Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 46 ... 50  Volgende
Lumina
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 5O71lcB
Yanthe
470
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lumina
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 Icon_minitimedo 4 jun 2015 - 0:35

Bunny! Ik vind dat je echt geweldig werk hebt geleverd met Whitelion als deputy en ik denk wel dat iedereen dat ziet. Blijf dat dus zeker volhouden. White heeft btw ook echte een prachtige nieuwe ava. Jij was de eerste die ik hier echt leerde kennen én ontmoet heb. Je bent gezellig en zit altijd vol met frisse, nieuwe ideeën ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 Icon_minitimedo 4 jun 2015 - 0:44

Moet k jou serieus een compliment geven? Gadverdamme x'D
meid jij bent een bonk geweldigheid.
ik hou van onze skype gesprekken ( en jouw manier om mij verslaafd te maken aan muziek) je bent een geweldige meid and i love ya so much <3
Flashpaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 DPKsfdL
Endria/Knight
227
Actief

CAT'S PROFILE
Flashpaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 Icon_minitimedo 4 jun 2015 - 9:09

Waar moet ik beginnen^^

Ten eerste vind ik je een geweldige rpg'er, en ik vind je karakters en verhaallijnen echt geweldig. Ook vind ik Butter eigenlijk de beste clanleider omdat ze alles lekker actief houd. Ik vind je buiten de rpg om ook een geweldige meid, en het is altijd gezellig.
Cole
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 Ccbfc1a1e90f5700e26b3595cca28989
Hannah
553
Actief
I do it all the time

CAT'S PROFILE
Rank:
Cole
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 Icon_minitimedo 4 jun 2015 - 10:01

Knnniiiggghtt :DD
Ik blijf je gewoon voor altijd zo noemen of je het wil of niet. Maar ik wou jou een compliment geven. <3
Je bent een geweldige rpg'er. Je accountjes zijn allemaal erg origineel en het is leuk om met jou te posten. Je post lekker snel en zo gaat het allemaal super snel en leuk. De topics met Flash & Broken blijven altijd wel leuk.
Buiten de rpg ben je ook een gezellig meid waarmee je leuke gesprekken kan hebben. Buiten de rpg ken ik je niet geweldig goed, maar ik zou je met alle plezier beter willen leren kennen. <'3
Ashdrizzle
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 Icon_minitimewo 10 jun 2015 - 18:21

Ik ken je persoonlijk niet heel goed, maar ik vind je karakters echt super sweet <3 (yes, ook de evil ones 8) ) en je brengt altijd een hele vrolijke en gezellige sfeer met je mee, in het aot bijvoorbeeld. Je setjes zijn ook <3___<3 en jaaaa, ik hoop dat je nog heel lang blijft op wc! (:
Fawnstep
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 Icon_minitimewo 10 jun 2015 - 18:22

Hehe >:'3
Well, om te beginnen ben ik altijd al enorm fan geweest van jouw accounts, en daarmee bedoel ik ook allemaal. Hoe Hawk vroeger de mentor van Brave was, het hele gedoe tussen Ash en Fawn en nu de leuke topics tussen Cedar en Ivy. Je bent echt een geweldig persoon, eentje waarvan ik me niet kan voorstellen dat we die zouden kunnen missen op WC <'3
Roughflower
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 Icon_minitimewo 10 jun 2015 - 18:31

Daantje,
Jou ken ik nu al best lang hier op WC. We hebben altijd wel leuke topics gehad, de Fawn x Thrush topics, bijvoorbeeld. Je accounts zijn heel leuk en creatief en daarnaast ben je ook gewoon een tof en gezellig persoontje. Jup, WC mag je niet verlaten.
Futuresong
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 Icon_minitimewo 10 jun 2015 - 18:42

Natthiieeeee <'3 Jij bent zo'n belangrijk persoon voor mij. Je bent gewoon vaak positief en dat maakt mij zo vrolijk! Daarnaast kan ik echt met je lachen, wat natuurlijk ook belangrijk is!! I love uuuu!
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 Icon_minitimewo 10 jun 2015 - 18:50

Ik vind t zo leuk dat je mn kitten speelt, want je doet t zo geweldig <3 Je chars zijn leuk en je topics ook, wat voor gekke situaties dan ook. Als je vrolijk bent dan slaat dat ook gewoon over op anderen en op meetings kunnen we altijd lachen. Weet ook zeker dat je t super gaat blijven doen met Future :3
Liongaze
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 Tumblr_o9biorsVGP1qa66ugo4_250
Els
366
Actief
I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd

CAT'S PROFILE
Rank:
Liongaze
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 Icon_minitimewo 10 jun 2015 - 18:54

Wazziee, ik heb zoveel complimentjes voor jou ohmy~ Je bent echt een geweldige vriendin en waifu en ik ben zo blij dat we op de piepschuim meeting gingen praten. ;v; Ik kan altijd met je lachen maar je ook jankend opbellen of naar je huis vluchten als het weer eens Foxdung gaat.. :'D Ik kan eigenlijk wel een heel boek schrijven met complimentjes voor jou maar al dat leeswerk doe ik je niet aan. Ik heb super veel zin in onze vakantie! Stay awesome waifu~ <3
Roughflower
Member
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 Icon_minitimewo 10 jun 2015 - 18:56

Juul was me voor; evil:

Juultjepuultje, je bent echt super mooi. Dat moest ik als eerste zeggen. Daarnaast ben ook jij een geweldige cosplayer; elk karakter past wel bij je. Je bent super grappig en lief. We moeten nog steeds eens super awesome meeten enzo, want dat lijkt me heel gezellig! *hugs*
Heartkit.
Member
Hannah
25
Actief

CAT'S PROFILE
Heartkit.
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 Icon_minitimewo 10 jun 2015 - 21:10

Je bent erg stoer en volgens mij ook pittig xP
Ashbrook
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 Icon_minitimewo 10 jun 2015 - 23:39

Hmm, ik ken je eigenlijk niet echt qua persoonlijkheid enzo maar ik vind wel dat je een erg leuk setje hebt en zover ik van het setje af kan lezen wordt heartstream ook een leuk en uitdagend karakter ;3
Futuresong
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 Icon_minitimeza 13 jun 2015 - 14:23

Lizzzzzzzlleeeeee <'3

Ik ken je echt al hééééeél lang, een ik heb je zó gemist! Ik ben blij dat je terug bent, je hebt mij altijd blij gemaakt en heb altijd om jou kunnen lachen! <3
Roughflower
Member
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 Icon_minitimeza 13 jun 2015 - 14:32

Iroooooó,
Karate leerling van mij enzo! Ik vind je echt een top meid, grappig, mooi, lief, vrolijk, een top gezelschap! Daarnaast vind ik je karakters super vet en ben je een goede RPG'er (we moeten echt meer contact hebben in de RPG.) Ik kan niet wachten op onze volgende meet.

x
Graywing
Member
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 Icon_minitimeza 13 jun 2015 - 15:13

Nath, waar moet ik beginnen. Ik ken je al een tijdje [nog van WS], en ik vind je echt een geldige meid. Je bent altijd gezellig, en je karakters zijn altijd geweldig. Je topic zijn altijd leuk om te lezen, en het is altijd leuk op een van jouw karakters tegen te komen in de RPG. Of het nou Ceylen of Smokegaze is^^
Sushi
Member
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 Icon_minitimema 15 jun 2015 - 18:37

ENDRIAAA
Ik ken jou nog van echt een tijdje geleden. En een van de eerste koppel die ik echt leuk vond om te spelen. Dandy & Lovly. You're awesome en tis altijd leuk om met je te rpg'en. En de topics na een hele tijd weer terug te lezen xD

Clouddust
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 Icon_minitimema 15 jun 2015 - 21:17

Tess <3
Jij bent een bal awesomeness. Toen ik je ontmoette op de meeting ging dat als volgt, jij knuffelde iedereen die je tegenkwam en daarna vroeg je pas wie ze eigenlijk waren. Ik kreeg jou Swirl xD 
je bent gewoon veel te aardig en cool en lief en je hebt awesome karakters en awwwww
en ik hou van je haar xD
Je bent veel te awesome ly
Innerbreeze
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 Icon_minitimedo 18 jun 2015 - 11:41

Jeltjeeee!!
jij bent echt een super-cool-awesome-geweldig-persoontje! En Clouddust is zo smexyy xD Je tekeningen zijn gewoon super-mooi, en je rpg't kei goed! Je geeft nog eens inspi aan Inner xD
op de meet was je zo, aww, zo'n hyper-actieve meid, en dat is zo leuwk!! (en je praat zo leuwk xD)
Jeltje, goed mensje c:
ly xx
Claw
Deceased
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 Icon_minitimedo 18 jun 2015 - 11:49

Hee meid, Zoé je bent een aardig en gezellig persoon.
Ik praat graag met jou :3 !
Ik hou van jou enthousiasme en vriendelijke karakter yay
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 42 Icon_minitime

Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 42 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 46 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: