|
|
PENTAHOLIC (Marieke) 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 18:42 | |
| Ben ik dan de enige die (zo goed als) geen problemen heeft (gehad) met De Sims 3? |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 18:43 | |
| Als ze nu eens een forum hadden dan ging ik daar op ragen, serieus ik vind het niet normaal dat ze zoiets kunnen doen. Maar who the hack cares, ze hebben hun 50 euro gekregen en waarom zouden ze er verder op reageren, niet waar?
Q: Het is niet dat ik veel game, maar als ik game dan wil ik wel de kwaliteit krijgen die ik verwacht xD Misschien dat ik ooit ook overstap naar steam, als ik mijn volgende game koop ofzo C: En ja, EA zijn echte afzetters. |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 18:45 | |
| Jep, EA is idioot, maar hun spellen zijn geweldig c: Simcity, de Sims (1, 2, 3 en binnenkort 4), Spore.. Ik hou van al hun spellen die beginnen met S cX En ja, ze zijn afzetters met al hun uitbreidingspaketten >d Is Eurotruck simulator trouwens ook van EA of niet? |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 18:47 | |
| Ik geloof dat je de Sims 3 kan kopen via Steam en 'm dan op Steam kan spelen xD *Zoekt op* Ja, voor 30 euro :') *Altought, de reviews zijn niet echt geweldig XD*
EDIT @ Bunny; Euro Truck Simulator 2 is van SCS Software :3
Laatst aangepast door Icyrose op wo 26 feb 2014 - 18:48; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Soof Bender <3 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 18:48 | |
| Spore is zo'n cool spel c: Ben het alleen kwijt en het staat niet op deze laptop :C |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 18:48 | |
| Snow's back :'D Nieuw setje wordt geregeld geloof ik |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 18:49 | |
| - Dyingpaw schreef:
- Jep, EA is idioot, maar hun spellen zijn geweldig c:
Simcity, de Sims (1, 2, 3 en binnenkort 4), Spore.. Ik hou van al hun spellen die beginnen met S cX En ja, ze zijn afzetters met al hun uitbreidingspaketten >d Is Eurotruck simulator trouwens ook van EA of niet? Bunny,reageer nog eens(op onze topic) want ik verveel me.(Echt kweenie hoe hard hw ontloopt XD) |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 18:49 | |
| Naja ik wil niet perse sims 3 kopen xD Ik heb het op de playstation en ik speel het niet zo vaak eigenlijk, maak alleen maar huizen erop, het echte spel vind ik saai xD Ik heb alles al uitgeprobeerd, to be honest xD
Oké.. een uur geleden had ik het idee om simcity te spelen. Ik heb het nu nog steeds niet gespeeld. Zo lang duurt dat. |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 18:50 | |
| Echt, Linn. Stap over op Steam XD Er zijn zo veel games die je daarop kan vinden van EA [Sims & Simcity o.a] :') En het is, meestal, goedkoper.
Niet in het geval van Anno 2070 tho, aangezien die ziek ws afgeprijsd in de winkel xD But well, mijn bijlesdocent is hier, ciao~ |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 18:54 | |
| - Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
Simcity, de Sims (1, 2, 3 en binnenkort 4), Spore.. Ik hou van al hun spellen die beginnen met S cX En ja, ze zijn afzetters met al hun uitbreidingspaketten >d Is Eurotruck simulator trouwens ook van EA of niet? Bunny,reageer nog eens(op onze topic) want ik verveel me.(Echt kweenie hoe hard hw ontloopt XD) Ik probeer, ik probeer Xd Stalk me niet zo >D (nee, grapje, das nie erg Xd) |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 18:57 | |
| - Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
Simcity, de Sims (1, 2, 3 en binnenkort 4), Spore.. Ik hou van al hun spellen die beginnen met S cX En ja, ze zijn afzetters met al hun uitbreidingspaketten >d Is Eurotruck simulator trouwens ook van EA of niet? Bunny,reageer nog eens(op onze topic) want ik verveel me.(Echt kweenie hoe hard hw ontloopt XD) Ik probeer, ik probeer Xd
Stalk me niet zo >D (nee, grapje, das nie erg Xd) Ik heb je gewaarschuwd hoor,ik ben de beste stalker! XD |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 19:27 | |
| Miep I'm back :3 Ik ga verder met Aury x Never ^^ |
|
| |
Assie 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 19:49 | |
| Ik ben naar huis ben na het dansen ff bij mn oma binnen gesprongen ;p |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 19:55 | |
| Hey Hey Hey, -*blurred lines*- Kidding, vergeet dat maar eh… *fluit Bo-2- terug* What about Tall? *hoopvolle blik*
~
Arme Firework, zo enorm denkend dat 'ie een band met Birch aan het opbouwen is x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 19:58 | |
| Eminem, mag ik nu een topic maken waarin Birchie doorns in Fires nest legt [kijk zn post xD]? (: Hij hoeft hem niet perse te snappen, maar het lijkt me grappig als Birchie het ook even echt doet haahha Birch is dead serious :c |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 20:00 | |
| ^^ *Thinks~ *Snurkende Firework* ~* Definitely!! Maak jij? |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 20:01 | |
| why is none joining SunshineClan :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 20:01 | |
| - Firework schreef:
- ^^ *Thinks~ *Snurkende Firework* ~* Definitely!! Maak jij?
Eerst moet Birchie een partner in crime hebben >:DD Iemand die een nog wat jonge WindClan App heeft die Birchie wilt helpen? :DD |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 20:05 | |
| - Birchpaw, schreef:
- Firework schreef:
Eerst moet Birchie een partner in crime hebben >:DD
Iemand die een nog wat jonge WindClan App heeft die Birchie wilt helpen? :DD Crane of Lake? :3 @Em: Tja, Never x Aury heeft voorgang op A L L E S >3 Tall kan wachten Ik zit al aan 700 woorden voor die post, zou ik naar de 1000 gaan? :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 feb 2014 - 20:07 | |
| - Nevermind schreef:
- Birchpaw, schreef:
- Firework schreef:
Eerst moet Birchie een partner in crime hebben >:DD
Iemand die een nog wat jonge WindClan App heeft die Birchie wilt helpen? :DD Crane of Lake? :3
@Em: Tja, Never x Aury heeft voorgang op A L L E S >3 Tall kan wachten
Ik zit al aan 700 woorden voor die post, zou ik naar de 1000 gaan? :3 Voor wie heb je meer inspi en/of denk je dat zo ondeugend kan zijn? x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|