{Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

{Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Aurum
Member
{Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 19:27

Ik heb een idee ^

Goldenclan, omdat de leader Goldendream (een volwassen Goldenkit eigenlijk) is.
Ze leven in  een bos, maar geen dicht bos. Er schijnt veel zonlicht door, waardoor alles een gouden gloed krijgt. De meeste katten zijn bruin/goudgekleurd en ze eten vooral muizen, konijnen en eekhoorns. Ze klimmen graag in bomen en zijn erg loyaal naar hun clan en familie. Een typische eigenschap is ook hun ijdelheid en de drang om hun vacht goed te verzorgen. Ze hebben een afschuw aan vuil. Verder werk ik het nog een beetje uit ^^

edit: ow, ik zie dat je genoeg geïnteresseerden hebt Sad ik hoop dat ik toch nog kan meedoen xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 19:55

Dan zet ik je toch maar bij geïnteresseerden, maar dan ben je toch echt de laatste voor nu. Zoals ik al zei, we krijgen nu een beetje érg veel clans.

EDIT: Of ik moet volgens een ander systeem werken, een maximum aantal clans en daarna stemmen welke de leukste zijn? Wat hebben jullie liever? Dan kunnen we als een clan stilvalt gewoon gaan vervangen.
Whispersong
StarClan
{Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 2 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 19:56

Ehm... Ik heb mijn Clan zo goed als helemaal uitgewerkt ^^ Maar ik vroeg me af of ik gewoon die sheet mag pakken en hem mag aanpassen zodat de RuinClan een mooie sheet heeft..
Boneface
Member
Aimée
312
Actief

CAT'S PROFILE
Boneface
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 19:56

mmm, eigenlijk niet zo fijn voor wie het niet door gaat.
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 19:58

Ja, maar nu moeten andere mensen teleurgesteld worden die het laat gezien hebben. Daarom zeg ik, ik wil even de mening van mensen hebben.

Verder mag de sheet gewoon gebruikt worden voor de clans hiervoor, daar is ie voor. Smile
Boneface
Member
Aimée
312
Actief

CAT'S PROFILE
Boneface
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 19:59

We kunnen misschien als dit lukt meerdere Fanclan Community's maken?

Met eventuele andere mods als ze zin hebben?
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 20:00

Ik denk dat we voor nu even moeten kijken of dit wat wordt Smile

Ik wil desnoods ook wel 2 communities helpen, dat we het opsplitsen.
Maar, dan wordt het gelijk zo veel, 2 aanmeldingen, 2 overzichtstopics, alle grenslijnen, alle RPG topics, alle gatheringstopics enzo.
Boneface
Member
Aimée
312
Actief

CAT'S PROFILE
Boneface
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 20:12

Mmm,

Zeg, mag je ook een eigen sheet gebruiken?
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 20:14

Ja, dat mag natuurlijk. ^^

Voor nu houden we het op deze 8 mensen.

Trouwens, als je zelf niet meer zoveel zin hebt in je clan mensen, zeg dat dan eerlijk! :'D Dan kunnen we het vervangen door een nieuwe.
Lionroar
Member
{Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 20:17

Ik had het hier nog niet gemeld, maar wel met babs erover gesproken en alles. Maar ik zou ook graag nog mee willen doen hier ^^ De 'clan' die ik dan onder leiding zal nemen, zal niet echt een clan zijn. Meer een rogue-groep die eigenlijk anti-clan is ^^''
Ik zal het zo snel mogelijk uitwerken en hier dan plaatsen (:
Boneface
Member
Aimée
312
Actief

CAT'S PROFILE
Boneface
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 20:24

Ik wil even mijn idee claimen:

Brookclan zal in een gebied met beekjes leven.

Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 20:26

Prima. Brookclan, gebied met beekjes.
Ruinclan was toch een bosachtig gebied?
En de roguegroup leefde op een boerderij. Dan krijgen we een redelijk natuurlijk gebied geloof ik.
Roachkit
Member
130
Actief

CAT'S PROFILE
Roachkit
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 20:37

Mijn idee:

Laatst aangepast door Roachkit op wo 7 aug 2013 - 22:40; in totaal 6 keer bewerkt
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 20:41

Is dit een clan of een roguegroup?
Roachkit
Member
130
Actief

CAT'S PROFILE
Roachkit
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 20:41

Dit is een clan, ik twijfel nog over de naam xD, maar de clankatten hebben gewoon clannamen ;D
Whispersong
StarClan
Marieke
2130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 20:42

RuinClan

Inleiding

Welcome to the RuinClan
De RuinClan is een Clan die woont in de restanten van een kasteel. Deze kasteelruïne bevindt zich in een bos, dit bos heeft heel wat prooi in Greenleaf, maar in de andere seizoenen is er niet zo heel veel prooi te vinden. RuinClankatten zijn slimme vechters en dappere krijgers, hoewel ze soms iets te veel aan zichzelf denken...

Clannieuws!
- RuinClan is in de maak Razz

Clanleden

Who is part of us?
Hierin staan alle leden van de clan. Je kunt je aanmelden voor de clans van de community in [url=Url hier]Hier[/url]

Statistieken
00 // 01
Totaal:

Clanleider
Burningstar || Kater || None || Apprentice: None
Burningstar is een donkerrode tabby kater met amberkleurige ogen en één witte voorpoot.

Deputy
??? || ??? || ??? || Apprentice: ???
???

Medicine Cat
??? || ??? || ???|| Apprentice: ???
???

Warriors
??? || ??? || ??? || Apprentice: ???
???

Apprentices
??? || ??? || ??? || Mentor: ???
???

Queens
??? || ??? || ??? || Kittens: ???
???

Kittens
??? || ??? || ??? || Ouders: ???
???

Elders
??? || ??? || ??? || Gepensioeneerd omdat: ???
???

Clanterritorium

Where we live
Algemene beschrijving clan, zowel kamp als territorium.

Mirrorlake: Een grote open plek met een meer. Meestal is in het meer de weerspiegeling van de lucht te zien.
Fangrocks: Een aantal grote rotsen die uit de grond steken alsof het tanden zijn van een enorm beest
Sky Tree: BEen hoge boom, de hoogste van het hele territorium om precies te zijn. Enkele oude verhalen die de elders aan de kittens en apprentices vertellen gaan over deze boom.
Small River: en kleine rivier die vanuit Mirrorlake het territorium uitstroomt.
----------
Leader's den: Een hoge toren die waarschijnlijk ooit een uitkijktoren is geweest. Waar de leader precies slaapt in deze toren, mag hij of zij zelf weten.
Medicine cat's den: De medicine cat's den is een van de enige delen van de kasteelruïne die nog nauwelijks beschadigd is. Het is een kleine ruimte met een glas in lood raam waar enkele stukken van missen.
Warriors Den: De warriors den is een ruimte die van binnen nog redelijk intact is gebleven, hoewel de oorspronkelijke ingang geblokkeerd is door puin van een ander gedeelte van het kasteel dat voor de ingang is beland. Hierdoor moeten de katten die naar binnen willen tussen het puin door kruipen om naar binnen te gaan.
Apprentices den: De apprentices den bevindt zich niet ver van de warriors den vandaan en is ongeveer hetzelfde, maar dan kleiner. Ook hier is de ingang grotendeels geblokkeerd, maar minder als bij de warriors den.
Nursery: De nursery is een ruimte tussen de warriors en apprenices den in. Ook hier is de ingang versperd door puin, maar in dit geval is deze zo goed als ondoordringbaar. Daarom moeten de katten die er in en uit willen via een geheime in- en uitgang, een gat in de muur aan de achterkant van de nursery, er uit. Alleen RuinClankatten kennen deze in- en uitgang.
Elders den: De elders den is een ondergrondse ruimte waar door gaten in het plafond lichtvlekken naar binnen vallen. De katten in het kamp moeten wel oppassen dat ze niet door deze gaten de elders den binnenvallen. De elders den is te bereiken via een soort trap vlakbij de Small Fountain.
Broken Wall: De Broken Wall is, zoals zijn naam al doet vermoeden, een half afgebrokkelde muur. Vanaf deze muur worden de ceremonies en Clantoespraken gehouden.
Small Fountain: De Small Fountain is een fontein in het midden van het kamp, langs deze fontein wordt de prooi verzameld die gevangen is door de RuinClankatten. Het kleine beetje water dat uit de fontein vloeit wordt gebruikt als drinkwater voor de Clankatten.

Zow, de RuinClansheet is af :3
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 20:45

Ziet er goed uit^-^

Roach@ Miss handig om toch een wat traditionele clannaam te doen? Dan ontstaat daar geen verwarring over.

Laatst aangepast door Strawberry op wo 7 aug 2013 - 20:47; in totaal 1 keer bewerkt
Whispersong
StarClan
Marieke
2130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 20:46

Thank you :3 Ik kon alleen niet zo heel veel gebieden verzinnen ^^"
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 20:48

Dat geeft niet^^ Kan desnoods later wel.
Roachkit
Member
130
Actief

CAT'S PROFILE
Roachkit
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 20:49

Changed ;D
De rest wordt nog gedaan, moet weg ;D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'    {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'  - Pagina 2 Icon_minitime

{Gevonden - Helpers} 'Fanclan community'
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans :: FanClan Adoptions-
Ga naar: