| {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' | |
|
|
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' wo 7 aug 2013 - 19:27 | |
| Ik heb een idee ^ Goldenclan, omdat de leader Goldendream (een volwassen Goldenkit eigenlijk) is. Ze leven in een bos, maar geen dicht bos. Er schijnt veel zonlicht door, waardoor alles een gouden gloed krijgt. De meeste katten zijn bruin/goudgekleurd en ze eten vooral muizen, konijnen en eekhoorns. Ze klimmen graag in bomen en zijn erg loyaal naar hun clan en familie. Een typische eigenschap is ook hun ijdelheid en de drang om hun vacht goed te verzorgen. Ze hebben een afschuw aan vuil. Verder werk ik het nog een beetje uit ^^ edit: ow, ik zie dat je genoeg geïnteresseerden hebt ik hoop dat ik toch nog kan meedoen xd |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' wo 7 aug 2013 - 19:55 | |
| Dan zet ik je toch maar bij geïnteresseerden, maar dan ben je toch echt de laatste voor nu. Zoals ik al zei, we krijgen nu een beetje érg veel clans.
EDIT: Of ik moet volgens een ander systeem werken, een maximum aantal clans en daarna stemmen welke de leukste zijn? Wat hebben jullie liever? Dan kunnen we als een clan stilvalt gewoon gaan vervangen. |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' wo 7 aug 2013 - 19:56 | |
| Ehm... Ik heb mijn Clan zo goed als helemaal uitgewerkt ^^ Maar ik vroeg me af of ik gewoon die sheet mag pakken en hem mag aanpassen zodat de RuinClan een mooie sheet heeft.. |
|
| |
Aimée 312 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' wo 7 aug 2013 - 19:56 | |
| mmm, eigenlijk niet zo fijn voor wie het niet door gaat. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' wo 7 aug 2013 - 19:58 | |
| Ja, maar nu moeten andere mensen teleurgesteld worden die het laat gezien hebben. Daarom zeg ik, ik wil even de mening van mensen hebben. Verder mag de sheet gewoon gebruikt worden voor de clans hiervoor, daar is ie voor. |
|
| |
Aimée 312 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' wo 7 aug 2013 - 19:59 | |
| We kunnen misschien als dit lukt meerdere Fanclan Community's maken?
Met eventuele andere mods als ze zin hebben? |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' wo 7 aug 2013 - 20:00 | |
| Ik denk dat we voor nu even moeten kijken of dit wat wordt Ik wil desnoods ook wel 2 communities helpen, dat we het opsplitsen. Maar, dan wordt het gelijk zo veel, 2 aanmeldingen, 2 overzichtstopics, alle grenslijnen, alle RPG topics, alle gatheringstopics enzo. |
|
| |
Aimée 312 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' wo 7 aug 2013 - 20:12 | |
| Mmm,
Zeg, mag je ook een eigen sheet gebruiken? |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' wo 7 aug 2013 - 20:14 | |
| Ja, dat mag natuurlijk. ^^
Voor nu houden we het op deze 8 mensen.
Trouwens, als je zelf niet meer zoveel zin hebt in je clan mensen, zeg dat dan eerlijk! :'D Dan kunnen we het vervangen door een nieuwe. |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' wo 7 aug 2013 - 20:17 | |
| Ik had het hier nog niet gemeld, maar wel met babs erover gesproken en alles. Maar ik zou ook graag nog mee willen doen hier ^^ De 'clan' die ik dan onder leiding zal nemen, zal niet echt een clan zijn. Meer een rogue-groep die eigenlijk anti-clan is ^^'' Ik zal het zo snel mogelijk uitwerken en hier dan plaatsen (: |
|
| |
Aimée 312 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' wo 7 aug 2013 - 20:24 | |
| Ik wil even mijn idee claimen:
Brookclan zal in een gebied met beekjes leven.
|
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' wo 7 aug 2013 - 20:26 | |
| Prima. Brookclan, gebied met beekjes. Ruinclan was toch een bosachtig gebied? En de roguegroup leefde op een boerderij. Dan krijgen we een redelijk natuurlijk gebied geloof ik. |
|
| |
130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' wo 7 aug 2013 - 20:37 | |
| - Mijn idee:
De ShiverClan zijn wrede katten, die machtzuchtig zijn en erg gevreesd zijn. Ze hebben met bijna alle clans oorlog, maar met één is er vrede(?). Ze noemen zichzelf de black ops, maar staan gewoon bekend als ShiverClan. De clan heeft geen angst voor vuur en gaat geen enkel gevecht uit de weg. Toch zal hun leader hun straffen als ze niet voor elkaar opkomen, want vertrouwen in de clan is erg belangrijk. ShiverClan is OPEN
Clannieuws! - ShiverClan is open voor leden Algemene beschrijving clan, zowel kamp als territorium.
Afgebrand bos: Dit is een afgebrand bos, waar soms zelfs nog brandjes zijn. Maar door het heftige regenval die zich daar vaak bevind wordt dat snel geblust. Opgedroogde rivier: Dit is een opgedroogde rivier, waar veel hollen van prooien zich zitten. In de herfst ligt er soms wel een plas Doodseiland: Dit eiland ligt midden in een rivier, en het is er altijd mistig. Veel skeletten van katten zijn hier opgehangen en er wordt vertelt dat het door de geesten die zich daar bevinden gelegd zijn, maar het is eigenlijk de leader die de doden en hun slachtoffers heeft opgehangen. Het weiland: Dit is eigenlijk de enige vredige plek van het hele territorium. Het is een doodgewoon weiland met veel prooien. Er hangt toch een duistere sfeer, door de dikke mistbalken. Tempel: In het territorium ligt een oude tempel, heel erg afgebrokkeld, maar hier zijn de katten weleens te vinden voor een vergadering. Het is best wel lastig te vinden, maar dit is na het kamp de een na belangrijkste plek omdat de katten hierheen vluchtten als er iets is gebeurd en soms worden hier belangrijke doden begraven. Geestenstem: Het geestenstem is een enge plek Het kamp: Het kamp ligt verschuild in het weiland, op het gebied waar reusachtige mistbalken hangen. Het is lastig te vinden. Hierin staan alle leden van de clan. Je kunt je aanmelden voor de clans van de community in [url=Url hier]Hier[/url] Statistieken 01 // 00Totaal: Successor Roachstar || Female || - || Apprentice: - Roachstar is een witte poes met verschillende kleuren bruine vlekken. Vice Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Vice's deciple Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Medicines Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Warriors Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Apprentice: Naam Korte beschrijving kat Deciple Naam || Geslacht || Mate/Crush || Mentor: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Mentor: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Mentor: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Mentor: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Mentor: Naam Korte beschrijving kat Devils daughters Naam || Geslacht || Mate/Crush || Kittens: Naam Korte beschrijving kat Daughters baby's Naam || Geslacht || Mate/Crush || Ouders: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Ouders: Naam Korte beschrijving kat Naam || Geslacht || Mate/Crush || Ouders: Naam Korte beschrijving kat Elders Naam || Geslacht || Mate/Crush || Gepensioeneerd omdat: Reden Korte beschrijving kat
Laatst aangepast door Roachkit op wo 7 aug 2013 - 22:40; in totaal 6 keer bewerkt |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' wo 7 aug 2013 - 20:41 | |
| Is dit een clan of een roguegroup? |
|
| |
130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' wo 7 aug 2013 - 20:41 | |
| Dit is een clan, ik twijfel nog over de naam xD, maar de clankatten hebben gewoon clannamen ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' wo 7 aug 2013 - 20:42 | |
| De RuinClan is een Clan die woont in de restanten van een kasteel. Deze kasteelruïne bevindt zich in een bos, dit bos heeft heel wat prooi in Greenleaf, maar in de andere seizoenen is er niet zo heel veel prooi te vinden. RuinClankatten zijn slimme vechters en dappere krijgers, hoewel ze soms iets te veel aan zichzelf denken...Clannieuws!- RuinClan is in de maak Hierin staan alle leden van de clan. Je kunt je aanmelden voor de clans van de community in [url=Url hier]Hier[/url] Statistieken 00 // 01Totaal: Clanleider Burningstar || Kater || None || Apprentice: None Burningstar is een donkerrode tabby kater met amberkleurige ogen en één witte voorpoot. Deputy ??? || ??? || ??? || Apprentice: ??? ??? Medicine Cat ??? || ??? || ???|| Apprentice: ??? ??? Warriors ??? || ??? || ??? || Apprentice: ??? ??? Apprentices ??? || ??? || ??? || Mentor: ??? ??? Queens ??? || ??? || ??? || Kittens: ??? ??? Kittens ??? || ??? || ??? || Ouders: ??? ??? Elders ??? || ??? || ??? || Gepensioeneerd omdat: ??? ??? Algemene beschrijving clan, zowel kamp als territorium.
Mirrorlake: Een grote open plek met een meer. Meestal is in het meer de weerspiegeling van de lucht te zien. Fangrocks: Een aantal grote rotsen die uit de grond steken alsof het tanden zijn van een enorm beest Sky Tree: BEen hoge boom, de hoogste van het hele territorium om precies te zijn. Enkele oude verhalen die de elders aan de kittens en apprentices vertellen gaan over deze boom. Small River: en kleine rivier die vanuit Mirrorlake het territorium uitstroomt. ---------- Leader's den: Een hoge toren die waarschijnlijk ooit een uitkijktoren is geweest. Waar de leader precies slaapt in deze toren, mag hij of zij zelf weten. Medicine cat's den: De medicine cat's den is een van de enige delen van de kasteelruïne die nog nauwelijks beschadigd is. Het is een kleine ruimte met een glas in lood raam waar enkele stukken van missen. Warriors Den: De warriors den is een ruimte die van binnen nog redelijk intact is gebleven, hoewel de oorspronkelijke ingang geblokkeerd is door puin van een ander gedeelte van het kasteel dat voor de ingang is beland. Hierdoor moeten de katten die naar binnen willen tussen het puin door kruipen om naar binnen te gaan. Apprentices den: De apprentices den bevindt zich niet ver van de warriors den vandaan en is ongeveer hetzelfde, maar dan kleiner. Ook hier is de ingang grotendeels geblokkeerd, maar minder als bij de warriors den. Nursery: De nursery is een ruimte tussen de warriors en apprenices den in. Ook hier is de ingang versperd door puin, maar in dit geval is deze zo goed als ondoordringbaar. Daarom moeten de katten die er in en uit willen via een geheime in- en uitgang, een gat in de muur aan de achterkant van de nursery, er uit. Alleen RuinClankatten kennen deze in- en uitgang. Elders den: De elders den is een ondergrondse ruimte waar door gaten in het plafond lichtvlekken naar binnen vallen. De katten in het kamp moeten wel oppassen dat ze niet door deze gaten de elders den binnenvallen. De elders den is te bereiken via een soort trap vlakbij de Small Fountain. Broken Wall: De Broken Wall is, zoals zijn naam al doet vermoeden, een half afgebrokkelde muur. Vanaf deze muur worden de ceremonies en Clantoespraken gehouden. Small Fountain: De Small Fountain is een fontein in het midden van het kamp, langs deze fontein wordt de prooi verzameld die gevangen is door de RuinClankatten. Het kleine beetje water dat uit de fontein vloeit wordt gebruikt als drinkwater voor de Clankatten.
Zow, de RuinClansheet is af :3 |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' wo 7 aug 2013 - 20:45 | |
| Ziet er goed uit^-^
Roach@ Miss handig om toch een wat traditionele clannaam te doen? Dan ontstaat daar geen verwarring over.
Laatst aangepast door Strawberry op wo 7 aug 2013 - 20:47; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' wo 7 aug 2013 - 20:46 | |
| Thank you :3 Ik kon alleen niet zo heel veel gebieden verzinnen ^^" |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' wo 7 aug 2013 - 20:48 | |
| Dat geeft niet^^ Kan desnoods later wel. |
|
| |
130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' wo 7 aug 2013 - 20:49 | |
| Changed ;D De rest wordt nog gedaan, moet weg ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: {Gevonden - Helpers} 'Fanclan community' | |
| |
|
| |
|