|
| Little Paws || Twilight x Cherry | |
| |
348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Little Paws || Twilight x Cherry ma 15 jul 2013 - 18:45 | |
|
♥Welkom♥! Wij zoeken kittens voor Cherryleaf en Twilightmoon. Twilightmoon en Cherryleaf zijn in verwachting van kittens. We weten nog niet precies wanneer de kittens geboren zullen worden, maar het worden er waarschijnlijk 5 of 6. Er is sowieso al een kitten gekozen en dat is Crunchykit met Liese. De kittens komen in de Windclan. Voor informatie over Cherryleaf Klik hier! en voor informatie over Twilightmoon Klik hier!
De kittens moeten in ieder geval op de vader en moeder lijken. Een langharige kitten is het meest waarschijnlijk maar een kortharige kan ook. De oogkleur maakt niet zoveel uit, maar Twilightmoon heeft bruin/groene ogen en Cherryleaf groen/grijzig. Beide ouders zitten in de Windclan. Twilightmoon heeft een grijs/wit gestreepte lange vacht en Cherryleaf heeft een bruin/grijs gevlekte lange vacht..:Een lijstje om je op weg te helpen:. - Code:
-
[b]♥Naam kitten♥:[/b] [b]♥Bekendste account♥:[/b] [b]♥Geslacht♥:[/b] [b]♥Uiterlijk♥:[/b] [b]♥Karakter♥:[/b] [b]♥Extra♥:[/b]
[b]♥Naam♥:[/b] [b]♥Waarom wil je een kitten zijn♥:[/b] [b]♥Iets over jezelf♥:[/b] [b]♥Extra♥:[/b] Aanmeldingen:Rainingkit & Hanna Shadowkit & Tamar Smallkit & Alex Fluffykit & Daniëlle Hummingkit & Melissa Parrotkit & Stijn Meltingkit & Bo Rabbitkit & Anna Silverkit & Marijn Gekozen:Crunchykit & Liese Shadowkit & Tamar Hummingkit & Melissa Meltingkit & Bo Fluffykit & Daniëlle Parrotkit & Stijn Smallkit & Alex Veel plezier met de aanmeldingen ;3! Groetjes, Thessa & Liese
Laatst aangepast door Cherryleaf op za 12 okt 2013 - 13:26; in totaal 10 keer bewerkt |
| | | 335
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 15 jul 2013 - 19:04 | |
|
Naam kitten: Shadowkit ~ Shadowpaw ~ Shadowtune Bekendste account: Greentear / Heronwing Geslacht: Tom-cat
Uiterlijk:- Kitten:
- Apprentice:
- Warrior:
Karakter:Shadowkit is een katertje dat vrolijk in het leven staat. Een gebeurtenis (dood van vriend, etc.) die hem erg aan het hart gaat kan hem voor een paar dagen, of zelfs weken erg stil maken, maar hij komt er uiteindelijk wel weer boven te staan. Het katertje kan erg stoer doen, maar is vanbinnen af en toe erg onzeker. Shadow is erg speels, en laat zich vaak te veel meeslepen waardoor hij in de problemen komt.
Als Warrior en zelfs al als oudere Apprentice wordt Shadow een steeds grotere charmeur, hij houd de aandacht van mooie poezen graag zo lang mogelijk vast, en laat hen dan weer vallen. Stiekem komt dit door een diep verborgen bindingsangst.
Extra: Als kitten heeft Shadow hele groene ogen, naarmate hij ouder word, worden deze wat grijzer.
Naam: Tamar Waarom wil je een kitten zijn: Ik vind Twilight een geweldige kat, en Cherry x Twilight een geweldig koppel, dus een kitten mogen zijn zou gewoon amazing zijn ^,^ Iets over jezelf: Ik ben Tamar, ik ben 13, een meisje, en ik RPG al zo'n 4-5 jaar. Zijn er nog dingen die jullie willen weten? Extra: Ik vind het moeilijk om afstand te doen van een account, dus hij zal niet snel op de accountmarkt komen te staan.
Laatst aangepast door Heronwing op ma 15 jul 2013 - 20:34; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 15 jul 2013 - 19:05 | |
| This is me Name: Alexandra but call me Alexx ^-^ Age: 13 jaar ^-^ Rpg ervaring: een beetje meer dan 1 jaar ^-^ Bekendste accounts: Lovelypaw, Desertkit en Sharpkit ^-^ Motivatie: Ik ga hier geen heel verhaal zetten van waarom dit en waarom dat, ik ga gewoon direct naar de belangrijkste punten gaan. Ik vind Twilight en Cherry gewoon super katten en een leuk koppel . Ook zit ik al heel lang met dit karakter in mijn hoofd en dit zou dan eindelijk de kans zijn om deze kat aan te maken. En daarbij is het altijd leuk om een kitten te spelen en al zeker van een koppel dat je graag mag ^-^ Hopelijk is dit goed genoeg wand ik ben namelijk heel slecht in het schrijven van mijn motivatie Waarom verdien ik dit: Ik weet dat ik dit niet meer verdien dan iedereen die zich aanmeld, maar toch hoop ik dat ik het geluk en de eer krijg om één van de kittens uit dit nestje te spelen. ^-^ Beloof je actief te blijven: Ik zweer het op de Starclan ^-^ …………………………………………………………………………… About General
Current name: Smallkit Future names: Smallpaw – Smalltear - Smallstar Past names: / Why this name by this kit?: Omdat Smallkit altijd te klein zal zijn voor haar leeftijd. Gender: Female Age: unborn Parents: Cherryleaf x Twilightmoon Siblings: ? Adopted sisters: Camomilepelt , Wishpaw and Duskpaw Adopted brothers: Cornpaw Aunts: Heathpaw, Nightpaw, Plumefur , Wolftear and Wolfkit Uncles: Skypaw , Other family: Thornclaw and Pantherfur Clan: Windclan Current rang: kitten Past ranks: / Future ranks: Apprentice, Warrior, Debuty, Leader, Med. Cat apprentice, Med. Cat apprentice
Inside
Talkative/ Talkaholic- caring- kind- energetic- playfull Talkative/ Talkaholic: Smallkit zou het liefst de hele dag door praten. Ze vertelt graag over alles wat ze mee heeft gemaakt en over haar dromen waardoor ze katten soms hele erg kan irriteren. En als ze zeggen dat ze moet stoppen met praten dan zegt ze vaak zo iets van ‘oke, dan zing ik het’ en dan begint ze haar verhaal te zingen of over iets dat ze erg leuk vind of wat ze doet. Caring: Ondanks dat ze zo veel praat merkt Smallkit het ook als iemand verdrietig is of iets dwars zit daarom vraagt ze ook altijd wat er aan de hand is. En probeert ze daar een oplossing voor te zoeken en diegene blijer te maken. Kind: Ook is ze erg aardig tegen iedereen. Ze zou nooit iemand met bedoelingen kwetsen al zou dat kunnen gebeuren als ze iets te veel praat. Energetic: Smallkit zou ondanks dat ze erg klein is hel erg veel energie hebben en eigenlijk een soort van altijd hyper zijn. Je zou zelfs kunnen zeggen dat ze ADHD heeft. Ze zou moeilijk stil blijven zitten en zou daarom soms ook ene beetje te wild zijn ook al heeft ze er geen slechte bedoelingen mee. Playfull: Door dat Smallkit nooit stil zou kunnen zitten en ADHD heft zal ze ook heel speels zijn. Ze zou het liefst bijna al haar energie in spelen en leren zetten. Ze zou zich ook niet (snel) kunnen vervelen omdat Smallkit altijd iets kan vinden om te spelen.
Outside
Fur: Smallkit zou een donker gevlekte calico zijn maar op haar rug zouden die vlekken omzetten in strepen. Ze zou vooral wit, bruin en grijs bevatten. Maar haar poten zullen altijd wit zijn. Ze zou geboren worden als een kortharige kat maar of tijdens haar groei zou de lengte van haar vacht een beetje groeien waardoor ze ze ene iets langere vacht heeft dan kortharen maar toch blijft haar vacht te kort om haar een echte langharige kat te noemen. Eyes: Ze heeft blauwe ogen. Paw pads: Smallkit haar voetkussentjes zijn donker roze met hier een daar wat grijs ertussen Nose: Licht roze Build: Smallkit is een fijn gebouwde poes die altijd de kleinste van haar nest zou zijn. Haar poten zijn een beetje langer dan normaal maar toch blijft ze kleiner dan andere katten waar ze erg veel spijt van heeft. Toch zullen haar spieren zich goed ontwikkelen waardoor ze niet veel slapper zou zijn dan andere katten. ……………………………………………………………………………………….. Extra
Setje: Avatar:
- Spoiler:
Sig:
- Spoiler:
En het kader is dit, waar alle info in staat.
Motto: Enjoy the little things in life, for one day you'il look back and realize they were big things. Idea: Ik zou graag willen dat Smallkit als laatste geboren zou worden, hierdoor zou ze kleiner blijven dan de rest en ook een zwakkere gezondheid hebben dan de andere. Daarbij zou Smallkit het Chronic Fatigue Syndrome hebben. Dit betekend dat ze veel sneller moe word dan andere katten en daarom zullen haar trainingen en speeltijden veel beperkter zijn dan die van de andere. Maar dat zou niet goed samen gaan met haar ADHD daarom zou Smallkit zich altijd veel sterker voordoen dan ze is en als ze haar zin kreeg dan zal de kleine poes al snel door haar benen zakken omdat ze de kracht niet meer zou hebben om iets te doen. Ook zal ze altijd ‘de kleine, breekbare kitten’ in haar ouders ogen zijn en hier zou Smallkit ene hekel aan hebben en tegen ingaan ook al zou ze het zelf ook door hebben dat ze veel minder kan dan alle andere kittens. Little something: Ik heb gene voorbeeldpost gemaakt omdat ik niet weet wat Julie verwachten. Verwachten jullie nou een lange post of een korte post?
Laatst aangepast door Lovelypaw op di 16 jul 2013 - 10:49; in totaal 5 keer bewerkt |
| | | Melissa :D 65 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 15 jul 2013 - 19:34 | |
| |
| | | 348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 15 jul 2013 - 19:41 | |
| Ja, de kleur is wel mogelijk, maar de kat lijkt verder niet heel erg veel op de ouders :3 |
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 15 jul 2013 - 19:46 | |
| - Cherryleaf schreef:
- Ja, de kleur is wel mogelijk, maar de kat lijkt verder niet heel erg veel op de ouders :3
Weet ik, ik zoek sowieso verder |
| | | 699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 15 jul 2013 - 19:49 | |
| Over de kat♥Naam kitten♥:Rainingkit ♥toekomstige namen♥:Rainingpaw-Rainingflower (misschien verrander ik deze nog)- Rainingstar (als haar droom uitkomt) ♥Bekendste account♥:Gleampool, i tink ♥Geslacht♥:poes ♥Vacht♥:lichtgrijs, gestreept, halflang. ♥Ogen♥:mooi, grijs-groen. ♥Bouw♥:ze is een stevige, maar toch slanke poes. ♥Setjes♥:- Rainingkit:
- Rainingpaw:
- RainingFlower:
♥Karakter♥: Rainingkit is een erg lieve poes met een apart gevoel voor humor, soms kan ze erg onvriendelijk uit de hoek komen, maar alleen als ze daar een goede reden voor heefd. Ze is erg nieuwsgierig en denkt over alles na. Rainingkit is ook erg zorgzaam en heefd een groot verantwoordelijksgevoel. Ze kan goed leiden en problemen oplossen. Verder word ze bijna nooit boos en heefd ze een vurige hekel aan de Boodclan. ♥Extra♥:Ze droomd er van om een hoge rang als deputy of Leader toegewezen te krijgen. Over mij♥Naam♥:Hanna ♥bijnamen♥: Hannanas, Hannibal ♥leeftijd♥:12, bijna 13 jaar. ♥Waarom wil je een kitten zijn♥:omdat ik nog nooit een kitten met ouders heb gespeeld. ♥Ik hou van♥: Tekenen, lezen, wandelen, dieren en natuurlijk warrior cats. ♥Ik haat♥:Sla, kabeljau en sommige mensen bij mij op school. (ik zal maar geen namen noemen) ♥RPG-ervaring♥: Ongeveer drie of vier maanden. ♥Motto♥: always tell the truth, that is easier to remember
Laatst aangepast door Gleampool op za 20 jul 2013 - 18:13; in totaal 8 keer bewerkt |
| | | 348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 15 jul 2013 - 19:52 | |
| - Firekit' schreef:
- Cherryleaf schreef:
- Ja, de kleur is wel mogelijk, maar de kat lijkt verder niet heel erg veel op de ouders :3
Weet ik, ik zoek sowieso verder :) Okey :3 |
| | | 699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 15 jul 2013 - 19:56 | |
| ik denk dat Rainingkits vachtkleur wel mogelijk is^^ |
| | | 348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 15 jul 2013 - 19:58 | |
| - Gleampool schreef:
- ik denk dat Rainingkits vachtkleur wel mogelijk is^^
Dat denk ik ook <3 |
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 15 jul 2013 - 20:00 | |
| |
| | | 348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 15 jul 2013 - 20:02 | |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 15 jul 2013 - 20:05 | |
|
If friends were like flowers, i'd pick you
Nog lang niet af
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
»M e« Real name: Melissa Actieve accounts: Batkit* en Firekit' Leeftijd: 12 jaar RPG ervaring: Meer dan een jaar inmiddels, maar ik begon al met best lange posts Motivatie: Ik was van plan om niets meer te doen met Hummingbee, maar de inspiratie kwam plotseling weer terug. Sowieso wilde ik altijd al een Windclan em echte ouders :)Ik ben echt gek op haar naam en karakter dus actief worden lukt wel Iets wat je zeker moet weten: Ik ben hier nog niet mega lang en ik heb hier weinig gepost (met Solarsoul), maar ik ben echt geen beginner. Ik sta bekend als Alpha Vìra, de Tundra Pack leider op Serigala. Ik ben daar nu erg actief. Hummingbee is gebasseerd op een ander karakter van mij op Serigala, met dat karakter heb ik nooit moeite met posten dus hier lukt het ook Blijf ik actief: Ja, zeker met deze schat <3
~~~~~~~~~~~~~~~~
» G e n e r a l « Current Name; Hummingkit Former Names; None Future names: Hummingpaw - Hummingbee - Hummingstar(?) Meaning: Humming - zoemen | Bee - bij Gender; Female Age; Unborn Season Born; Unknown Parents; Cherryleaf and Twilightmoon Siblings; Crunchykit and... ? Partner; Single Crush; None
Lifestyle; Clancat Current Clan; Windclan Former Clan; Unborn Future Clan; Starclan(?) Darkforest (?) Current Rank; Kit Former Ranks; None Future Ranks; Apprentice - Warrior - Deputy(?) - Leader(?) - Elder Mentor: None Former Mentor; None Current Apprentice; None Former Apprentice; None Birht place: Windclan camp, Nursery Birth season: Leaf-fall (?) or Leafbare
~~~~~~~~~~~~~~~~~
» O u t s i d e « {K i t t e n} Fur; White with grey/brown spots Coat Length; Short/half long Pattern; Big brown spots Eyes; Brown/green Nose Color; Pink Pawpads: Pink Built; Hummingkit is vanaf de geboorte al bijzonder klein en licht gebouwd. Ze lijkt wat mager maar is daardoor behendig en snel. Haar staart is lang voor veel evenwicht, net zoals haar poten. { K i t t e n } Hummingkit is klein, maar ook behendig. Haar vacht is erg zacht en donzig. Ze is bijna volledig wit met een paar grote grijs bruine vlekken. Aan de ene kant van haar kop zitten dan ook geen vlekken. Humming lijkt dan ook niet echt op haar ouders, maar dat maakt haar weinig uit. Haar ogen zijn een soort combinatie van bruin en een klein beetje groen. Door haar lange poten is ze snel en bijzonder behendig. Extraordinary Things; Ze is erg klein voor haar leeftijd
{A p p r e n t i c e} Fur; White grey spots Coat Length; Short Pattern; Big grey spots Eyes; Green Nose Color; Pink Pads color: Pink Built;Hummingpaw is nog steeds klein, aan haar bouw is niet veel veranderd. Haar poten en staart zijn nog steeds lang, waardoor ze sneller is. { A p p r e n t i c e } Qua bouw is er eigenlijk niets veranderd, ze is wel wat groter maar nog steeds klein. Haar witte vacht is wel iets minder lang dan eerst, het is nu wel dikker maar dat zie je slecht. De vlekken zijn nog even klein. De kleur is wel veranderd, het is nu meer grijs dan bruin. Extraordinary Things; Nog steeds klein
{W a r r i o r} Fur; White with some grey spots Coat Length; Short Pattern; Brown spots/stripes with some white in it Eyes; Golden. Nose Color; Pink Pads color: Pink Built; Ze is nu groter geworden en duidelijk sterker. Hummingbee blijft klein, maar ze is duidelijk sterker. Toch blijft ze niet gebouwd voor gevechten, maar eerder voor het vluchten. { W a r r i o r } Hummingpaw is duidelijk gegroeid. Ze is klein, maar lijkt nu wel op een Warrior. De vlekken zijn echter groter geworden en duidelijker. De vriendelijke blik is echter altijd gebleven, net als de donzige en zachte vacht. Haar oogkleir licht een beetje tussen groen en geel. Maar verder is ze qua vacht en uiterlijk bijna het zelfde gebleven. Extraordinary Things; None
~~~~~~~~~~~~~~~~
» I n s i d e « General: Hummingkit is een kitten waar je voorzichtig en zacht tegen moet zijn. Ze kan moeilijk tegen ruzies of bozen reacties, meestal wilt ze zich dan schuilen. Om hat te voorkomen probeert Hummingkit alles goed te doen, ze volgt vaak regels op en doet vriendelijk. Aangezien ze nog klein is zal ze in het begin niet echt beseffen dat er ook andere gevaarlijke clans zijn. Zelfs tegen Bloodclan zal ze nog speels en vriendelijk doen zonder dat ze beseft hoe gevaarlijk het is. Toch kan ze bijzonder onzeker zijn. Tijdens lange gesprekken merk je dit al snel. Doorat ze zo lief mogelijk wilt zijn zegt, vraagt of doet ze dingen voorzichtig om geen problemen te veroorzaken. Ondansk dat heeft ze wel veel uithoudings vermogen. Als ze iets wilt gebeurt dat ook vaak. De natuur ontspant haar altijd. Hummingkit houd dan ook van natuur en weet er veel van. Door te wandelen komt ze tot rust, iets wat ze vaak doet. Ook is ze snel afgeleid. Tijdens het praten over een bepaalt onderwerp kan ze onverwachts naar een ander onderwerp gaan wat soms irritant kan overkomen.
Personality: { S w e e t } Hummingkit heeft vanaf de geboorte al een hart van goud. Ze vergeeft je ook snel als je iets mis doet. Humming helpt dan ook graag andere en zal veel vrienden hebben. Ze zal altijd voor haar vrienden opkomen, zelfs bij ruzies of gevaarlijke dingen zal ze ze steunen. Hierdoor is ze ook best dapper wat vele niet van haar verwachte.
{ I n s e c u r e } Iets wat je niet vaan haar zou verwachten is dat ze onzeker is. Tijdens sommige gesprekken is het wel duidelijk, maar in het begin zou ze dit verbergen. Doordat ze zo lief is wilt ze liever geen fouten maken waardoor ze voorzichtig is met het vragen, zeggen of doen van dingen. Ze luistert dan meestal ook naar regels zal ze ook niet zomaar negeren. Wanneer ze groter wordt verdwijnt dit een beetje en zal ze iets minder voorzichtig zijn.
{ C u r i o u s . a n d . m u c h . s t a m i n a} Vanaf de geboorte wil Humming al alles onderzoeken. Ze is bijzonder nieuwsgierig. Door haar uithoudingsvermogen zal ze meestal ook door gaan tot ze het begrijpt. Ze voelt dan ook geen angst waardoor ze soms nog wel eens flink in de problemen kan komen. Zelfs tegen de slechtste katten blijft ze aardig. Hummingkit vertrouwt andere dan ook snel en ze zal ook snel dingen gaan geloven. Een groot nadeel. Ook kan ze moeilijk stil zitten. Humming verveelt zich snel en wil graag spannende dingen doen.
{ S e n s i t i v e } Hummingkit is bijzonder gevoelig. Wanneer je tegen iets op een onaardige toon tegen haar zegt voelt ze zich al snel vreselijk schuldig. Ze wil dan vaak weg kruipen en vluchten. Hoewel het soms niet eens onaardig bedoeld wordt zal ze het wel zo opvatten. Je moet bij haar oppassen met wat je zegt en hoe je het zegt. Hierdoor is ze onderdanig, vooral tegen over grotere katten. Humming is niet echt bang en ook nooit geweest, ze is allen voorzichtig en gevoelig. Hierdoor lijkt ze bang.
{ D i s t r a c t e d } Humming kan zich moeilijk consetreren op iets, als ze over iets praat gaat ze meestal ook snel naar een ander onderwerp. Hoewel ze haar best doet tijdens trainingen zal ze afgeleid blijven. Hierdoor kan ze nog wel fouten maken. Maar uiteindelijk weet ze het onder control te houden en zal ze alsnog een goede Warrior worden.
favorite season: Newleaf, Greenleaf and Leafbare Likes: Hunting, being together, night, quietness, nature, walking, happy cats, friends, helping others Dislikes: Pressure, strangers, murders, fights, angry cats Fear: Bloodclan, murderers
~~~~~~~~~~~~~~~~
» S k i l l s « Sociaal Vriendelijk: ✦✦✦✦✦ Omgang met andere Kits: ✦✦✦✦✦ Buiten de clan: ✦✦✦✦✧ Omgang met Elders: ✦✦✧✧✧ (vanwege druk gedrag) Binnen de clan: ✦✦✦✦✧
Zintuigen en algemeen Snelheid: ✦✦✦✦✦ Behendigheid: ✦✦✦✦✦ Evenwicht: ✦✦✦✦✧ Zicht: ✦✦✦✦✧✧ Kracht: ✦✦✧✧✧ Doorzettingsvermogen: ✦✦✦✦✦ Geduld: ✦✦✧✧✧ Gehoor: ✦✦✦✧✧ Onzekerheid/gevoeligheid: ✦✦✦✦✦ Angst: ✦✧✧✧✧
Overig Jacht: ✦✦✦✦✧ Zwemmen: ✦✦✦✧✧ Klimmen: ✦✦✦✧✧ Vechten: ✦✦✧✧✧ Bescherming: ✦✦✧✧✧ Sluipen: ✦✦✦✦✧ Kennis van natuur: ✦✦✦✦✧ Kennis van natuur en andere dieren: ✦✦✦✦✧ Kennis van Twolegs: ✦✧✧✧✧ Extraordinary Things; None
~~~~~~~~~~~~~~~~
» A w a r d s « In RPG: None
Out of RPG: None
~~~~~~~~~~~~~~~~
» P o s t « - VB post kit:
Vol verbazing staarde ze naar boven. Witte vlokjes dwarrelde langzaam naar beneden. Met haar blik volgde ze een van de vlokjes. Langzaam belande die op de grond die volledig wit was.'Wow.' Zei ze zachtjes terwijl ze naar het kamp keek, alles was wit. Alles. Haar blik ging even naar de verte. Heuvels en weilanden die altijd groen waren geweest, waren ook al bedekt met dit spul. Snel keek ze even om zich heen. Meerdere katten liepen uit hun den en gingen gewoon weer aan het werk, alsof hun het niet zagen. Haar blik gleed naar een aantal kittens die met volle snelheid het spul in sprongen. Opnieuw vloog alles de lucht in. Een onzekere blik verscheen in haar ogen terwijl ze weer naar beneden keek. Moest ze het doen, naar buiten gaan? Er klonk even een zucht, in hoop dat haar angst weg zou gaan. Langzaam sloot de kit haar ogen terwijl ze langzaam haar poot in het spul zette. Meteen voelde ze hoe haar poot dieper weg zakte tot ze de grond kon voelen. Een ijzige kou omhulde haar poot even waardoor ze haar ogen snel weer open deed. Langzaam zette ze nog een stap in het spul, tot ze vervolgens volledig er in stond. Een speelse glimlach versierde haar lippen. Met wat vreemde en speelse pasjes bewoog de kitten zich voort in de koud aanvoeldende laag. Er klonk even gelach terwijl ze naar beneden keek. Plotseling voelde ze hoe ze tegen een zacht iets aan botste. Met een speelse glimlach keek ze naar boven. Er verscheen