| Little Paws || Twilight x Cherry | |
|
|
335
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 15 jul 2013 - 21:06 | |
| - Cherryleaf schreef:
- Heronwing schreef:
- Cherryleaf schreef:
- Heronwing schreef:
- Mijn aanmelding staat er ^^
Ik neem aan dat Shadows kleuren wel kunnen toch? ;] De kleuren zijn prima :3 Thanks voor de aanmelding <3 Ik ga nu al drammen, merk ik... Maar op hoeveel aanmeldingen wachten jullie? Weet ik niet, ik denk dat we dat nog even gaan bekijken ;3 Haha okay. Ik moet ook gewoon geduldig wachten :] |
|
| |
348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 15 jul 2013 - 21:08 | |
| Lovelypaw@ Ik had het al gezien xD, Nice <3
Heronwing@ Yes ;) |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 15 jul 2013 - 21:11 | |
| @Cherrypaw tnx ^-^ Liese had me speciaal voor dit geleerd hoe ik kaders moest maken ^-^
Toen ze via skype iets vroeg had ik daar van gegokt dat er kittens zouden komen, daarom wist ik het al, maar aan iedereen, het is niet omdat ik het eerder wist dat er iemand voorrang heeft ik ben 100% zeker dat alles eerlijk gaat verlopen en iedereen even veel kans heeft ^-^ |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 15 jul 2013 - 21:14 | |
| Mijn aanmelding komt morgen ;o En mag seal-point? |
|
| |
348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 15 jul 2013 - 21:22 | |
| Bravesoul@ Ik denk zelf niet dat het bij elkaar past, maar ik heb het nog niet overlegt :3
Lovelypaw@ Ben er ook pas achter gekomen hoe een kader moet x3
|
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 15 jul 2013 - 21:47 | |
| @Thessa, oke, maakt niet uit :} Ik weet al iets anders >D |
|
| |
. : S T I J N : . 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 15 jul 2013 - 22:20 | |
|
BASICName: Parrotkit - Parrotpaw - Parrotflight Gender: male Age: Unborn INSIDEcharacter: Parrot is een een vrolijk en opgewekt beestje. hij is verlegen als hij met vreemden moet praten. hij houd er van om alleen te zijn weg van alle drukte, hierdoor zal hij ook opgroeien met maar weinig vrienden. Parrot zal eigenlijk altijd zo blijven, hij is een harde werker maar geen sociale kat. velen zullen hem chagrijnig vinden omdat hij nooit echt een gesprek begint. maar dit klopt niet hij is gewoon te verlegen om ze aan te spreken. OUTSIDEFur color: grijs, bruin, wit Fur pads: grijs bruine vlekken Eye color: bruin/groen Picture: http://fc00.deviantart.net/fs71/f/2010/363/7/4/__let_me_down___by_brunwen-d35xcy5.jpgMYName: Stijn Bekenste account(s): Undertaker of Beau Motivatie: ik vind het een leuk koppeltje. ik heb nu eigenlijk al een connectie met Parrot en ik kan niet wachten om actief met hem te worden.
Laatst aangepast door Pippin op di 16 jul 2013 - 14:26; in totaal 6 keer bewerkt |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 15 jul 2013 - 22:42 | |
| Mijn aanmelding staat er :'D |
|
| |
106
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 15 jul 2013 - 23:24 | |
| ♥Naam kitten♥: Pepperkit-Pepperpaw-Peppermind ♥Bekendste account♥:Autumnleaf ♥Geslacht♥:poes
♥Uiterlijk♥:langharige lichtgrijze poes met donkere strepen en een witte borst. Amberkleurige ogen. Heeft een lichtte bouw, maar lijkt steviger door haar dikke vacht. Foto:http://manu34.deviantart.com/art/Hello-371071767 ♥Karakter♥: Pepperkit zal al vlug wat afwezig zijn en zich dingen afvragen waar de andere kits hun koppen niet over breken. Ze zal wel met de anderen omgaan en kittendingen doen, echter zal ze vragen stellen die je niet vlug verwacht. Ze wilt dingen weten over de Starclan en Dark Forest, zoal;moet je een kat hebben gedood om in Dark Forest te komen. Ze zal filosofische vragen en gedachtens hebben en denkt verder door dan de rest. Als ze wat wordt geplaagd hiermee, stopt ze en gaat ze weer verder met kitten zijn. Ze is erg verstrooid en vergeet vaak dingen, merkt Pepperkit. Zo vergeet ze bv dat ze al een prooi had gepakt en pakt er dan nog een. Dit brengt haar af en toe wat in de problemen. Ook is ze niet altijd vlug overtuigd en met de Elders gaat ze wel eens in de discussie. Discussiëren is een hobby van haar en met haar bijna onkitten waardige woorden heeft ze vaak al vlug de tegenstander om. Hiermee maakt ze vrienden en vijanden. Ze is neutraal van aard.
♥Extra♥:
♥Naam♥: ♥Waarom wil je een kitten zijn♥: ♥Iets over jezelf♥: ♥Extra♥:
Maak volgende wek af |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry di 16 jul 2013 - 9:34 | |
| Owh, ik ben zooo blij dat iedereen zo enthousiast is! :'D Zoveel aanmeldingen op deze tijd had ik niet echt verwacht x'D Heel leuke aanmeldingen al, allemaal! <33
*Trouwens, hier is Twilight dan ook meteen c; *
Ik en Thessa zullen nog wel eens overleggen wanneer de aanmeldingen stoppen, want momenteel zijn er ook wel een paar spelers op vakantie en zo, dus die wil ik dan toch op z'n minstens de kans geven dit te lezen c; |
|
| |
. : S T I J N : . 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry di 16 jul 2013 - 14:27 | |
| mijn aanmelding staat er ^^ |
|
| |
Melissa :D 65 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry di 16 jul 2013 - 14:31 | |
| |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry di 16 jul 2013 - 14:53 | |
| - Firekit' schreef:
- Sorry dat ik zo zeur xD Maar is deze ook goed want ik vind deze echt goed bij haar passen, en ik heb al een kitten-plaatje gezocht
http://fluffy-owlet.deviantart.com/art/Untitled-385396247 Naar mijn mening is dat nog wel mogelijk c; Weet wel niet hoe Thessa daarover denkt ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry di 16 jul 2013 - 14:55 | |
| Ik hoop dat het wel goed is, aangezien ik dat plaatje echt bij haar vind passen, en ik heb het kitten setje nu alvast gemaakt - Klik:
|
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry di 16 jul 2013 - 15:26 | |
| ṂἝĿҬἿƝƓṨƝὋẂ
.: Standard Information :.Name; Meltingkit Future names; Meltingpaw - Meltingsnow - Meltingstar(?) - Elder name(?)Gender; Male .: Clan :.Clan; WindClan Clanleader; Hollystar Evergreen(Everstar)Clan Deputy; Evergreen LionroarClan Medicine Cat; Brindlepool Clan Medicine Cat Apprentice; Cinnamonpaw .: Outside :. Base color; Tabby Markings; White muzzle, White paws, White chest Fur lenght; Long Fur Style; Flat Nose; Pink Eye color; Green/Brown Paw Pads; Pink Picture's; http://fc07.deviantart.net/fs70/i/2013/196/0/d/ragdoll_by_bluebell12-d6dm25x.pnghttp://fc00.deviantart.net/fs71/i/2011/254/b/7/wanna_play__by_nora_95-d49k1iw.jpg .: Inside/Levensverloop :.Kitten - MELTINGKIT"This is when the heart began to froze"Als kitten is Melting koppig, eigenwijs en vertikt het om te luisteren. Waardoor hij wat vaker als een lastbak word beschouwt. Andere kittens van andere nestjes vinden hem raar en blijven uit zijn buurt, daarbij gaan apprentices hem pesten als hij buiten de Nursery is zonder andere kittens of ouders. Hij zal dan vaak het kamp uitglippen, waar hij ergens gaat huilen. Hij neemt zich voor vanaf zijn 5e moon dat hij stopte ermee en hij ze zou terug pakken als hij een warrior was. Hij begint steeds killer te worden. Hij begint botter te doen tegen zijn ouders en zijn broertjes/zusjes, maar ook tegen zichzelf. Hij gaat veel in zichzelf praten, wat hem laat denken dat hij een vriend heeft. Apprentice - MELTINGPAW"Here my heart was fully frozen of hate, I'm gonna to catch them and kill them for all what they've done."Als apprentice werkt hij heel hard om zo snel mogelijk warrior te worden. Hij is nog steeds heel kil tegen iedereen, behalve zijn mentor. Hij heeft hoge verwachtingen van zijn mentor en is heel leergierig. Hij heeft snel dingen onder de controle en is slim. Maar alles vervaagt als hij weer in de den is. Hij kijkt dan naar die pestkoppen die bijna warriors worden, en hem nog steeds pesten. Uiteindelijk op zijn 8e moon zal zijn hart zo vol met haat zitten, dat hij op ze afstapt en een gevecht met ze houd. Hij haalt het nog net levend vanaf, maar veel scheelde het niet. Hij word gevonden door zijn mentor, die hem naar het kamp brengt. Als hij weer bijkomt word alles uitgelegd, ook van het pesten. De apprentices worden gestraft en ze pestten hem niet meer. Op zijn 10e moon is hij pas weer klaar met zijn revalidatie, en je ziet wat hij heeft gekregen van het gevecht. Hij heeft nog maar een halve staart over, er is een deel van zijn rechter oor eraf en vooral veel littekens. Door zijn staart heeft het lang geduurt tot hij weer normaal kon vechten en op zijn 14e moon word hij pas een warrior. Warrior - MELTINGSNOW"Finally they got what i wanted to, but I'm not sure if I'm finished yet..."Eindelijk is het dan over voor Meltingsnow, hij word niet meer gepest en besluit om meer tijd door te brengen met zijn famillie. Nog steeds brand er diep in hem nog iets, wat hem zegt die katten te vermoorden. Hij doet het niet, maar de woede blijft. Hij zal steeds vrolijker worden hoe ouder hij word, maar ook vanbinnen steeds ongelukkiger. Eigenlijk heeft hij iets nieuws nodig in zijn leven, een uitdaging. Maar wat weet hij nog niet. .: Extra :.Theme Kitten/Apprentice; Simple Plan - Perfect World Theme Warrior; Simple Plan - Anywhere else but here Postsheet; - Klik:
ṂἝĿҬἿƝƓṨƝὋẂ TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST OCC; TEKST COMPANY; TEKST WORDS; 000 words FEELING; TEKST Code ~ (c) Babs ~
Setjes: Kitten; Unknown Apprentice; Unknown Warrior; Unknown
Laatst aangepast door Jaypaw op vr 19 jul 2013 - 10:52; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry di 16 jul 2013 - 16:20 | |
| GENERAL:: Naam:: Phantomkit-Phantompaw-Phantomcry Gender:: Poes Clan:: WindClan Ranks:: Kit-Apprentice-Warrior. || Elder, Med. Cat, Med. Cats apprentice, Deputy, Leader Season born:: Leaf-bare?
INSIDE::
De jonge poes is in haar kittentijd zoals elke kitten erg speels, maar als har siblings iets leuk vinden, vind zij dat kinderachtig en dan zorgt ze er ook voor dat iedereen dat vind. Ze pest haar siblings, maar ze is niet zo flauw om alles tegen haar ouders te zeggen. Als haar siblings dat wel doen dan haat ze ze gelijk. De poes haat opscheppers, en doet dit zelf dan ook niet, alleen om te laten zien dat ze beter is, als bijvoorbeeld iemand erg opschept. De poes treitert heel erg, maar is wel best wel, lief tegen haar ouders. Ze is verder erg dominant en heeft een erg grote mond. Ze vertikt het om dingen te doen die worden opgedragen door kittens, alleen luistert ze naar warriors. Ze komt al vroeg in de 'pubertijd' ze krijgt steeds meer ruzie over kleine dingen en vliegt soms zelfs katten aan. Ze is nergens mee eens, en zelfs met haar ouders krijgt ze vaker ruzie. Soms heeft ze periodes dat ze erg emotioneel is en toch naar haar ouders gaat om haar excuses aan te bieden, maar nog steeds is ze vreselijk goed in het vergallen van de levens van haar silblings, ook al doet ze afstand van hun. Ze kan aardig zijn, maar je moet niet de verkeerde woorden zeggen of ze verklaart je als vijand. De poes is prikkelbaar, maar niet emotioneel. Ze zal dan ook nooit vluchten voor gevechten. Als warrior zal ze nog steeds een scherpe tong hebben, maar ze kan zich op verkeerde momenten inhouden. Ze zal nog steeds een hekel hebben aan haar siblings, en heel veel zal ze niet veranderen. Naast het feit dat ze minder prikkelbaar doordat ze haar pubertijd is ontlopen. Veel zal ze niet meer veranderen, maar haar karakter is in kleinere maten. Ze kan aardig zijn, maar minder dan de standaardkat. Ze zal nooit machtzuchtig zijn.
OUTSIDE(KIT):: Furlength:: Halflang Furcolour:: Browngrey Markings:: Dark stripes Tail length:: Long Bould:: De poes is dun gebouwd, maar redelijk breed en gespierd. Ze heeft lange, sierlijke poten en een normaal hoofd. Eye colour:: Greengrey Nose and Paw colour:: Rose brown[/b]
OUTSIDE(APPRENTICE):: Furlength:: Halflang Furcolour:: Browngrey Markings:: Dark stripes Tail length:: Long Bould:: De poes is dun gebouwd, maar redelijk breed en gespierd. Ze heeft lange, sierlijke poten en een normaal hoofd. Eye colour:: Greengrey Nose and Paw colour:: Rose brown
-
OUTSIDE(WARRIOR):: Furlength:: Long Furcolour:: Brown Markings:: Dark stripes Tail length:: Long Bould:: De poes is dun gebouwd, maar redelijk breed en gespierd. Ze heeft lange, sierlijke poten en een normaal hoofd. Eye colour:: Greengrey Nose and Paw colour:: Rose brown
SKILL:: •Hunting: ★★★★✩ •Swimming: ★★✩✩✩ •Climb: ★★★✩✩ •Fishing: ★★✩✩✩ •Speed: ★★★✩✩ •Fighting: ★★★★✩
ME:: Name:: Chriss, jullie kennen me wel ;D Motivatie:: Gwn, dit koppel zag ik niet aankomen en ton ineens, boem xD het lijkt me geweldig om het vervelende poesje uit het nest te spelen, maar ze wordt niet vreselijk(hoop ik xD) en dit is gewoon een leuke kans aangezien heel veel aanmeldingen best verlegen ect zijn lijkt dit me geweldig!
- VB(APPRENTICE::
De blaadjes kraakte onder haar poten. Ze was het kamp koppig uitgelopen na een ruzie met haar vader en keek grommend rond. Als blikken konden doden, lagen alle siblings en intussen ook haar ouders, dood op de grond. De poes keek met een geërgerde om zich heen en gromde. Waarom moest alles en iedereen nou altijd zogenaamd alles beter weten, de poes wist zeker dat ze vandaag nog niets verkeerds had gedaan. Ze ging zitten en wachtte tot ze was uitgekookt. Heel de clan kon nu de pot op, ze wilde niets doen, dus ging niets doen, zo ging het. Vooral als iemand haar probeerde te commanderen ging het mis. De poes draaide haar oren toen ze gekraak hoorde en er klonk een geërgerde zucht. Ze haatte het als katten haar volgde. "Kom maar te voorschijn," miauwde Phantompaw met een lichte sarcastische toon. "Ik heb je al gehoord, mousebrain." eindelijk snapte de poes waarom wel eens katten bang voor haar waren, maar maakte de poes dat wat uit, nee.
Laatst aangepast door Bulletpaw op zo 21 jul 2013 - 13:12; in totaal 6 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry di 16 jul 2013 - 19:22 | |
| Mijn halve aanmelding staat in het begin van het topic Alleen de codes werkte totaal niet mee, zodra ik mijn post wil editen komen er allemaal kleuren codes in die ik niet heb geplaatst -_- Sorry voor als er dus een foutje in de code staat. |
|
| |
348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry di 16 jul 2013 - 19:24 | |
| - Twilightmoon schreef:
- Firekit' schreef:
- Sorry dat ik zo zeur xD Maar is deze ook goed want ik vind deze echt goed bij haar passen, en ik heb al een kitten-plaatje gezocht :)
http://fluffy-owlet.deviantart.com/art/Untitled-385396247 Naar mijn mening is dat nog wel mogelijk c; Weet wel niet hoe Thessa daarover denkt ;3 Ik vind het prima c: |
|
| |
Amy But cal me AA 39 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry di 16 jul 2013 - 20:11 | |
| Crunchykit meld zich! Ik speel dus ook een kitten c; Hij is gevoelloos en kan geen smaken proeven, dan weten jullie ook ongeveer wie hij is c; |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry wo 17 jul 2013 - 10:23 | |
| Mijn aanmelding staat er (: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry | |
| |
|
| |
|