|
|
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 20:17 | |
| - Lonelydeath schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Oakkit schreef:
- Lonelydeath schreef:
- Wat een schatje ;D ^^
Oak is gewoon een cutie ;3 Omdat 'ie zo verschrikkelijk zielig kijkt Xd *Wacht tot ie ergens kan posten omdat 'ie geen zin heeft om een nieuw topic aan te maken*
Iemand die een topic met Een van m'n accounts wil en zin heeft om het topic aan te maken? Misschien ;D ja, graag, ik heb BC, SC, Rogue en WC xD Rogue of WC ^^(kies maar een accountje, Dying en Golden en White zitten in WC en Windows is rogue (maar hij's wel autistisch :3)) |
|
| |
Justin 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 20:18 | |
| - Dyingpaw schreef:
- Lonelydeath schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Oakkit schreef:
- Lonelydeath schreef:
- Wat een schatje ;D ^^
Oak is gewoon een cutie ;3 Omdat 'ie zo verschrikkelijk zielig kijkt Xd *Wacht tot ie ergens kan posten omdat 'ie geen zin heeft om een nieuw topic aan te maken*
Iemand die een topic met Een van m'n accounts wil en zin heeft om het topic aan te maken? Misschien ;D ja, graag, ik heb BC, SC, Rogue en WC xD Rogue of WC ^^(kies maar een accountje, Dying en Golden en White zitten in WC en Windows is rogue (maar hij's wel autistisch :3)) ik neem Nirwana x Windows wel ;D Ik stuur je de link later, als het af is |
|
| |
138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 20:31 | |
| Is er iemand die een wat onschuldig katje heeft en de wat veranderde Nyx wilt ontmoeten? c: |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 20:32 | |
| @Lonely: okie ^^ @Nyx: ik heb anders Windows nog wel ^^ |
|
| |
Gabs 351
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 20:32 | |
| |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 20:37 | |
| Ik zal het topic van Sniff even melden bij Maskheart(Of zoals Sniffing zegt Maskdinges XD) |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 20:39 | |
| Nou ja, ik ga maar weer ^^ doei~ |
|
| |
Gabs 351
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 20:41 | |
| - Sniffingkit schreef:
- Ik zal het topic van Sniff even melden bij Maskheart(Of zoals Sniffing zegt Maskdinges XD)
okaaay xD Maskdinges, arme Medicine Cat xD |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 20:42 | |
| - Moongaze schreef:
- Sniffingkit schreef:
- Ik zal het topic van Sniff even melden bij Maskheart(Of zoals Sniffing zegt Maskdinges XD)
okaaay xD Maskdinges, arme Medicine Cat xD Ik zou eerder denken ocharme Sniffing,haar hersens zijn erg hard door elkaar geraakt |
|
| |
Endria 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 20:42 | |
| Ik ben echt trots op Oak's onderschrift^^ De randjes waren echt een hel. |
|
| |
BlubberblubMcblub 384
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 20:44 | |
| - Sniffingkit schreef:
- Moongaze schreef:
- Sniffingkit schreef:
okaaay xD Maskdinges, arme Medicine Cat xD Ik zou eerder denken ocharme Sniffing,haar hersens zijn erg hard door elkaar geraakt T zou een streek voor Battlepaw ook zijn geweest xd die struikelt nog eens over een mier xD maar t knomt wel goed met Sniffsniff tante Moongaze gaat wel lief zijn xD |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 20:45 | |
| |
|
| |
BlubberblubMcblub 384
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 20:48 | |
| yeaaaah, that he/she thing xD |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 20:49 | |
| Yesh xD En was ie niet ook ooit tortoiseshell/rood?xD |
|
| |
BlubberblubMcblub 384
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 20:51 | |
| uhuuuu xd jah dat was 'ze' toen wel xD Met een heeeel hoop wit nu issie een stoere blauw-witte kater |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 20:53 | |
| - Flameclaw schreef:
- Sniffingkit schreef:
- Moongaze schreef:
- Sniffingkit schreef:
okaaay xD Maskdinges, arme Medicine Cat xD Ik zou eerder denken ocharme Sniffing,haar hersens zijn erg hard door elkaar geraakt T zou een streek voor Battlepaw ook zijn geweest xd die struikelt nog eens over een mier xD maar t knomt wel goed met Sniffsniff tante Moongaze gaat wel lief zijn xD
Haha tante Moongaze! Zo funny! Achja,ik heb toch plannen met Sniff,in haar apprentice time word de herrinering al wat meer zichtbaarder(maar vaak wazig) en als warrior zal ze alles weer kunnen herinneren. Dus een happy end! |
|
| |
BlubberblubMcblub 384
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 20:57 | |
| - Sniffingkit schreef:
- Flameclaw schreef:
- Sniffingkit schreef:
- Moongaze schreef:
- Sniffingkit schreef:
okaaay xD Maskdinges, arme Medicine Cat xD Ik zou eerder denken ocharme Sniffing,haar hersens zijn erg hard door elkaar geraakt T zou een streek voor Battlepaw ook zijn geweest xd die struikelt nog eens over een mier xD maar t knomt wel goed met Sniffsniff tante Moongaze gaat wel lief zijn xD
Haha tante Moongaze! Zo funny! Achja,ik heb toch plannen met Sniff,in haar apprentice time word de herrinering al wat meer zichtbaarder(maar vaak wazig) en als warrior zal ze alles weer kunnen herinneren. Dus een happy end! Moon kan echt alleen maar normaal omgaan met kittens en is serieus bang voor alle andere clanmembers xD Maar tante moonie voor SniffSniff xD maar das juist leuk om te spelen, kan je lekker vaaaaag doen xd |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 21:01 | |
| Ghehe, I see ;p
-sneezes- Ik haat verkouden wezen. :c |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 21:02 | |
| Nahw beter worden hoor! straks worden we allemaal nog ziek xD |
|
| |
Assie 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 jan 2014 - 21:15 | |
| Eh same prob over here :/ en die verkoudheid is nog het minste van m'n zorgen ;x
Trouwens mensen die toevallig iets weten over hoe films op een iPod (touch) te plaatsen ?? Want ik kan m'n weg weer es niet vinden evenals m'n broer ;s |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|