[Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 5

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[Helpdesk] How to make a RPG Forum.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Shadowglare
Member
[Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 5 DPKsfdL
168
Actief

CAT'S PROFILE
Shadowglare
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 5 Icon_minitimedo 28 jul 2011 - 19:44

I love 'em en zou best graag willen joinen! Misschien kan je de link geven in een pb?

En even een vraagje, opeens moet je bij mijn site als je een pb wilt versturen een onderwrrp plaatsen, is dat gewoon overal of heb ik op iets geklikt? Want meestal kon je het leeg laten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlfrost
StarClan
Soof
477

CAT'S PROFILE
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 5 Icon_minitimeza 30 jul 2011 - 20:16

Ik heb een probleem, gewone gebruikers kunnen geen links in hun berichten zetten, hoe moet je dat oplossen?
Honeyfeather
StarClan
1472

CAT'S PROFILE
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 5 Icon_minitimeza 30 jul 2011 - 20:17

Uhm.. kan dat bij permissies?
Owlfrost
StarClan
Soof
477

CAT'S PROFILE
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 5 Icon_minitimeza 30 jul 2011 - 20:20

Bedoel je bij Reports? Want daar kan het niet..
Honeyfeather
StarClan
1472

CAT'S PROFILE
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 5 Icon_minitimeza 30 jul 2011 - 20:27

Nee, als je een catagorie of board aanmaakt, kun je die bewerken. Als je dan bij permissies kijkt, kun je aanvinken of leden links kunnen zien of niet. Het is zo'n drop down dingetje.
Owlfrost
StarClan
Soof
477

CAT'S PROFILE
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 5 Icon_minitimeza 30 jul 2011 - 20:35

Ja, daar staat bij elke categorie/forum 'See links in the messages' 'Alle' aangevinkt, dus dat is het ook niet..
Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 5 Icon_minitimeza 30 jul 2011 - 20:43

@No one special,

kan iemand die een beetje ervaring heeft eens op mijn Rpg kijken en nog wat tips geven? Want ik weet niet meer wat ik kan doen! D:

*Little help?*

Spoiler:

oww, ja ik weet dat de ruimte tussen Portal en Halfbloeden er niet hoort te zijn, maar daar werk ik nog aan... ;D
Dotpaw
Member
[Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 5 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 5 Icon_minitimeza 30 jul 2011 - 20:45

Ik vind hem best mooi, alleen dat blauw voor de letters.. Vindt ik wat minder. Misschien iets basics, zwart of wit..
Spiritkit
Member
alexandra
146

CAT'S PROFILE
Spiritkit
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 5 Icon_minitimeza 30 jul 2011 - 20:47

Ik zou de tekst in een andere kleur doen. Zoals Dotpaw al zei, in zwart bijvoorbeeld Wink

En ik zou een andere achtergrond nemen, deze is zeer wazig en onduidelijk wat een amateuristische uitdrukking geeft.
Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 5 Icon_minitimevr 5 aug 2011 - 16:05

Owwkaay, ik heb even wat hulp nodig. Bij Wc, als je op het portal bent, zie je je avatar staan, nu is mijn vraag, welke code heb je daar voor nodig, want ik heb al alles geprobeert maar dan staan er alleen wat ik heb geschreven dus is het fout... Help! D:
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 5 Icon_minitimevr 9 sep 2011 - 21:12

@Moonstripe, I don't know, sorry D:

En ik heb zelf ook een probleempje..
Ik heb net een mooi forum ontworpen, bijna alles is al af, en toen wou ik de character sheet maken. maar die stond er nog niet tussen, dus ik kijk op het beheerderspanneel, en daar staat dat het forum niet op Rpg stond ingesteld.
Waar doe ik dat. 0.0
Stripedpaw
Member
Viktor
126

CAT'S PROFILE
Stripedpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 5 Icon_minitimeza 10 sep 2011 - 10:50

Mensen die tips geven in dit topic: HEEL ERG BEDANKT <3

Ik heb jullie tips gebruikt voor mijn RPG-forum (dat nog niet af is)
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 5 Icon_minitimeza 10 sep 2011 - 11:11

Ik kom ook even melden dat mijn probleem al is opgelost. =3

En ik heb wat tips, kijk bij het ondersteuningsforum, daar staat 99% van je vragen die al gesteld is. ^^
En het staat bijvoorbeeld ook en code van hoe je het navigatiebalkje in de afbeelding krijgt, enz.
Oddeye
Member
Viktor
382
Actief

CAT'S PROFILE
Oddeye
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 5 Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 7:53

heey mensen, willen jullie mijn forum zien? WAARSCHUWING: hij is nog niet af...

maarja Wink dit is ie: LINK VERWIJDERD
Risingvoice
Member
194

CAT'S PROFILE
Risingvoice
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 5 Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 13:08

Oddpaw schreef:
heey mensen, willen jullie mijn forum zien? WAARSCHUWING: hij is nog niet af...

maarja Wink dit is ie: LINK VERWIJDERD
Oddpaw ik heb dit topic gemaakt voor problemen niet om reclame te maken Wink
Stripedpaw
Member
Viktor
126

CAT'S PROFILE
Stripedpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 5 Icon_minitimezo 11 sep 2011 - 13:11

ja.... Sorry Embarassed

(Ik ben ook oddpaw)
Snowrose
Member
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 5 Icon_minitimewo 14 sep 2011 - 18:56

Als ik begin met een forum, welke hitskin moet ik dan kiezen om zo eentje als Warrior cats te hebben? (qua bouw, niet plaatjes etc ofcourse!)
Raindrop
StarClan
443

CAT'S PROFILE
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 5 Icon_minitimewo 14 sep 2011 - 19:02

De opbouw, als in aparte categorieën, kun je zelf selecteren, daar maakt de hitskin niet zoveel uit. De skin is alleen de achtergrond en dergelijke, en soms zit er verschil in het dingetje waar staat wie online is enzo :3 Maar indeling enzo kun je zelf kiezen in het beheerderspaneel
Snowrose
Member
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 5 Icon_minitimewo 14 sep 2011 - 19:04

Oke! Smile
Raindrop
StarClan
443

CAT'S PROFILE
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 5 Icon_minitimewo 14 sep 2011 - 19:07

Als je dat zoekt, dat staat in het beheerderspaneel bij
Display -> Index Packing -> Medium Split [dat is als bij W.C.]
Je kunt ook experimenteren xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 5 Icon_minitime

[Helpdesk] How to make a RPG Forum.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Library-
Ga naar: