Algemene Onzin Topic - Pagina 13

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 31 ... 50  Volgende
Nightspark
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 13 DPKsfdL
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 13:37

Mrauw ;w;

Nederlands les, zo verschrikkelijk saai. Maar goed, hierna twee uur biologie, which is not really better xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindlepool
Member
Danii
314
Actief

CAT'S PROFILE
Brindlepool
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 13:47

Birchpaw, schreef:
Brindlepool schreef:
Birchpaw, schreef:
Saltdale schreef:
Heb je geen vakantie Soof?

Gooodmorning ^^
Jawel, alleen over twee weken toetsweek en het is aardig wat (':
Oh, succes :') Ik heb blijkbaar over twee weken weer cito's, en ik snap niet waarom ze die in de tweede klas nog steeds geven xD

& hey teddyyyyyyy c:
Volgens mij heb ik die ook nog in de 3e gehad haahah xD Wel geen les? (': & Ty :3
Oh :c Ja, maar volgens mij krijgen wij er dus ook gewoon nog les bij xD Voor zover ik weet dan.
Birchthorn
Member
Soof Bender <3
212
Actief

CAT'S PROFILE
Birchthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 13:52

Oh dat is wel vervelend ja xD

Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Tumblr_my2qzhAiCn1rhhpzmo1_400
What am I even..
Bassdrop
Member
PENTAHOLIC (Marieke)
177
Actief

CAT'S PROFILE
Bassdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 14:11

Birchpaw, schreef:
Oh dat is wel vervelend ja xD

Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Tumblr_my2qzhAiCn1rhhpzmo1_400
What am I even..

Okaaaaaay.... *blank stare*
Birchthorn
Member
Soof Bender <3
212
Actief

CAT'S PROFILE
Birchthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 15:39

Jeff the Killer
Member
19
Actief

CAT'S PROFILE
Jeff the Killer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 16:06

ROFL
Marrowpaw
Member
100
Actief

CAT'S PROFILE
Marrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 16:36

Nu heeft Mawwow ook een emo ava hahah xD
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 16:50

Morrroooow~
Yellowpaw.
Member
Lindsay
370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Yellowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 16:55

heei
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 13 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 16:57

^^ Soof, de nieuwe ava van Birch is leuk!

~
Ik moet nog op zoveel topics reageren x'D
Marrowpaw
Member
100
Actief

CAT'S PROFILE
Marrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 17:00

@Emma;;
Thank you (:

https://www.warriorcatsnl.com/t15807-can-t-remember-to-forget-you#372455
Een Warrior of Apprentice, aan wie Marrow misschien iets over zn paps kan ontfutselen? >:3
Choppedpaw
Member
Bregje
670
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Choppedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 17:05

TAAAAAA
IK WIL JUUL NIET UITLATEN
Crimsoncry
StarClan
–Red Dawn–
248
Actief

CAT'S PROFILE
Crimsoncry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 17:11

^^ Bregje… *fluit onschuldig* Is Juul je hond..? *confused*
Yellowpaw.
Member
Lindsay
370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Yellowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 17:22

ik wil minecraft spelen
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 17:26

Owh gosh, het is lang geleden dat ik online was... Sorry mensjes! Ben deze zaterdag (compleet zonder reden O_o) opgestaan en dacht; 'Ik moet echt is meer buiten komen en meer met mijn pony's bezig zijn..' Dus dat heb ik gedaan, met als resultaat mijn inactiviteit--' Maar nu heb ik morgen Pedagogische Studiedag en daarna een week vakantie, met andere worden: LIS IS BACK IN TOWN!
Het valt me trouwens op dat er in die korte tijd veel accounts nieuwe setjes hebben, is dat altijd zo? xD

En ik ga meteen Soofje blij maken en reageren op het topic van Birch met Lizardkit (:
Brokensong
StarClan
•Miss Emma•
79
Actief

CAT'S PROFILE
Brokensong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 17:30

^^ Hey Lis, dat van de nieuwe setjes… Mwah redelijk xD Iedereen was echt zo van, 'Lis is weg! Snel nieuwe setjes maken!!!' ;') Neh, kidding

~

Nu met Broken op alles gaan reageren :')
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 17:32

Hiddendance schreef:
Owh gosh, het is lang geleden dat ik online was... Sorry mensjes! Ben deze zaterdag (compleet zonder reden O_o) opgestaan en dacht; 'Ik moet echt is meer buiten komen en meer met mijn pony's bezig zijn..' Dus dat heb ik gedaan, met als resultaat mijn inactiviteit--' Maar nu heb ik morgen Pedagogische Studiedag en daarna een week vakantie, met andere worden: LIS IS BACK IN TOWN!
Het valt me trouwens op dat er in die korte tijd veel accounts nieuwe setjes hebben, is dat altijd zo? xD

En ik ga meteen Soofje blij maken en reageren op het topic van Birch met Lizardkit (:
Ahw das lief <3 And welcome back then C:
Bassdrop
Member
PENTAHOLIC (Marieke)
177
Actief

CAT'S PROFILE
Bassdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 17:33

Hiddendance schreef:

Soms xD
Yellowpaw.
Member
Lindsay
370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Yellowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 17:35

heei Lis
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 17:36

@lis: dat komt misschien omdatik als ik me verveel onderschriften ga maken voor random people xD waarschijnlijk krijg je er ook nog wel een binnen :3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 13 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 31 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: