Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Quiet || SPT&Ashpaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 23:47

"Gewoon zoeken, denk ik?" Miauwde Ashpaw met een grijns. Snowypaw haalde eventjes schaapachtig haar schouders op. Zometeen moesten ze weer hoog de boom in... Het zat haar niet helemaal lekker. "Misschien kunnen we het beter zien vanaf de grond?" Opperde ze dus maar, met een zo onschuldig mogelijke grijns op haar gezicht.


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 23:58

"Misschien kunnen we het beter zien vanaf de grond?" Hmm, zou wel kunnen ja. "Of eentje blijft boven, zodat we niet beiden weer een boom in moeten klimmen, want ja, het gaat er wel om om een eekhoorn vanuit de bomen te vangen en de ander blijft beneden en gaat op zoek!" Hij kreeg al meteen zin in het hele plan. Veel beter dan een depressieve Littlepaw proberen te helpen die zijn hulp uiteindelijk toch zou afslaan.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 0:00

"Of eentje blijft boven, zodat we niet beiden weer een boom in moeten klimmen, want ja, het gaat er wel om om een eekhoorn vanuit de bomen te vangen en de ander blijft beneden en gaat op zoek!" Miauwde Ashpaw. Snowypaw's gezicht klaarde op. "Dan ga ik wel beneden zoeken!" Stelde ze meteen voor met een brede glimlach. "Want jij kan sowieso heel erg goed klimmen." Voegde ze eraan toe met een onschuldige glimlach.


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 20:52

"Dan ga ik wel beneden zoeken!" Eerst dacht hij dat dit een grapje was, maar toen hij de glimlach op d'r gezicht zag knikte hij instemmend. "Want jij kan sowieso heel erg goed klimmen." Hij haalde zijn schouders wat op. "Wat jij wilt," Grinnikte hij en stond volledig op. "Zal ik je dan vanaf boven blijven volgen? Zodat ik de eekhoorn meteen kan pakken?"


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 20:58

Snowypaw's glimlachje werd wat krampachtiger, maar ze bleef lachen. "Wat jij wilt," Grinnikte hij en stond volledig op. "Zal ik je dan vanaf boven blijven volgen? Zodat ik de eekhoorn meteen kan pakken?" Vroeg de kater. Snowypaw knikte enthousiast. "Dat zal ik doen, dat kan ik!" Beloofde ze vrolijk, waarna ze haar sneeuwwitte pels uitschudde. "Niet vallen deze keer, eh?" Vroeg ze ietwat plagerig.


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 23:19

"Dat zal ik doen, dat kan ik!" Ashpaw knikte, hij wist allang dat ze dat wel kon. "Niet vallen deze keer, eh?" Ashpaw stak zijn tong uit. "Wat een vertrouwen weer in mij zeg," Zei hij met een sarcastische toon en keek Snowypaw nog wel met een grijns aan. "Klim jij nou maar voorzichtig naar beneden, dan zijn we deze Moon nog klaar."


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 23:23

"Wat een vertrouwen weer in mij zeg," Miauwde Ashpaw met sarcastische ondertoon. Snowypaw grinnikte en klapte één van Ashpaw's oren naar achter met haar voorpoot, hopelijk op een manier dat hij zo vast kwam te zitten voor even. "Altijd Ashy, altijd," Beloofde ze met een onschuldige toon in haar stem. "Klim jij nou maar voorzichtig naar beneden, dan zijn we deze Moon nog klaar." Plaagde de andere apprentice haar terug. "Voorzichtig? Voorzichtig is zo saai." Miauwde Snowypaw met een knipoog, waarna ze toch op een redelijk rustig tempo naar beneden klom. "Ik ben er!" Miauwde ze, nadat ze met vier poten op de grond geploft was.


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 23:31

Het witte poesje gaf hem nog een por tegen zijn oor, die vervelend om klapte, voordat ze naar beneden klom. "Voorzichtig? Voorzichtig is zo saai." Zei ze, maar deed het toch op een uitermate traag tempo. "Voor mij misschien, maar ik vind het wel bij je passen." Zei hij met een grote glimlach op zijn gezicht. "Ik ben er!" Hij knikte. "Ga maar zoeken, ik volg je wel." Voorzichtig plaatste hij zijn poten zo dat hij wat gemakkelijker op een andere tak kon springen als Snowypaw in beweging kwam.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 23:35

"Voor mij misschien, maar ik vind het wel bij je passen." Miauwde Ashpaw met een vrolijke glimlach. Met een grijns op haar gezicht keek Snowypaw op. "Oh haha, zijn we weer grappig?" Miauwde ze, terwijl ze haar tong uitstak. "Ga maar zoeken, ik volg je wel." Miauwde Ashpaw van boven. Snowypaw keek vrolijk naar boven. "Prima!" Miauwde het poesje, waarna ze begon te zoeken op een rap tempo. "Pas maar op hoor, ik ben heel erg snel!" Ze grinnikte. "Ik hoop dat het zometeen geen Ashy's gaat regenen," Grinnikte ze zachtjes, waarna ze de lucht proefde. Nee, geen eekhoorn in dit stukje gebied. Op naar de volgende.


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 23:41

"Prima!" En toen begon het moeilijke deel van dit alles pas. Van tak naar tak springen was eigenlijk best vermoeiend, maar gelukkig had Snowypaw nog niets gevonden, dus kon hij af en toe even uitrusten. "Pas maar op hoor, ik ben heel erg snel!" Ja dat had hij wel gemerkt ja. "Ik hoop dat het zometeen geen Ashy's gaat regenen," Ashpaw lachte sarcastisch. "Dat is toch leuk? Hoe meer mij's hoe meer vreugde op deze wereld." Riep hij vrolijk uit, maar toen zijn tak begon te bewegen drukte hij zich tegen de stam aan. "Hoe gaat het daar beneden, als iets gevonden?"


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 23:45

"Dat is toch leuk? Hoe meer mij's hoe meer vreugde op deze wereld." Miauwde Ashpaw. "Oh dan heb je ook een heleboel mij's nodig!" Miauwde Snowypaw met een knipoog, "Om jouw arrogantie in check te houden!" Hierna begon ze even te lachen, maar de focus kwam hierna weer terug na dit verlies. "Hoe gaat het daar beneden, als iets gevonden?" Kwam de stem van Ashpaw van boven. Snowypaw schudde haar kop, "Nee, nog nie-" Begon de poes, "Wacht 'ns" Ze ademde nog een keer diep in en signaleerde naar Ashpaw dat hij z'n snater moest houden met haar staart. Ze zakte neer in een jachthouding en sloop voorwaarts.


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 23:55

"Oh dan heb je ook een heleboel mij's nodig!" Zei Snowypaw. "Om jouw arrogantie in check te houden!" Ashpaw lachte. "Ik denk dat eentje wel genoeg is hoor." Grijnsde hij naar de witte poes, maar toen hij een teken ontving sprongen zijn instincten weer aan. "Nee, nog nie-" Hij spitste zijn oortjes. "Wacht 'ns" De poes dook in een jachthouding en Ashpaw sprong zo zacht mogelijk naar de volgende tak om haar nog wel bij te houden. Tenslotte zouden prooidieren nooit verwachten een kat in de bomen te zien!


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 0:04

De geur hing in flarden in de lucht en was ondertussen heel erg vervaagd door de aarde-achtige vochtige lucht die de grond verspreidde. Snowypaw moest zich goed concentreren, en kon daarom niet meer op Ashpaw letten. Uiteindelijk kon ze de pluizige staart van de eekhoorn onderscheiden tussen het gebladerte en ze signaleerde opnieuw naar Ashpaw. Hierna sloop ze naar voren, met een licht omtrekkende beweging en sprong ze uiteindelijk tevoorschijn. "WAH!" Schreeuwde ze, in de hoop dat de eekhoorn zou wegspurten, de boom in waar Ashpaw zich in verborgen hield. En inderdaad, het roodbruine beestje schoot weg als een pijl uit een boog.


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 0:21

Hij wilde net zeggen dat het vast niets was toen ze al aardig lang aan het lopen waren, toen hij nog een teken vernam van Snowypaw. Meteen concentreerde hij zich, maar had geen idee wat hij eigenlijk moest doen. "WAH!" Ja het was voor de eekhoorn bedoeld, maar Ashpaw had een beetje hulpeloos om zich heen gekeken en moest zelf schrikken van het teken. Zijn achteproten verloren hun grip en hingen wat in de lucht. Vanuit zijn ooghoeken zag hij de eekhoorn zijn boom insprinten. Hij moest snel zijn. Moeizaam kroop hij weer op de tak en rende achter zijn prooi aan. De eekhoorn had maar een kleine voorsprong, maar aangezien het beestje lichter was, kon hij makkelijker over de takker rennen. Toch besloot Ashpaw zijn voorzichtigheid te vergeten en versnelde hij zijn pas. Bij een aardig dikke tak probeerde hij een sprong uit, en ja hoor, zijn klauwen maakten contact met de eekhoorn. Hij trok het beestje naar zich toe, maar verloor daarbij ook zijn grip. De tak verdween onder zijn poten en hij viel naar beneden, de eekhoorn nog bij zich houdend. Met al het geluk van de wereld belandde hij in een struik die het grootste gedeelte van zijn va brak. het eerste wat de grijze tabby deed was zijn vangst bekijken. Zo snel als hij kon beet hij de nek van de eekhoorn door. Pas toen merkte hij waarin hij was gevallen. Doorns prikten in zijn zij en rug. "AH!" De pijnkreet ontsnapte uit zijn longen en hij sprong uit de struiken. De doorns prikten ontzettend, maar zijn eekhoorn was ongedeerd. "Heb ik weer.." Mompelde hij wat sacherijnig en voelde al enkele bloeddruppels over zij vacht lopen.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 0:30

Nu was het aan Ashpaw. Snowypaw staarde naar boven, langzaam tot een stilstand komende en de eekhoorn volgende met haar grote blauwe ogen. De poes zag het beestje naar boven sprinten. Maar waar was Ashpaw? De poes bevroor toen ze hem zich moeizaam op een tak zag klimmen. Was de tabby kater bijna gevallen? Bezorgdheid begon aan de randen van haar bewustzijn te prikken terwijl ze hem met haar ogen volgde. "Voorzichtig, voorzichtig," Miauwde ze zachtjes, terwijl ze nerveus met haar staart zwiepte. Totdat Ashpaw juist alle voorzichtigheid uit het raam gooide, alsof hij haar het tegendeel wilde bewijzen van haar woorden. En daarmee... viel hij ook plots. "Ashpaw!" Snowypaw's geschrokken kreet echode door het gebiedje bos, terwijl ze naar hem toe spurtte. Toen ze zijn pijnkreet haar oren bereikte, zonk haar hart pas echt in haar pootkussentjes als een baksteen. Glijdend kwam ze tot een halt bij de kater, die tot haar grote opluchting wel gewoon weer stond. "A-ashpaw," Stamelde ze, "I-ik was bang dat je d-dood was." Haar stem kwam er maar kleintjes en ietwat jammerend uit. Ze was zich echt rot geschrokken.


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 0:41

Gelukkig kwam Snowypaw al snel weer op hem af, dus kwam zijn glimlach ook weer tevoorschijn. "A-ashpaw," Klonk haar stem wat stotterend. "I-ik was bang dat je d-dood was." Hij keek haar even doordringend aan met een serieus gezicht. "Nee, dat niet." Mompelde hij nog steeds met en strak gezicht en serieuze stem, zijn glimlach was van zijn gezicht verdwenen en hij pakte de eekhoorn op. Maar toen gooide hij het beestje op Snowypaw en verscheen zijn glimlach weer. "Maar deze rakker wel!" Grijnsde hij en hoopte dat Snowypaw in zijn geacteerde stukje was getrapt.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 0:53

Gelukkig kon Ashpaw nog wel lachen. Tenminste, totdat ze gesproken had. Snowypaw's oren gingen wat geschrokken naar achter, waarom keek hij ineens zo serieus en strak? Ze werd ietwat nerveus van de priemende blik van de kater. "Nee, dat niet." Miauwde Ashpaw, al mompelend en op serieuze toon. Ook zijn stem was absoluut niet vrolijk meer. "A-ashpaw?" Stamelde Snowypaw, er volledig intuinende. Dacht Ashpaw dat het haar schuld was, dat hij gevallen was? Nee toch? Plotseling kreeg ze een eekhoorn op haar hoofd. "Wat..?" Begon ze, waarna ze weer naar Ashpaw keek. "Maar deze rakker wel," had de kater grijnzend gemiauwd. "JIJ!" Miauwde Snowypaw, met een lichte verontwaardiging, maar zeker ook op speelse toon. "Ik zal je krijgen! Jij monster!" En met deze woorden stortte ze zich op het zilverkleurige katertje.


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 0:59

Het werkte! De aardig geschrokken blik van Snowypaw liet zien dat zijn plan was gelukt. Haha! "Wat..?" Hij kon zijn lachen bijna niet inhouden op deze reactie. "JIJ!" Sprak ze op een verontwaardigde, maar ook speelse toon. "Ik zal je krijgen! Jij monster!" En vervolgens voelde hij haar gewicht op hem komen. Hij viel op de grond en gelukkig op zijn zij die niet besprenkeld was met doorns. "Hè!" Zei hij toen hij weer wat lucht had gevonden om in te ademen. "Ooit gehoord dat je gewonde katten niet aanvalt?" Mompelde hij terwijl hij Snowypaw van zich af probeerde te duwen.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 1:04

"Hè!" Miauwde Ashpaw. "Ooit gehoord dat je gewonde katten niet aanvalt?" Snowypaw zette rustig haar voorpoot op zijn nek neer en drukte hem plagerig naar beneden, al had ze moeite met hem tegen de grond houden. Hij was immers groter en sterker. "Oh, ben je gewond? Zullen we je dan maar naar Smokebreath brengen voor een goede behandeling? Ik weet zeker dat hij de perfécte kruiden voor je heeft." Miauwde ze plagerig, inspelende op Smokebreath's standaard slechte humeur en zijn vieze, bittere kruiden.


Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 1:18

Toch kon hij er niets aan doen en werd hij tegen de grond aangedrukt. "Oh, ben je gewond? Zullen we je dan maar naar Smokebreath brengen voor een goede behandeling? Ik weet zeker dat hij de perfécte kruiden voor je heeft." Hij keek haar wat sarcastisch aan. "Ja, dat zal mijn dag helemaal opfleuren, ja." Grijnsde hij. Ja, van deze leuke dag naar de grauwe Medicine Den van Smokebreath, dat is een grote verandering.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Quiet || SPT&Ashpaw   Quiet || SPT&Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Quiet || SPT&Ashpaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Burnt Sycamore-
Ga naar: