Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: "Brick by brick... I built it so thick..." di 1 okt 2013 - 18:12 | |
| Hij grijnsde wat breder toen Snowynight zich irriteerde aan zijn modderpoot die een vlek maakte op haar witte oor. Tja, ze had het ook deels zelf veroorzaakt. "Viespeuk," De kater grinnikte wat. "Gek," Plagerig stak hij zijn tong naar haar uit en plaatste zijn poot weer op de vochtige aarde. "Wat dacht je van een gesprek over hoe vies je mijn oor hebt gemaakt?" Hij richtte een blik op haar nog wat donkergekleurde oor en haalde zijn schouders wat op. "Ik vind het wel leuk zo, heb je een mooie vlek op je oor. En wie weet blijft hij wel voor altijd!" Nogmaals porde hij, dit keer gericht op haar andere oor, maar natuurlijk was zijn poot wat schoner.
|
|
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: "Brick by brick... I built it so thick..." di 1 okt 2013 - 20:13 | |
| "Ik vind het wel leuk zo, heb je een mooie vlek op je oor. En wie weet blijft hij wel voor altijd!" Miauwde Ashdrizzle haar vrolijk toe. Snowynight hapte geschrokken naar adem. "Nee toch? Straks verandert Shrewstar mijn naam naar Blackear ofzo!" Miauwde ze protesterend, waardoor ze de aanval van Ashdrizzle te laat aan zag komen. "Hey!" Miauwde ze, waarna ze wat ongelukkig met haar poot langs haar oor wreef. "Is deze nu ook zwart...?" Vroeg ze wat voorzichtig. Zelf kon ze het immers niet zien. |
|