Algemene Onzin Topic - Pagina 13

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 31 ... 50  Volgende
Otterflight
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 13 DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimema 3 maa 2014 - 22:16

@ Dawn,

Meh, oefenen hé?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 13 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimema 3 maa 2014 - 22:17

Crimsonpaw schreef:
*voelt zich bekeken* thanx!! Ik post zo, nu ben k even gezellig aan het doen met m'n ouders ;')

Soof, nope xD me too!
Gelukkig x'D
Smokebreath
StarClan
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimema 3 maa 2014 - 22:19

*Facepaw* Smoke rests his case. x'D

Ik ga terug naar Autumnwish. I love her so much <3
Snowfinch
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
75
Actief

CAT'S PROFILE
Snowfinch
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimema 3 maa 2014 - 22:27

@Babs, een topicje Autumn x Snow? :3
Crimsoncry
StarClan
–Red Dawn–
248
Actief

CAT'S PROFILE
Crimsoncry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimema 3 maa 2014 - 22:37

Smokebreath schreef:
*Facepaw* Smoke rests his case. x'D

Ik ga terug naar Autumnwish. I love her so much <3

I get it, she's fluffy too… But look at him *melts*

Soo, nu nog ff posten met Crimson, en de rest laat ik voor vandaag ff voor wat het is heuwr ;D
Applefrost
Member
Chi (:
609
Actief

CAT'S PROFILE
Applefrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimema 3 maa 2014 - 22:40

Ik heb zin om met Apple naar de gathering te gaan, ergens.. xD
Ezo
Member
Assie
69
Actief

CAT'S PROFILE
Ezo
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimema 3 maa 2014 - 22:45

Oehh spannend in zone stad... zal het beter opnemen de volgende keer, want ik zal het vast weer missen

En ik wil weer posten bij de gathering, maar eerst m'n andere topic
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimema 3 maa 2014 - 22:47

En toen had ik deze dingen weer leven in geblazen. Yay. Ik moet eigenlijk nog steeds leren. Concentratie still zero.

Autumnwish
Member
Babs
184
Actief

CAT'S PROFILE
Autumnwish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimema 3 maa 2014 - 22:49

Topic? Sure! Als jij 'm aanmaakt. xD Ik ben een Engels presentatie uit m'n hoofd aan het stampen. (A)
Crimsoncry
StarClan
–Red Dawn–
248
Actief

CAT'S PROFILE
Crimsoncry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimema 3 maa 2014 - 22:50

*nods* yep, overal gepost, ik duik m'n bed in C ya guys!
Autumnwish
Member
Babs
184
Actief

CAT'S PROFILE
Autumnwish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimema 3 maa 2014 - 22:55

Weltrusten~!
Lavenderfeather
Member
Assie
274
Actief

CAT'S PROFILE
Lavenderfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 0:14

Stil
en toen waren de leuke programma's gedaan :c
Snowfinch
Member
75
Actief

CAT'S PROFILE
Snowfinch
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 8:16

goedemorgen iedereen^^
Lakeside
StarClan
A friend in the dark ♥
252
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lakeside
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 9:01

Goeiemorgen! Very Happy
De uitslag van mijn broertje is uit, hij had enkel een stoot tegen een bepaald been gehad waardoor hij even niks hoorde, dus er was eigenlijk niks aan de hand :3
Roseheart
Member
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 9:03

Goedemorgen!

IK HOU ZO VAN VAKANTIEE! <3
Morgen zie ik Chi'tje weer <3
Donderdag ga ik Pompeii kijken en ga ik naar een vriendin
We gaan waarschijnlijk ook nog 'n keertje ergens wandelen, gewoon met ons gezin (want het is al heel erg lang geleden dat we nog iets samen hebben gedaan *kijkt haar broer boos aan*)
En dan is het nog is trickriding, zaterdag.. I LOVE YOU, VACATION!! <3
Snowfinch
Member
75
Actief

CAT'S PROFILE
Snowfinch
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 9:14

meh, ik probeer te tekenen...
maar schijnbaar heefd de nicht van mijn vader niet door dat ik niet kan tekenen als iemand om de drie minuten over mijn schouder komt kijken -.-
Scorpionsting
Member
» Chi «
159
Actief

CAT'S PROFILE
Scorpionsting
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 9:29

Snowfinch schreef:
meh, ik probeer te tekenen...
maar schijnbaar heefd de nicht van mijn vader niet door dat ik niet kan tekenen als iemand om de drie minuten over mijn schouder komt kijken -.-

Deels de reden waarom ik altijd op m'n kamer teken. xD
Mazelock
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 13 FiB5aEE
Bo II
333
Actief
You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.

CAT'S PROFILE
Rank:
Mazelock
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 9:32

Ik heb plots inspi voor Maze xD
Iemand topicje? :3
---
Strx ga ik naar een stal met 80 paarden, mensen die ons hebben uitgenodigd, misschien mag ik er één rijden. Sow happy. En er hebben ook mensen gevraagd of ik hun 15 arabieren wil verzorgen, ik heb tot nu toe gezegd dat ik het nog niet doe. Maar nu zit ik te twijfelen xD
Scorpionsting
Member
» Chi «
159
Actief

CAT'S PROFILE
Scorpionsting
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 9:36

Mazelock schreef:
---
Strx ga ik naar een stal met 80 paarden, mensen die ons hebben uitgenodigd, misschien mag ik er één rijden. Sow happy. En er hebben ook mensen gevraagd of ik hun 15 arabieren wil verzorgen, ik heb tot nu toe gezegd dat ik het nog niet doe. Maar nu zit ik te twijfelen xD

15 arabieren?
Als rijden erbij hoort, geloof me, dan kom je niet klaar op één dag. xD
Mazelock
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 13 FiB5aEE
Bo II
333
Actief
You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.

CAT'S PROFILE
Rank:
Mazelock
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedi 4 maa 2014 - 9:38

Scorpionsting schreef:
Mazelock schreef:
---

15 arabieren?
Als rijden erbij hoort, geloof me, dan kom je niet klaar op één dag. xD
I know, maar er zijn er maar 3 zadelmak, dus moet ik de rest dan ook zadelmak maken. Ik geloof ook dat er 3 veulens en 2 jaarlingen bijzitten. Dus tja, ik zit te twijfelen omdat ik een eigen paard heb en ik hem ook iedere dag rij :/
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 13 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 31 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: