[Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[Helpdesk] How to make a RPG Forum.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Silverpool
Member
[Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 3 DPKsfdL
Joziefrozie :D
493

CAT'S PROFILE
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 jan 2011 - 19:17

Maar, dan vraag ik het maar aan jou, Mousefur, waar maak je zo'n vak?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 3 Icon_minitimezo 30 jan 2011 - 19:56

Beheerderspaneel >> Algemeen >> Categories and forums >> Groene plusje >> Soort: Categorie

Het groene plusje staat bovenaan in de tabel.
Als je het echt niet snapt, kun je naar het helpforum gaan. Die staat daar ook aan het begin ^^
Silverpool
Member
493

CAT'S PROFILE
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 3 Icon_minitimema 31 jan 2011 - 17:07

O! Dankje!
Silverpool
Member
493

CAT'S PROFILE
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 3 Icon_minitimema 31 jan 2011 - 17:12

Huh? Weet je zeker dat je geen forum moet doen? Het staat er namelijk niet zo bij D:
Winterstorm
StarClan
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 3 Icon_minitimema 31 jan 2011 - 17:15

Kom ik weer even met mijn uitlegXD
Als het goed is kun je tussen forum en categorie kiezen. Dan moet je voor dat vak een naam geven en kun je er forums aan toevoegen en als je er meerdere hebt kun je op deze manier verschillende groepen vormen.
Als het niet duidelijk is moet je het even zeggen.
Silverpool
Member
493

CAT'S PROFILE
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 3 Icon_minitimema 31 jan 2011 - 17:19

Nou(sorry voor mijn dubbelpost hierboven x3)

Ik heb nu een catogorie 'Buiten de stad' gemaakt. Dan klik ik daarachter op het plusje en maak ik 'Op het strand' eraan. Maar als ik dan naar mijn site ga zit het gewoon in hetzelfde vak als de rest! Doe ik nou iets fout of hoort het dat de admins het zo zien?
Winterstorm
StarClan
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 3 Icon_minitimema 31 jan 2011 - 17:21

Nee, het hoort niet dat je het zo ziet, maar is bij de categorie die je hebt gemaakt het praatwolkje blauw als je kijkt bij categories en forums?

Anders moet je even bij het forum kijken dat je net hebt gemaken en dan bij 'attach to' kijken of je wel de categorie daar hebt staan.
Silverpool
Member
493

CAT'S PROFILE
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 3 Icon_minitimema 31 jan 2011 - 17:29

Ja, hij is blauw! Maar kijk zelf maar, misschien kun je dan tips geven?:

http://hawaii-beach.actieforum.com/
Winterstorm
StarClan
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 3 Icon_minitimema 31 jan 2011 - 18:29

Oke, ik weet niet of het je al gelukt is, maar ik wil het ook wel even gewoon in stappen uitleggen, om het wat duidelijker te maken.
-Eerst moet je een categorie maken:
Beheerderspaneel->Algemeen->Categories and forums->Op het plusje drukken
Spoiler:
Dan kom je in een scherm en dan moet je bij 'Choose the kind of forum you want' categorie aanklikken.
Dan moet je gegevens invullen en op 'verzenden' drukken en dan heb je een categorie.
-Nu zou je een forum kunnen aanmaken en hem toevoegen aan de categorie, maar als je een forum al hebt aangemaakt, dan moet je dat forum openen door bij het knopje van bewerken in de balk van het topic te drukken.(Oranje-geel achtig tandwiel)
Dan kun je bij 'attach to' Als het goed is aangeven bij welke je het forum wil laten horen en daar kun je de categorie kiezen die je net hebt gemaakt.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Silverpool
Member
493

CAT'S PROFILE
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 3 Icon_minitimema 31 jan 2011 - 19:54

Ik hoop het ook x3
Owlfrost
StarClan
Soof
477

CAT'S PROFILE
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 3 Icon_minitimema 31 jan 2011 - 20:12

ja ik heb dat ook en bij mij staan ze ook onder elkaar en ik wil ze zo in elkaar zetten. Hoe moet dat?
Silverpool
Member
493

CAT'S PROFILE
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 3 Icon_minitimema 31 jan 2011 - 22:21

Neej, het werrukt niet!
Icekit*
Member
17

CAT'S PROFILE
Icekit*
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 3 Icon_minitimema 21 feb 2011 - 11:02

Weet iemand hoe je afbeeldingsets krijgt?

Dus de buttons van: inloggen, uitloggen, regristreren enz.

Bedakt <3
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 3 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 3 Icon_minitimema 21 feb 2011 - 11:21

Deze kun je instellen.
Ergens bij Display volgensmij, staat van gebruik alleen tekst voor die balk met inloggen enzo, daar staat een vinkje bij, als je die weg haalt, krijg je dus plaatjes.
Foxfur
Member
217

CAT'S PROFILE
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 3 Icon_minitimewo 6 apr 2011 - 18:37

Ik heb nu dat die fora erin staan, dus dat ze niet allemaal onder elkaar staan, maar nu staan die links in de uitleg van het gebied. Hoe kan ik dat weg halen?
Kittyheart
Member
1413

CAT'S PROFILE
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 3 Icon_minitimewo 6 apr 2011 - 18:40

Okay, Night en ik hebben een forum =D
Maar hoe kun je links enzo bij Affliates zetten? Want ik krijg er geen afbeelding bij dan -.- D:
Winterstorm
StarClan
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 3 Icon_minitimewo 6 apr 2011 - 20:01

@Foxfur: Dat kun je instellen bij:
Display-->Structure and hierarchy-->En dan kun je kiezen welke je wil

@Kittyheart: Volgens mij moet je dit gebruiken:
[url=Link naar de site][ img ]Hier de url van het plaatje[ /img ][/url]

Je moet wel even de spaties rond img weghalen.
Leopardstrike
Member
Viktor
212
Actief

CAT'S PROFILE
Leopardstrike
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 3 Icon_minitimewo 6 apr 2011 - 20:05

Bedankt, Winterstorm! Ik ga het proberen Very Happy
Foxfur
Member
217

CAT'S PROFILE
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 3 Icon_minitimewo 6 apr 2011 - 20:42

Het werkt! Hartelijk bedankt, Winterstorm!
Kittyheart
Member
1413

CAT'S PROFILE
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 3 Icon_minitimema 2 mei 2011 - 14:22

Yay! Dit topic weer leven inblazen xD
Maar, hoe kun je de navigatie bar bovenaan de pagina veranderen van uiterlijk/kleur e.d.?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 3 Icon_minitime

[Helpdesk] How to make a RPG Forum.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Library-
Ga naar: