| Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
|
|
Yanthe 470 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 4 jun 2015 - 0:35 | |
| Bunny! Ik vind dat je echt geweldig werk hebt geleverd met Whitelion als deputy en ik denk wel dat iedereen dat ziet. Blijf dat dus zeker volhouden. White heeft btw ook echte een prachtige nieuwe ava. Jij was de eerste die ik hier echt leerde kennen én ontmoet heb. Je bent gezellig en zit altijd vol met frisse, nieuwe ideeën ;D |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 4 jun 2015 - 0:44 | |
| Moet k jou serieus een compliment geven? Gadverdamme x'D meid jij bent een bonk geweldigheid. ik hou van onze skype gesprekken ( en jouw manier om mij verslaafd te maken aan muziek) je bent een geweldige meid and i love ya so much <3 |
|
| |
Endria/Knight 227 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 4 jun 2015 - 9:09 | |
| Waar moet ik beginnen^^
Ten eerste vind ik je een geweldige rpg'er, en ik vind je karakters en verhaallijnen echt geweldig. Ook vind ik Butter eigenlijk de beste clanleider omdat ze alles lekker actief houd. Ik vind je buiten de rpg om ook een geweldige meid, en het is altijd gezellig. |
|
| |
Hannah 553 Actief I do it all the time
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 4 jun 2015 - 10:01 | |
| Knnniiiggghtt :DD Ik blijf je gewoon voor altijd zo noemen of je het wil of niet. Maar ik wou jou een compliment geven. <3 Je bent een geweldige rpg'er. Je accountjes zijn allemaal erg origineel en het is leuk om met jou te posten. Je post lekker snel en zo gaat het allemaal super snel en leuk. De topics met Flash & Broken blijven altijd wel leuk. Buiten de rpg ben je ook een gezellig meid waarmee je leuke gesprekken kan hebben. Buiten de rpg ken ik je niet geweldig goed, maar ik zou je met alle plezier beter willen leren kennen. <'3 |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 10 jun 2015 - 18:21 | |
| Ik ken je persoonlijk niet heel goed, maar ik vind je karakters echt super sweet <3 (yes, ook de evil ones 8) ) en je brengt altijd een hele vrolijke en gezellige sfeer met je mee, in het aot bijvoorbeeld. Je setjes zijn ook <3___<3 en jaaaa, ik hoop dat je nog heel lang blijft op wc! (: |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 10 jun 2015 - 18:22 | |
| Hehe >:'3 Well, om te beginnen ben ik altijd al enorm fan geweest van jouw accounts, en daarmee bedoel ik ook allemaal. Hoe Hawk vroeger de mentor van Brave was, het hele gedoe tussen Ash en Fawn en nu de leuke topics tussen Cedar en Ivy. Je bent echt een geweldig persoon, eentje waarvan ik me niet kan voorstellen dat we die zouden kunnen missen op WC <'3 |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 10 jun 2015 - 18:31 | |
| Daantje, Jou ken ik nu al best lang hier op WC. We hebben altijd wel leuke topics gehad, de Fawn x Thrush topics, bijvoorbeeld. Je accounts zijn heel leuk en creatief en daarnaast ben je ook gewoon een tof en gezellig persoontje. Jup, WC mag je niet verlaten. |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 10 jun 2015 - 18:42 | |
| Natthiieeeee <'3 Jij bent zo'n belangrijk persoon voor mij. Je bent gewoon vaak positief en dat maakt mij zo vrolijk! Daarnaast kan ik echt met je lachen, wat natuurlijk ook belangrijk is!! I love uuuu! |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 10 jun 2015 - 18:50 | |
| Ik vind t zo leuk dat je mn kitten speelt, want je doet t zo geweldig <3 Je chars zijn leuk en je topics ook, wat voor gekke situaties dan ook. Als je vrolijk bent dan slaat dat ook gewoon over op anderen en op meetings kunnen we altijd lachen. Weet ook zeker dat je t super gaat blijven doen met Future :3 |
|
| |
Els 366 Actief I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 10 jun 2015 - 18:54 | |
