|
|
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw zo 4 aug 2013 - 17:14 | |
| Snowypaw's blik verzachtte langzaam weer toen Ashpaw ophield over Nightpaw. Vooral nu was haar broer een gespannen onderwerp, vooral nu hij Wolftail als mentor gekregen had. "Dus, wat wilde jij nu gaan doen, dan?" Vroeg Ashpaw hierna. Snowypaw haalde haar schouders op en twijfelde eventjes. Ze keek daarna geschrokken op toen diverse regendruppels naar beneden kwamen vallen. "Regen?" Miauwde ze, met een ietwat vies gezicht. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| |
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw za 17 aug 2013 - 1:16 | |
| Snowypaw keek met een frons op haar witte gezichtje omhoog naar de lucht. "Dus de kleine Snowypaw is bang voor een beetje water?" Hoorde ze ineens uit Ashpaw's mond sluipen. Snowypaw's kop draaide zich met een ruk om en ze keek de kater eventjes met open mond aan, alsof ze een vis op een droge was. Maar na een hartslag kwam er uiteindelijk toch een reactie uit. "Ik ben niet klein!" Miauwde ze verontwaardigd. "En ik ben ook niet bang voor water," Miauwde ze daarna ietwat kleintjes met een pruillip. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| |
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw za 17 aug 2013 - 11:19 | |
| "Voor mij zul je altijd de kleine Snowypaw blijven, hoor." Glimlachte Ashpaw naar haar. Snowypaw zette een nog grotere pruillip op. Dit werd echter al snel teniet gedaan door gegiechel toen Ashpaw haar porde met zijn voorpoot. Lacherig probeerde ze hem weg te duwen. "Dus ook al word je zo groot als die boom daar," Hij richtte zijn blik op een random uitgekozen boom. "Noem ik je nog steeds klein." Snowypaw liet haar oren wat hangen en zette een zielige blik op. "Maar waarom?" Miauwde ze kleintjes, |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| |
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw zo 18 aug 2013 - 0:22 | |
| Snowypaw gooide nu alles in de strijd, een trillend lipje toevoegende aan haar repertoire. "Gewoon. Dat is gewoon zo, voor mij dan. Kan je niets aan doen." Miauwde de kater. Snowypaw keek hem nog steeds zielig aan. "Tot op het punt dat je het afleert, blijf jij voor mij dan Ashie," Miauwde ze, vastbesloten van toon terwijl ze haar staart om haar eigen lichaam heen krulde. Samen met haar staart, krulden ook haar mondhoeken, al krulden deze naar boven. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| |
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw zo 18 aug 2013 - 0:56 | |
| Snowypaw fronste weer bij het zien van een regendruppel die op haar neusbrug neerkwam, maar Ashpaw trok haar al snel uit deze trans. "Goed dan little Snowy," Grijnsde hij en porde haar expres nogmaals, waarop Snowypaw prompt piepende geluidjes uitende, niet van pijn, maar meer giechelig als een soort schrik reactie. "Wat gaan we nu doen in deze regen? Of wil je terug naar het kamp, waar iedereen je nieuwe bijnaam kan horen?" Nu schoot Snowypaw's adem naar binnen in een geschrokken geluid. "Oh als je dat maar laat!" Miauwde ze, waarna ze boven op hem sprong en hem in een wurggreep probeerde te nemen, om te voorkomen dat hij naar het kamp zou gaan om het te vertellen. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| |
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw zo 18 aug 2013 - 12:01 | |
| Snowypaw blies geschrokken wat lucht uit toen de kracht van Ashpaw's achterpoten de zuurstof uit haar longen persten, maar ze hield koppig vol en bleef haar pootjes rond zijn nek klemmen. "Klein of niet," Miauwde ze vurig maar ook benauwd en plagerig. "Ik geef niet zomaar op." En met deze woorden probeerde ze nog een hap lucht naar binnen te krijgen. "Ik laat je niet.. naar.. het kamp gaan!.." Het werd toch wat moeilijker te spreken als iemand je weg probeerde te duwen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw | |
| |
|
| |
|