| [Helpdesk] How to make a RPG Forum. | |
|
|
168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum. do 28 jul 2011 - 19:44 | |
| I love 'em en zou best graag willen joinen! Misschien kan je de link geven in een pb?
En even een vraagje, opeens moet je bij mijn site als je een pb wilt versturen een onderwrrp plaatsen, is dat gewoon overal of heb ik op iets geklikt? Want meestal kon je het leeg laten.. |
|
| |
Soof 477
| |
| Onderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum. za 30 jul 2011 - 20:16 | |
| Ik heb een probleem, gewone gebruikers kunnen geen links in hun berichten zetten, hoe moet je dat oplossen? |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum. za 30 jul 2011 - 20:17 | |
| Uhm.. kan dat bij permissies? |
|
| |
Soof 477
| |
| Onderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum. za 30 jul 2011 - 20:20 | |
| Bedoel je bij Reports? Want daar kan het niet.. |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum. za 30 jul 2011 - 20:27 | |
| Nee, als je een catagorie of board aanmaakt, kun je die bewerken. Als je dan bij permissies kijkt, kun je aanvinken of leden links kunnen zien of niet. Het is zo'n drop down dingetje. |
|
| |
Soof 477
| |
| Onderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum. za 30 jul 2011 - 20:35 | |
| Ja, daar staat bij elke categorie/forum 'See links in the messages' 'Alle' aangevinkt, dus dat is het ook niet.. |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum. za 30 jul 2011 - 20:43 | |
| @No one special, kan iemand die een beetje ervaring heeft eens op mijn Rpg kijken en nog wat tips geven? Want ik weet niet meer wat ik kan doen! D: *Little help?* - Spoiler:
oww, ja ik weet dat de ruimte tussen Portal en Halfbloeden er niet hoort te zijn, maar daar werk ik nog aan... ;D |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum. za 30 jul 2011 - 20:45 | |
| Ik vind hem best mooi, alleen dat blauw voor de letters.. Vindt ik wat minder. Misschien iets basics, zwart of wit.. |
|
| |
alexandra 146
| |
| Onderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum. za 30 jul 2011 - 20:47 | |
| Ik zou de tekst in een andere kleur doen. Zoals Dotpaw al zei, in zwart bijvoorbeeld En ik zou een andere achtergrond nemen, deze is zeer wazig en onduidelijk wat een amateuristische uitdrukking geeft. |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum. vr 5 aug 2011 - 16:05 | |
| Owwkaay, ik heb even wat hulp nodig. Bij Wc, als je op het portal bent, zie je je avatar staan, nu is mijn vraag, welke code heb je daar voor nodig, want ik heb al alles geprobeert maar dan staan er alleen wat ik heb geschreven dus is het fout... Help! D: |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum. vr 9 sep 2011 - 21:12 | |
| @Moonstripe, I don't know, sorry D:
En ik heb zelf ook een probleempje.. Ik heb net een mooi forum ontworpen, bijna alles is al af, en toen wou ik de character sheet maken. maar die stond er nog niet tussen, dus ik kijk op het beheerderspanneel, en daar staat dat het forum niet op Rpg stond ingesteld. Waar doe ik dat. 0.0 |
|
| |
Viktor 126
| |
| Onderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum. za 10 sep 2011 - 10:50 | |
| Mensen die tips geven in dit topic: HEEL ERG BEDANKT <3
Ik heb jullie tips gebruikt voor mijn RPG-forum (dat nog niet af is) |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum. za 10 sep 2011 - 11:11 | |
| Ik kom ook even melden dat mijn probleem al is opgelost. =3
En ik heb wat tips, kijk bij het ondersteuningsforum, daar staat 99% van je vragen die al gesteld is. ^^ En het staat bijvoorbeeld ook en code van hoe je het navigatiebalkje in de afbeelding krijgt, enz. |
|
| |
Viktor 382 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum. zo 11 sep 2011 - 7:53 | |
| heey mensen, willen jullie mijn forum zien? WAARSCHUWING: hij is nog niet af... maarja dit is ie: LINK VERWIJDERD |
|
| |
194
| |
| |
| |
Viktor 126
| |
| Onderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum. zo 11 sep 2011 - 13:11 | |
| ja.... Sorry (Ik ben ook oddpaw) |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum. wo 14 sep 2011 - 18:56 | |
| Als ik begin met een forum, welke hitskin moet ik dan kiezen om zo eentje als Warrior cats te hebben? (qua bouw, niet plaatjes etc ofcourse!) |
|
| |
443
| |
| Onderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum. wo 14 sep 2011 - 19:02 | |
| De opbouw, als in aparte categorieën, kun je zelf selecteren, daar maakt de hitskin niet zoveel uit. De skin is alleen de achtergrond en dergelijke, en soms zit er verschil in het dingetje waar staat wie online is enzo :3 Maar indeling enzo kun je zelf kiezen in het beheerderspaneel |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum. wo 14 sep 2011 - 19:04 | |
| Oke! |
|
| |
443
| |
| Onderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum. wo 14 sep 2011 - 19:07 | |
| Als je dat zoekt, dat staat in het beheerderspaneel bij Display -> Index Packing -> Medium Split [dat is als bij W.C.] Je kunt ook experimenteren xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum. | |
| |
|
| |
|