| Wazziee, ik heb zoveel complimentjes voor jou ohmy~ Je bent echt een geweldige vriendin en waifu en ik ben zo blij dat we op de piepschuim meeting gingen praten. ;v; Ik kan altijd met je lachen maar je ook jankend opbellen of naar je huis vluchten als het weer eens Foxdung gaat.. :'D Ik kan eigenlijk wel een heel boek schrijven met complimentjes voor jou maar al dat leeswerk doe ik je niet aan. Ik heb super veel zin in onze vakantie! Stay awesome waifu~ <3 |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 10 jun 2015 - 18:56 | |
| - Juul was me voor; evil:
Omdat ik je graag een compliment wil geven <3 Wazzie, ik vind je zo'n leuke meid. Je bent echt een geweldige vriendin waar ik graag mee omga en ook gewoon fijn terecht kan. Je bent lief, grappig en begripvol, dat vind ik fijn aan je. Ook kan ik echt lol met je maken! Verder ben je echt een super coole cosplayer, dat moest ook even gezegd worden. I luff ya! x
Juultjepuultje, je bent echt super mooi. Dat moest ik als eerste zeggen. Daarnaast ben ook jij een geweldige cosplayer; elk karakter past wel bij je. Je bent super grappig en lief. We moeten nog steeds eens super awesome meeten enzo, want dat lijkt me heel gezellig! *hugs* |
|
| |
Hannah 25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 10 jun 2015 - 21:10 | |
| Je bent erg stoer en volgens mij ook pittig xP |
|
| |
Liz 516 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 10 jun 2015 - 23:39 | |
| Hmm, ik ken je eigenlijk niet echt qua persoonlijkheid enzo maar ik vind wel dat je een erg leuk setje hebt en zover ik van het setje af kan lezen wordt heartstream ook een leuk en uitdagend karakter ;3 |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 13 jun 2015 - 14:23 | |
| Lizzzzzzzlleeeeee <'3
Ik ken je echt al hééééeél lang, een ik heb je zó gemist! Ik ben blij dat je terug bent, je hebt mij altijd blij gemaakt en heb altijd om jou kunnen lachen! <3 |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 13 jun 2015 - 14:32 | |
| Iroooooó, Karate leerling van mij enzo! Ik vind je echt een top meid, grappig, mooi, lief, vrolijk, een top gezelschap! Daarnaast vind ik je karakters super vet en ben je een goede RPG'er (we moeten echt meer contact hebben in de RPG.) Ik kan niet wachten op onze volgende meet.
x |
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 13 jun 2015 - 15:13 | |
| Nath, waar moet ik beginnen. Ik ken je al een tijdje [nog van WS], en ik vind je echt een geldige meid. Je bent altijd gezellig, en je karakters zijn altijd geweldig. Je topic zijn altijd leuk om te lezen, en het is altijd leuk op een van jouw karakters tegen te komen in de RPG. Of het nou Ceylen of Smokegaze is^^ |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 15 jun 2015 - 18:37 | |
| ENDRIAAA Ik ken jou nog van echt een tijdje geleden. En een van de eerste koppel die ik echt leuk vond om te spelen. Dandy & Lovly. You're awesome en tis altijd leuk om met je te rpg'en. En de topics na een hele tijd weer terug te lezen xD
|
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 15 jun 2015 - 21:17 | |
| Tess <3 Jij bent een bal awesomeness. Toen ik je ontmoette op de meeting ging dat als volgt, jij knuffelde iedereen die je tegenkwam en daarna vroeg je pas wie ze eigenlijk waren. Ik kreeg jou Swirl xD je bent gewoon veel te aardig en cool en lief en je hebt awesome karakters en awwwww
en ik hou van je haar xD Je bent veel te awesome ly |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 18 jun 2015 - 11:41 | |
| Jeltjeeee!! jij bent echt een super-cool-awesome-geweldig-persoontje! En Clouddust is zo smexyy xD Je tekeningen zijn gewoon super-mooi, en je rpg't kei goed! Je geeft nog eens inspi aan Inner xD op de meet was je zo, aww, zo'n hyper-actieve meid, en dat is zo leuwk!! (en je praat zo leuwk xD) Jeltje, goed mensje c: ly xx |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 18 jun 2015 - 11:49 | |
| Hee meid, Zoé je bent een aardig en gezellig persoon. Ik praat graag met jou :3 ! Ik hou van jou enthousiasme en vriendelijke karakter |
|
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
| |
|
| |
|