|
|
Miss Dreyar 577 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Take a guess, I dare to bet you are wrong...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 21:23 | |
| hahahha xD
IK HOU ZOOO VAN MIJN VENTJE BATTLEEEEE |
|
| |
Bo~ 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 21:24 | |
| IK HOUD VAN JAY, MAAR IK HEB GEEN TOPIC's MEER VOOR HEM ATM D: |
|
| |
Bo2 221 Actief " So let's be sinners to be saints "
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 21:24 | |
| Dimie <3 Ik kon niet kiezen welke ava & os ik moest nemen. Dillima's... Dillima's xD
Oké en nu gaan posten met Snowdrop, Brokenkit, Flashkit, Cranepaw, Bumblekit, Nevermind, Fileze en als ik dan nog tijd over heb Lakepaw aanmaken +setje maken en daarna wat gaan posten met Dim of hem :3
VGVGHVHBJHBLJMO IK BEN NET NAAR HET ZIEKENHUIS GEWEEST IK BEN METER CCFCVHGJVGJVFCVGVYHVG C: |
|
| |
Bo~ 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 21:25 | |
| Trouwens Gabs, Is de titel van het topic Battle x Vanilla afgeleid van het liedje van Simple Plan "I'm just a Kid"? :'D |
|
| |
290
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 21:27 | |
| |
|
| |
Bo~ 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 21:35 | |
| I KNEW IT xD I JUST KNEW IT. Toen ik het eerste stuk las was ik meteen; "Simple Plan." xD |
|
| |
290
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 21:37 | |
| ghehehe xd ik ben gwn te awesome, heb ook zijn theme nu opstaan xD ook zo'n lekker nummer |
|
| |
Bo~ 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 21:39 | |
| Ik ken veel Simple Plan liedjes, als je me maar 1 zin geeft. Ik ken ook het nieuwe soort-van-album uit mn hoofd :3 |
|
| |
Ruth x) 81 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 21:42 | |
| Hi! -- Ik krijg deze sheet niet gefixt! Iemand die kan helpen? als je de spoiler opent scrolt die verkeerd - Sheet:
| Winter
Name: Winter Gender: Kater Age: Unknow Clan: Clanless Parents: Solar & Lunar Slibings: Summer, Autumn & Spring
Inside: Winter is erg kil, ijzig en soms zelfs een beetje emotieloos. Hij zal niet snel genade tonen, is een beetje dominant en dus ook een echte leider. Wel is hij erg nieuwsgierig naar de buiten wereld. Outside: Hij heeft een sneeuwwitte vacht en ijsblauwe ogen.
- Voorbeeldpost:
Kitten
Winter staarde voor zich uit. Kijkend naar zijn zusjes die iets verderop aan het spelen waren. Het was Leafbare. Zijn lievelings seizoen waar hij ook naar vernoemd was. De prachtige sneeuwvlokjes dwarrelde naar beneden. Net zoals de witte bladeren die door hun gestoei in het rond vlogen. Toen Spring tegen hem botste kon hij alleen een kil lachje laten horen. Toen ze angstig afdroop liet hij een grijns op zijn lippen spelen. Hij begon weer alles op te nemen met zijn ijsblauwe ogen. Het laagje vorst dat op de takken lag. De grond was hard en bedekt met een smeltende laag poeder. Het zou weldra leaf-fall worden. Dat kon je zien aan de groene sprietjes en knopjes die hier en daar zichtbaar waren. Winter begroef zijn nagels in de harde grond. Hij keek verveeld naar zijn zusjes gesprek. Ze waren gestopt met te spelen. Plotseling kwamen ze alledrie op hem afgeslopen. Het katje mopperde, maar kwam niet snel genoeg weg. De drie sprongen op hem, al snel was hij bedolven onder de vacht. Hij duwde zijn zusjes weg. Maar ze kwamen heel de tijd. Net zoals lastige teken. Winter gromde, maar vanbinnen was er een vlammetje van plezier ontstaan.
Motivatie: Well... Ik klikte toevallig op dit topic en ik vond Autumn al heel schattig. Ik ben beginnen lezen en ik vond het een leuke verhaallijn. Omdat ik niet alleen Searock wil hebben, maar ook afwisseling besloot ik me hierbij aan te melden. Ik was meteen verkocht voor Winter, zijn gedrag is zoals mijn kat (al is die iets ouder ^^). Ik vind Spring ook een heel leuk karakter. Ik heb ook een inspi-bom voor hem en daarom ook meteen een voorbeeldpost geschreven.
Ik wens iedereen heel veel succes xxx Ruth x'D
|
|
|
| |
290
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 21:42 | |
| |
|
| |
faye (IRO) 395
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 21:45 | |
| shut up im trying to break a record |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Take a guess, I dare to bet you are wrong...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 21:46 | |
| |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 21:48 | |
| Telkens als ik Gabs lees, moet ik echt twee keer kijken x'D
Ruth@ Wat is er mis met de sheet?^^ Dat de tekst 1 pixel verschiet?
---
Ik ga een nieuw setje maken voor Appleblossom <3 |
|
| |
Bo~ 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 21:50 | |
| - Searock schreef:
- Hi!
-- Ik krijg deze sheet niet gefixt! Iemand die kan helpen? als je de spoiler opent scrolt die verkeerd
- Sheet:
| Winter
Name: Winter Gender: Kater Age: Unknow Clan: Clanless Parents: Solar & Lunar Slibings: Summer, Autumn & Spring
Inside: Winter is erg kil, ijzig en soms zelfs een beetje emotieloos. Hij zal niet snel genade tonen, is een beetje dominant en dus ook een echte leider. Wel is hij erg nieuwsgierig naar de buiten wereld. Outside: Hij heeft een sneeuwwitte vacht en ijsblauwe ogen.
- Voorbeeldpost:
Kitten
Winter staarde voor zich uit. Kijkend naar zijn zusjes die iets verderop aan het spelen waren. Het was Leafbare. Zijn lievelings seizoen waar hij ook naar vernoemd was. De prachtige sneeuwvlokjes dwarrelde naar beneden. Net zoals de witte bladeren die door hun gestoei in het rond vlogen. Toen Spring tegen hem botste kon hij alleen een kil lachje laten horen. Toen ze angstig afdroop liet hij een grijns op zijn lippen spelen. Hij begon weer alles op te nemen met zijn ijsblauwe ogen. Het laagje vorst dat op de takken lag. De grond was hard en bedekt met een smeltende laag poeder. Het zou weldra leaf-fall worden. Dat kon je zien aan de groene sprietjes en knopjes die hier en daar zichtbaar waren. Winter begroef zijn nagels in de harde grond. Hij keek verveeld naar zijn zusjes gesprek. Ze waren gestopt met te spelen. Plotseling kwamen ze alledrie op hem afgeslopen. Het katje mopperde, maar kwam niet snel genoeg weg. De drie sprongen op hem, al snel was hij bedolven onder de vacht. Hij duwde zijn zusjes weg. Maar ze kwamen heel de tijd. Net zoals lastige teken. Winter gromde, maar vanbinnen was er een vlammetje van plezier ontstaan.
Motivatie: Well... Ik klikte toevallig op dit topic en ik vond Autumn al heel schattig. Ik ben beginnen lezen en ik vond het een leuke verhaallijn. Omdat ik niet alleen Searock wil hebben, maar ook afwisseling besloot ik me hierbij aan te melden. Ik was meteen verkocht voor Winter, zijn gedrag is zoals mijn kat (al is die iets ouder ^^). Ik vind Spring ook een heel leuk karakter. Ik heb ook een inspi-bom voor hem en daarom ook meteen een voorbeeldpost geschreven.
Ik wens iedereen heel veel succes xxx Ruth x'D
|
Ik denk niet dat dat te fixen is ^^" Kleine vraag, zou ik die code ook mogen gebruiken voor een account? (Niet voor shopje) |
|
| |
Ruth x) 81 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 21:54 | |
| @Babs; Hij scrold niet goed, (tekst blijft niet in het plaatje) @Bo; tuurlijk ^^ - Code:
- Code:
-
<style type='text/css'>.bk { opacity: 0; width:400px; height:374px; transition-duration: 0.7s; -moz-transition-duration: 0.7s; -webkit-transition-duration: 0.7s; -o-transition-duration: 0.7s; padding:5px; }.bk:hover { background-color:#000000; opacity:.50; }.bka { }.bkc { }.bkd { }.bke { margin-top:4px; width:390px; height:500px; background-color:fafafa; }.bkf { }.bkg { padding:5px; margin-top: 5px; height:425px; overflow:auto; font-family:tahoma; color::d6cfd1; line-height:100%; text-align:justify; }.bkh { }</style><center><div style="width:406px; height:385px; background-image:url(http://i59.tinypic.com/w1bryx.jpg);"><div class="bk"><div class="bkb"></div><div class="bkc"></div><div class="bkd"></div><table cellspacing="0" cellpadding="0"><tr><td><div class="bka"></div></td><td valign="top"><div class="bke"><div class="bkg"><font color="#ffffff"><div style="font-family: Yanone Kaffeesatz; text-align: center; font-size: 20px; text-transform: uppercase; line-height: 23px; letter-spacing: 4px; margin-top: 20px; margin-bottom: -5px; color: #FFFFFF; ">Naam<Br><span style="font-size: 8px; text-transform: lowercase; letter-spacing: 1px; color: #dcdcdc; "></span></div> Tekst </font></div></div><div class="bkf"><div class="bkh"></div></div></td></tr></table></div></div><div style="padding-left:350px;"></div></center>
|
|
| |
Bo~ 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 21:57 | |
| | Raisingsun
Thank you :3 *heeft snel iets in elkaar geflanst x3*
|
|
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 21:59 | |
| Someone give me this :C No it's not a highfiveKijkt naar gespeelde wedstrijd, knijpt zichzelf. Het is echt jongens, het is e-c-h-t. Uitloopvermogen is vergroot >:DD |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 22:03 | |
| Rightt ik vind dat Pelke mag blijven, al mag ik hem niet xD |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 31 jan 2014 - 22:04 | |
| - Vanillapaw schreef: