|
|
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 15:09 | |
| - Crimsonpaw schreef:
- Milkypaw schreef:
- Goed ik was nieuwsgierig :')
Milkypaw: All posts: 598 RPG Posts: 177 Topics: 27 Finished Topics: 7 Cats met: 20
- Thunderclan Cats:
Perishkit
Clearpaw Starlingpaw Gravelpaw Swiftpaw./-kit Peachpaw
Roseheart Applenose Spottednose Dogdance Swiftheart Cherrypelt Graystripe Specklestem/-paw Maskheart
Halfsight Fisheye
Doveheart
- Other Clans:
Aurypaw - SC Skewpaw - RC
That took a while xD Wow… Moet je dan al je posts langsgaan om te kijken welke in de RPG waren? Of is daar een knopje voor…?
Hema cadeaukaart op straat gevonden waar nog 10 euro opstaat *vrolijk dansje* Moet je al je posts voor langsgaan xD Ik zei toch dat het een tijdje duurde :'D |
|
| |
–Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 15:11 | |
| - Milkypaw schreef:
- Crimsonpaw schreef:
- Milkypaw schreef:
Milkypaw: All posts: 598 RPG Posts: 177 Topics: 27 Finished Topics: 7 Cats met: 20
- Thunderclan Cats:
Perishkit
Roseheart Applenose Spottednose Dogdance Swiftheart Cherrypelt Graystripe Specklestem/-paw Maskheart
Halfsight Fisheye
Doveheart
- Other Clans:
That took a while xD Wow… Moet je dan al je posts langsgaan om te kijken welke in de RPG waren? Of is daar een knopje voor…?
Hema cadeaukaart op straat gevonden waar nog 10 euro opstaat *vrolijk dansje* Moet je al je posts voor langsgaan xD Ik zei toch dat het een tijdje duurde :'D Freagging Hell… Respect! xD Als ik ooit tijd over heb zal ik het ook eens doen... |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 15:13 | |
| - Crimsonpaw schreef:
- Milkypaw schreef:
- Crimsonpaw schreef:
- Milkypaw schreef:
- Thunderclan Cats:
Perishkit
Halfsight Fisheye
Doveheart
- Other Clans:
Hema cadeaukaart op straat gevonden waar nog 10 euro opstaat *vrolijk dansje* Moet je al je posts voor langsgaan xD Ik zei toch dat het een tijdje duurde :'D Freagging Hell… Respect! xD Als ik ooit tijd over heb zal ik het ook eens doen... Haha, thanks xD Wat we nu opvalt, haast alle katten die Milky kent zijn poezen *Kijkt naar al de schuingedrukte namen* |
|
| |
Assie 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 15:13 | |
| Gosh waarom mag ik nou geen sneakers kopen voor het dansen 0.0 Er zijn toch wellicht ook wel zo'n hoge sportschoenen ?? Echt waar ik wil mee zijn met m'n tijd, en ik mag gewoon geen sneakers dragen.. |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 15:20 | |
| Crimsonpaw-Ik vergeet steeds wie je ook al weer bent, sorry D:-: Of je houdt het gewoon bij zoals ik doe xD Iedere post die ik maar, ieder topic dat ik plaats en iedere keer als ik een topic afrond, verander ik het voorsteltopic van mijn kat~ Zo heeft Dustkit 65 posts geplaatst en 17 topics. Hij kent nog niet zoveel katten omdat al die topics nog niet zo afgerond xD Cees: Misschien kunnen we daar een verandering in brengen? Dustkit x Milkypaw maybe? c: Kijken of hij nog wat vraagjes kan stellen over het medicine cat apprentice zijn xD |
|
| |
Danii 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 15:28 | |
| - Milkypaw schreef:
- Crimsonpaw schreef:
- Milkypaw schreef:
- Crimsonpaw schreef:
- Milkypaw schreef:
- Thunderclan Cats:
Perishkit
Halfsight Fisheye
Doveheart
- Other Clans:
Hema cadeaukaart op straat gevonden waar nog 10 euro opstaat *vrolijk dansje* Moet je al je posts voor langsgaan xD Ik zei toch dat het een tijdje duurde :'D Freagging Hell… Respect! xD Als ik ooit tijd over heb zal ik het ook eens doen... Haha, thanks xD Wat we nu opvalt, haast alle katten die Milky kent zijn poezen *Kijkt naar al de schuingedrukte namen* Dat heb ik dus ook met Clearpaw xD |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 15:29 | |
| Oh danii, als je zin hebt mag je alvast een topic aanmaken voor Dust x Clear(?) Ik ben nu mijn serie aan het kijken maar na deze aflevering ga ik even een ronde posten c: |
|
| |
Danii 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 15:31 | |
| @Linn; Ohja, dan zal ik dat nu even doen (: |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 15:33 | |
| |
|
| |
Assie 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 15:34 | |
| Seems like I got a good post day cx
En dan nu maar es een setje gaan maken/zoeken, om nog wat tijd te verspillen |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 15:36 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|