|
|
Jamie 270 Actief “Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 9:21 | |
| Ik ben nu bezig een super paard te fokken op mijn survival wereldje xD Heb nu een stuk of 30 paarden waar ik nooit mee rij xD |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 9:36 | |
| Zullenwe anders even naar chatbox gaan? Anders zijn we aan het slllllooowwww chatten |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 10:40 | |
| Ik heb geschiedenis. xD Let me be bored. |
|
| |
AkumaKittyLuna 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 10:46 | |
| goedemorgen |
|
| |
aapje 9 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 13:57 | |
| Goedemiddag iedereen. Niemand weet, niemand weet, dat ik --- heet ;3; |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 15:17 | |
| |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 16:03 | |
| *Zucht diep*
Ik wordt moedeloos van school :/ |
|
| |
Isa :3 358 Actief "Don't be trapped in someone else's dreams."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 16:05 | |
| //Rebecca Je bent echt niet de enige ... :') |
|
| |
Jara 58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 16:06 | |
| - Bramblepaw schreef:
- *Zucht diep*
Ik wordt moedeloos van school :/ +1.. ;o |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 16:13 | |
| 'T is echt feest op mijn school x) We moeten een product bedenken voor een dier dat nog niet bestaat. Ja hoor mensen, dat doen we even in 9 weken .. |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 16:21 | |
| @Denise: Diamond dimensions gaat te traag op m'n pc -;- (jaah, nog een no-live minecrafter Xd) kijk je ook de lets play van DanTDM? En wat is je IGN (In Game Naam?) (ik ben Kuksie ^^) |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 16:22 | |
| Een vriendin van me gaat miss joinen :3 Jullie zullen dan wel allemaal lief zijn toch?(A)
En hmm, das inderdaad tricky Rebecca :/ Euh... Buizen waarmee een vis van aquarium tot aquarium kan zwemmen?:'D |
|
| |
AkumaKittyLuna 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 16:23 | |
| - Strawberry schreef:
- Een vriendin van me gaat miss joinen :3 Jullie zullen dan wel allemaal lief zijn toch?(A)
En hmm, das inderdaad tricky Rebecca :/ Euh... Buizen waarmee een vis van aquarium tot aquarium kan zwemmen?:'D Tuurlijk, ik ben altijd lief :3 |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 16:25 | |
| @ Babs,
'K geloof dat dat al bestaat helaas. Als je erover na gaat denken is het haast een onmogelijke taak *zucht nogmaals diep*
Wat bedacht is maar al bestaat blijkbaar:
- Een electronische halsband waarmee je je dier vanaf afstand kunt opsporen - Een mechanische kriebelhand voor een hond - Een snel vochtopnemende doek om een dier snel te drogen - Biologisch afbreekbare kattenbak vulling - Automatische sproeier voor in een terrarium
Wat ik net nog heb bedacht
- Een automatische muilkorf |
|
| |
Dani 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 16:28 | |
| - Bramblepaw schreef:
- @ Babs,
'K geloof dat dat al bestaat helaas. Als je erover na gaat denken is het haast een onmogelijke taak *zucht nogmaals diep*
Wat bedacht is maar al bestaat blijkbaar:
- Een electronische halsband waarmee je je dier vanaf afstand kunt opsporen - Een mechanische kriebelhand voor een hond - Een snel vochtopnemende doek om een dier snel te drogen - Biologisch afbreekbare kattenbak vulling - Automatische sproeier voor in een terrarium
Wat ik net nog heb bedacht
- Een automatische muilkorf Wat ze allemaal wel niet maken. x'D (En wat is de font op je ava? xd) |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 16:30 | |
| - Minkkit schreef:
- Strawberry schreef:
- Een vriendin van me gaat miss joinen :3 Jullie zullen dan wel allemaal lief zijn toch?(A)
En hmm, das inderdaad tricky Rebecca :/ Euh... Buizen waarmee een vis van aquarium tot aquarium kan zwemmen?:'D Tuurlijk, ik ben altijd lief :3 Good:3 Rebecca@ Dat is ook wel een goede. Automatische vlooien detectie dingen bestaan waarschijnlijk ook al. xD |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 16:31 | |
| Het is om moedeloos van te worden, eerlijk waar x) Er is zoveel op de markt dat iets nieuws bedenken niet te doen is. De front op mijn ava? Geen idee, die heeft iemand voor mij gemaakt |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 16:31 | |
| - Bramblepaw schreef:
- 'T is echt feest op mijn school x)
We moeten een product bedenken voor een dier dat nog niet bestaat. Ja hoor mensen, dat doen we even in 9 weken .. Automatische zadel-zadelaar? (kweenie hoe je het noemt Xd) voor een paard? |
|
| |
Dani 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 16:35 | |
| automatische opzadeler xd automatische kattenbakschoonmaker uitklapbare wei (voor paarden :3) poepopruimer (soort machine voor als je hond poept en je geen zin hebt het in een zakje te doen.)
Wat dingetjes.
|
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 30 jan 2014 - 16:39 | |
| Die poepopruimer bestaat ook al. En een uitklapbare weide? Hoe had je die gedacht? x) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|