| {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' | |
|
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' vr 9 aug 2013 - 10:32 | |
| - Aimee (Boneface) - Brookclan - Gebied met beken - Af - Marieke (Whispersong) - Ruinclan - Bosgebied - Af - Lis (Dovepaw) - - Linn (Lionroar) - Roguegroup (Boerderij) - Soof (Shrewstar) - - Cato (Plumkit) - Dreamclan - Dicht bos - Af - Chriss(?) (Roachkit) - Shiverclan - Afgebrand bos - Af - Floriske (Evergreen) - Timeclan - ??? - Bijna af - Sarah (Goldenkit) - Goldenclan - ??? - Komt als het goed is vandaag - Quinty (Timesong) - Echoclan - Grotten - Af
Dan zijn nu 5 van de 10 af op dit moment. Goed werk mensen!
Ik zou graag ook van elke clan een korte beschrijving willen, zodat mensen snel een overzicht kunnen krijgen. (: |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' vr 9 aug 2013 - 11:36 | |
| Mijn rogue groep is trouwens ook bijna af, als het goed is hoef ik alleen nog maar de gebieden en wat extra dingen die ik erbij moet doen (: Volgen de clans de Warrior Code of hebben ze een andere 'Code'? |
|
| |
~ 316 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' vr 9 aug 2013 - 11:48 | |
| Ik ga zelf gewoon uit van de warrior code, maar als mensen daar vanaf willen wijken, mag dat ook. Ik kan desnoods er wel een extra vakje voor in hun sheet installeren. |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' za 10 aug 2013 - 14:22 | |
| Goed, ik heb waarschijnlijk nog wel een grens nodig voor mijn Clan en ik kan er anders niet uitkomen x'D -nog geen naam-'s gebied is deels uitgemaakt door een verlaten boomgaard van Twolegs, deze Clan grenst dus aan het gebied van de Roguegroep. Toch zijn het sterke katten die hun mannetje wel weten te staan. Het is geen zeer lieve Clan, maar de katten houden zich wel aan de Warrior Code -misschien af en toe net aan de Code-. Maar ik heb dus nog een Clan nodig die aan de andere kant grenst. Het gebied naast de boomgaard is niet echt uitgemaakt. Ik zat alleen te denken aan een meer voor water, maar als er een andere grens is kan ik daarop het gebied verder puzzelen? |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' za 10 aug 2013 - 14:38 | |
| We moeten sowieso eventjes de grenzen met iedereen afspreken, niet? Dus sowieso grens: Soof's clan - Roguegroup Maar voor de rest? |
|
| |
Jamie 270 Actief “Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' za 10 aug 2013 - 14:57 | |
| Zou je misschien nog tot morgen kunnen wachten op mij? x'3 Als dat niet gaat, en er staat geen aanmelding van mij voor 19.30u, dan gaat er geen aanmelding meer kunnen komen van mij vrees ik... ;'c |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' za 10 aug 2013 - 15:18 | |
| Dan wacht ik tot morgen. Ik mis de aanmelding van Goldenkit ook nog en ik weet dat Linn en Soof ook nog bezig zijn^^ |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' za 10 aug 2013 - 16:44 | |
| Ik heb besloten m'n Clan te laten voor wat het is en me terug te trekken. Het wordt naar mijn mening wat druk als er 9/10 Clans zijn en mijn idee geeft me niet echt veel inspiratie. Ik kom er nog wel als lid hoor :'D |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' za 10 aug 2013 - 17:50 | |
| Sorry dat het zo lang duurt, ik heb per ongeluk mijn hele aanmelding verwijderd -_-" hij komt morgen :3 |
|
| |
41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' za 10 aug 2013 - 17:53 | |
| Als er volgende week maandag de dingen beginnen, ben ik er niet bij. Tot en met woensdag ben ik weg.
Dus, ik zie wel |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' za 10 aug 2013 - 19:59 | |
| Oké Soof:c, alsnog jammer.
Sailor@ Als ik vanavond het topic alvast post waarin iedereen zijn clanbeschrijving post, kan ik desnoods wel je katten accepteren tot je terug bent. Dan moet je alleen wel je kleine beschrijving vanavond aan me sturen en je bordering clans zoeken xD |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' za 10 aug 2013 - 20:28 | |
| - Spoiler:
The Fury is een rogue groep die zich gevestigd heeft op een boerderij dichtbij de negen clans. Deze rogue groep heeft een hekel aan de negen clans en ze zullen er alles aan doen om deze clans weg te jagen van ‘hun territorium’. De katten noemen hun boerderij, samen met alle velden die erom heen liggen, hun ‘basis’, door de clankatten ook wel een kamp genoemd, en zijn van mening dat de rest van de wereld hun territorium is. Ze gaan en staan waar ze willen en zien niets als verboden terrein. Regels zijn er bijna niet voor deze katten. Ze jagen voor zichzelf en eten op wat van hun is, al weten deze katten wat goed fatsoen is en zullen ze zorgen voor hun kits en de zwakken. Clannieuws! - The Fury is open voor nieuwe leden.The Fury heeft zich gevestigd op een boerderij, waar nog steeds twolegs wonen en de boerderij verzorgen. Deze boerderij bestaat voornamelijk uit veel weilanden, boomgaarden, vlaktes vol bloemen en planten en graanvelden. Het is een uitgestrekt gebied en je zou zeggen dat dit genoeg zou zijn voor één groep. Maar dat is het niet, je kunt ze ook op de territoria van andere clans vinden waar ze zoveel mogelijk chaos schoppen. Op deze boerderij bevinden zich ook tientallen paarden, koeien, schapen, geiten, kippen en twee honden. De stallen – In het midden van de boerderij bevinden zich de stallen, dicht bij de weilanden en een eindje verderop van het huis van de tweebenen. In deze stallen overnachten de paarden, koeien, schapen, geiten en ezels vaak. Je zult hier echt vaak katten van The Fury vinden, omdat ze hier vaak ook overnachten. Deze stallen zijn goed beschut en door al het hooi wat over de grond heen ligt en de hooibalen die verspreid zijn door de stallen, kunnen de katten warm slapen in de winter. Ook zijn hier genoeg verstopplekken voor de katten, waar ze gerust even kunnen slapen zonder dat de boer of boerin hen daar aantreft. Overdag word het gezien als een goede jaagplek, omdat hier veel ongedierte zoals muizen en ratten rondlopen. Ook in de winter zitten hier veel prooidieren, waardoor de katten vaak goed doorvoed zijn. Nursery -- Er zijn maar weinig vaste plekken waar de katten slapen, want voornamelijk slapen bijna alle katten waar ze maar kunnen slapen en niet bepaald allemaal naast elkaar in een ‘den’, zoals de clankatten dat wel doen. Toch is er voor de mother-cats en de kittens een Nursery. Dit is de opbergplek, waar veel hooibalen liggen en waar de mother-cats en hun kittens helemaal achterin, veilig van de tweebenen, kunnen slapen. Ook is er hier goed overzicht over de kittens, want er is maar één uitweg en niet meerdere gaten waar ze zich doorheen kunnen wringen. De kittens kunnen hier dus zorgeloos spelen. Bishop Lair -- De Bishop Lair ligt bij de stallen waar de paarden staan en ligt goed uit het zicht van de mensen. De Bishop heeft hier zijn kruiden liggen en zal gewonde katten hier kunnen behandelen. Dichtbij ligt ook een waterbak voor de paarden, waar de Bishop natuurlijk ook gebruik van kan maken.
Weilanden – Om de stallen heen bevinden zich de weilanden. Deze weilanden zijn erg groot en er is genoeg plaats voor ieder dier dat zich hier bevind. Ieder soort dier heeft een eigen, aparte weiland. Je zult dus nooit een paard, koe, schaap of ezel samen zien staan. De weilanden worden van elkaar gescheiden door een houten hek, waar de katten makkelijk overheen of onderdoor kunnen gaan. Er staan enkele bomen op ieder weiland, waar de dieren in de schaduw kunnen staan. Ook stromen er een paar riviertjes doorheen, waar een kat makkelijk doorheen kan komen. Deze riviertjes zijn niet diep en niet zo heel breed.
Graanvelden – Aan de weilanden grenzen de graanvelden. Vaak kun je hier makkelijk in verdwalen als je een buitenstaander bent, omdat de graanvelden zo uitgestrekt zijn en moeilijk om overheen te kijken. Maar als de boer geoogst heeft is het hier makkelijk om overheen te gaan. Je kunt dan bijna alles voor je zien, omdat de grond voornamelijk erg vlak is. De katten van The Fury weten hier altijd wel de weg te vinden, gewoon omdat ze opgegroeid zijn in dit soort gebieden. Als je een vreemdeling bent en ze vinden je hier, dan weet je nooit waar ze vandaan zullen komen, omdat de geluiden hier van alle kanten lijken te komen.
Boomgaarden – De boer en boerin hebben ook nog boomgaarden, die ze goed verzorgen. In de bomen zitten vele verschillende soorten fruiten, waar de katten soms ook van snoepen. In de bomen zijn vaak vogels te vinden en ook andere prooidieren zullen hier rondhangen. De bomen staan allemaal netjes op een rij en het ziet er niet verwilderd uit. Het ziet er zelfs heel goed verzorgd uit. De boer en boerin werken hier eens in de week om alle fruit uit de bomen te halen en ze te verzorgen. Als zij aanwezig zijn, proberen de katten ze zo goed mogelijk te ontwijken.
Tuin – De boerin houdt van tuinieren, daarom is er ook een mooie tuin op de boerderij. Hier staan veel bloemen en planten. Rozen, tulpen, madeliefjes, je kunt ze hier allemaal vinden. Dit is de plek waar de Bishop vaak zijn of haar kruiden vandaan haalt. Ook zijn er veel planten met eetbare vruchten eraan, zoals aardbeien, tomaten et cetera.
Tweebeen Huis – De minst favoriete plek van de katten is het huis van de tweebenen. Hier zijn deze tweebenen vaak te vinden en daardoor zal je hier ook niet vaak een kat zien rondzwerven. Ze komen hier enkel als ze iets perse moeten doen. Zoals een border patrouille of het gebied markeren. De kippen ren bevind zich hier ook in de buurt, maar deze ren is goed beveiligd dus moeilijk om erin te komen zonder dat de tweebenen er vanaf weten.
Hierin staan alle leden van de clan. Je kunt je aanmelden voor de clans van de community in [url=Url hier]Hier[/url] Statistieken 00 // 01Totaal: King Achilles || Male || No Mate || Pawn: None Achilles is een zwarte kater met een wit vlekje op zijn borst en amberkleurige ogen. Hij is een fors gebouwde kater en torent vaak boven veel katten uit. Deze kater is een echt vechtersbaasje en zal fysiek geweld vaak gebruiken om zijn doel te bereiken. Achilles is een kater die graag chaos schopt en anderen bang maakt. Tevens kent hij geen schaamte en zal hij gaan en staan waar hij wilt. Rook Naam || Geslacht || Mate/Crush || Pawn: Naam Korte beschrijving kat Bishop Naam || Geslacht || Mate/Crush || Pawn: Naam Korte beschrijving kat Knights Naam || Geslacht || Mate/Crush || Pawn: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Pawn: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Pawn: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Pawn: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Pawn: Naam Korte beschrijving kat Pawns Naam || Geslacht || Mate/Crush || Mentor: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Mentor: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Mentor: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Mentor: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Mentor: Naam Korte beschrijving kat Mother Cats Naam || Geslacht || Mate/Crush || Kittens: Naam Korte beschrijving kat Kittens Naam || Geslacht || Mate/Crush || Ouders: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Ouders: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Ouders: Naam Korte beschrijving kat Elders Naam || Geslacht || Mate/Crush || Gepensioeneerd omdat: Reden Korte beschrijving kat
Legenda: King -- Leader Rook -- Deputy Bishop -- Medicine cat Pawn Bishop -- Medicine cat apprentice Knights -- Warriors Pawns -- Apprentices Mother Cats -- Queens Kittens -- Kittens Elders -- Elders
1. Wat de King zegt is wet, zijn woorden worden altijd opgevolgd. 2. Als de King afwezig is valt de Rook voor hem in tot hij terug is. 3. Je bent verplicht om ook voor de kittens, ouden, zieken en zwangere katten te jagen. 4. In tijden van oorlog vechten we zij aan zij, niet tegen elkaar. 5. Onderlinge gevechten zijn enkel toegestaan als oefening en gaan dus niet tot de dood of zwaargewond. 6. Wij gaan en staan waar we willen en laten ons nooit makkelijk wegjagen.
Ik hoop dat het zo een beetje goed is, want dan is The Fury klaar (:
|
|
| |
Anna/Duckface 33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' za 10 aug 2013 - 20:38 | |
| Goldenclan katten zijn ijdele katten die eerst denken aan hun clan. Zolang zij het het beste vinden, zullen ze het doen. Daardoor hebben ze erg weinig medeleven voor andere clans en andere katten. Tegenover andere clans staan zei neutraal, maar zodra er een clan over hun grenzen komt is het oorlog en verdedigen ze hun territorium tot het uiterste. Goldenclan katten geloven niet in Starclan, waardoor hun leader gewoon 1 leven heeft en een gewone naam. Ze leven in een groot grasland vol lang groen gras, met maar een boom in heel het territorium.
Clannieuws! -Goldenclan is open -Goldenclan heeft geen vijanden Algemene beschrijving clan, zowel kamp als territorium.
Drowned lake Een heel groot en diep meer, waar vele katten verdronken zijn. De elders vertellen verhalen over het gerucht dat hier s'nachts geesten ronddwalen. Giant tree Een grote boom in het midden van hun territorium, waar je vaak eekhoorns kunt vinden. Flower field Het grootste deel van het territorium bestaat uit een veld vol lang gras. Het gras is even lang als de katten. Goldenclan katten hebben een bijna zintuig ontwikkelt om niet te verdwalen, want elke andere kat die hier komt verdwaalt meteen. In greenleaf staat dit veld vol bloemen, waaraan het zijn naam te danken heeft. Camp Een camp met een omheining van gevlochten gras. De dens zijn putten in de grond met gevlochten gras als dak. Het camp is misschien niet zo stevig, maar het is zo goed als onzichtbaar in het lange gras.
Hierin staan alle leden van de clan. Je kunt je aanmelden voor de clans van de community in [url=Url hier]Hier[/url] Statistieken 00 // 01Totaal: Clanleider Goldenglow || Kater || - || Apprentice: - Een vrij kleine, goudkleurige kat. Hij is best egoïstisch maar heeft het beste voor met zijn clan. Deputy Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Medicine Cat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Warriors Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Apprentices Naam || Geslacht || Mate/Crush || Mentor: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Mentor: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Mentor: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Mentor: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Mentor: Naam Korte beschrijving kat Queens Naam || Geslacht || Mate/Crush || Kittens: Naam Korte beschrijving kat Kittens Naam || Geslacht || Mate/Crush || Ouders: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Ouders: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Ouders: Naam Korte beschrijving kat Elders Naam || Geslacht || Mate/Crush || Gepensioeneerd omdat: Reden Korte beschrijving kat hier is die dan ^^
Laatst aangepast door Dogfang op za 10 aug 2013 - 20:54; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' za 10 aug 2013 - 20:44 | |
| - Aimee (Boneface) - Brookclan - Gebied met beken - Af - Marieke (Whispersong) - Ruinclan - Bosgebied - Af - Lis (Dovepaw) - Komt morgen - Linn (Lionroar) - Roguegroup (Boerderij) - Af - Cato (Plumkit) - Dreamclan - Dicht bos - Af - Chriss(?) (Roachkit) - Shiverclan - Afgebrand bos - Af - Floriske (Evergreen) - Timeclan - ??? - Bijna af - Sarah (Goldenkit) - Goldenclan - ??? - Komt morgen - Quinty (Timesong) - Echoclan - Grotten - Af
6/9 af.
Clanleader, deputy en dergelijke is jullie eigen zorg (A)
Ik zal zometeen het topic alvast maken waarin je je clan kan dumpen.
Dus, bordering clans? Ik denk dat Shiverclan, Dreamclan en Ruinclan sowieso dicht bij elkaar liggen?
|
|
| |
41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' za 10 aug 2013 - 20:51 | |
| En waar kan Brookclan tegen aanliggen?
Een kant is in elk geval een gebergte.
|
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' za 10 aug 2013 - 20:56 | |
| Misschien dan Echoclan? Die heeft grotten. Maar dat moet je dan even met Quinty/Timesong overleggen^-^ |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' za 10 aug 2013 - 20:57 | |
| Misschien kan de BrookClan grenzen aan de RuinClan, want er is een rivier die het RuinClanterritorium uitstroomt en die kan dan misschien het BrookClanterritorium instromen?
('t is maar een idee ^^) |
|
| |
Anna/Duckface 33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' za 10 aug 2013 - 20:57 | |
| Heeft iemand een grasland ofzo? dan kan die grenzen aan Goldenclan :3 |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' za 10 aug 2013 - 21:06 | |
| Heeft The Fury, die roguegroup, geen graslanden in de vorm van weilanden? Is wel gevaarlijk, maar goed xD https://www.warriorcatsnl.com/t12684-the-community-clan-informatie#311590Hier is het informatie topic, hier krijgt ieder 1 post om zijn clan in te posten. (: Kan iedereen me ook een korte beschrijving PM'en? Ik zal zometeen ook even duidelijk uitleggen hoe alles gaat werken xD |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' zo 11 aug 2013 - 10:53 | |
| Ik vind het wel goed als The Fury aan Goldenclan grenst. Natuurlijk is het, het gevaarlijkst, want het is dan heel dichtbij voor mijn rogue katten om daar rond te lopen, maar dat maakt niet zoveel uit. Want Achilles gaat sowieso verschillende katten overal heen sturen om gewoon wat chaos te schoppen en een reputatie te krijgen binnen de clans. Hij wil sowieso dat The Fury gevreest / gehaat wordt (: Alleen moeten we dan even verzinnen wat voor border je wilt hebben. Misschien kunnen we er een weg van maken? Misschien een wat ouderwetse weg van grond, waar weinig wagens overheen rijden? |
|
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' | |
| |
|
| |
|