| Little Paws || Twilight x Cherry | |
|
|
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry wo 17 jul 2013 - 20:20 | |
| Algemeen
Over Rabbitkit:
Naam: Rabbitkit --> Rabbitpaw --> Rabbitspring --> Rabbitstar (?) Geslacht: Poes Clan: WindClan Manen: Unborn Rang: Kitten Ouders: Cherryleaf & Twilightmoon broer(s) en zus(sen): Crunchykit, (?)
Over Mezelf:
Naam: Anna Geslacht: Vrouw Leeftijd: 13 jaren jong Ouders: Willen anoniem blijven broer(s) en zus(sen): 1 zus: Anoniem Hobby's: Scouts en naar dieren kijken ^.^ Typische woordjes: $wagg en mooi mooi Likes: Alle dieren behalve kangoeroes + zwemmen en jongeleren. Dislikes: Ruzie, kangoeroes, zingen, dansen, fietsen en kleine, donkere ruimtes. RPG-ervaring: 2 jaar en 1 maand
Vaardigheden
Snelheid: **°°° Uithoudingsvermogen: ***** Doorzettingsvermogen: ****° Behendigheid: ****° Jacht: *°°°° Sterkte: **°°° Zicht: ***** Horen: °°°°°
Uiterlijk Het is uiteindelijk dit vachtkleurtje geworden. :]
- #1:
- #2:
Karakter (kort:) Vriendelijke poes. Rabbit heeft wel een scherpe tong en gaat nooit een gevecht uit de weg. (lang:)
- Als kitten:
Rabbitkit is doof en heeft het dus heel moeilijk met zichzelf. Ze speelt niet zo vaak en ze heeft dan ook een periode waarbij ze (lichaamelijk) gepest word. Ze gaat minder eten en beland zo in de Med-Cats Den. Daar blijft ze een tijdje.
- Apprentice:
Als Rabbitpaw eindelijk uit de Med-Cats Den geraakt gaat ze opzoek naar wat avontuur. De apprentice bloeit helemaal open en is dan ook vaak vrolijk. Op een dag waagt ze zich te ver in het BloodClan terretoria. Haar vrolijkheid neemt plaats voor een scherpe tong en boosheid.
- Als warrior:
Rabbitspring is omgetovert tot een milde poes. Ze blaft iedereen graag af en haar scherpe tong is er ook niet op verbetert. Ze gaat nooit een gevecht in de weg. Rabbitspring heeft het soms niet eens door dat ze doof is.
Voorbeeldpost(en)
- Voorbeeldpost Kitten:
Rabbitkit keek met grote oogjes naar een grote grijze kater. Het poesje trok geïnterresseerd met haar oren. Ze snoof de geur op en trippelde naar de kater toe. "Hmrrrr...", snorde ze. Het jong nestelde zich tegen de grote achterpoot. De kater was haar vader. "Papa? Mag ik je iets vragen?", haar stem klonk hoog en een beetje verwrongen. Ze wachtte op antwoord. Uiteindelijk miauwde ze: "Hoe ben jij mama tegen gekomen?" Ze keek met grote, nieuwsgierige ogen naar Twilightmoon.
Komt nog...
- Voorbeeldpost Apprentice:
komt nog
- Voorbeeldpost Warrior:
komt nog.
xxx
EDIT; Postsheet komt nog!
Laatst aangepast door Smellpaw op do 18 jul 2013 - 17:40; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry do 18 jul 2013 - 6:29 | |
| Ik denk datje voor Rabbitkit best de tweede reeks met plaatjes neemt, aangezien die eerste wat seal-point achtig is en daar was al een kleine 'discussie hoger ;'D die tweede vind ik trouwens ook beter bij dit koppel passen c; Leuke aanmeldingen iedereen! Jullie gaan het ons niet makkelijk kiezen maken vrees ik... |
|
| |
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry do 18 jul 2013 - 17:42 | |
| @Liese; ohw... Oké, ik vond de tweede ook beter bij het karakter passen. -- Ik heb de kitten voorbeeldpost geschreven. :] Morgen komen de apprentice en de warrior posts eraan. |
|
| |
Melissa :D 65 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry do 18 jul 2013 - 18:48 | |
| Mijn aanmelding is bijna klaar, ik moet alleen nog voorbeeld posts :)Die van de kitten staat er al wel [edit= @Smellpaw; sorry dat ik het zeg en vat het ook niet verkeerd op, maar dove katten kunnen geen Warrior worden volgensmij. Dat staat ergens bij de regels. Ik wil echt niet vervelend zijn, maar ik zeg het alsnog even ] |
|
| |
Berenbos 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry vr 19 jul 2013 - 11:53 | |
| @Firekit'; je hebt gelijk maar vandaag is er net een geweldig idee in me opgekomen. -- Idee: Als Rabbitkit word gekozen zal ze niet lang leven. Ik weet nog niet door welk ze word vermoord of sterft maar ze haalt de apprentice tijd niet. Ze zal 2 moons oud worden en dan naar de StarClan verhuizen... Dat betekent dus ook dat Cherry x Twilight een kitten meer kunnen nemen. Dat hangt er vanaf. :] En ik denk dat het ook beter is voor Rabbitkit, ik zal ze nooit actief kunnen houden... Voila dat was mijn idee, denk er maar eens over na ^^ |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry vr 19 jul 2013 - 12:09 | |
| Hmmm... ik denk eigenlijk dat een dove kit nog best vermoeiend kan worden als die nog bij het nestelen komt, aangezien Crunchy geen gevoel heeft en niets kan proeven. Dan zouden er dus 2 kittens zijn met een 'handicap' en dat komt niet zo vaak voor hé, snap je..? Nogmaals, dat is enkel mijn mening c; |
|
| |
Territo, teddy, Isis 232 Actief Even angels have their wicked schemes
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry vr 19 jul 2013 - 12:11 | |
| Ik ben btw dit weekend weg, dus als je geen reactie van mij krijgt weet je waarom :} |
|
| |
Berenbos 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry vr 19 jul 2013 - 12:16 | |
| @Daan; owhkey @Liese; ik snap je helemaal. Daarom (als ze word gekozen) sterft ze |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry vr 19 jul 2013 - 12:28 | |
| Daan, okay, maar we zullen volgende week pas ten vroegste kiezen, dus dat mmaakt niet uit c; Duckface, ja, snap ik ;] |
|
| |
Melissa :D 65 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry vr 19 jul 2013 - 12:48 | |
| Misschien is het handig om dat voor volgende week zondag te doen, aangezien ik die dag naar Oodtenrijk ga het zou fij zijn als ik er ook bij kan zijn als ze gekozen worden |
|
| |
320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry vr 19 jul 2013 - 13:20 | |
| Ik ga niet zeggen dat ik me afmeld, maar mn laptop ids, aweer, kapot en ik kan dus alleen op mn tel. Daarom kan ik de gout in mn kader niet veranderen en geen mooie aanmelding maken. Hopelijk begrijpw jullie dit |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry vr 19 jul 2013 - 14:13 | |
| Melissa (??), we doen ons best. Chrissy, voor mij telt hetgene dat rond de aanmelding staat veel minder dan de inhoud, en setje en stuff dat kies je zelf, toch? Dus als je inhoud goed is, en ik heb misschien eens 1 foto heb gezien van je kat, d1n is het goed voor mij hoor. So don't worry, you're still save c; |
|
| |
Melissa 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry vr 19 jul 2013 - 14:18 | |
| Oke, neem maar lekker te de tijd hoor, maar ik ben dan in iedergeval weg |
|
| |
Anna/Duckface 18
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry za 20 jul 2013 - 18:11 | |
| |
|
| |
Lilith ☼ 20 Actief
| |
| |
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 22 jul 2013 - 11:59 | |
| /Bump? :3/
Erm, ik ga vrijdag op vakantie. Dus als ik gekozen word, ben ik er dus een tijdje niet ^^" |
|
| |
Lis 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 22 jul 2013 - 12:08 | |
| |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 22 jul 2013 - 12:14 | |
| Mijn computer is kapot dus die gaat weg worden gebracht om gemaakt te worden en ik weet niet hoe lang dat gaat duren (zodat je dat even weet) maar miss ga ik hier de laptop hebben van mijn stiefvader ^-^ |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 22 jul 2013 - 13:06 | |
| ik ga Rainingkit niet op voorand aanmaken^^ |
|
| |
348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry di 23 jul 2013 - 15:08 | |
| Ben terug van Texel, leek me handig om te zeggen :3 |