|
|
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 18:17 | |
| - Glowpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Glowpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Glowpaw schreef:
- Nu komt de vraag, hoe weet Dust hoe sterk een tijger of leeuw is?
Dat weet hij niet xD Waarschijnlijk dat hij gewoon denkt dat zijn vader zo sterk en groot is :') Hahhahaha : D HEHEHHEHE DUSTKIT GONE BAD XD Glowpaw de sneeuwkat :'D WEES BLIJ DAT GLOW NOOIT BOOS WORD /o/ ACH TJA xD Ik wed dat als ik dat had gedaan bij Starlingpaw dat ze zijn nek had omgedraaid :'D Dustkit heeft iets met sneeuw, he likes it xD |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 18:18 | |
| - Dustkit schreef:
- Glowpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Glowpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Glowpaw schreef:
Dat weet hij niet xD Waarschijnlijk dat hij gewoon denkt dat zijn vader zo sterk en groot is :') Hahhahaha : D HEHEHHEHE DUSTKIT GONE BAD XD Glowpaw de sneeuwkat :'D WEES BLIJ DAT GLOW NOOIT BOOS WORD /o/ ACH TJA xD Ik wed dat als ik dat had gedaan bij Starlingpaw dat ze zijn nek had omgedraaid :'D Dustkit heeft iets met sneeuw, he likes it xD Hoe gaat hij reageren als sneeuw weggaat? |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 18:20 | |
| - Glowpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Glowpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Glowpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Glowpaw schreef:
Dat weet hij niet xD Waarschijnlijk dat hij gewoon denkt dat zijn vader zo sterk en groot is :') Hahhahaha : D HEHEHHEHE DUSTKIT GONE BAD XD Glowpaw de sneeuwkat :'D WEES BLIJ DAT GLOW NOOIT BOOS WORD /o/ ACH TJA xD Ik wed dat als ik dat had gedaan bij Starlingpaw dat ze zijn nek had omgedraaid :'D Dustkit heeft iets met sneeuw, he likes it xD Hoe gaat hij reageren als sneeuw weggaat? Dat wordt een kleine ramp xD Waarschijnlijk gaat hij er dan helemaal naar opzoek xD "SNEEUW? SNEEUW WAAR BEN JE? BEN JE HIER? OF HIER? HALLOOO?" :'D |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 18:23 | |
| |
|
| |
Melissa 26 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 18:36 | |
| Zal ik Little helemaal zwart (op een plekje op zijn borst na) maken? Ik heb wel goede plaatjes en het past bij zijn warrior naam, maar ik vind dit setje ook zo mooi -_- Zo ziet hij er dan uit: |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 18:39 | |
| - Littlekit' schreef:
- Zal ik Little helemaal zwart (op een plekje op zijn borst na) maken? Ik heb wel goede plaatjes en het past bij zijn warrior naam, maar ik vind dit setje ook zo mooi -_-
Zo ziet hij er dan uit:
Als ik eerlijk ben vind ik Little's momentele setje heel erg mooi :'D Ik zou hem gewoon zo laten, misschien dat je hem later nog zwarter kunt maken, katten verkleuren soms namelijk een beetje xD |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 18:43 | |
| shipshipshipshipshipshipshipshipshipshipshipshipshipshipshipshipshipshipshipshipship D: Ik ship ship teveel D: |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 18:44 | |
| - Jaytail schreef:
- shipshipshipshipshipshipshipshipshipshipshipshipshipshipshipshipshipshipshipshipship
D: Ik ship ship teveel D: Dan boat je? D: |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 18:45 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Jaytail schreef:
- shipshipshipshipshipshipshipshipshipshipshipshipshipshipshipshipshipshipshipshipship
D: Ik ship ship teveel D: Dan boat je? D: BOAT? WAS DA? O_O Ik ship Swift x Jay teeeeveeeeeeeeeel. It's getting worse ;u; |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 18:46 | |
| - Jaytail schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Jaytail schreef:
D: Ik ship ship teveel D: Dan boat je? D: BOAT? WAS DA? O_O
Ik ship Swift x Jay teeeeveeeeeeeeeel. It's getting worse ;u; It disappoints me that you didn't get that joke. |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 18:47 | |
| - Jaytail schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Jaytail schreef:
Ik ship Swift x Jay teeeeveeeeeeeeeel. It's getting worse ;u; Je bent natuurlijk niets voor niets leader van de shipclan :') |
|
| |
19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 18:49 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 18:55 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Jaytail schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Jaytail schreef:
Ik ship Swift x Jay teeeeveeeeeeeeeel. It's getting worse ;u; It disappoints me that you didn't get that joke. Well sorry. My brain isnt good working today ;__; |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 19:01 | |
| - Jaytail schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Jaytail schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Jaytail schreef:
Ik ship Swift x Jay teeeeveeeeeeeeeel. It's getting worse ;u; It disappoints me that you didn't get that joke. Well sorry. My brain isnt good working today ;__; Voor deze ene keer vergeef ik t je (; |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 19:04 | |
| Ik wil de nieuwe windclan ceremonie Xd *niet om je op te jagen hoor, Floriske (toch?)* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 19:05 | |
| - Swiftheart schreef:
- Jaytail schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Jaytail schreef:
Ik ship Swift x Jay teeeeveeeeeeeeeel. It's getting worse ;u; Je bent natuurlijk niets voor niets leader van de shipclan :') EN DEPUTY, MEDICINE CAT, MEDICINE CAT APPRENTICE, WARRIOR, ELDER, KITTEN, APPRENTICE DONT FORGET WARRIOR OF SHIPCLAN ;D @Soof; Yaay :3 |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 19:08 | |
| - Dyingpaw schreef:
- Ik wil de nieuwe windclan ceremonie Xd
*niet om je op te jagen hoor, Floriske (toch?)* To XD dan word het Cinderfell X Dyingblack XD(geen idee of Dying bij eerstvolgende ceremonie warrior word). ps:reageer je? - *Kijkt met puppy oogjes*:
|
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 19:13 | |
| - Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
*niet om je op te jagen hoor, Floriske (toch?)* To XD dan word het Cinderfell X Dyingblack XD(geen idee of Dying bij eerstvolgende ceremonie warrior word).
ps:reageer je? - *Kijkt met puppy oogjes*:
Jep, dan word 'ie normaal gezien warrior ^^ && Dat kan ik toch niet negeren? ö |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 19:15 | |
| - Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
*niet om je op te jagen hoor, Floriske (toch?)* To XD dan word het Cinderfell X Dyingblack XD(geen idee of Dying bij eerstvolgende ceremonie warrior word).
ps:reageer je? - *Kijkt met puppy oogjes*:
Jep, dan word 'ie normaal gezien warrior ^^ && Dat kan ik toch niet negeren? ö XD Ofcourse kan je het niet negeren! Als hoofdstalker moet ik wel een 'onschuldige' blik hebben hé XD |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 19:15 | |
| - Jaytail schreef:
- Swiftheart schreef:
- Jaytail schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Jaytail schreef:
Ik ship Swift x Jay teeeeveeeeeeeeeel. It's getting worse ;u; Je bent natuurlijk niets voor niets leader van de shipclan :') EN DEPUTY, MEDICINE CAT, MEDICINE CAT APPRENTICE, WARRIOR, ELDER, KITTEN, APPRENTICE DONT FORGET WARRIOR OF SHIPCLAN ;D
@Soof; Yaay :3 hAHAHAHHAAHH |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|