Little Paws || Twilight x Cherry - Pagina 7

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Little Paws || Twilight x Cherry

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Cherryleaf
Member
Little Paws || Twilight x Cherry - Pagina 7 DPKsfdL
348
Afwezig

CAT'S PROFILE
Cherryleaf
BerichtOnderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry   Little Paws || Twilight x Cherry - Pagina 7 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 14:31

Ik heb het gezien, we zijn aan het overleggen ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilightmoon
Member
Liese
480

CAT'S PROFILE
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry   Little Paws || Twilight x Cherry - Pagina 7 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 14:49

Iedereen (behalve inactieve Alexx) is althans wel gemeld. De kittens zullen waarschijnlijk komende zaterdag geboren worden. Ondertussen overleggen Thessa en ik nog wat over Melissa en Daan die hun characters willen ombouwen^^" :3
Lionbeat
StarClan
Little Paws || Twilight x Cherry - Pagina 7 Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry   Little Paws || Twilight x Cherry - Pagina 7 Icon_minitimewo 30 okt 2013 - 19:52

*schrikt*

Ik had me nog niet gemeld, maar ik stond ook niet in het meld bericht met Melting? D:

Meap, ik meld me dus nog ff (':
Roseheart
Member
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry   Little Paws || Twilight x Cherry - Pagina 7 Icon_minitimewo 30 okt 2013 - 19:56

Owh jha, sorry xD Ik zal je er morgen of zo dan bijzetten, maar je bent toch gemeld nu dus maakt het niet veel meer uit^^"
Fadingpaw.
Member
Lotte
68
Actief

CAT'S PROFILE
Fadingpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry   Little Paws || Twilight x Cherry - Pagina 7 Icon_minitimewo 30 okt 2013 - 20:09

Wanneer weten jullie eigenlijk of ik Hummingkit mag ombouwen? Het is niet ongeduldig bedoelt ofzo, maar ik vraag me een beetje af waarom het niet zou kunnen, aangezien ik anders moeilijk met haar verder kan. Dit is niet gemeen bedoelt, gewoon een vraagje Smile

[edit=Ik heb al wat ideetjes uitgewerkt C: een van de ideetjes is dat ze waarschijnlijk (ik denk er nog even over na) geen Warrior wordt, omdat ze net een paar dagen voor de ceremonie wordt aangevallen en daardoor verliest ze een oog, dus wordt ze Elder (of ze nooit Warrior wordt twijfel ik nog over, het kan ook zijn dat ze wel Warrior is maar uiteindelijk toch gewond raakt en Elder wordt (dit gebeurd sowieso)]

Laatst aangepast door Fadingkit op vr 1 nov 2013 - 20:44; in totaal 1 keer bewerkt
Fawnstep
Member
Little Paws || Twilight x Cherry - Pagina 7 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry   Little Paws || Twilight x Cherry - Pagina 7 Icon_minitimewo 30 okt 2013 - 20:12

Ja, en wanneer mocht ik dus Fluffykit ombouwen? Heb btw weer wat totaal anders in m'n hoofd xD
Fadingpaw.
Member
Lotte
68
Actief

CAT'S PROFILE
Fadingpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry   Little Paws || Twilight x Cherry - Pagina 7 Icon_minitimema 4 nov 2013 - 17:12

Ik wil het wel zo snel mogelijk weten, aangzien ik anders Mourningkit bij een ander nestje ga aanmelden C: Sorry dat ik zo ongeduldig doe, maar ik heb gewoon veel inspiratie met Mourningkit Smile
Eaglewing
Member
203
Actief

CAT'S PROFILE
Eaglewing
BerichtOnderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry   Little Paws || Twilight x Cherry - Pagina 7 Icon_minitimema 4 nov 2013 - 17:35

Je hebt alle recht om ongeduldig te zijn, maar ik weet niet of Daan al klaar is met het ombouwen van Fluffy, ben zelf een beetjé in de war ^^''
Fawnstep
Member
Daan
3043
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry   Little Paws || Twilight x Cherry - Pagina 7 Icon_minitimewo 6 nov 2013 - 20:54

Is de vachtkleur rood langharig toegestaan? Ik wil mijn katje een beetje een buitenbeentje maken, dus maybe dat die kleur ook ergens in Twilight's gen zit?
Dovepaw
Member
Little Paws || Twilight x Cherry - Pagina 7 IWHPXI6
Jamie
270
Actief
“Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”

CAT'S PROFILE
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry   Little Paws || Twilight x Cherry - Pagina 7 Icon_minitimewo 6 nov 2013 - 21:02

In de stamboom van Twilightmoon komen inderdaad wel ros achtige kleuren voor. Zo heb je zijn zus Heathpaw, en zijn nicht Pantherfur (een bengaal^^"). Naar mijn mening is het dus wel mogelijk c;
Dit is trouwens de stamboom, voor de geïnteresseerden: http://www.familyecho.com/?p=LQ4ZH&c=ksvd7b8epv&f=751040849580364030
Zo heeft Daan ook meteen een beter zicht over de mogelijke kleuren ;3
Fadingpaw.
Member
Lotte
68
Actief

CAT'S PROFILE
Fadingpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry   Little Paws || Twilight x Cherry - Pagina 7 Icon_minitimewo 6 nov 2013 - 21:04

Sorry dat ik weer zeur, zou ik haar dus wel mogen ombouwen? C: fijn trouwens dat het niet echt eeg is dat ik zo ongeduldig deed Smile Echt sorry dat ik weer zeur.
Fawnstep
Member
Daan
3043
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry   Little Paws || Twilight x Cherry - Pagina 7 Icon_minitimewo 6 nov 2013 - 21:41

Nog een kleine toevoeging voor de stamboom: De kittens van Pantherfur moeten der nog bij >Very Happy

Maar, mag ik mijn account gewoon aanmaken zoals ik hem heb omgegooid of een soort van nieuwe aanmelding plaatsen?
Twilightmoon
Member
Liese
480

CAT'S PROFILE
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry   Little Paws || Twilight x Cherry - Pagina 7 Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 8:47

Voor mijn part mogen jullie ze gewoon allebei ombouwen, of in Daan haar geval aanmaken c; Je moet wel nog even op Thessa's mening wachten natuurlijk. Maar als het aan mij licht, kan je al beginnen met het maken van een setje of zo? ;3
Fadingpaw.
Member
Lotte
68
Actief

CAT'S PROFILE
Fadingpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry   Little Paws || Twilight x Cherry - Pagina 7 Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 17:05

Het setje heb ik al xD maar ik wacht wel Very Happy
Cherryleaf
Member
348
Afwezig

CAT'S PROFILE
Cherryleaf
BerichtOnderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry   Little Paws || Twilight x Cherry - Pagina 7 Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 21:07

Van mij is het ook goed c:
.Sweetkit
Member
Daan
10
Actief

CAT'S PROFILE
.Sweetkit
BerichtOnderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry   Little Paws || Twilight x Cherry - Pagina 7 Icon_minitimevr 8 nov 2013 - 20:59

Naja, de naam van mijn kitten word Sweetkit, later Sweethoney ;D Ik ben nog bezig met haar uiterlijk zoeken, maar dat word denk ik tabby/rood/wit of lap ;D Maar ben nog bezig xD Kan altijd nog veranderen dus!
Mourningkit
Member
Lilith ☼
20
Actief

CAT'S PROFILE
Mourningkit
BerichtOnderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry   Little Paws || Twilight x Cherry - Pagina 7 Icon_minitimevr 8 nov 2013 - 22:46

Hier is Mourningkit Very Happy
Sunny
Member
200
Actief

CAT'S PROFILE
Sunny
BerichtOnderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry   Little Paws || Twilight x Cherry - Pagina 7 Icon_minitimeza 9 nov 2013 - 10:10

In orde! Dan denk ik dat de kittens wel bijna geboren kunnen worden (?) c: Misschien morgen, als iedereen daar akkoord mee is? Dan moeten we dat wel nog even regelen met Danii, of Cato via facebook ;3
Cactuspaw.
Member
Hear Me Quack.
24
Actief

CAT'S PROFILE
Cactuspaw.
BerichtOnderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry   Little Paws || Twilight x Cherry - Pagina 7 Icon_minitimeza 9 nov 2013 - 10:29

I'm okay wuth that ^^

(Parrotkit hier C: )
Mourningkit
Member
Lilith ☼
20
Actief

CAT'S PROFILE
Mourningkit
BerichtOnderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry   Little Paws || Twilight x Cherry - Pagina 7 Icon_minitimeza 9 nov 2013 - 14:13

Ik vind het goed C:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry   Little Paws || Twilight x Cherry - Pagina 7 Icon_minitime

Little Paws || Twilight x Cherry
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: