We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 16:21
Haha, luister ik voor het eerst het originele liedje 'Sovereign Light café' Komt er ineens 'ladadadadiedee' in voor x'D
Smokebreath
StarClan
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 16:24
Merci <3
Elke dag tot nu toe als ik toetsen maak, heb ik het Pecola intro in mijn hoofd. DAT IS GEWOON CRUEL xD
Dyingblack
StarClan
Bunny~ 1451 Actief
CAT'S PROFILE Age: I don't age anymore Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 16:25
Roseheart schreef:
Fawnstep schreef:
@Moonkit, ofcourse do I know you >:'D We talked about Moonie >:'D -- But, ben lekker vroeg uit vandaag, Engels docent was ziek, en net is m'n Franse docent van de trap af gevallen dus ging haar les ook niet meer door x'D
Telkens als ik sta te wachten voor de volgende les begint, is dat wat ik hoop... Behalve bij een paar leerkrachten dan, maar dat zijn uitzonderingen in het leerkrachten-ras ;D
Babs, Zal het topic meteen gaan aanmaken!
Waarom hebben wij at nu nooit voor? Ok, misschien wel wat gemeen naar de leerkrachten toe, maar toch..
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 16:34
Het viel me net op dat Mousefur en Icyrose best asociaal overkomen... xD Bij het vakje 'Staff' kijkt iedereen naar dezelfde kant, behalve die twee. Mousefur is zo van, No way dat ik Darkfire ga aankijken! Just... No way! Haha =3
Dyingblack
StarClan
Bunny~ 1451 Actief
CAT'S PROFILE Age: I don't age anymore Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 16:35
Butterfly schreef:
Het viel me net op dat Mousefur en Icyrose best asociaal overkomen... xD Bij het vakje 'Staff' kijkt iedereen naar dezelfde kant, behalve die twee. Mousefur is zo van, No way dat ik Darkfire ga aankijken! Just... No way! Haha =3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 16:42
Dyingpaw schreef:
Butterfly schreef:
Ik vind ook wel dat Strawberry best boos kijkt Xd
dat is wel waar ja, eigenlijk valt het mij nu pas op, wat is Strawberry leukz zo Just Kiddin'
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 17:16
Strawberry schreef:
Tijd? Een beetje Posts die eruit komen? Bagger schrijfwerk...;-; Dus tenzij je baggere posts wilt xD
hmm, okay, than I'll wait. Maar morgen heb ik post dagje (in de bieb yay) Twee uren lang, dus ja, leek me leuk om dan ook te reageren op ons topicje met de vos xD
Maar ik ga nu dus weer weg, me zelf dood maken bij karate les.