|
|
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 22:16 | |
| |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 22:17 | |
| - Crimsonpaw schreef:
- *voelt zich bekeken* thanx!! Ik post zo, nu ben k even gezellig aan het doen met m'n ouders ;')
Soof, nope xD me too! Gelukkig x'D |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 22:19 | |
| *Facepaw* Smoke rests his case. x'D
Ik ga terug naar Autumnwish. I love her so much <3 |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 22:27 | |
| @Babs, een topicje Autumn x Snow? :3 |
|
| |
–Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 22:37 | |
| - Smokebreath schreef:
- *Facepaw* Smoke rests his case. x'D
Ik ga terug naar Autumnwish. I love her so much <3 I get it, she's fluffy too… But look at him *melts* Soo, nu nog ff posten met Crimson, en de rest laat ik voor vandaag ff voor wat het is heuwr ;D |
|
| |
Chi (: 609 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 22:40 | |
| Ik heb zin om met Apple naar de gathering te gaan, ergens.. xD |
|
| |
Assie 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 22:45 | |
| Oehh spannend in zone stad... zal het beter opnemen de volgende keer, want ik zal het vast weer missen
En ik wil weer posten bij de gathering, maar eerst m'n andere topic |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 22:47 | |
| En toen had ik deze dingen weer leven in geblazen. Yay. Ik moet eigenlijk nog steeds leren. Concentratie still zero.
|
|
| |
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 22:49 | |
| Topic? Sure! Als jij 'm aanmaakt. xD Ik ben een Engels presentatie uit m'n hoofd aan het stampen. (A) |
|
| |
–Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 22:50 | |
| *nods* yep, overal gepost, ik duik m'n bed in C ya guys! |
|
| |
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 22:55 | |
| |
|
| |
Assie 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 0:14 | |
| Stil en toen waren de leuke programma's gedaan :c
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 8:16 | |
| |
|
| |
A friend in the dark ♥ 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 9:01 | |
| Goeiemorgen! De uitslag van mijn broertje is uit, hij had enkel een stoot tegen een bepaald been gehad waardoor hij even niks hoorde, dus er was eigenlijk niks aan de hand :3 |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 9:03 | |
| Goedemorgen!
IK HOU ZO VAN VAKANTIEE! <3 Morgen zie ik Chi'tje weer <3 Donderdag ga ik Pompeii kijken en ga ik naar een vriendin We gaan waarschijnlijk ook nog 'n keertje ergens wandelen, gewoon met ons gezin (want het is al heel erg lang geleden dat we nog iets samen hebben gedaan *kijkt haar broer boos aan*) En dan is het nog is trickriding, zaterdag.. I LOVE YOU, VACATION!! <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 9:14 | |
| meh, ik probeer te tekenen... maar schijnbaar heefd de nicht van mijn vader niet door dat ik niet kan tekenen als iemand om de drie minuten over mijn schouder komt kijken -.- |
|
| |
» Chi « 159 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 9:29 | |
| - Snowfinch schreef:
- meh, ik probeer te tekenen...
maar schijnbaar heefd de nicht van mijn vader niet door dat ik niet kan tekenen als iemand om de drie minuten over mijn schouder komt kijken -.- Deels de reden waarom ik altijd op m'n kamer teken. xD |
|
| |
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 9:32 | |
| Ik heb plots inspi voor Maze xD Iemand topicje? :3 --- Strx ga ik naar een stal met 80 paarden, mensen die ons hebben uitgenodigd, misschien mag ik er één rijden. Sow happy. En er hebben ook mensen gevraagd of ik hun 15 arabieren wil verzorgen, ik heb tot nu toe gezegd dat ik het nog niet doe. Maar nu zit ik te twijfelen xD |
|
| |
» Chi « 159 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 9:36 | |
| - Mazelock schreef:
- Ik heb plots inspi voor Maze xD
Iemand topicje? :3 --- Strx ga ik naar een stal met 80 paarden, mensen die ons hebben uitgenodigd, misschien mag ik er één rijden. Sow happy. En er hebben ook mensen gevraagd of ik hun 15 arabieren wil verzorgen, ik heb tot nu toe gezegd dat ik het nog niet doe. Maar nu zit ik te twijfelen xD 15 arabieren? Als rijden erbij hoort, geloof me, dan kom je niet klaar op één dag. xD |
|
| |
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 9:38 | |
| - Scorpionsting schreef:
- Mazelock schreef:
- Ik heb plots inspi voor Maze xD
Iemand topicje? :3 --- Strx ga ik naar een stal met 80 paarden, mensen die ons hebben uitgenodigd, misschien mag ik er één rijden. Sow happy. En er hebben ook mensen gevraagd of ik hun 15 arabieren wil verzorgen, ik heb tot nu toe gezegd dat ik het nog niet doe. Maar nu zit ik te twijfelen xD 15 arabieren? Als rijden erbij hoort, geloof me, dan kom je niet klaar op één dag. xD I know, maar er zijn er maar 3 zadelmak, dus moet ik de rest dan ook zadelmak maken. Ik geloof ook dat er 3 veulens en 2 jaarlingen bijzitten. Dus tja, ik zit te twijfelen omdat ik een eigen paard heb en ik hem ook iedere dag rij :/ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|