een wat verbaast gezicht van een Warrior.'Hey, weet u misschien wat dat spul is?' Vroeg ze voorzichtig en beleefd. Nog steeds glimlachte het poesje, maar deze keer wat onzeker. Er verscheen een vrolijke grijns rond zijn lippen.'Dat heet sneeuw. Hummingkit? Toch?' Vriendelijk staarde hij haar aan.Oh, maar wat is het?' Weer keek ze naar beneden en trok vervolgens een van haar voorpoten op. Wat stukjes 'sneeuw' vielen er van af. Bestuderend keek ze er even naar. Plotseling richtte ze haar blik weer op.'En mijn naam is inderdaad Hummingkit, aangenaam. En wat is jouw naam?' Vroeg ze er nog snel achteraan. Weer verscheen er een vriendelijke en onschuldige glimlach.
- VB post Apprentice:
~word gemaakt~
- VB post Warrior:
~word gemaakt~
~~~~~~~~~~~~~~~~
» S e t j e « - Kit (ik weet niet of ik deze gebruik):
- Code:
-
[img]http://img59.imageshack.us/img59/1228/az8.png[/img] - Code:
-
[img]http://img600.imageshack.us/img600/4904/ojfa.png[/img] - Code:
-
[img]http://img4.imageshack.us/img4/5999/2n5a.png[/img]
- Kit ~ Apprentice:
- Code:
-
[img]http://img69.imageshack.us/img69/8799/vt4m.png[/img] - Code:
-
[img]http://img51.imageshack.us/img51/4997/qxwu.png[/img] - Code:
-
[img]http://img94.imageshack.us/img94/641/qrmg.jpg[/img] - Code:
-
[img]http://img21.imageshack.us/img21/2572/ijkq.png[/img] - Code:
-
[img]http://img22.imageshack.us/img22/4281/k2dn.png[/img] - Code:
-
[img]http://img24.imageshack.us/img24/5280/p12u.png[/img]
- Apprentice ~ Warrior:
- Code:
-
[img]http://img832.imageshack.us/img832/5736/vsrf.png[/img] - Code:
-
[img]http://img69.imageshack.us/img69/894/7r7i.png[/img] - Code:
-
[img]http://img23.imageshack.us/img23/1576/fgb4.jpg[/img]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Note: Nog niet af! Ik maak het account sowieso aan als ze niet gekozen wordt, GEBRUIK DE NAAM DUS ALSJEBLIEFT NIET
| |
Laatst aangepast door Firekit' op vr 19 jul 2013 - 0:43; in totaal 10 keer bewerkt |
| | | Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 15 jul 2013 - 20:08 | |
| GeneralName; Minnowkit Future names; Minnowpaw ~ Minnowleap Means; Minnow; witvis ~ leap; sprong Gender; Female Age; Unborn Clan; WindClan {Hollystar} Rank; Kitten Future ranks; Apprentice ~ Warrior ~ Elder ~ StarClan/Darkforest FamilyMother; Cherryleaf Father; Twilightmoon Siblings; Unknown OutsideFur; Minnowkit heeft een pluizige, witte vacht. Eyes; Haar ijsblauwe oogjes stralen haar angst altijd extra goed uit. Claws; Niet erg scherp, zeker in haar kittentijd niet. Tooth; Net zoals haar klauwen, niet erg scherp, later trekt dit wel een beetje bij. InsideLikes; Water, haar familie, liefde, vrienden, zachte dingen, bloemen. Dislikes; Enge dieren, onbekende dingen, vreemde geluiden, slechte katten, pesten. As kitten; Minnowkit zal als kitten een beetje meer achterlopen dan de rest. Haar oogjes gaan later open, ze is erg klein en teer bij de geboorte, haar tanden zullen wat later komen dan de rest en haar klauwtjes zullen in het begin ook nog niet volledig zijn ontwikkeld. Minnowkit is erg snel bang, schrikt snel en is erg onzeker. Ze is als de dood iets fouts te doen, en doet dan ook liever een wilde en ruwe spelltjes, soms tot ergernis van de andere kittens. As apprentice; Minnowpaw zal nog even onzeker en angstig zijn dan in haar kittentijd. Wat ze niet goed weet is dat ze eigenlijk een beeldschone poes is, sommige katten vertellen haar dat dan ook, maar ze zal hen niet geloven. Omdat ze zo voorzichtig is zullen haar trainingen stroef gaan, zeker het vechten en jagen zal ze erg moeilijk vinden. Nog steeds zijn haar klauwen niet erg lang, en dat zal lastig worden voor tijdens het jagen. Minnowpaw zal daardoor nog veel onzekerder worden over zichzelf, en misschien wel een beetje depressief raken. As warrior; Nog altijd heeft Minnowleap last van die onzekerheid en angst. Ze kan nu beter jagen, redelijk goed zelfs, maar gevechten gaat ze liever uit de weg. Ze zal tijdens haar warriortijd wel gaan trainen hierop, zodat het ietsjes wegtrekt. Nog steeds zal ze niet inzien dat ze eigenlijk beeldschoon is, en zichzelf altijd te min doen. Ze is verder wel erg sociaal en vriendelijk, en dol op kittens en apprentices. PersonalName; Daniëlle/Daan Gender; Vrouwelijk Age; 13 jaar Known accounts; Bravesoul, Leafstorm, Ivypool & Frostlake Rpg experience; Al meer dan 1 jaar hier, plus nog een paar jaar 'noobtijd'. Motivation; Nouja, laat ik maar beginnen dat ik Cherry x Twilight een awesome koppel vind, en apart ook twee geweldige karakters. Nu zat ik dus als een beetje met een angstige kitten enzo in mijn hoofd, en daar kwam Minnowkit dus lekker uit. Ik vind WindClan ook een super Clan en nouja, ik beloof actief te blijven. En het meest motiverende is.. ik wil het echt héél graag! x'D
Laatst aangepast door Bravesoul op ma 15 jul 2013 - 22:50; in totaal 2 keer bewerkt |
| | | 348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 15 jul 2013 - 20:13 | |
| - Bravesoul schreef:
- GERESERVEERD ~ !
Omg op dit koppel heb ik maaaanden gewacht :} PS: is een seal - point katje mogelijk? Ik zal het even overleggen ;3 |
| | | 335
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 15 jul 2013 - 20:36 | |
| Mijn aanmelding staat er ^^ Ik neem aan dat Shadows kleuren wel kunnen toch? ;] |
| | | 348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 15 jul 2013 - 20:54 | |
| - Heronwing schreef:
- Mijn aanmelding staat er ^^
Ik neem aan dat Shadows kleuren wel kunnen toch? ;] De kleuren zijn prima :3 Thanks voor de aanmelding <3 |
| | | 335
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 15 jul 2013 - 21:04 | |
| - Cherryleaf schreef:
- Heronwing schreef:
Ik neem aan dat Shadows kleuren wel kunnen toch? ;] De kleuren zijn prima :3 Thanks voor de aanmelding <3 Ik ga nu al drammen, merk ik... Maar op hoeveel aanmeldingen wachten jullie? |
| | | Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 15 jul 2013 - 21:05 | |
| Mijn aanmelding is af ^-^ ik hoop dat het goed genoeg is ^-^ |
| | | 348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry ma 15 jul 2013 - 21:06 | |
| - Heronwing schreef:
- Cherryleaf schreef:
- Heronwing schreef:
Ik neem aan dat Shadows kleuren wel kunnen toch? ;] De kleuren zijn prima :3 Thanks voor de aanmelding <3 Ik ga nu al drammen, merk ik... Maar op hoeveel aanmeldingen wachten jullie? Weet ik niet, ik denk dat we dat nog even gaan bekijken ;3 |
| | | | Onderwerp: Re: Little Paws || Twilight x Cherry | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |