|
|
Kip 346 Actief Screaming is the most beautiful sound of the night
| |
| |
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 18:52 | |
| Wat maakt het uit dat je 'bij' hebt in je naam in debat plaats van 'hommel'? Dat verschilt toch niet zo hard?
Kip, Hehe, ja, ik ook hoor c; Welke kat kan ik tekenen? Ik kan momenteel wel niet met join me aangezien ik op de tablet zit c; Ik teken letterlijk met een tablet^^" |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 18:56 | |
| - Hiddendance schreef:
- Wat maakt het uit dat je 'bij' hebt in je naam in debat plaats van 'hommel'? Dat verschilt toch niet zo hard?
Kip, Hehe, ja, ik ook hoor c; Welke kat kan ik tekenen? Ik kan momenteel wel niet met join me aangezien ik op de tablet zit c; Ik teken letterlijk met een tablet^^" TEKEN SKETCH *HintHintHint* |
|
| |
IEVAN POLKA (Tanya Isabelle) 80 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 18:59 | |
| |
|
| |
Melissa 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 18:59 | |
| - Hiddendance schreef:
- Wat maakt het uit dat je 'bij' hebt in je naam in debat plaats van 'hommel'? Dat verschilt toch niet zo hard?
Kip, Hehe, ja, ik ook hoor c; Welke kat kan ik tekenen? Ik kan momenteel wel niet met join me aangezien ik op de tablet zit c; Ik teken letterlijk met een tablet^^" Weet ik, maar het klinkt wel anders. Hommel betekend Bumblebee en dat karakter heet nu Hummingbee, wat zoemende bij betekend. Maar ik weet niet wat ik leuker vind -_- |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 19:01 | |
| - Heronwing schreef:
- Hiddendance schreef:
Kip, Hehe, ja, ik ook hoor c; Welke kat kan ik tekenen? Ik kan momenteel wel niet met join me aangezien ik op de tablet zit c; Ik teken letterlijk met een tablet^^" TEKEN SKETCH *HintHintHint* Mag ik re dan geen SCHETS van maken? x'D Okay, ik zal het proberen, maar ik teken enkel het hoofd hé xp Persoonlijk vind ik Bumblebee eigenlijk leuker klinken xp |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 19:02 | |
| Ik zou zelf voor Hummingbee gaan, dat vind ik wat origineler dan een al bestaand woord n.n (heb verder niks tegen mensen die wel bestaande woorden gebruiken hoor ;3) |
|
| |
Melissa 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 19:05 | |
| @Hierboven en daarboven; Ik denk dat ik Hummingbee nu wel hou omdat het beter bij haar past, ik al een mooi setje heb, ik al een aanmelding heb gemaakt en omdat ik het inderdaad ook wel wat ogineler vind Bumblebee klinkt ook leuk, maar ik zie haar echt al helemaal voor me met de naam Hummingbee |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 19:06 | |
| - Hiddendance schreef:
- Heronwing schreef:
- Hiddendance schreef:
Kip, Hehe, ja, ik ook hoor c; Welke kat kan ik tekenen? Ik kan momenteel wel niet met join me aangezien ik op de tablet zit c; Ik teken letterlijk met een tablet^^" TEKEN SKETCH *HintHintHint* Mag ik re dan geen SCHETS van maken? x'D Okay, ik zal het proberen, maar ik teken enkel het hoofd hé xp
Persoonlijk vind ik Bumblebee eigenlijk leuker klinken xp Hahaha. Met welke app teken jij dan op je tablet? |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 19:17 | |
| - Heronwing schreef:
- Hiddendance schreef:
- Heronwing schreef:
- Hiddendance schreef:
Kip, Hehe, ja, ik ook hoor c; Welke kat kan ik tekenen? Ik kan momenteel wel niet met join me aangezien ik op de tablet zit c; Ik teken letterlijk met een tablet^^" TEKEN SKETCH *HintHintHint* Mag ik re dan geen SCHETS van maken? x'D Okay, ik zal het proberen, maar ik teken enkel het hoofd hé xp
Persoonlijk vind ik Bumblebee eigenlijk leuker klinken xp Hahaha. Met welke app teken jij dan op je tablet? PS touch xp Photoshop Touch dus c; Eigenlijk is dat nog best wel handig hoor, ookal zou je dat niet meteen verwachten... |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 19:23 | |
| |
|
| |
320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 19:25 | |
| Ik ga naar het eindfeest. Ik ga nu fietsen en ben rond 24 uur huis. Bye ~ |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 19:27 | |
| Ik ga een dropping maken.. al mijn accounts even omhoog halen en heel verveeld nieuwe setjes geven en voorsteltopics ._. Gewoon omdat het kan. Gewoon. Iemand die nog een account van mij heeft en die niet meer wilt? |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 19:27 | |
| - Bulletpaw schreef:
- Ik ga naar het eindfeest. Ik ga nu fietsen en ben rond 24 uur huis. Bye ~
Veel plezier ^-^ |
|
| |
Kip 346 Actief Screaming is the most beautiful sound of the night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 19:28 | |
| - Hiddendance schreef:
- Heronwing schreef:
- Hiddendance schreef:
- Heronwing schreef:
- Hiddendance schreef:
Persoonlijk vind ik Bumblebee eigenlijk leuker klinken xp Hahaha. Met welke app teken jij dan op je tablet? PS touch xp Photoshop Touch dus c; Eigenlijk is dat nog best wel handig hoor, ookal zou je dat niet meteen verwachten... PS TOCH ROCKT =DDDDD heb jij hele toevallig ook een samsung galaxy note 10.1? C: |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 19:32 | |
| - Hiddendance schreef:
- Heronwing schreef:
- Hiddendance schreef:
- Heronwing schreef:
- Hiddendance schreef:
Persoonlijk vind ik Bumblebee eigenlijk leuker klinken xp Hahaha. Met welke app teken jij dan op je tablet? PS touch xp Photoshop Touch dus c; Eigenlijk is dat nog best wel handig hoor, ookal zou je dat niet meteen verwachten... Werkt die fijn? |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 19:34 | |
| |
|
| |
Stijn. 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 19:35 | |
| eigenlijk wil ik een kitten zoek topic maken voor Wildride x unknown maar ik weet niet wie zal aanmelden? |
|
| |
IEVAN POLKA (Tanya Isabelle) 80 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 19:36 | |
| IK. KAN. GEEN. PLAATJE. VINDEN
|
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 19:36 | |
| - Wildride schreef:
- eigenlijk wil ik een kitten zoek topic maken voor Wildride x unknown maar ik weet niet wie zal aanmelden?
Ehh tja, het lijkt mij meestal leuker om een bekende vader te hebben (En voor de moeder ook fijner) but I don't know ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|