|
|
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 13:58 | |
| @Lis; Moet je even in de gebruikerslijst kijken of de naam al bezet is, anders moet je er gewoon een punt achter zetten Dan kunnen de admins die later vanzelf weer weghalen :'3 |
|
| |
340 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 14:13 | |
| - Icyrose schreef:
- @Lis; Moet je even in de gebruikerslijst kijken of de naam al bezet is, anders moet je er gewoon een punt achter zetten ;)Dan kunnen de admins die later vanzelf weer weghalen :'3
Of gewoon een spatie voor de naam zetten, dat zie je na de registratie niet meer en dan hoeven de admins ook niets te doen :'D
|
|
| |
Elvira 195 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 14:20 | |
| |
|
| |
Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 14:21 | |
| |
|
| |
Endria 58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 14:25 | |
| Ik heb zin in april^^ Elder scrolls online Game of Thrones seizoen 4 The amazing Spiderman 2 Verjaardag van mijn beste vriendin. |
|
| |
Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 14:26 | |
| - Sparrow schreef:
- Ik heb zin in april^^
Elder scrolls online Game of Thrones seizoen 4 The amazing Spiderman 2 Verjaardag van mijn beste vriendin. haha xD --- Ashdrop, de avatar is me gelukt, OS kan ik niet :C Hier is de avatar https://2img.net/h/oi42.tinypic.com/eg38k9.jpg(Ik PM hm ook wel ;D) |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 14:59 | |
| |
|
| |
Daan <3 116 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 15:15 | |
| En toen had Psyche weer een compleet nestje ~ |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 15:19 | |
| En toen was ik opnieuw niet gekozen voor een kitten~ Waar zou het eigenlijk aan liggen? Zijn ze niet origineel genoeg? |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 15:22 | |
|
Laatst aangepast door Lionbeat op zo 26 jan 2014 - 15:23; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
LEMON-CHAN 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 15:23 | |
| Murrp. Welke Shadowclanner wilt er een topicje met Bloody? Jij maakt ~ |
|
| |
Ann -3- 288
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 15:23 | |
| Wow. Een keer gepost met Frosty. Ze probeert gelijk een slecht gesprek met Frostlake aan te gaan en Silverfang moet uitkijken niet vermoord te worden. Jup, there you Go xD
En ik ben door Juul nu officieel verslaafd aan Attack on Titan xD |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 15:25 | |
| - Lionbeat schreef:
- @Daan;
https://i.servimg.com/u/f57/17/46/20/66/ashdro10.png
En ik ben bezig met de Os (':
EDIT;; @Bunny; Het ligt aan het geluk (; Niet iedereen kan gekozen worden, aan het begin werd ik ook nooit gekozen, en nu meestal ook niet ;3 Tja, ik hoop gewoon dat ik een keer gekozen word 3: |
|
| |
LEMON-CHAN 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 15:27 | |
| - Frostychill schreef:
- Wow. Een keer gepost met Frosty. Ze probeert gelijk een slecht gesprek met Frostlake aan te gaan en Silverfang moet uitkijken niet vermoord te worden. Jup, there you Go xD
En ik ben door Juul nu officieel verslaafd aan Attack on Titan xD AW YEAH NIGGA |
|
| |
AkumaKittyLuna 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 15:27 | |
| En toen zat ik een heel stuk tekst te typen over Mipa's (zelfverzonnen wezens) voor mijn forum xD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 15:30 | |
| YO IK HEB NET DELIVERY MAN GEZIEN EN HET WAS ZO CUTE <3 |
|
| |
Daan 175 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 15:30 | |
| Thanx allemaal voor Ashies setjes :'D --- Perish heeft een make-over gekregen <3 |
|
| |
Ann -3- 288
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 15:31 | |
| - Bloodkit' schreef:
- Frostychill schreef:
- Wow. Een keer gepost met Frosty. Ze probeert gelijk een slecht gesprek met Frostlake aan te gaan en Silverfang moet uitkijken niet vermoord te worden. Jup, there you Go xD
En ik ben door Juul nu officieel verslaafd aan Attack on Titan xD AW YEAH NIGGA AWWWW FACKIN YEAH *chestbump* Ik ben bij episode 10 en everything goes to shit xD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 15:34 | |
| BO ZEG ME PLS DAT HET NIET IS WIE IK DENK DAT HET IS :C -wijst naar topic Beauty&Hawk- |
|
| |
LEMON-CHAN 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 jan 2014 - 15:35 | |
| - Frostychill schreef:
- Bloodkit' schreef:
- Frostychill schreef:
En ik ben door Juul nu officieel verslaafd aan Attack on Titan xD AW YEAH NIGGA AWWWW FACKIN YEAH *chestbump* Ik ben bij episode 10 en everything goes to shit xD Episode 15 hier ~ Door school kan ik nooit kijken T^T Stiekem ben ik nu ook aan het leren voor Spaans, maar m'n computer mist mee :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|