|
|
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw do 25 jul 2013 - 13:02 | |
| Een plagerige grijns verscheen op Snowypaw's gelaat toen er een idee zich vormde in haar kop. Nu alleen wachten tot ze een excuus kreeg om het uit te voeren... "Ja, dat zal mijn dag helemaal opfleuren, ja." Miauwde Ashpaw sarcastisch. Snowypaw zette haar vrolijkste glimlach op en knikte. "Precies! Ik zal hem voor je halen, blijf hier vooral maar liggen!" Miauwde ze vrolijk, waarna ze in de struiken sprong en verdween. Echter, na een paar passen gezet te hebben zodat ze uit het zicht was van Ashpaw, verstopte ze zich in de struiken, wachtende tot Ashpaw het benauwd zou krijgen. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| |
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw za 27 jul 2013 - 1:40 | |
| Zwijgend wachtte Snowypaw vanuit haar 'uitkijkpunt' of Ashpaw haar achterna zou komen. Dan zou ze hem kunnen laten schrikken enzo! Maar nee, zo'n geluk kwam er niet. Er klonk alleen maar klagelijk gemiauw dat ze terug moest komen. "Snowypaw!" Kwam de eerste roep, "Het gaat wel, ik merk er niet eens wat van." De volgende kreet echode in haar oren en langzaam kwam ze toch maar overeind. Toen ze dichterbij kwam, hoorde ze zijn laatste zachte woorden nog. "Kom nou maar terug.." Ze stapte met twinkelende ogen van plezier de struiken uit. "Ik mis nog een alsjeblieft..." Miauwde ze op licht plagerige toon, waarna ze naar hem toe stapte om hem overeind te helpen. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| |
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw zo 28 jul 2013 - 19:00 | |
| Snowypaw keek haar mede-apprentice grijnzend aan. "Uhm, dat was een grapje, dat begreep je toch wel?" Miauwde de kater. Snowypaw begon eerst te grinniken, maar toen Ashpaw in lachen uitbarstte, hield zij het ook niet meer. "J-je kan heel slecht liegen!" Miauwde Snowypaw, nog licht hikkend van het lachen. Met twinkelende blauwe ogen keek ze Ashpaw aan. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| |
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw zo 28 jul 2013 - 23:18 | |
| Snowypaw had pijn in haar buik van het lachen. Maar dat was op zich geen vervelende pijn, eigenlijk wel een leuke. "Jawel hoor!" Ashpaw keek weer overdreven beledigd, maar dit keer viel Snowypaw er niet voor. Maar goed ook, want binnen no-time was hij weer vrolijk. "Ik lieg gewoon niet graag tegen vrienden." Miauwde Ashpaw. Snowypaw wilde alweer meteen reageren, maar ze giechelde zachtjes toen hij haar porde. "Die krijg je terug!" Miauwde ze uitgelaten, waarna ze zich op Ashpaw stortte. Een grotere apprentice tegen de grond werken was best lastig, maar ze probeerde het wel. Als poes was ze sowieso sneller kleiner dan een kater. En Ashpaw was ook bovendien wat ouder. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| |
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw zo 28 jul 2013 - 23:28 | |
| Snowypaw grinnikte toen hij tegen begon te sputteren. Dat deed hij altijd, daar kon ze haar klok op gelijk stellen. Oh wat kende ze hem toch goed. "Hé, ik ben nog steeds ge--" Begon hij, waarna Snowypaw hem al een grijns toewierp. Ze drukte hem plagerig tegen de grond. "Oh, moet ik er een zoentje op geven om het beter te maken?" Plaagde ze hem, toch stiekem diep van binnen biddend en hopende dat hij daar heel erg ontkennend op zou reageren. Want ondanks dat ze deed alsof ze daar heel erg dapper in was, was ze dat absoluut niet en wilde ze dat ook zeer zeker niet doen. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| |
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw zo 28 jul 2013 - 23:37 | |
| Snowypaw keek de kater onder haar nog steeds uitdagend aan, maar toch was er een licht aarzelende blik in haar ogen. Ze stond niet achter haar bedreiging voor de volle honderd procent. "Ha!" Grinnikte hij en gaf Snowypaw nog een por. Snowypaw maakte een zacht piepgeluid, maar grinnikte zachtjes. Maar ja hoor, daar kwam het. "Alsof jij dat durft." Miauwde Ashpaw en Snowypaw verstarde eventjes. Ja, ze durfde het niet. Ze keek even weg en bleef even stil, haar volgende move nog even bedenkende. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| |
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw zo 28 jul 2013 - 23:48 | |
| "Zie je?" Zei hij op uitdagende toon en hield zijn blik ook zo. Snowypaw beet wat op haar lip en kneep haar poten wat samen. "Zeg maar dat je het niet durft." Ze weigerde, ze weigerde. Ze bleef wegkijken, gespannen. Ze had er een hekel aan om op te geven of toe te geven... |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| |
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw zo 28 jul 2013 - 23:55 | |
| "Het wordt alleen maar moeilijker zo. Geef nou maar gewoon op." Bleef Ashpaw door zaniken. Snowypaw bleef maar oppotten oppotten oppotten. Ze was niet stoer genoeg om dit te doen. Ze was niet stoer genoeg. Ze was een watje. Ashpaw zou het haar misschien nooit meer laten vergeten als ze nu op ging geven. De emoties welden op en uiteindelijk barstte het als een vulkaan uit, "Ik geef het niet op!" Bracht ze uit en ze gaf Ashpaw een grove lik over zijn gewonde schouder. Hierna trok ze zich terug, duidelijk geschrokken door wat ze net had gedaan. "Euh.. Ik.." Stamelde ze, waarna ze een aantal passen achteruit zette. Dat wilde ze helemaal niet doen! |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| |
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw ma 29 jul 2013 - 0:04 | |
| Snowypaw's pootjes begonnen zachte te prikken. Verkeerd, verkeerd, schoot er door haar hoofd heen. Helemaal verkeerd. Ze had een fout gemaakt. "Nou, uhm.." Mompelde hij wat verward. Snowypaw trok wat met haar oren, nerveus. "Het doet minder pijn, ja." Miauwde de kater. Wat verrast keek Snowypaw over, maar grijnsde daarna wat voorzichtig. "Nou.. dat is mooi," Miauwde ze, maar de ongemakkelijkheid droop van haar af. Ze zette dan ook nog een pas achteruit, klaar om ervandoor te gaan. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| |
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw ma 29 jul 2013 - 0:10 | |
| "En nu?" Vroeg Ashpaw wat voorzichtig. Maar Snowypaw voelde zich nog steeds ongemakkelijk. "Sorry," Mompelde ze, "Maar ik wilde niet opgeven," Ze glimlachte wat verontschuldigend maar toch weer licht plagerig. "Nu niet meer klagen over pijn eh?" Ze kwam langzaam weer wat los. "Anders..." Dreigde ze. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw | |
| |
|
| |
|