|
|
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 19:43 | |
| - Sagepaw schreef:
- Hurricanesteps schreef:
- CIAO NELE!
bit late... but whatever!
Buonasera! Haha jij begon met Italiaans hoor (: Enneuh… Wat betekent dat? |
|
| |
Anouk 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 19:47 | |
| - Whitelion schreef:
- Sagepaw schreef:
- CIAO NELE!
Buonasera! Haha jij begon met Italiaans hoor (: Enneuh… Wat betekent dat? Dat vroeg ik me ook al af! Ciao is het enige Italiaanse woord dat ik ken |
|
| |
Bregje 217 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 19:48 | |
| - Hurricanesteps schreef:
- Whitelion schreef:
- Sagepaw schreef:
- CIAO NELE!
Buonasera! Haha jij begon met Italiaans hoor (: Enneuh… Wat betekent dat? Dat vroeg ik me ook al af! Ciao is het enige Italiaanse woord dat ik ken Nele, niet iedereen is zo getallenteerd als jij -_- |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| |
| |
Bo | Boterham | 2 95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 19:50 | |
| Ik denk dat ik dan maar off ga, ik heb naast posten toch niks te doen en mijn inspi-level ligt extreem laag en er zit me nog iets dwars... *zucht* Laat maar -.- |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 19:50 | |
| - Ladykit schreef:
- Whitelion schreef:
- Sagepaw schreef:
- CIAO NELE!
Buonasera! Haha jij begon met Italiaans hoor (: Enneuh… Wat betekent dat? Dat vroeg ik me ook al af! Ciao is het enige Italiaanse woord dat ik ken Nele, niet iedereen is zo getallenteerd als jij -_- Haha nee hoor dat ben ik niet, ik ga binnen 3 weken op uitwisseling naar Italië dus ik ken wat basiswoordjes (: En het betekent simpelweg 'Goedeavond', vraag me niet hoe je het uitspreekt >D |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 19:52 | |
| - Cranepaw. schreef:
- Ik denk dat ik dan maar off ga, ik heb naast posten toch niks te doen en mijn inspi-level ligt extreem laag en er zit me nog iets dwars... *zucht* Laat maar -.-
Vertel het aan Robuun :'D PM me :s |
|
| |
Anouk 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 19:52 | |
| Hahahaha tja zo kan het ook hè Nele! |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 19:55 | |
| |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 19:56 | |
|
Laatst aangepast door Dogdance op do 23 jan 2014 - 19:58; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 19:56 | |
| Ik ook niet hoor hahaha ^^
Ik weet alleen Goedenavond, alles goed, goedendag en ik kan vragen hoe iemand heet en mijn eigen naam zeggen. Maar dat is gewoon omdat ik afgelopen zomer op reis was in Italië en ik probeer de taal altijd wat te leren haha, maar lukt meestal toch niet haha :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 20:00 | |
| @Babs, haha bedankt, ze zullen me waarschijnlijk vierkant uitlachen als ik het op mijn manier zou uitspreken maar nu ben ik al een stapje verder c:
@Robin, ik ken ook alleen de basiswoordjes xD ik ben al eens naar Italië geweest op vakantie en probeer dan ook wat woordjes met zo een beginnersgids Italiaans maar daar staan zo van die omgekeerde letters en tekens enzo in voor uitspraak O.o |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 20:03 | |
| - Sagepaw schreef:
- @Babs, haha bedankt, ze zullen me waarschijnlijk vierkant uitlachen als ik het op mijn manier zou uitspreken maar nu ben ik al een stapje verder c:
@Robin, ik ken ook alleen de basiswoordjes xD ik ben al eens naar Italië geweest op vakantie en probeer dan ook wat woordjes met zo een beginnersgids Italiaans maar daar staan zo van die omgekeerde letters en tekens enzo in voor uitspraak O.o Geen punt ^-^ Die site heeft allerlei uitspraak dingen. http://italian.about.com/library/survival/blsurvival002.htmItalian Survival Phrases xD Gebruikte deze ook toen ik op excursie naar Rome ging. |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 20:05 | |
| Ik zou me alleen in het Engels verstaanbaar kunnen maken, tenzij ze als bij wonder opeens allemaal Nederlands kunnen Xd Niet dat wij ooit op reis gaan~ |
|
| |
Anouk 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 20:06 | |
| - Whitelion schreef:
- Ik zou me alleen in het Engels verstaanbaar kunnen maken, tenzij ze als bij wonder opeens allemaal Nederlands kunnen Xd Niet dat wij ooit op reis gaan~
+1 Frans zou me misschien ook nog wel een beetje lukken maar verder ook niet. |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 20:08 | |
| - Sagepaw schreef:
- @Babs, haha bedankt, ze zullen me waarschijnlijk vierkant uitlachen als ik het op mijn manier zou uitspreken maar nu ben ik al een stapje verder c:
@Robin, ik ken ook alleen de basiswoordjes xD ik ben al eens naar Italië geweest op vakantie en probeer dan ook wat woordjes met zo een beginnersgids Italiaans maar daar staan zo van die omgekeerde letters en tekens enzo in voor uitspraak O.o Weirdos zijn het xD Anyway, Engels blijft de coolste taal peepz :'p |
|
| |
Acc Markt 203 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 20:13 | |
| |
|
| |
AkumaKittyLuna 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 20:13 | |
| - Flamestripe schreef:
- Sagepaw schreef:
@Robin, ik ken ook alleen de basiswoordjes xD ik ben al eens naar Italië geweest op vakantie en probeer dan ook wat woordjes met zo een beginnersgids Italiaans maar daar staan zo van die omgekeerde letters en tekens enzo in voor uitspraak O.o Weirdos zijn het xD
Anyway, Engels blijft de coolste taal peepz :'p +1 |
|
| |
Bregje 217 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 20:18 | |
| Is er iemand die een Nederlandse Fanfic site kent? Eentje waar je Fanfictions kan plaatsen XD |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 20:18 | |
| [0] Plaatje 1 [0] Plaatje 2 [0] Plaatje 3 [1] Plaatje 4 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |