|
|
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 20:54 | |
| |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 20:55 | |
| - Whitelion schreef:
- De enige die ik en Riverclan heb zitten is Islandkit, en ik denk niet dat Icy verslagen word door een kitten Xd
Haha kreeg net een heel grappig beeld van Islandkit die Icy bespringt maar en al meteen van dr af wordt afgegooid voor mij ;D |
|
| |
NIET emma lol 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 20:59 | |
| - Icy schreef:
- OH
MY F* GOD
HOE KAN IK DAT EEN MAAND LATER PAS ZIEN WHAT THE ACTUAL F*
shame on meeeeee
--- aww hoezo? :c Laura vooraf: WHERE'S MY TOPIC >3 Laura after: Ow, right... --- School en ruzies en ouders. Dat maakte mijn dag net dat ietsje te depri :c |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 21:10 | |
| @Q; /facepalm my palm your face :'D
@Babs; BABSIEFLAPSIE HELLEUWWWW! @Bo; ikr i'm a dumbsh*t xD |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 21:12 | |
| Ik verdrink in mijn Latijn huiswerk, maar m'n vader heeft me opgevrolijkt =) Hij heeft sinaasappelthee gebracht 'dat zal je een opkikker geven' en koekjes :'D
Ik ben happy nu |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 21:13 | |
| @Laura; Oh hell no xD
Gawd, TehMorag speelt Tomb Raider .w. Nu wil ik ook spelen :c |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 21:15 | |
| Heeft één van de TC warriors zin om Silver te vertellen dat hij Dog het donderpad heeft zien oprennen richting Shadowclan territory? xD |
|
| |
NIET emma lol 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 21:16 | |
| - Silverfang schreef:
- Heeft één van de TC warriors zin om Silver te vertellen dat hij Dog het donderpad heeft zien oprennen richting Shadowclan territory? xD
Ik kan wel met Snowdrop ^^ |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 21:18 | |
| - Flashkit. schreef:
- Silverfang schreef:
- Heeft één van de TC warriors zin om Silver te vertellen dat hij Dog het donderpad heeft zien oprennen richting Shadowclan territory? xD
Ik kan wel met Snowdrop ^^ Oke, cool. Maak jij topic aan of moet ik dat doen? ^^ |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 21:18 | |
| @Maaike, jup, maarrr, ik kan vandaag niet meer posten want heb nog wat werk voor school en moet dan naar bed + heb iets van 7 maanden niet meer gepost so sorry, denk beter van niet haha :/ |
|
| |
NIET emma lol 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 21:19 | |
| - Silverfang schreef:
- Flashkit. schreef:
- Silverfang schreef:
Ik kan wel met Snowdrop ^^ Oke, cool. Maak jij topic aan of moet ik dat doen? ^^ Ik maak er wel één, hij staat er zo ;3 |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 21:57 | |
| Ik heb mijn eerste salaris gehad :3 |
|
| |
Bregje 217 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 22:00 | |
| - Strawberry schreef:
- Ik heb mijn eerste salaris gehad :3
Gaaf ^^ Waar werk je? Oké, ik weet zeker dat er mensen zijn die Wattpad gebruiken. Is er iemand die zin heeft om het een beetje aan me uit te leggen en zo? Ik zit er aan te denken om een account aan te maken. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 22:05 | |
| - Ladykit schreef:
- Strawberry schreef:
Gaaf ^^ Waar werk je?
Oké, ik weet zeker dat er mensen zijn die Wattpad gebruiken. Is er iemand die zin heeft om het een beetje aan me uit te leggen en zo? Ik zit er aan te denken om een account aan te maken. PostNL als zaterdag bezorger in m'n wijk :3 Verdient goed en ze zoeken eigenlijk altijd wel nieuwe bezorgers~ |
|
| |
AkumaKittyLuna 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 22:14 | |
| meow meow, ergens zou het wel leuk zijn als AM weer actief werd *hint hint* |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 22:30 | |
| @Maaike: klein vraagje, ga je binnenkort nog reageren op topic Jay x Little? :3 *hides* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 22:31 | |
| - Lionbeat schreef:
- @Maaike: klein vraagje, ga je binnenkort nog reageren op topic Jay x Little? :3 *hides*
Oh ja, sorry! Meh, ben t door alle drukte even vergeten. xD Zal morgen posten, goed? c: |
|
| |
Denise 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 22:48 | |
| - Ladykit schreef:
- Strawberry schreef:
Gaaf ^^ Waar werk je?
Oké, ik weet zeker dat er mensen zijn die Wattpad gebruiken. Is er iemand die zin heeft om het een beetje aan me uit te leggen en zo? Ik zit er aan te denken om een account aan te maken. Iku zit erop :3 en zou uet heus wel willen uitleggen |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 23:08 | |
| @Maaike; yay :3 en maakt niet uit hoor, vroeg t me ineens af xD |
|
| |
Jara 58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 jan 2014 - 23:12 | |
| Iemand zin in een topicje met Asha? ;3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |