Algemene Onzin Topic - Pagina 14

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 32 ... 50  Volgende
Sketch
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 14 DPKsfdL
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 11:20

Skullfur schreef:
Tallpoppy schreef:
Skullfur schreef:
Omg... Ik ben iedere kitten een trauwma aan het geven *lacht ziek* I love Skullfur ze is zo gemeen klik op dit topic bv: http://warriorcats.bigforumpro.com/t12207-open-spt-moves-like-jaggerof dit: http://warriorcats.bigforumpro.com/t12280-in-the-night-the-stromy-night-skullfurspt

Jij bent Sparrowkit aan het vermoorden o.O
x'D nee, ze is aan het spelen. Zo ongeveer toch. Net zoals een kat met een muis speelt maar dan een kat met een kat. ^^ Uggh... klink vaag.
--
@Daan; dan moet je eens het topic van Kip en mij bekijken. Dat noem ik pas vermoorden Razz

Skullfur is ziek... IK MAG HAAR <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Skull
Member
Berenbos
256
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Skull
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 11:22

Sketch schreef:
Skullfur schreef:
Tallpoppy schreef:
Skullfur schreef:
Omg... Ik ben iedere kitten een trauwma aan het geven *lacht ziek* I love Skullfur ze is zo gemeen klik op dit topic bv: http://warriorcats.bigforumpro.com/t12207-open-spt-moves-like-jaggerof dit: http://warriorcats.bigforumpro.com/t12280-in-the-night-the-stromy-night-skullfurspt

x'D nee, ze is aan het spelen. Zo ongeveer toch. Net zoals een kat met een muis speelt maar dan een kat met een kat. ^^ Uggh... klink vaag.
--
@Daan; dan moet je eens het topic van Kip en mij bekijken. Dat noem ik pas vermoorden Razz

TNX! Ik mag haar ook... Ik hou van zieke katjes... Beter dan die brave allesins. En leuker om over te schrijven
Sketch
Member
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 11:23

Skullfur schreef:
Sketch schreef:
Skullfur schreef:
Tallpoppy schreef:
Skullfur schreef:

--

TNX! Ik mag haar ook... Ik hou van zieke katjes... Beter dan die brave allesins. En leuker om over te schrijven

Ik moet ook eens zoiets aanmaken... Zoek je nog een zus ofzo voor Skull? c:
Skull
Member
Berenbos
256
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Skull
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 11:24

Sketch schreef:
Skullfur schreef:
Sketch schreef:
Skullfur schreef:
Tallpoppy schreef:
Skullfur schreef:

--

Uhm... Skull heeft al een hele famillie. Van mij mag je een zus aanmaken maar dan moet je even naar Liese a.k.a Twilightmoon pm'en. :]
Sketch
Member
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 11:26

Skullfur schreef:
Sketch schreef:
Skullfur schreef:
Sketch schreef:
Skullfur schreef:
Tallpoppy schreef:
Skullfur schreef:

--

Uhm... Skull heeft al een hele famillie. Van mij mag je een zus aanmaken maar dan moet je even naar Liese a.k.a Twilightmoon pm'en. :]

Ik pm je anders wel even.
Skull
Member
Berenbos
256
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Skull
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 11:28

@Sketch oké. :]
--
nog iemand een topicje met Skull?
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 11:34

Dierenarts heeft opgebeld, het is goed met mijn kat alleen ze heeft een longontsteking :s
Maar daar kan ze niet dood aan gaan gelukkig Smile
maar ze moet nu wel medicijnen, we gaan haar nu ophalen ;p
Wildride
Member
Stijn.
45
Actief

CAT'S PROFILE
Wildride
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 11:34

@Duckface ik wil wel met Wildride?
Skull
Member
Berenbos
256
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Skull
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 11:35

@Stijn; oké, ik zeg je wel: oppassen geblazen. Het is niet echt haar beste dag.
(Maak jij?)
@Marijn: zie je wel; alles komt goed. :]
Wildride
Member
Stijn.
45
Actief

CAT'S PROFILE
Wildride
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 11:36

@Duckface ik kan zo meteen wel aanmaken maar ik moet nu even naar gemeentehuis voor nieuwe ID kaart.
Twilightmoon
Member
Liese
480

CAT'S PROFILE
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 11:37

Ik vind het oké als Twilight er nog een mean familielidje bijkrijgt c: Dat maakt m het leven lekker moeilijk *Mwhuahuahua* Ik ben gemeen tegen mijn katjes hé! :'D Maar wordt die dan even slecht als Skullie,, of net iets minder? Of wordt  die dan ook uit de Clan geschopt??

Twilight wil wel een spt topic met zn onuitstaanbare nicht? Oeh, misschien kan Skull hem eerst knap vinden en zo, niet wetend dat ze familie zijn en dat ze er dan pas op de eerste familie reünie achter komen dat ze familie zinnen? C:
Skull
Member
Berenbos
256
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Skull
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 11:37

Wildride schreef:
@Duckface ik kan zo meteen wel aanmaken maar ik moet nu even naar gemeentehuis voor nieuwe ID kaart.
Oké :]
--
@Lieseh; jah goed idee... Niet zo heel knap natuurlijk maar wel lekker hot... Haha ik zie het al voor mij; Skullie verliefd op neef... Klinkt vaag hoor. Maar oké, maak jij aan?

Laatst aangepast door Skullfur op vr 19 jul 2013 - 11:39; in totaal 1 keer bewerkt
Twilightmoon
Member
Liese
480

CAT'S PROFILE
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 11:39

And do you think about my idea? ; 3
Skull
Member
Berenbos
256
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Skull
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 11:40

@Lieseh; jah goed idee... Niet zo heel knap natuurlijk maar wel lekker hot... Haha ik zie het al voor mij; Skullie verliefd op neef... Klinkt vaag hoor. Maar oké, maak jij aan?

Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 11:49

Ik verveel me, tis weer vakantie hoor :'D
Twilightmoon
Member
Liese
480

CAT'S PROFILE
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 11:50

Yeah, echt wel vaag! Maar Skull id bijna een en al vaagheid, so...
Ik maak wel aan, maar zit op de tablet, vandaag SPT c;
Skull
Member
Berenbos
256
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Skull
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 11:54

Twilightmoon schreef:
Yeah, echt wel vaag! Maar Skull id bijna een en al vaagheid, so...
Ik maak wel aan, maar zit op de tablet, vandaag SPT c;
oki
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 11:55

Ik wil wat nieuwe dingen uit gaan proberen qua setjes. Zal ik de experimentjes hier dumpen als meeneem?
Skull
Member
Berenbos
256
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Skull
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 11:57

@Babs; voor mij is het goed hoor :]
Lionroar
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 14 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 11:58

Babs: Sure, misschien dat ik er wat leuke voor mij tussen zitten lol C:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 14 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 32 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: