|
|
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 19:15 | |
| @Hanna, nice :33
-----
Ik zit heel random Ch!pz muziek te luisteren... NOSTALGIE~ (Ik was vroeger fan van Ch!pz) |
|
| |
200 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 19:19 | |
| Jeej! Gelukt! Dankje, Marieke c: Nu kan ik 'm aan iedereen showen xD
Ben al bezig aan een volgende gif, gemixed met een gewoon plaatje c: Ben best al wel een tijdje bezig! x'D |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 19:19 | |
| - Sunny schreef:
- Bregje, Ik had 'm al geupload bij tinypic (anders kon ik 'm hier trouwens niet plaatsen) maar in welk balkje op WC moet ik welke 'tekst' vanop tinypic dan plaatsen??
En wat wil je dan tonen op join me? xD Hoe je hem opsloeg als gif, dat was iets dat je moest weten. Maar jij weet dat blijkbaar ^^ |
|
| |
Grell bitchaz ((Isabelle Tanya)) 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 19:20 | |
| - Whippaw schreef:
- Pewdiepie schreef:
- YUSH :3
Heel erg bedankt c: Er hoeft geen naam en tekst op ofzeuw ^^ http://nl.tinypic.com/r/2872qgm/5 Kan je misschien de vleugels weglaten x'D? Anders moet ik die wegtekenen, en dat kost zoveel tijd -w- Nogmaals bedankt ^__^ @whippaw
-Chopped
Thanksels, maar Whippaw -dunno name xD- was eerder, en ik ben vreselijk in kiezen. X.x toch heel erg thanks ^_^ - Code:
-
http://i43.tinypic.com/28hztp2.png - Code:
-
http://i42.tinypic.com/2a7eryb.png Die is awesome o.O Thanks<3333333 |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 19:21 | |
| Iemand die een setje wil? Ik kan gif en normaal |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 19:24 | |
| - Choppedkit schreef:
- Iemand die een setje wil? Ik kan gif en normaal
ow, wil je een setje maken voor Goldenpaw? Met als tekstje: I have a golden glow ^^ (zonder de ^^) hier is een prentje: |
|
| |
Farron 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 19:28 | |
| @hierboven: je weet dat je geen grote katten als plaatje mag hebben eh. |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 19:31 | |
| - Whippaw schreef:
- @Hanna, nice :33
-----
Ik zit heel random Ch!pz muziek te luisteren... NOSTALGIE~ (Ik was vroeger fan van Ch!pz) tnx :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 19:31 | |
| - Whippaw schreef:
- @Hanna, nice :33
-----
Ik zit heel random Ch!pz muziek te luisteren... NOSTALGIE~ (Ik was vroeger fan van Ch!pz) tnx :3 |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| |
| |
200 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 19:33 | |
| M'n 2e gif is niet zo goed als ik gehoopt had, maar ik heb écht geen zin om terug opnieuw te beginnen! Dan weet ik dat ook weer voor de volgende keer.. c': Hij valt nog wel best mee vind ik, alleen is de kwaliteit wat raar van het meisje, en wordt haar schouder zeg maar weggeblazen xD |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 19:35 | |
| - Snowflurry schreef:
- @hierboven: je weet dat je geen grote katten als plaatje mag hebben eh.
Hoe bedoel je? ----------- Weet iemand wanneer je naam veranderd word na een ceremonie of wat je ervoor moet doen? Het is niet helemaal duidelijk voor mij xD ---------- @Choppedkit: ziet er al mooi uit! ----------- @Sunny: Ik vind hem wel mooi! ---------- Iemand een topicje met Goldenpaw? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 19:37 | |
| - goldenkit schreef:
- Snowflurry schreef:
- @hierboven: je weet dat je geen grote katten als plaatje mag hebben eh.
Hoe bedoel je? ----------- Weet iemand wanneer je naam veranderd word na een ceremonie of wat je ervoor moet doen? Het is niet helemaal duidelijk voor mij xD ---------- @Choppedkit: ziet er al mooi uit! ----------- @Sunny: Ik vind hem wel mooi! ---------- Iemand een topicje met Goldenpaw? met grote katten bedoeld ze katachtigen die geen katten zijn :3 |
|
| |
200 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 19:40 | |
| Hanna, Nogal een vage uitleg? xD Katachtigen zijn toch ook katten? Goldenkit/-paw, Ze bedoeld dat je geen plaatjes van 'wilde' katten mag, enkel van huiskatten. Dus geen tijgers, leeuwen, luipaarden, panters, noem maar op c; I STILL LOVE THIS PONY https://www.youtube.com/watch?v=Ekr05T9Iaio |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 19:44 | |
| - Sunny schreef:
- Hanna, Nogal een vage uitleg? xD Katachtigen zijn toch ook katten?
Goldenkit/-paw, Ze bedoeld dat je geen plaatjes van 'wilde' katten mag, enkel van huiskatten. Dus geen tijgers, leeuwen, luipaarden, panters, noem maar op c;
I STILL LOVE THIS PONY https://www.youtube.com/watch?v=Ekr05T9Iaio
ik denk dat ze eerder bedoeld dat je geen 'grote' katachtige mag gebruiken, Cola is bv. geen huiskat, maar toch mag ik het prentje gebruiken, hetzelfde met Silverthorn |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 19:46 | |
| - Owlkit schreef:
- Sunny schreef:
Goldenkit/-paw, Ze bedoeld dat je geen plaatjes van 'wilde' katten mag, enkel van huiskatten. Dus geen tijgers, leeuwen, luipaarden, panters, noem maar op c;
ik denk dat ze eerder bedoeld dat je geen 'grote' katachtige mag gebruiken, Cola is bv. geen huiskat, maar toch mag ik het prentje gebruiken, hetzelfde met Silverthorn Ow xD Eerlijk gezegd had ik niet eens door dat het geen "echte" kleine kat was xD |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 20:14 | |
| Is Daan er? Zowel, kijk Frostlake even na, je hebt PM xD
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 20:15 | |
| |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 20:20 | |
| Word je van deze niet een beetje duizelig (heb hem nogal iets té hard ingekort x'D) |
|
| |
Farron 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 nov 2013 - 20:31 | |
| - goldenkit schreef:
- Owlkit schreef:
- Sunny schreef:
ik denk dat ze eerder bedoeld dat je geen 'grote' katachtige mag gebruiken, Cola is bv. geen huiskat, maar toch mag ik het prentje gebruiken, hetzelfde met Silverthorn Ow xD Eerlijk gezegd had ik niet eens door dat het geen "echte" kleine kat was xD De wilde kat zelf mag nog wel, alleen grotere (en ook exotische) of kruisingen niet. Je ziet het op jouw plaatje door de kop, de neus, de bouw van het lichaam en de poten. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|