[Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 4

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[Helpdesk] How to make a RPG Forum.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Winterstorm
StarClan
[Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 4 DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 4 Icon_minitimema 2 mei 2011 - 14:29

Je kunt het hier vinden:
Display-->Pics management

En daar kun je de navigatie bar andere plaatjes geven en dus ook van kleur veranderen alleen moet je dan wel een heel nieuw plaatje ervoor volgens mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
1413

CAT'S PROFILE
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 4 Icon_minitimema 2 mei 2011 - 14:59

Oké, bedankt! :3
Je bent hier echt goed in :3
Snowkit*
Member
76

CAT'S PROFILE
Snowkit*
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 4 Icon_minitimedo 12 mei 2011 - 21:09

Ik ben bezig met een site maar de buttons die ik maar (voor index enz.) komen of heel klein uit of te groot. Of het woordje index staat naast het plaatje o.o

Help please x.x
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 4 Icon_minitimedo 12 mei 2011 - 21:51

Ik heb ook nog een vraagje ;x

Hoe kun je de titels van topics al op de index laten verschijnen?
Dan bedoel ik in het vakje van het forum zelf.
Winterstorm
StarClan
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 4 Icon_minitimedo 12 mei 2011 - 21:56

@Snowkit*: Ik weet niet precies hoe je dat kunt veranderen, want plaats je er gewoon plaatjes met de tekst index op het plaatje zelf? En dan alles naast elkaar? Want dan zou het normaal gesproken gewoon moeten lukken...

@Mousefur: Ga naar Display-->Structure and hierarchy-->En dan moet je 'Show the last topic titles on index' op 'ja' zetten.
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 4 Icon_minitimevr 13 mei 2011 - 10:18

Bedankt! ^^
Snowkit*
Member
76

CAT'S PROFILE
Snowkit*
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 4 Icon_minitimevr 13 mei 2011 - 19:07

Gewoon een button mét tekst ja..

Kan iemand anders mij nog helpen of haat mijn zelfgemaakte site me gewoon? x)
Crowfeather
Member
143

CAT'S PROFILE
Crowfeather
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 4 Icon_minitimedo 2 jun 2011 - 11:33

Ik ga een nieuwe RPG maken, kan iemand mij misschien helpen? Heb het nog niet helemaal onder de knie..
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 jun 2011 - 12:53

Wow.. Wacht even,

Mijn forum is opeens helemaal veranderd..

Ik had een paar weken geleden de hele lay-out opnieuw gemaakt via Hitskin, maar..
De forumplaatjes van index, inloggen, enz. Zijn helemaal weg!!!

Zelf in de Beheerderspaneel kan ik er niets meer van terugvinden..

Help me! What's happend! DD:
Sunkit-
Member
68

CAT'S PROFILE
Sunkit-
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 jun 2011 - 13:09

Ik heb zoiets ook al eens meegemaakt en heb echt geen idee wat het is. Ik weet wel dat het meer dan alleen irritant is.

Wat je eens kan proberen is naar het beheerderspaneel - display - Themes management gaan en dan bij restore kijken of je de lay-out van een voorgaande datum kan herstellen.

Het beste is om regelmatig je forum te exporteren. Je slaat dus feitelijk alles wat je hebt aangemaakt op je forum wat betreft de lay-out op, op je pc. Wanneer er dan iets mis is, kan je deze altijd importeren en heb je terug wat je hebt opgeslagen.
Hawkscream
Member
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 4 Icon_minitimezo 10 jul 2011 - 22:24

Hoe krijg je, als je wilt reageren op een post, due box. Zoals op dit forum het onder de laatste stond, bij mij moet je nog op 'Reply' klikken..
Dewkit.
Member
166

CAT'S PROFILE
Dewkit.
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 4 Icon_minitimedi 12 jul 2011 - 16:09

ik heb nog steeds niet door hoe je een eigen hitskin kiest ofzo want ik heb ook enkel de standaard
takarashi
Member
62

CAT'S PROFILE
takarashi
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 4 Icon_minitimedi 12 jul 2011 - 18:18

op mijn RPG site heb ik nu
Post Reply hoe kan ik dat veranderen
in zo'n tekst blok zoals hier ook is?
Wolfpaw-
Member
57

CAT'S PROFILE
Wolfpaw-
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 4 Icon_minitimedi 26 jul 2011 - 13:41

Hoe krijg je zo'n maan kalender op je portal?
Rainfall
Member
Charlie
135

CAT'S PROFILE
Rainfall
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 4 Icon_minitimedi 26 jul 2011 - 21:17

Hey, ik kan mijn midden scherm, niet kleiner krijgen, en ik heb geen idee waar ik daat moet doen! Het zit nu tot de randen, en dat is veel te breed! Heelp please! xD
Winterstorm
StarClan
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 4 Icon_minitimewo 27 jul 2011 - 11:25

@Wolfpaw: I have no idea anymore, sorry

@Rainpaw.: Als je in het beheerderspaneel naar Algemeen-->Configuratie-->En dan bij Pages structure het getal verlaagd, dan wordt het als het goed is smaller.
Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 4 Icon_minitimewo 27 jul 2011 - 12:36

Thank You So Mutch!! Door jou heb ik mega veel geleerd! Thnx!
Rainfall
Member
Charlie
135

CAT'S PROFILE
Rainfall
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 4 Icon_minitimedo 28 jul 2011 - 14:27

Heey, even belangrijk vraagje,

Mijn Rpg is based on the books of Rick Riordan, en ik heb dat bij de algemene regels geschreven net als bij Warrior Cats, maar is dit wel genoeg? Want ik wil niet dat een of andere maneger van hem mij een proces aandoet ofzow! Dx
Shadowglare
Member
168
Actief

CAT'S PROFILE
Shadowglare
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 4 Icon_minitimedo 28 jul 2011 - 14:30

Dat gebeurd niet echt, je maakt eigenlijk een soort reclame, ikzelf heb ook een RPG over iemands boek en hier op WC zijn toch ook geen klachten gekomen?

P.S. Zijn dat de boeken van Percy Jackson?
Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 4 Icon_minitimedo 28 jul 2011 - 14:55

Okaay thnx!

@Shadowpaw, ja! Wrm?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 4 Icon_minitime

[Helpdesk] How to make a RPG Forum.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Library-
Ga naar: