Algemene Onzin Topic - Pagina 32

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Volgende
Cleverkiller
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 32 DPKsfdL
Lis
35
Actief

CAT'S PROFILE
Cleverkiller
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 20 jul 2013 - 18:55

En morgen krijgen we een nieuwe koning, weer een ander die bakken geld gaat krijgen om niets te doen --"

Wie heeft een oude kitten of een jonge Apprentice, tussen de 5 moons en de 10 moons als dat gaat, die een topic wilt met Clever? Liefst geen oudere dan 10 moons, jonger dan 5 mag wel c:
Warning: Hij is de vader van Skullfur >D Met andere woorden, je zal er niet zonder schade vanaf komen...

Liiinnehhh, Indeed x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
699
Actief

CAT'S PROFILE
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 20 jul 2013 - 18:55

ik moet weer eens wat acc's wegdoen
Simplepaw
Member
Tamar
138
Actief

CAT'S PROFILE
Simplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 20 jul 2013 - 18:57

Cleverkiller schreef:
En morgen krijgen we een nieuwe koning, weer een ander die bakken geld gaat krijgen om niets te doen --"

Wie heeft een oude kitten of een jonge Apprentice, tussen de 5 moons en de 10 moons als dat gaat, die een topic wilt met Clever? Liefst geen oudere dan 10 moons, jonger dan 5 mag wel c:
Warning: Hij is de vader van Skullfur >D Met andere woorden, je zal er niet zonder schade vanaf komen...

Liiinnehhh, Indeed x'D

Lis, wil je een topicje met een Rogue kater die vreselijk veel op Skull lijkt? c:
Gleampool
Member
699
Actief

CAT'S PROFILE
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 20 jul 2013 - 19:00

Cleverkiller schreef:

Liiinnehhh, Indeed x'D
ik heb wel Owlkit, 5 moons, kan zich als een zeflingenomen kwal gedragen
Lionroar
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 32 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 20 jul 2013 - 19:08

Hawkscream schreef:
Lionroar schreef:
Lol, ik wist eerst niet wie de Ian Thomas was, maar ik kan vaagjes dat liedje van Baby nog herinneren van hem :') Ik vind nederlandse muziek sowieso nooit zo mooi en dan ook niet als je er ook nog eens engels bij gaat voegen xD Dan ben ik in de war :')
Nederlandse muziek als in met Nederlandse teksten of alle Nederlandse artiesten?
De meeste nederlandse teksten ^^

http://www.randomhits.nl/
Random hits, not sure of het iets is, maar het blijft volgens mij gewoon de hele tijd doorspelen C:
Cleverkiller
Member
Lis
35
Actief

CAT'S PROFILE
Cleverkiller
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 20 jul 2013 - 19:11

Okay, maak jij het topic aan, Hanna? Ik maak nog even een zoektopic voor Clé. Daarna nog een kader hun c;
Gleampool
Member
699
Actief

CAT'S PROFILE
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 20 jul 2013 - 19:12

oké, komt er aan
Destroy
Member
Tamar
39

CAT'S PROFILE
Destroy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 20 jul 2013 - 19:13

Simplepaw schreef:
Cleverkiller schreef:

Liiinnehhh, Indeed x'D

Lis, wil je een topicje met een Rogue kater die vreselijk veel op Skull lijkt? c:

c;
Cleverkiller
Member
Lis
35
Actief

CAT'S PROFILE
Cleverkiller
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 20 jul 2013 - 19:15

Destroy schreef:
Simplepaw schreef:
Cleverkiller schreef:

Liiinnehhh, Indeed x'D

c;

Oh, overheen gekeken x3 Maar okay c: maak jij?? Ik weet eigenlijk totaal niet wat hiervan gaat komen^^"
Destroy
Member
Tamar
39

CAT'S PROFILE
Destroy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 20 jul 2013 - 19:19

Cleverkiller schreef:
Destroy schreef:
Simplepaw schreef:
Cleverkiller schreef:

Liiinnehhh, Indeed x'D

c;

Oh, overheen gekeken x3 Maar okay c: maak jij??  Ik weet eigenlijk totaal niet wat hiervan gaat komen^^"

Ik ook niet x'D
Maar ik zal maken ja c;
Eerst ff snel een postsheet in elkaar flansen. Ultra SPT?
Cleverkiller
Member
Lis
35
Actief

CAT'S PROFILE
Cleverkiller
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 20 jul 2013 - 19:21

Destroy schreef:
Cleverkiller schreef:
Destroy schreef:
Simplepaw schreef:
Cleverkiller schreef:

Liiinnehhh, Indeed x'D

c;

Oh, overheen gekeken x3 Maar okay c: maak jij??  Ik weet eigenlijk totaal niet wat hiervan gaat komen^^"

Ik ook niet x'D
Maar ik zal maken ja c;
Eerst ff snel een postsheet in elkaar flansen. Ultra SPT?

Check, check, check && check c:
Tallpoppy
Member
Territo, teddy, Isis
232
Actief
Even angels have their wicked schemes

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallpoppy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 20 jul 2013 - 19:23

Nou mensen. Waarschijnlijk ben ik morgen ochtend weer terug. Mijn vader wil terug omdat hij zich zorgen maakt over mijn opa.. Damn.. Wilde net zo graag zwemmen maar familie gaat voor
Hawkscream
Member
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 20 jul 2013 - 19:25

Is Annemeike ergens in de buurt?
Skull
Member
Berenbos
256
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Skull
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 20 jul 2013 - 19:25

@Daan; ik leef met je mee.
Owlflight
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 20 jul 2013 - 19:26

Blessedpaw
Member
84
Actief

CAT'S PROFILE
Blessedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 20 jul 2013 - 19:27

Aanklikken op eigen risico als je seizoen vier van True blood nog niet hebt gezien~:

Dat moest eruit xD
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 20 jul 2013 - 19:28

Blessedpaw schreef:
Aanklikken op eigen risico als je seizoen vier van True blood nog niet hebt gezien~:

Dat moest eruit xD
ERIC RULEZZ!
Mourningkit
Member
Lilith ☼
20
Actief

CAT'S PROFILE
Mourningkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 20 jul 2013 - 19:28

Hummingkit <3
Destroy
Member
Tamar
39

CAT'S PROFILE
Destroy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 20 jul 2013 - 19:29

People, aan wat voor iets denken jullie als jullie 'Destroy' horen? Ben zijn echte foto kwijt, en zoek een foto voor zijn kader...
Blessedpaw
Member
84
Actief

CAT'S PROFILE
Blessedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 20 jul 2013 - 19:29

Fireheart schreef:
Blessedpaw schreef:

Dat moest eruit xD
ERIC RULEZZ!
E.X.A.C.T.L.Y.
Wist niet dat er nog iemand was die naar die serie keek xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 32 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: