[Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[Helpdesk] How to make a RPG Forum.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Silverpool
Member
[Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 2 DPKsfdL
Joziefrozie :D
493

CAT'S PROFILE
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 jan 2011 - 21:24

Yes! Ik ben nog niet klaar maar dit is m al:

http://hawaii-beach.actieforum.com/
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerfire
Member
WazBeer
55

CAT'S PROFILE
Tigerfire
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 jan 2011 - 21:37

Hey,
Over je forum.
Leuke Icons die je gebruikt.
Alleen je moet wel effe instellen dat de subfora's zegmaar alleen zichtbaar zijn als je op de plek klikt waar ze onder staan. Zoals hier Warrior chat, en dat je dan pas kattenspeeltjes enzo ziet.
Verder moet er natuurlijk nog wel wat aan gebeuren, ik weet niet wat je graag wilde maken, welk onderwerp, maar die bloemen zien er vrolijker uit dan al dat grijs.

De grootste FOUT die je meteen al kan maken is het klakkeloos overnemen van andermans regels. En daarmee bedoel ik van de regels hier. Dat is gewoon de stomste fout die je kunt maken en zorgt absoluut niet voor een goed begin, want ik weet niet hoe de admins hier erover denken.
Silverpool
Member
493

CAT'S PROFILE
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 jan 2011 - 21:47

Ow, dat wist ik niet, sorry.. :(ik ga het meteen veranderen!

Maar hoe doeje dat met die subfora's?

En ik ben ook nog LANG niet klaar, sow...
Tigerfire
Member
WazBeer
55

CAT'S PROFILE
Tigerfire
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 jan 2011 - 21:51

Euhm ik weet dat bij display ook gewoon keuze dingen zijn en niet alleen pic management en kleuren.
Ergens staat tussen van hoe het eruit zou zien met voorbeeldjes eronder. Moet je effe bij Display zoeken.
Silverpool
Member
493

CAT'S PROFILE
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 jan 2011 - 21:57

Ik kon het niet vinden D:

En dat 'ding' die hier kattenprofiel heet staat er niet standaart op, hoe verander ik dat?
Tigerfire
Member
WazBeer
55

CAT'S PROFILE
Tigerfire
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 jan 2011 - 22:06

Nee dan moet je naar Modules volgensmij en dan staat er ergens Character sheet. Daar kun je hem instellen en aanpassen.
Silverpool
Member
493

CAT'S PROFILE
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 jan 2011 - 22:38

Waar staat dat dan?
Tigerfire
Member
WazBeer
55

CAT'S PROFILE
Tigerfire
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 jan 2011 - 22:45

Kijk bij Modules en dan staat het ergens tussen. Het heeft een eigen kopje aan de linkerkant, zoals je ook kleuren enzo hebt gevonden.
Gewoon effe zoeken onder Modules, dat staat in het rijtje van Display enzo.
Silverpool
Member
493

CAT'S PROFILE
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 jan 2011 - 11:19

Gevonden! Maar hier heb je WindClan, ThunderClan, RiverClan en ShadowClan een apart hok, hoe stel je zo'n hok in?
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 jan 2011 - 11:22

Yay, mijn forum is al bijna af! ^^
Ik heb alleen nog een paar foutjes die ik moet herstellen... D:

Maar het begint er al goed op te lijken! :3
Owlfrost
StarClan
Soof
477

CAT'S PROFILE
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 jan 2011 - 11:27

Ik krijg er geen character sheet op, bij dat kopje kan ik niks.
Silverpool
Member
493

CAT'S PROFILE
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 jan 2011 - 11:46

Dan moet je naar field management volgends mij... X3

En @mousefur: kun je hem laten zien? Waar gaat ie over?
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 jan 2011 - 12:13

Ik zet hier even de site neer ;3
Maar let op! Hij is nog lang niet af, en er zitten nog foutjes in waarvan het mij niet lukt ze te herstellen T^T

http://forestcats.actieforum.com

Het gaat over katachtigen in een stuk van Azië.
Iemand nog tips? :3

Let er niet op dat er twee RPG gebieden aan de andere vast zitten, dat wordt zo snel mogelijk hersteld. Ik weet dus niet hoe..
Owlfrost
StarClan
Soof
477

CAT'S PROFILE
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 jan 2011 - 12:57

Bij mij staan die subfora's er gewoon onder, hoe moet ik ze daar weg halen?
Tigerfire
Member
WazBeer
55

CAT'S PROFILE
Tigerfire
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 jan 2011 - 14:16

Silverpool schreef:
Gevonden! Maar hier heb je WindClan, ThunderClan, RiverClan en ShadowClan een apart hok, hoe stel je zo'n hok in?

Wat bedoel je met hok??
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 jan 2011 - 15:59

Ik weet het ^^

Zoals hier, het ThunderClan kamp en territory staan samen in een vak. Net als de rest van de Clan RPG's :3

Finally!, de meeste foutjes zijn nu verbeterd bij mij Razz Ook dankzij Winterstorm, anders had ik het niet gered ^^"
Silverpool
Member
493

CAT'S PROFILE
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 jan 2011 - 16:01

Dankje, mousefur!

En is er hier iemand op de site van Owlpaw Savira?(I love eragon)
Owlfrost
StarClan
Soof
477

CAT'S PROFILE
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 jan 2011 - 16:13

Ik ben ook Savira.
Silverpool
Member
493

CAT'S PROFILE
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 jan 2011 - 16:17

O... Lolz!
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 jan 2011 - 16:20

Eh, je schrijft het als Saphira ^^" Maar goed,

Voor mensen die m'n forum al hebben gezien, bij de RPG gebieden moet nog een Oosten komen xD
Verder ziet het er volgensmij prima uit :3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Helpdesk] How to make a RPG Forum.   [Helpdesk] How to make a RPG Forum. - Pagina 2 Icon_minitime

[Helpdesk] How to make a RPG Forum.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Library-
Ga naar: