|
|
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 jul 2013 - 11:58 | |
| Babs, jaa! Ik wil die zien en misschien ook gebruiken? :'D |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 jul 2013 - 12:00 | |
| - Strawberry schreef:
- Ik wil wat nieuwe dingen uit gaan proberen qua setjes. Zal ik de experimentjes hier dumpen als meeneem?
Jaah, ik ben toch op zoek naar een leuke foto voor een nieuw account ;D |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 jul 2013 - 12:04 | |
| Het topic met Skullfur staat er, in het WindClan camp, genaamd 'Hey there kitten eating cat' x'D |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 jul 2013 - 12:05 | |
| Waarom is iedereen hier zo vroeg op? D: Ik slaap echt elke dag uit tot twaalf uur en blijf tot ver over twaalf op, maar hier zijn mensen van 'laten we om acht uur al opstaan (:' Het is vakantie peeps, geen school meer x3 |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 jul 2013 - 12:09 | |
| - Hawkscream schreef:
- Waarom is iedereen hier zo vroeg op? D:
Ik slaap echt elke dag uit tot twaalf uur en blijf tot ver over twaalf op, maar hier zijn mensen van 'laten we om acht uur al opstaan (:' Het is vakantie peeps, geen school meer x3 Ik was om 5 uur al wakker, en ik ben pas om half 1 gaan slapen ofzo x'] |
|
| |
Territo, teddy, Isis 232 Actief Even angels have their wicked schemes
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 jul 2013 - 12:12 | |
| @Babs, meeneemsetjes dumpen :'D |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 jul 2013 - 12:13 | |
| - Tallpoppy schreef:
- @Babs, meeneemsetjes dumpen :'D
JAAAH Graag ook iets van een zwart witte kat die heel erg op Kestrelwing lijkt xDD |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 jul 2013 - 12:14 | |
| Ik ben dom. Echt dom... *zucht* |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 jul 2013 - 12:14 | |
| - Sketch schreef:
- Hawkscream schreef:
Ik slaap echt elke dag uit tot twaalf uur en blijf tot ver over twaalf op, maar hier zijn mensen van 'laten we om acht uur al opstaan (:' Het is vakantie peeps, geen school meer x3 Ik was om 5 uur al wakker, en ik ben pas om half 1 gaan slapen ofzo x'] Ik was gister 5min eerder wakker, Tamar :p Maar ik had toen echt SLECHT geslapen! O_O Yay! Mn moeder gaat me leren gitaar spelen! Ik ken al 2 akkoorden^^" Wat zullen we drinken.... |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 jul 2013 - 12:15 | |
| - Sketch schreef:
- Ik ben dom. Echt dom... *zucht*
And why? :/ |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| |
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 jul 2013 - 12:17 | |
| Voila, Wingpaw komt ook in mijn actiefste-accounts-lijst so who wants a SPT topic?
EDIT: OMG DA'S WINGPAW O.o |
|
| |
320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 jul 2013 - 12:19 | |
| - Hawkscream schreef:
Ik slaap echt elke dag uit tot twaalf uur en blijf tot ver over twaalf op, maar hier zijn mensen van 'laten we om acht uur al opstaan (:' Het is vakantie peeps, geen school meer x3 Idd, i was 0#1:00 gaan slapen en.twaalf uur wkkr |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 jul 2013 - 12:20 | |
| - Hawkscream schreef:
- Sketch schreef:
- Ik ben dom. Echt dom... *zucht*
And why? :/ Door iemand zijn kat aan mijne uit te laten huwelijken, moet ik verder zoeken naar een kat voor de verhaallijn van een andere kat -,-' |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Okay, Babs, zou ik die voor Wingpaw als warrior mogen hebben? :3 |
|
| |
Berenbos 256 Actief
| |
| Ik wil setjes maken!! -- @Tamar; *voelt zich licht beledigd* Dat is niet dom... @Babs; drop die setjes! @Liese; hehe mijn papa probeerde dat, maar ik freakte omdat het te langzaam ging. @Mensies die zo vroeg opstaan en laat gaan slapen; *mond valt open* *gilt: "5 uur das mega vroeg* *gilt weer: "1 uur das mega vroeg/laat"* -- acc switch |
|
| |
Viktor 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 jul 2013 - 12:22 | |
| - Hawkscream schreef:
Ik slaap echt elke dag uit tot twaalf uur en blijf tot ver over twaalf op, maar hier zijn mensen van 'laten we om acht uur al opstaan (:' Het is vakantie peeps, geen school meer x3 Wouw dat ik 't mocht --" Ik mag opblijven tot weet ik veel hoe laat. Maar ik MOET om 10u mn bed uit van mn moeder :') @Liese: Wat zullen we drinken, zeven dagen lang, wat zullen we drinken, wat een dorst~ Het is en blijft een leuk liedje xD |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 jul 2013 - 12:23 | |
| - Skullfur schreef:
- Ik wil setjes maken!!
-- @Tamar; *voelt zich licht beledigd* Dat is niet dom... @Babs; drop die setjes! @Liese; hehe mijn papa probeerde dat, maar ik freakte omdat het te langzaam ging. @Mensies die zo vroeg opstaan en laat gaan slapen; *mond valt open* *gilt: "5 uur das mega vroeg* *gilt weer: "1 uur das mega vroeg/laat"* -- acc switch Nee, het is op zich niet heel dom. Ben er op zich wel blij om, maar het was niet heel handig x'D |
|
| |
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 jul 2013 - 12:25 | |
| @Quinty; inderdaad is het een leuk liedje! :] OMG. Riversong heeft zo'n mooi onderschriftje! @Tamar; ?? |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 jul 2013 - 12:26 | |
| - Riversong schreef:
- Hawkscream schreef:
Ik slaap echt elke dag uit tot twaalf uur en blijf tot ver over twaalf op, maar hier zijn mensen van 'laten we om acht uur al opstaan (:' Het is vakantie peeps, geen school meer x3 Wouw dat ik 't mocht --"
Ik mag opblijven tot weet ik veel hoe laat. Maar ik MOET om 10u mn bed uit van mn moeder :')
@Liese: Wat zullen we drinken, zeven dagen lang, wat zullen we drinken, wat een dorst~ Het is en blijft een leuk liedje xD Ja he! Ik kan het eerste stukje, "Wat zullen we drinken, zeven dagen lang, wat zullen we drinken, wat een dorst" al spelen c: Alleen is het switchen van akkoorden nogal stroefjes... x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|