|
|
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 17:27 | |
| - Dustkit schreef:
- Glowpaw schreef:
- DUST IS SO CUTE I JUST *makes weird squealing noises*
HAHHAHA xD I can't wait for their medicine den topic(s) :'D En Glowpaw is gewoon awesome xD HAHAHAHAH DAT KLINKT BEST GEMEEN |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 17:27 | |
| Vakantieeeeee! Leuk beginnen met een zak snoep en een vriendin naast je die kijkt wat ik schrijf.(die ook van warrior cats houdt, maar heel inactief is, eigenlijk nooit actief is geweest.^^) |
|
| |
PENTAHOLIC (Marieke) 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 17:28 | |
| Hiya Daan |
|
| |
A friend in the dark ♥ 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 17:29 | |
| OMG HET IS FREAKIN' VAKANTIE PEOPS >3
Uhm... Yeah... *gaat in een hoekje gaan posten* :3
|
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 17:30 | |
| - Glowpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Glowpaw schreef:
HAHHAHA xD I can't wait for their medicine den topic(s) :'D En Glowpaw is gewoon awesome xD HAHAHAHAH DAT KLINKT BEST GEMEEN Kan xD Ik weet alleen nog niet hoe Dustkit gaat reageren xD Misschien dat hij is zovan; "What is that? Can I touch it?" xD Over de wonden van Glow xD |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 17:32 | |
| - Dustkit schreef:
- Glowpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Glowpaw schreef:
HAHHAHA xD I can't wait for their medicine den topic(s) :'D En Glowpaw is gewoon awesome xD HAHAHAHAH DAT KLINKT BEST GEMEEN Kan xD Ik weet alleen nog niet hoe Dustkit gaat reageren xD Misschien dat hij is zovan; "What is that? Can I touch it?" xD Over de wonden van Glow xD Oh oh xD |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 17:34 | |
| Hii ;D
Jullie hebben vakantie, ik heb al vakantie gehad :'D Ik ben like: weekend! x'D |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 17:35 | |
| - Glowpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Glowpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Glowpaw schreef:
HAHHAHA xD I can't wait for their medicine den topic(s) :'D En Glowpaw is gewoon awesome xD HAHAHAHAH DAT KLINKT BEST GEMEEN Kan xD Ik weet alleen nog niet hoe Dustkit gaat reageren xD Misschien dat hij is zovan; "What is that? Can I touch it?" xD Over de wonden van Glow xD Oh oh xD Dan mag Glow hem weer van alles uit gaan leggen :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 17:35 | |
| - Fawnstep schreef:
- Hii ;D
Jullie hebben vakantie, ik heb al vakantie gehad :'D Ik ben like: weekend! x'D +1 haha |
|
| |
Yanick 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 17:39 | |
| Goh, dit is moeilijk. Goedeavond allemaal! Ik ben Yanick, en ik ben de Real-Life kater van Rebecca. Ik weet niet goed wat ze allemaal al verteld heeft en wat ik dus nog moet vertellen, dus zal ik de basis even meegeven. Mijn naam is dus Yanick, twintig jaren jong, en boekhouder-in-opleiding (2de jaar aan de hogeschool) Ik werk ook voor Nickelodeon (door dom geluk), en in mijn vrije tijd houd ik van schrijven, lezen, natuurwandelingen, maar vooral van de tijd die ik aan Rebecca kan geven... :-) Vragen staat vrij, ik ben slecht in voorstellen. Jullie leren me wel kennen (muhahahahaha) ;-) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 17:47 | |
| - Graveyard schreef:
- Goh, dit is moeilijk. Goedeavond allemaal!
Ik ben Yanick, en ik ben de Real-Life kater van Rebecca. Ik weet niet goed wat ze allemaal al verteld heeft en wat ik dus nog moet vertellen, dus zal ik de basis even meegeven. Mijn naam is dus Yanick, twintig jaren jong, en boekhouder-in-opleiding (2de jaar aan de hogeschool) Ik werk ook voor Nickelodeon (door dom geluk), en in mijn vrije tijd houd ik van schrijven, lezen, natuurwandelingen, maar vooral van de tijd die ik aan Rebecca kan geven... :-)
Vragen staat vrij, ik ben slecht in voorstellen. Jullie leren me wel kennen (muhahahahaha) ;-) Heeeeeeeeeey, wat leuk : D Rebecca is een lekkerding he ; ) Anyway, wat doe je voor Nickelodeon? : o En best leuk dat je je naam met één n schrijft haha. Het is dus Janiek of Jaanick?? |
|
| |
29 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 17:55 | |
| Welkom Yanick!
---
Dustkit@ Had je het topic al aangemaakt? |
|
| |
Yanick 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 17:58 | |
| - Glowpaw schreef:
- Graveyard schreef:
- Goh, dit is moeilijk. Goedeavond allemaal!
Ik ben Yanick, en ik ben de Real-Life kater van Rebecca. Ik weet niet goed wat ze allemaal al verteld heeft en wat ik dus nog moet vertellen, dus zal ik de basis even meegeven. Mijn naam is dus Yanick, twintig jaren jong, en boekhouder-in-opleiding (2de jaar aan de hogeschool) Ik werk ook voor Nickelodeon (door dom geluk), en in mijn vrije tijd houd ik van schrijven, lezen, natuurwandelingen, maar vooral van de tijd die ik aan Rebecca kan geven... :-)
Vragen staat vrij, ik ben slecht in voorstellen. Jullie leren me wel kennen (muhahahahaha) ;-) Heeeeeeeeeey, wat leuk : D Rebecca is een lekkerding he ; ) Anyway, wat doe je voor Nickelodeon? : o En best leuk dat je je naam met één n schrijft haha. Het is dus Janiek of Jaanick?? Yeeeeah, she makes me gonna MIAUW!Ik help bij Avatar, The Last Airbender/Legend of Korra en in september (anno 2014) komt normaal een serie die ik geschreven heb, en nu ingeblikt is op de antenne. Het is iets gelijkaardigs met Hotel 13, Het Huis Anubis, etc... De laatste vraag is misschien nog de moeilijkste. Ik weet dat je het meestal met één N schrijft maar ik heb koppige ouders. 't is meer iets als Jan ik (soms spreek ik het zelf ook uit als Jan Nick hoor, let er nu niet echt op. Vind het verkeerd uitspreken van mijn achternaam veel erger xD) en Dankjewel! Ik twijfel nog over de clan. Adviezen? :-) |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 18:00 | |
| Schaatsen was leuk vanmiddag :'D En straks nog even posten. |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 18:01 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 18:02 | |
| Nu komt de vraag, hoe weet Dust hoe sterk een tijger of leeuw is? |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 18:05 | |
| - Glowpaw schreef:
- Nu komt de vraag, hoe weet Dust hoe sterk een tijger of leeuw is?
Dat weet hij niet xD Waarschijnlijk dat hij gewoon denkt dat zijn vader zo sterk en groot is :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 18:06 | |
| - Dustkit schreef:
- Glowpaw schreef:
Dat weet hij niet xD Waarschijnlijk dat hij gewoon denkt dat zijn vader zo sterk en groot is :') Hahhahaha : D |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 18:10 | |
| - Glowpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Glowpaw schreef:
Dat weet hij niet xD Waarschijnlijk dat hij gewoon denkt dat zijn vader zo sterk en groot is :') Hahhahaha : D HEHEHHEHE DUSTKIT GONE BAD XD Glowpaw de sneeuwkat :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 feb 2014 - 18:11 | |
| - Dustkit schreef:
- Glowpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Glowpaw schreef:
Dat weet hij niet xD Waarschijnlijk dat hij gewoon denkt dat zijn vader zo sterk en groot is :') Hahhahaha : D HEHEHHEHE DUSTKIT GONE BAD XD Glowpaw de sneeuwkat :'D WEES BLIJ DAT GLOW NOOIT BOOS WORD /o/ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|