| {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' | |
|
|
Sarah 31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' di 13 aug 2013 - 17:33 | |
| @evergreen: misschien kan Timeclan dan grenzen met Goldenclan, aangezien die ook veel grasachtig gebied heeft? |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' za 17 aug 2013 - 16:59 | |
| Ik heb besloten dat TimeClan aan zee gaat liggen, dus ik weet niet of dat met GoldenClan een beetje uitkomt? In ieder geval, als het goed is komt vandaag nog mijn uitgewerkte sheet met info en gebieden enz... |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' za 17 aug 2013 - 17:09 | |
| Oké^^ Dan moet alleen nog de clan van Lis/Dovepaw als ik het goed heb? |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' za 17 aug 2013 - 17:13 | |
| waarom steld iemand dit fantastische idee voor, juist als ik op vakantie ben =( |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' za 17 aug 2013 - 19:09 | |
| - Evergreen schreef:
- Ik heb besloten dat TimeClan aan zee gaat liggen, dus ik weet niet of dat met GoldenClan een beetje uitkomt?
In ieder geval, als het goed is komt vandaag nog mijn uitgewerkte sheet met info en gebieden enz... Hmm.. Het zou kunnen dat Goldenclan aan de andere kant ligt dan de zee? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' za 17 aug 2013 - 20:25 | |
| - leafheart schreef:
- Evergreen schreef:
- Ik heb besloten dat TimeClan aan zee gaat liggen, dus ik weet niet of dat met GoldenClan een beetje uitkomt?
In ieder geval, als het goed is komt vandaag nog mijn uitgewerkte sheet met info en gebieden enz... Hmm.. Het zou kunnen dat Goldenclan aan de andere kant ligt dan de zee? Dat kan ^^ Sorry, de volledige uitwerking komt toch pas morgen, ik heb hem vandaag niet afgekregen (wat heel misschien wel een beetje te wijten is aan de vier afleveringen Doctor Who die ik heb gekeken ^^") EDIT: TimeClan is af: - Spoiler:
De katten van TimeClan staan bekend om hun voorkeur voor rust en vrede. Ze zijn erg behoudend ingesteld en zijn bereid te vechten voor hun tradities. Het zijn over het algemeen grote, statige katten en ze zien er imposant uit met hun lange, dikke vachten. In een gevecht zullen ze vooral vertrouwen op hun kracht, hun moed en de zegen van StarClan. De kittens van TimeClan leren al vroeg respect te tonen tegenover oudere katten en ook krijgen ze les in de geschiedenis van de clan.
Clannieuws! - TimeClan is uitgewerkt. Algemene beschrijving clan, zowel kamp als territorium.
Groenbladkamp Zolang de bomen bladeren hebben, bestaat het kamp van TimeClan uit enkele oude eiken. De wachters en leerlingen slapen op de dikke takken, de oudenruimte, nursery en genezersruimte zijn tussen de wortels van de bomen uitgegraven in de aarde. De Grootste slaapt in een holle boom. De Brug heeft een eigen holle boom een eindje van het kamp af, waar niemand anders bij in de buurt mag komen. Bladkaalkamp In bladkaal bieden de takken van de bomen niet voldoende beschutting aan de katten. Daarom hebben ze een tweede kamp in de heuvels. De ruimtes zijn in de aarde uitgegraven. Ze zijn donker, maar ruim. Het hol van de Brug is een eindje van het kamp verwijderd. Copper Hills Het grootste deel van het TimeClanterritorium bestaat uit glooiende heuvels. In het licht van de opkomende zon lijken deze bijna koperkleurig, vandaar de naam. Beachcomber's Bay Het gebied van TimeClan ligt aan zee. Het grootste deel van de kust bestaat uit hoge kliffen, maar er is ook een baai, waar vaak wrakhout, netten en andere voorwerpen aanspoelen. Farview Cliff Aan de ene kant van de baai reizen de kliffen hoog op. Je hebt vanaf daar een prachtig uitzicht over de zee. Eagle's Lighthouse Aan de andere kant van de baai zijn de kliffen lager. Op het puntje staat een oude vuurtoren. Je kunt de trap nog beklimmen, maar bovenaan kun je door een dicht luik niet verder. Bovenin de vuurtoren heeft een adelaar haar nest, maar ze jaagt niet op de katten en de katten laten haar op hun beurt ook met rust. Riverwood Aan de rand van het territorium is een klein stukje bos waar een smalle rivier doorheen stroomt. De katten komen hier om te jagen en te drinken.
Hierin staan alle leden van de clan. Je kunt je aanmelden voor de clans van de community in [url=Url hier]Hier[/url] Statistieken 00 // 01Totaal: Grootste Stainedstar || Kater || No mate || Apprentice: - Een grote, zandkleurige kater met donkerdere vlekken. Hij is heel conservatief en wil alles houden zoals het altijd al is geweest. Gespeeld door: Floriske/Evergreen Kiesbaren Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Genezer Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Brug Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Oudste Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Wachters Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Leerlingen Naam || Geslacht || Mate/Crush || Mentor: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Mentor: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Mentor: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Mentor: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Mentor: Naam Korte beschrijving kat Moeders Naam || Geslacht || Mate/Crush || Kittens: Naam Korte beschrijving kat Kleinen Naam || Geslacht || Mate/Crush || Ouders: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Ouders: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Ouders: Naam Korte beschrijving kat Ouden Naam || Geslacht || Mate/Crush || Gepensioeneerd omdat: Reden Korte beschrijving kat Dolers Naam || Geslacht || Mate/Crush || Verbannen omdat: Korte beschrijving kat
|
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' do 22 aug 2013 - 11:41 | |
| Sorry, had de edit niet gezien xD
Dan zijn alle clans klaar geloof ik? |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' zo 25 aug 2013 - 17:54 | |
| Dan kunnen we even wat duidelijker de grenzen gaan bepalen. Misschien is het handig als we een soort simpel kaartje schetsen met ongeveer de gebieden erop? Dat is wat makkelijker dan in woorden proberen te beschrijven hoe de grenzen lopen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' do 5 sep 2013 - 21:16 | |
| (sorry voor dp)
Gaat dit nog door? Ik hoop het wel :3 |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' do 5 sep 2013 - 21:49 | |
| Ik zit nog steeds met een half afgemaakte map xD Ik moet de grenzen weten people x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' vr 6 sep 2013 - 8:54 | |
| |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' vr 6 sep 2013 - 21:38 | |
| Ik vind dit wel heel awesome ^^ Jammer dat ik er pas achter kwam toen het al vol was. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' vr 6 sep 2013 - 23:23 | |
| Heb het tot nu toe geschetst op papier, zodat ik het kon uitwerken op de PC, kan het dus nog niet echt laten zien. |
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' zo 6 okt 2013 - 14:55 | |
| ik stop toch maar met mijn clan. sorry hiervoor.
aimée hier |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' ma 14 okt 2013 - 20:37 | |
| Ik weet niet precies wat je tot nu hebt van de kaart, maar het maakt mij in ieder geval niet zoveel uit vaan TimeClan aan grenst, plak het maar ergens waar plek is. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' ma 14 okt 2013 - 21:05 | |
| // Aimee (Boneface) - Brookclan X Marieke (Whispersong) - Ruinclan X Lis (Dovepaw) - ??? V Linn (Lionroar) - Roguegroup (Boerderij) X Cato (Plumkit) - Dreamclan X Chriss(?) (Roachkit) - Shiverclan V Floriske (Evergreen) - Timeclan - Heuvels en Kust X Sarah (Goldenkit) - Goldenclan X Quinty (Timesong) - Echoclan //: Stopt X: Onbekend V: Wil door Deadline: 21 Oktober
Laatst aangepast door Strawberry op ma 14 okt 2013 - 22:10; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' ma 14 okt 2013 - 21:11 | |
| Ik wil in ieder geval wel door :3 En TimeClan gebied bestaat uit heuvels en kust. |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' ma 14 okt 2013 - 21:46 | |
| Ik wil ook door hiermee (: |
|
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' | |
| |
|
| |
|