{Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' - Pagina 4

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

{Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Strawberry
Member
{Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 4 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 4 Icon_minitimevr 9 aug 2013 - 10:32

- Aimee (Boneface) - Brookclan - Gebied met beken - Af
- Marieke (Whispersong) - Ruinclan - Bosgebied - Af
- Lis (Dovepaw) -
- Linn (Lionroar) - Roguegroup (Boerderij)
- Soof (Shrewstar) -
- Cato (Plumkit) - Dreamclan - Dicht bos - Af
- Chriss(?) (Roachkit) - Shiverclan - Afgebrand bos - Af
- Floriske (Evergreen) - Timeclan - ??? - Bijna af
- Sarah (Goldenkit) - Goldenclan - ??? - Komt als het goed is vandaag
- Quinty (Timesong) - Echoclan - Grotten - Af

Dan zijn nu 5 van de 10 af op dit moment. Goed werk mensen!

Ik zou graag ook van elke clan een korte beschrijving willen, zodat mensen snel een overzicht kunnen krijgen. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
{Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 4 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 4 Icon_minitimevr 9 aug 2013 - 11:36

Mijn rogue groep is trouwens ook bijna af, als het goed is hoef ik alleen nog maar de gebieden en wat extra dingen die ik erbij moet doen (:
Volgen de clans de Warrior Code of hebben ze een andere 'Code'?
Vixendance
Member
~
316
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Vixendance
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 4 Icon_minitimevr 9 aug 2013 - 11:48

Ik ga zelf gewoon uit van de warrior code, maar als mensen daar vanaf willen wijken, mag dat ook. Ik kan desnoods er wel een extra vakje voor in hun sheet installeren.
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 14:22

Goed, ik heb waarschijnlijk nog wel een grens nodig voor mijn Clan en ik kan er anders niet uitkomen x'D
-nog geen naam-'s gebied is deels uitgemaakt door een verlaten boomgaard van Twolegs, deze Clan grenst dus aan het gebied van de Roguegroep. Toch zijn het sterke katten die hun mannetje wel weten te staan. Het is geen zeer lieve Clan, maar de katten houden zich wel aan de Warrior Code -misschien af en toe net aan de Code-. Maar ik heb dus nog een Clan nodig die aan de andere kant grenst. Het gebied naast de boomgaard is niet echt uitgemaakt. Ik zat alleen te denken aan een meer voor water, maar als er een andere grens is kan ik daarop het gebied verder puzzelen?
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 14:38

We moeten sowieso eventjes de grenzen met iedereen afspreken, niet? Smile

Dus sowieso grens:

Soof's clan - Roguegroup

Maar voor de rest?
Dovepaw
Member
{Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 4 IWHPXI6
Jamie
270
Actief
“Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”

CAT'S PROFILE
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 14:57

Zou je misschien nog tot morgen kunnen wachten op mij? x'3 Als dat niet gaat, en er staat geen aanmelding van mij voor 19.30u, dan gaat er geen aanmelding meer kunnen komen van mij vrees ik... ;'c
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 15:18

Dan wacht ik tot morgen. Ik mis de aanmelding van Goldenkit ook nog en ik weet dat Linn en Soof ook nog bezig zijn^^
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 16:44

Ik heb besloten m'n Clan te laten voor wat het is en me terug te trekken. Het wordt naar mijn mening wat druk als er 9/10 Clans zijn en mijn idee geeft me niet echt veel inspiratie. Ik kom er nog wel als lid hoor :'D
Aurum
Member
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 17:50

Sorry dat het zo lang duurt, ik heb per ongeluk mijn hele aanmelding verwijderd -_-"
hij komt morgen :3
Sailor-
Member
41
Actief

CAT'S PROFILE
Sailor-
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 17:53

Als er volgende week maandag de dingen beginnen, ben ik er niet bij. Tot en met woensdag ben ik weg.

Dus, ik zie wel
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 19:59

Oké Soof:c, alsnog jammer.

Sailor@ Als ik vanavond het topic alvast post waarin iedereen zijn clanbeschrijving post, kan ik desnoods wel je katten accepteren tot je terug bent. Dan moet je alleen wel je kleine beschrijving vanavond aan me sturen en je bordering clans zoeken xD
Lionroar
Member
Linn <3
2602
Actief
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 20:28

Spoiler:
Ik hoop dat het zo een beetje goed is, want dan is The Fury klaar (:
Dogfang
Member
Anna/Duckface
33
Actief

CAT'S PROFILE
Dogfang
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 20:38

Goldenclan

Inleiding

Welcome in Testclan
Goldenclan katten zijn ijdele katten die eerst denken aan hun clan. Zolang zij het het beste vinden, zullen ze het doen. Daardoor hebben ze erg weinig medeleven voor andere clans en andere katten. Tegenover andere clans staan zei neutraal, maar zodra er een clan over hun grenzen komt is het oorlog en verdedigen ze hun territorium tot het uiterste. Goldenclan katten geloven niet in Starclan, waardoor hun leader gewoon 1 leven heeft en een gewone naam. Ze leven in een groot grasland vol lang groen gras, met maar een boom in heel het territorium.

Clannieuws!
-Goldenclan is open
-Goldenclan heeft geen vijanden

Gebied

Where we live
Algemene beschrijving clan, zowel kamp als territorium.

Drowned lake Een heel groot en diep meer, waar vele katten verdronken zijn. De elders vertellen verhalen over het gerucht dat hier s'nachts geesten ronddwalen.
Giant tree Een grote boom in het midden van hun territorium, waar je vaak eekhoorns kunt vinden.
Flower field Het grootste deel van het territorium bestaat uit een veld vol lang gras. Het gras is even lang als de katten. Goldenclan katten hebben een bijna zintuig ontwikkelt om niet te verdwalen, want elke andere kat die hier komt verdwaalt meteen.  In greenleaf staat dit veld vol bloemen, waaraan het zijn naam te danken heeft.
Camp Een camp met een omheining van gevlochten gras. De dens zijn putten in de grond met gevlochten gras als dak. Het camp is misschien niet zo stevig, maar het is zo goed als onzichtbaar in het lange gras.

Who is part of us?
Hierin staan alle leden van de clan. Je kunt je aanmelden voor de clans van de community in [url=Url hier]Hier[/url]

Statistieken
00 // 01
Totaal:

Clanleider
Goldenglow || Kater || - || Apprentice: -
Een vrij kleine, goudkleurige kat. Hij is best egoïstisch maar heeft het beste voor met zijn clan.

Deputy
Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam
Korte beschrijving kat

Medicine Cat
Korte beschrijving kat

Warriors
Korte beschrijving kat

Korte beschrijving kat

Korte beschrijving kat

Korte beschrijving kat

Korte beschrijving kat

Apprentices
Naam || Geslacht || Mate/Crush || Mentor: Naam
Korte beschrijving kat

Korte beschrijving kat

Korte beschrijving kat

Korte beschrijving kat

Korte beschrijving kat

Queens
Naam || Geslacht || Mate/Crush || Kittens: Naam
Korte beschrijving kat

Kittens
Naam || Geslacht || Mate/Crush || Ouders: Naam
Korte beschrijving kat

Korte beschrijving kat

Korte beschrijving kat

Elders
Naam || Geslacht || Mate/Crush || Gepensioeneerd omdat: Reden
Korte beschrijving kat

hier is die dan ^^

Laatst aangepast door Dogfang op za 10 aug 2013 - 20:54; in totaal 2 keer bewerkt
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 20:44

- Aimee (Boneface) - Brookclan - Gebied met beken - Af
- Marieke (Whispersong) - Ruinclan - Bosgebied - Af
- Lis (Dovepaw) - Komt morgen
- Linn (Lionroar) - Roguegroup (Boerderij) - Af
- Cato (Plumkit) - Dreamclan - Dicht bos - Af
- Chriss(?) (Roachkit) - Shiverclan - Afgebrand bos - Af
- Floriske (Evergreen) - Timeclan - ??? - Bijna af
- Sarah (Goldenkit) - Goldenclan - ??? - Komt morgen
- Quinty (Timesong) - Echoclan - Grotten - Af

6/9 af.

Clanleader, deputy en dergelijke is jullie eigen zorg (A)

Ik zal zometeen het topic alvast maken waarin je je clan kan dumpen.

Dus, bordering clans? Ik denk dat Shiverclan, Dreamclan en Ruinclan sowieso dicht bij elkaar liggen?

Sailor-
Member
41
Actief

CAT'S PROFILE
Sailor-
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 20:51

En waar kan Brookclan tegen aanliggen?

Een kant is in elk geval een gebergte.

Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 20:56

Misschien dan Echoclan? Die heeft grotten. Maar dat moet je dan even met Quinty/Timesong overleggen^-^
Whispersong
StarClan
{Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 4 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 20:57

Misschien kan de BrookClan grenzen aan de RuinClan, want er is een rivier die het RuinClanterritorium uitstroomt en die kan dan misschien het BrookClanterritorium instromen?

('t is maar een idee ^^)
Dogfang
Member
Anna/Duckface
33
Actief

CAT'S PROFILE
Dogfang
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 20:57

Heeft iemand een grasland ofzo? dan kan die grenzen aan Goldenclan :3
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 4 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 21:06

Heeft The Fury, die roguegroup, geen graslanden in de vorm van weilanden? Is wel gevaarlijk, maar goed xD

https://www.warriorcatsnl.com/t12684-the-community-clan-informatie#311590
Hier is het informatie topic, hier krijgt ieder 1 post om zijn clan in te posten. (:

Kan iedereen me ook een korte beschrijving PM'en?

Ik zal zometeen ook even duidelijk uitleggen hoe alles gaat werken xD
Lionroar
Member
Linn <3
2602
Actief
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 10:53

Ik vind het wel goed als The Fury aan Goldenclan grenst. Natuurlijk is het, het gevaarlijkst, want het is dan heel dichtbij voor mijn rogue katten om daar rond te lopen, maar dat maakt niet zoveel uit. Want Achilles gaat sowieso verschillende katten overal heen sturen om gewoon wat chaos te schoppen en een reputatie te krijgen binnen de clans. Hij wil sowieso dat The Fury gevreest / gehaat wordt (:
Alleen moeten we dan even verzinnen wat voor border je wilt hebben. Misschien kunnen we er een weg van maken? Misschien een wat ouderwetse weg van grond, waar weinig wagens overheen rijden?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 4 Icon_minitime

{Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans :: FanClan Adoptions-
Ga naar: