Algemene Onzin Topic - Pagina 8

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 29 ... 50  Volgende
Cyanide
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 18:43

Algemene Onzin Topic - Pagina 8 If-someone-hates-you-for-no-reason

Jup dit zou ik doen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 8 DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 18:52

Wat maakt het uit dat je 'bij' hebt in je naam in debat plaats van 'hommel'? Dat verschilt toch niet zo hard?

Kip, Hehe, ja, ik ook hoor c;
Welke kat kan ik tekenen? Ik kan momenteel wel niet met join me aangezien ik op de tablet zit c; Ik teken letterlijk met een tablet^^"
Heronwing
Member
335

CAT'S PROFILE
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 18:56

Hiddendance schreef:
Wat maakt het uit dat je 'bij' hebt in je naam in debat plaats van 'hommel'? Dat verschilt toch niet zo hard?

Welke kat kan ik tekenen? Ik kan momenteel wel niet met join me aangezien ik op de tablet zit c; Ik teken letterlijk met een tablet^^"

TEKEN SKETCH *HintHintHint*
Mountaindew
Member
IEVAN POLKA (Tanya Isabelle)
80
Actief

CAT'S PROFILE
Mountaindew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 18:59

Ok kon het niet laten ^^
Batpaw
Member
Melissa
267
Actief

CAT'S PROFILE
Batpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 18:59

Hiddendance schreef:

Weet ik, maar het klinkt wel anders. Hommel betekend Bumblebee en dat karakter heet nu Hummingbee, wat zoemende bij betekend. Maar ik weet niet wat ik leuker vind -_-
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 19:01

Heronwing schreef:
Hiddendance schreef:

Mag ik re dan geen SCHETS van maken? x'D Okay, ik zal het proberen, maar ik teken enkel het hoofd hé xp

Persoonlijk vind ik Bumblebee eigenlijk leuker klinken xp
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 19:02

Ik zou zelf voor Hummingbee gaan, dat vind ik wat origineler dan een al bestaand woord n.n (heb verder niks tegen mensen die wel bestaande woorden gebruiken hoor ;3)
Batpaw
Member
Melissa
267
Actief

CAT'S PROFILE
Batpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 19:05

@Hierboven en daarboven; Ik denk dat ik Hummingbee nu wel hou omdat het beter bij haar past, ik al een mooi setje heb, ik al een aanmelding heb gemaakt en omdat ik het inderdaad ook wel wat ogineler vind Smile Bumblebee klinkt ook leuk, maar ik zie haar echt al helemaal voor me met de naam Hummingbee Smile
Heronwing
Member
335

CAT'S PROFILE
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 19:06

Hiddendance schreef:
Heronwing schreef:
Hiddendance schreef:

Mag ik re dan geen SCHETS van maken? x'D Okay, ik zal het proberen, maar ik teken enkel het hoofd hé xp

Hahaha. Met welke app teken jij dan op je tablet?
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 19:17

Heronwing schreef:
Hiddendance schreef:
Heronwing schreef:
Hiddendance schreef:

PS touch xp Photoshop Touch dus c; Eigenlijk is dat nog best wel handig hoor, ookal zou je dat niet meteen verwachten...
Lovelypaw
Member
Alexandra but call me Alexx
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 19:23

een tekening die ik een paar weken geleden heb gemaakt die ik nu op mijn nieuwe Da account heb gezet ^-^

http://xmissgreenapple.deviantart.com/art/I-know-it-s-all-an-act-386362664
Bulletproof
Member
320
Actief

CAT'S PROFILE
Bulletproof
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 19:25

Ik ga naar het eindfeest. Ik ga nu fietsen en ben rond 24 uur huis. Bye ~
Lionroar
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 8 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 19:27

Ik ga een dropping maken.. al mijn accounts even omhoog halen en heel verveeld nieuwe setjes geven en voorsteltopics ._.
Gewoon omdat het kan. Gewoon.
Iemand die nog een account van mij heeft en die niet meer wilt?
Lovelypaw
Member
Alexandra but call me Alexx
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 19:27

Bulletpaw schreef:
Ik ga naar het eindfeest. Ik ga nu fietsen en ben rond 24 uur huis. Bye ~

Veel plezier ^-^
Cyanide
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 19:28

Hiddendance schreef:
Heronwing schreef:
Hiddendance schreef:
Heronwing schreef:
Hiddendance schreef:

PS touch xp Photoshop Touch dus c; Eigenlijk is dat nog best wel handig hoor, ookal zou je dat niet meteen verwachten...

PS TOCH ROCKT =DDDDD
heb jij hele toevallig ook een samsung galaxy note 10.1? C:
Heronwing
Member
335

CAT'S PROFILE
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 19:32

Hiddendance schreef:
Heronwing schreef:
Hiddendance schreef:
Heronwing schreef:
Hiddendance schreef:

Werkt die fijn?
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 8 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 19:34

Hello babes~
Wildride
Member
Stijn.
45
Actief

CAT'S PROFILE
Wildride
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 19:35

eigenlijk wil ik een kitten zoek topic maken voor Wildride x unknown maar ik weet niet wie zal aanmelden?
Mountaindew
Member
IEVAN POLKA (Tanya Isabelle)
80
Actief

CAT'S PROFILE
Mountaindew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 19:36

IK. KAN. GEEN. PLAATJE. VINDEN

Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 8 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 19:36

Wildride schreef:
eigenlijk wil ik een kitten zoek topic maken voor Wildride x unknown maar ik weet niet wie zal aanmelden?
Ehh tja, het lijkt mij meestal leuker om een bekende vader te hebben (En voor de moeder ook fijner) but I don't know ^^
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 29 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: