| {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' | |
|
|
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' zo 11 aug 2013 - 11:10 | |
| - Sailor- schreef:
- En waar kan Brookclan tegen aanliggen?
Een kant is in elk geval een gebergte.
Brookclan kan aan Echoclan borderen. Via het gebergte/de grotten dan in ieder geval (: Dat een van de rivier via de waterval de grotten inloopt? |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' zo 11 aug 2013 - 12:09 | |
| 4/9 clans zijn nu geplaatst^-^
Als ze allemaal geplaatst zijn, kan ik de aanmeldingen gaan openen. |
|
| |
164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' zo 11 aug 2013 - 12:22 | |
| Ik vind het goed om aan de RuinClan en de DreamClan te grenzen ^-^ |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' zo 11 aug 2013 - 13:38 | |
| - Lionroar schreef:
- Ik vind het wel goed als The Fury aan Goldenclan grenst. Natuurlijk is het, het gevaarlijkst, want het is dan heel dichtbij voor mijn rogue katten om daar rond te lopen, maar dat maakt niet zoveel uit. Want Achilles gaat sowieso verschillende katten overal heen sturen om gewoon wat chaos te schoppen en een reputatie te krijgen binnen de clans. Hij wil sowieso dat The Fury gevreest / gehaat wordt (:
Alleen moeten we dan even verzinnen wat voor border je wilt hebben. Misschien kunnen we er een weg van maken? Misschien een wat ouderwetse weg van grond, waar weinig wagens overheen rijden? Ja, dat lijkt me wel goed ^^. een soort veldwegje dan? |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' zo 11 aug 2013 - 13:39 | |
| - leafheart schreef:
- Lionroar schreef:
- Ik vind het wel goed als The Fury aan Goldenclan grenst. Natuurlijk is het, het gevaarlijkst, want het is dan heel dichtbij voor mijn rogue katten om daar rond te lopen, maar dat maakt niet zoveel uit. Want Achilles gaat sowieso verschillende katten overal heen sturen om gewoon wat chaos te schoppen en een reputatie te krijgen binnen de clans. Hij wil sowieso dat The Fury gevreest / gehaat wordt (:
Alleen moeten we dan even verzinnen wat voor border je wilt hebben. Misschien kunnen we er een weg van maken? Misschien een wat ouderwetse weg van grond, waar weinig wagens overheen rijden? Ja, dat lijkt me wel goed ^^. een soort veldwegje dan? Ja een soort veldweg. Ik zal Goldenclan dan even bij de Boundaries van The Fury zetten (: |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' zo 11 aug 2013 - 13:47 | |
| Als alle borders afgesproken zijn, kan ik beginnen aan het kaartje.
Afgesproken borders: Fury - Goldenclan Echoclan - Brookclan
Voorgestelde borders: Dreamclan - Ruinclan - Shiverclan (?) Ruinclan - Brookclan
Mis ik er nu nog een paar? |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' zo 11 aug 2013 - 13:51 | |
| Misschien kan Goldenclan langs een andere kant aan Brookclan grenzen? |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' zo 11 aug 2013 - 14:01 | |
| Dan heeft Brookclan drie grenzen, laten we eerst proberen elke clan twee grenzen te geven. |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' zo 11 aug 2013 - 14:05 | |
| ok, is goed :3 Ruinclan misschien? |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' zo 11 aug 2013 - 14:09 | |
| The Fury kan altijd nog grenzen aan een gebied met bos of überhaupt iets wat groen heeft (: |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' zo 11 aug 2013 - 14:13 | |
| - Timesong schreef:
- Sailor- schreef:
Brookclan kan aan Echoclan borderen. Via het gebergte/de grotten dan in ieder geval (: Dat een van de rivier via de waterval de grotten inloopt? Dat lijkt me leuk...Enne, mag ik ook nog dingen bespreken over mijn eigen clan. Misschien Echoclan aan de ene kant en Ruinclan aan de andere kant. |
|
| |
164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' zo 11 aug 2013 - 14:18 | |
| Misschien, als er geen mensen meer zijn x'D, kan de ShiverClan ook wel aan the Fury grenzen. Dat het eerst een vol bos is en langzaam een afgebrand bos weiland wordt x'D Maar aangezien de ShiverClan al aan de RuinClan en de DreamClan misschien gaat grenzen wordt het natuurlijk wel veel c: |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' zo 11 aug 2013 - 14:21 | |
| - Silhouettekit schreef:
- Timesong schreef:
- Sailor- schreef:
Brookclan kan aan Echoclan borderen. Via het gebergte/de grotten dan in ieder geval (: Dat een van de rivier via de waterval de grotten inloopt? Dat lijkt me leuk...Enne, mag ik ook nog dingen bespreken over mijn eigen clan.
Misschien Echoclan aan de ene kant en Ruinclan aan de andere kant. Natuurlijk mag dat. Wat hier gedaan word zijn enkel suggesties? Er wordt nog niks besloten. |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' zo 11 aug 2013 - 16:48 | |
| LightClan was altijd al een vredige Clan. Ze leefde samen met DarkClan in een groot gebied in de bergen. Alle dieren werden uit elkaar gedreven wanneer grote machines hun gebied binnendrongen, opzoek naar olie, diep in de grond. Ze moesten vluchten, en de leader van LightClan was nog net in staat om de Clan bij elkaar te houden en ze naar een grote vallei over de bergen te drijven. Nu zijn ze aangekomen in een nieuw gebied, genaamd 'Lightning Valley'. Hun camp is nog in aanmaak, maar hier zouden ze nieuw leven kunnen opstarten.
Clannieuws! - LightClan heeft Lightning Valley bereikt - LightClan is opzoek naar DarkClan - LightClan zoekt verloren leden terug Algemene beschrijving clan, zowel kamp als territorium.
Vallei: In de vallei zelf wordt er spoedig gewerkt aan het camp. Er is veel plaats waar de katten naar prooi kunnen jagen. Caves: De grote grotten aan de rand van de vallei zijn nog in goede staat. LightClan komt hier soms schuilen voor het onweer of stormweer wanneer er te veel water staat in de vallei. Big Lake: Een groot meer in het midden van de vallei dat regelmatig voor overstromingen zorgt. Er zijn veel waterdieren die makkelijke prooi zijn, maar je moet wel uitkijken dat je niet verdrinkt! Forest: Een groot maar vooral donker dennenbos aan de rand van het gebied. Er schuilen veel gevaren, maar het zit er vol met prooien in alle maten! Eekhoorns, vogels, konijnen, muizen, maar zelfs dassen, wolven en vossen!
Hierin staan alle leden van de clan. Je kunt je aanmelden voor de clans van de community in - Statistieken 00 // 00Totaal: Clanleider Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Deputy Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Medicine Cat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Warriors Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Apprentices Naam || Geslacht || Mate/Crush || Mentor: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Mentor: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Mentor: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Mentor: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Mentor: Naam Korte beschrijving kat Queens Naam || Geslacht || Mate/Crush || Kittens: Naam Korte beschrijving kat Kittens Naam || Geslacht || Mate/Crush || Ouders: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Ouders: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Ouders: Naam Korte beschrijving kat Elders Naam || Geslacht || Mate/Crush || Gepensioeneerd omdat: Reden Korte beschrijving kat Meer kon ik nog niet echt doen, dus hier is m'n ''aanmelding'' |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' zo 11 aug 2013 - 17:08 | |
| Voel je vrij om hem te plaatsen bij de andere community clans in het informatie topic. Bedenk wel dat Darkclan er de eerst komende tijd niet bij kan, omdat we al zoveel clans hebben. |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' zo 11 aug 2013 - 23:18 | |
| Ik was van plan TimeClan een grasachtig territorium te geven met veel rotsen en wat bomen en in de buurt van de zee of bergen. (ik heb het nog niet helemaal precies, wat komt het beste uit?) Ik kom vrijdag terug van vakantie en dan kan ik pas de sheet maken. Ik heb nu ook niet veel tijd om gebieden uit te werken. Is het heel erg als TimeClan zaterdag pas volledig uitgewerkt is? |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' ma 12 aug 2013 - 0:32 | |
| |
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' ma 12 aug 2013 - 14:10 | |
| Als Lightclan in de bergen leeft, kan die tegen Brookclan aanliggen.
|
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' ma 12 aug 2013 - 15:09 | |
| Dat is hier nu pas bij kom.. Het lijkt me ook handig als ergens in het clan topic staat wie, wie is. Dus bijvoorbeeld achter de korte beschrijving van een kat zetten: Wordt bespeeld door [naam] - [bekendste account] |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' di 13 aug 2013 - 17:02 | |
| Ik vind DreamClan - RuinClan - ShiverClan goed n.n Sorry voor de late reactie ^^; |
|
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' | |
| |
|
| |
|