| Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
|
|
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 4 apr 2015 - 14:29 | |
| M&n! Ik ken je niet geweldig goed, maar je chars zijn echt leuk. We moeten echt nog eens een topicje! Je bent super lief en vriendelijk en ik hoop dat je hier een leuke tijd gaat beleven >3 |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 4 apr 2015 - 16:47 | |
| Ik weet niet eens wie je bent, en of ik je wel ken xD maar ik vind Flower een heel leuk acc, er zijn de laatste tijd niet erg veel actieve wc'ers, en dus is het leuk om te zien dat er toch weer actieve mensen in de clan komen te zitten, hopelijk kom ik ooit te weten wie je bent xD daarbij zijn je posts erg mooi en veel langer dan die van mij meestal zijn c:
xXHanna |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 4 apr 2015 - 16:48 | |
| HANNA <3 Je bent echt een geweldig vriendelijke meid, hebt leuke accounts en je bent natuurlijk ook lekker actief :'D #Mazefanclub |
|
| |
Alexx / Lex 266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 4 apr 2015 - 16:51 | |
| Daan, you are just AWESOME! jij ben altijd iemand geweest waar ik naar opkeek, je hebt fantastische karakters en schrijft fantastische posts waar ik echt super jaloers op ben. Ik durfde vroeger amper iets tegen je te zeggen, ik vond en vind je gewoon zo awesome, en we praten niet bepaald super veel maar ik ben echt blij dat ik nu iets tegen je durf te zeggen want als ik het doe is het echt super gezellig ^-^ |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 4 apr 2015 - 16:53 | |
| Ik ken je nog niet heel lang, maar al van sinds ik je gezien heb en sinds dat heb je zien posten was ik zeer verrast. Je beschrijft je karakter geweldig en goed en bent een heel goede aanwinst voor WC. Nog steeds >D
Yanthe xx |
|
| |
Sanne 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 4 apr 2015 - 16:54 | |
| Hi Yanthe,
Ik ken je niet zo heel goed, maar in mijn ogen ben je altijd vrolijk! Lekker actief en super aardig
xSanne |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 4 apr 2015 - 16:56 | |
| Ik heb nog maar één topic met je gaande, maar vind het nu al aangenaam om met je te posten. Als dit topic afgerond is wil ik er sws nog eentje. Je bent echt een leuke persoon om mee te rpg'en en volgens mij ben je ook een gezellige meid om mee te praten. Hopelijk zie ik je vaker langskomen in het aot. (: |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 4 apr 2015 - 16:58 | |
| Chi, je bent gwn awsome met goed uitgewerkte accounts en gezellig om mee te kletsen en plannen mee te smeden <3 |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 4 apr 2015 - 16:59 | |
| Jamie,je bent een toffe persoon en we moeten eens een topic tussen Deter x Cinderkit doen :3 Je hebt toch zo'n toffe personages en Ace is zo cool! |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 4 apr 2015 - 17:05 | |
| AA! je bent echt een gezellig persoon en lekker actief c: we hebben op korte tijd echt veel topics gedaan, en ik vind het echt awesome, elk topic brengt steeds weer nieuwe dingen aan voor het hele Smoke x Maze gedoe en alle drama er rond xD hopelijk blijf je nog lang op wc :3 xXHanna |
|
| |
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 4 apr 2015 - 17:09 | |
| Hanna <3 Wow, eigenlijk ken ik je best wel lang. Ik stalkte je toen je Owlkit aanmaakte en nu stalk ik je met Mazie <3 Je bent echt een super meid met leuke accounts. {MAZERUNNER!!} |
|
| |
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 1195 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 5 apr 2015 - 11:26 | |
| Omg Flower is just lkjfijfmoij awsome! Ze heeft zo'n mooi plaatje xD En you're awsome too! Ik stalk haar topics misschien een beetje xD But hey, daar is WC voor, niet xD |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 5 apr 2015 - 11:28 | |
| Hehehe, ik ken je nog niet zo lang, maar je bent echt awesome! Die topic van Vonkje x Augurk are A-M-A-Z-I-N-G en gewoon zo leuk om te doen. Je bent daarbij erg leuk om tegen te chatten en gewoon erg nice en geweldig hihi, ik heb er gwn geen woorden voor hihi. Laten we nog veel epic topics hebben <3 |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 6 apr 2015 - 13:26 | |
| Bo2! Je bent echt leuk, grappig, vriendelijk en awesome. Ik vind het leuk om met je te posten, onse loeve Lurking x Rough topics, bijvoorbeeld. Je bent een leuk en fijn iemand om mee te RPG'en en hebt echt leuke accounts. Beter ga je nooit weg of zo, want je bent een echte aanwinst x |
|
| |
iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 6 apr 2015 - 13:29 | |
| NAAATH <'3 Mijn lieve, mooie, karate-senpai ;w; Ik ken je nu best al een tijd en ben echt gehecht aan je geraakt, je bent een hartstikke spontaan persoon en met jou kan ik echt lachen! Ik hoop dat we niet uit elkaar groeien, en, je chars en RPG-posts zijn echt awesome ;a
xx
Your karate-kohai |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 7 apr 2015 - 11:44 | |
| Je bent een epic persoon! Ik ben blij dat ik ooit in de random groep op Wapp gegooid ben omdat ik jou en de anderen anders nooit beter had leren kennen xD Daarbij moet ik je melden dat Raza epic is en Glow een knuffelbeer <3 Posts doorlezen van Glow x Snow doe ik nog steeds want die zijn cute, en ik staar ook nog altijd met open mond naar sommige setjes die je hebt gemaakt omdat die echt heel gaaf zijn! Do not dare to leave this place *stare* |
|
| |
Alexx / Lex 266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 7 apr 2015 - 11:51 | |
| Emma, ik vind het echt zo fantastisch hoe actief je bent en hoe vele je post met Tall, ik heb echt geen idee hoe je dat volhoud :O Daarnaast ben je ook ene super persoon om tegen te praten en 1 an de enige waar ik ook echt tegen durf te praten ^-^ I will forever love the nickname Lex ^-^ |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 7 apr 2015 - 11:56 | |
| Alex c: persoonlijk ken ik je niet heel erg goed, maar ik zie je heel vaak voorbijkomen, zowel binnen als buiten de RPG. Je lijkt me een gezellig iemand en je posts lezen vlot ^-^ en Lionkit is echt cute c: ik hoop dat we elkaar beter zullen leren kennen en nog veel topics zullen doen :3 |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 7 apr 2015 - 12:00 | |
| Hanna,
Ik ken je niet goed, maar je lijkt me aardig en actief genoeg voor deze veel te drukke site(soms dan) |
|
| |
Silke 163 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 9 moons (Although most think I look like 11 or 12 moons)Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 7 apr 2015 - 12:07 | |
| Je kan heel goed schrijven en ik vindt je setje ook heel leuk! (: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
| |
|
| |
|