|
|
Lis 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 18:55 | |
| En morgen krijgen we een nieuwe koning, weer een ander die bakken geld gaat krijgen om niets te doen --"
Wie heeft een oude kitten of een jonge Apprentice, tussen de 5 moons en de 10 moons als dat gaat, die een topic wilt met Clever? Liefst geen oudere dan 10 moons, jonger dan 5 mag wel c: Warning: Hij is de vader van Skullfur >D Met andere woorden, je zal er niet zonder schade vanaf komen...
Liiinnehhh, Indeed x'D |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 18:55 | |
| ik moet weer eens wat acc's wegdoen |
|
| |
Tamar 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 18:57 | |
| - Cleverkiller schreef:
- En morgen krijgen we een nieuwe koning, weer een ander die bakken geld gaat krijgen om niets te doen --"
Wie heeft een oude kitten of een jonge Apprentice, tussen de 5 moons en de 10 moons als dat gaat, die een topic wilt met Clever? Liefst geen oudere dan 10 moons, jonger dan 5 mag wel c: Warning: Hij is de vader van Skullfur >D Met andere woorden, je zal er niet zonder schade vanaf komen...
Liiinnehhh, Indeed x'D Lis, wil je een topicje met een Rogue kater die vreselijk veel op Skull lijkt? c: |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 19:00 | |
- En morgen krijgen we een nieuwe koning, weer een ander die bakken geld gaat krijgen om niets te doen --"
Liiinnehhh, Indeed x'D ik heb wel Owlkit, 5 moons, kan zich als een zeflingenomen kwal gedragen |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 19:08 | |
| - Hawkscream schreef:
- Lionroar schreef:
- Lol, ik wist eerst niet wie de Ian Thomas was, maar ik kan vaagjes dat liedje van Baby nog herinneren van hem :') Ik vind nederlandse muziek sowieso nooit zo mooi en dan ook niet als je er ook nog eens engels bij gaat voegen xD Dan ben ik in de war :')
Nederlandse muziek als in met Nederlandse teksten of alle Nederlandse artiesten? De meeste nederlandse teksten ^^ http://www.randomhits.nl/Random hits, not sure of het iets is, maar het blijft volgens mij gewoon de hele tijd doorspelen C: |
|
| |
Lis 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 19:11 | |
| Okay, maak jij het topic aan, Hanna? Ik maak nog even een zoektopic voor Clé. Daarna nog een kader hun c; |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 19:12 | |
| |
|
| |
Tamar 39
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 19:13 | |
| - Simplepaw schreef:
- Cleverkiller schreef:
Liiinnehhh, Indeed x'D Lis, wil je een topicje met een Rogue kater die vreselijk veel op Skull lijkt? c: c; |
|
| |
Lis 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 19:15 | |
| - Destroy schreef:
- Simplepaw schreef:
- Cleverkiller schreef:
Liiinnehhh, Indeed x'D Lis, wil je een topicje met een Rogue kater die vreselijk veel op Skull lijkt? c: c; Oh, overheen gekeken x3 Maar okay c: maak jij?? Ik weet eigenlijk totaal niet wat hiervan gaat komen^^" |
|
| |
Tamar 39
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 19:19 | |
- Destroy schreef:
- Simplepaw schreef:
- Cleverkiller schreef:
Liiinnehhh, Indeed x'D Lis, wil je een topicje met een Rogue kater die vreselijk veel op Skull lijkt? c: c; Oh, overheen gekeken x3 Maar okay c: maak jij?? Ik weet eigenlijk totaal niet wat hiervan gaat komen^^" Ik ook niet x'D Maar ik zal maken ja c; Eerst ff snel een postsheet in elkaar flansen. Ultra SPT? |
|
| |
Lis 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 19:21 | |
| - Destroy schreef:
- Cleverkiller schreef:
- Destroy schreef:
- Simplepaw schreef:
- Cleverkiller schreef:
Liiinnehhh, Indeed x'D Lis, wil je een topicje met een Rogue kater die vreselijk veel op Skull lijkt? c: c; Oh, overheen gekeken x3 Maar okay c: maak jij?? Ik weet eigenlijk totaal niet wat hiervan gaat komen^^" Ik ook niet x'D Maar ik zal maken ja c; Eerst ff snel een postsheet in elkaar flansen. Ultra SPT? Check, check, check && check c: |
|
| |
Territo, teddy, Isis 232 Actief Even angels have their wicked schemes
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 19:23 | |
| Nou mensen. Waarschijnlijk ben ik morgen ochtend weer terug. Mijn vader wil terug omdat hij zich zorgen maakt over mijn opa.. Damn.. Wilde net zo graag zwemmen maar familie gaat voor |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 19:25 | |
| Is Annemeike ergens in de buurt? |
|
| |
Berenbos 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 19:25 | |
| @Daan; ik leef met je mee. |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 19:26 | |
| |
|
| |
84 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 19:27 | |
| - Aanklikken op eigen risico als je seizoen vier van True blood nog niet hebt gezien~:
Als ze Eric iets aandoen en hij sterft, dan kijk ik niet verder, punt. And mothercker of a Bill tries to steal Sookie again. SHE BELONGS TO ERIC AND NOBODY ELSE. -²rè-".896²r&é' D:
Dat moest eruit xD |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 19:28 | |
| - Blessedpaw schreef:
- Aanklikken op eigen risico als je seizoen vier van True blood nog niet hebt gezien~:
Als ze Eric iets aandoen en hij sterft, dan kijk ik niet verder, punt. And mothercker of a Bill tries to steal Sookie again. SHE BELONGS TO ERIC AND NOBODY ELSE. -²rè-".896²r&é' D:
Dat moest eruit xD ERIC RULEZZ! |
|
| |
Lilith ☼ 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 19:28 | |
| |
|
| |
Tamar 39
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 19:29 | |
| People, aan wat voor iets denken jullie als jullie 'Destroy' horen? Ben zijn echte foto kwijt, en zoek een foto voor zijn kader... |
|
| |
84 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 19:29 | |
| - Fireheart schreef:
- Blessedpaw schreef:
- Aanklikken op eigen risico als je seizoen vier van True blood nog niet hebt gezien~:
Dat moest eruit xD ERIC RULEZZ! E.X.A.C.T.L.Y. Wist niet dat er nog iemand was die naar die serie keek xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|