ;3 Wie kan me helpen kiezen? :33 |
|
| |
PENTAHOLIC (Marieke) 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 13:39 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |