|
|
Daanz 550 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 15:27 | |
| *Stares* Nog minstends een half uur - voor hetzelfde geld nog 2 uur - xD Pfff, ik wil gewoon weten of ik over ben, dat is al, kunnen ze dat niet wat eerder zeggen? :c |
|
| |
Kiana 229 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 15:28 | |
| - Strugglepaw schreef:
- *Stares* Nog minstends een half uur - voor hetzelfde geld nog 2 uur - xD
Pfff, ik wil gewoon weten of ik over ben, dat is al, kunnen ze dat niet wat eerder zeggen? :c wacht je op je rapport? |
|
| |
Daanz 550 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 15:29 | |
| - spottednose schreef:
- Strugglepaw schreef:
- *Stares* Nog minstends een half uur - voor hetzelfde geld nog 2 uur - xD
Pfff, ik wil gewoon weten of ik over ben, dat is al, kunnen ze dat niet wat eerder zeggen? :c wacht je op je rapport? Nope, een doodsimpel bericht of je A-, B- of C-attest hebt :'D Ik weet morgen pas m'n punten n.n |
|
| |
Kiana 229 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 15:31 | |
| oh jij weet dat al op voorrand! ik moet wachten tot ik vrijdag mijn rapport en mijn A-, B- of C-attest krijg ;s streeeeeeeessss!!!!! ;D |
|
| |
Daanz 550 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 15:33 | |
| Ghege, maar het is vrij irritant, want ze gaan érgens tussen 16:00 en 18:00 bericht sturen en daardoor zit ik hier nu al 2 uur zo van.. Come oooooon xD En dan weet je nog niks over je punten zelf, voor hetzelfde geld ben je maar heel nipt over xD |
|
| |
Kiana 229 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 15:34 | |
| haha ja dan zit je daar twee uur lang me de vraag of ge over mag ;D |
|
| |
Daanz 550 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 15:35 | |
| Jup :'D Dat is echt ontzettend irritant, je hebt immers alles behalve een vast tijdstip xD |
|
| |
Chi ღ 93 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 15:36 | |
| @ Cees, ik mag de tweede week wss komen:D Kunnen we weer over dat veld rennen en weglopen van oude vrouwtjes xD
Laatst aangepast door .Shadekit op wo 26 jun 2013 - 15:37; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Tamar 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 15:36 | |
| Hebben jullie dat? Wij hebben een site en een app waarin we onze cijfers kunnen zien, ik weet dus precies wat ik sta en of ik over ga. |
|
| |
Kiana 229 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 15:37 | |
| nee helaas heb ik dat niet ;d |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 15:38 | |
| ik weet dat ik mijn brugklas moet overdoen omdat ik het halve jaar ziek was. Dus ik ga mijn havo/mavo brugklas moeten overdoen maar als ik dan tijdens het eerste semester goede punten haal dan krijg ik het tweede semester geen pw meer van havo/mavo niveau maar dan ga ik pw krijgen van atheneum niveau. En dan mag ik waarschijnlijk daarna naar atheneum 2
@Greentear ik heb ook ene site waarin mijn cijfers staan |
|
| |
Daanz 550 Actief
| |
| - .Shadekit schreef:
- @ Cees, ik mag de tweede week wss komen:D
Kunnen we weer over dat veld rennen en weglopen van oude vrouwtjes xD Yaaaay, en idd, that was so awesooooome xD @ Greentear, tja, wij hebben dat ook wel, alleen... Voeren ze de punten niet op voorhand in *Staart geïrriteerd naar Smartschool* Edit; @ Alex, aww, dat is irri D:
Laatst aangepast door Strugglepaw op wo 26 jun 2013 - 15:39; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Esmee 208 Actief
| |
| - Greentear schreef:
- Hebben jullie dat? Wij hebben een site en een app waarin we onze cijfers kunnen zien, ik weet dus precies wat ik sta en of ik over ga.
+1 Lijkt me veel fijner dan dat jullie hebben |
|
| |
Robin 146 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 15:40 | |
| Dat klinkt echt een stuk makkelijker, bij ons moeten wij daar speciaal voor naar school en zo D; |
|
| |
Kiana 229 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 15:41 | |
| oei zo erg dat je om die reden over moet doen ;o kben bang dak ga moeten zakken van richting omdat ik meer dan 4 weken geen les heb gehad door mn operatie aan mn oog dus kweet deels hoe ambetant da is ;s |
|
| |
Daanz 550 Actief
| |
| Ik krijg bericht :'D Maar moet wel nog steeds naar school voor dat rapport :3 |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| het probleem is ik ga dezelfde boeken krijgen waarvan ik alle opdrachten al heb gedaan
misschien zal ik de schriften waar de gemaakte opdrachten in staan gewoon meenemen dan moet ik niets doen *lacht kwaadaardig* |
|
| |
Chrissy 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 15:43 | |
| |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 15:44 | |
| |