|
|
Mara 8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 21:01 | |
| - Fireheart schreef:
- Smosh schreef:
- Iets zegt mij... dat het enorm lang zou kunnen duren voordat de naam van Smosh oranje is...
Dude, mensen zitten op stage, zijn net klaar met proefwerkweek enzo. Give us some free time please. Dude, I know. Maar de laatste keer dat ik een kat kittypet wou laten worden duurde het langer dan een maand. |
|
| |
ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 21:02 | |
| meh.. ik wil iets tekenen, iemand ideeën/requests? |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 21:03 | |
| Misao is een vette game <3 |
|
| |
12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 21:05 | |
| [size=11]@Bo;; I know right ;3;. Net even een potje LoL gespeeld, ik zit weer te denken aan een manip, maar ik heb geen ideeën. Iemand? |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 21:08 | |
| - Adderpaw schreef:
@Bo;; I know right ;3;. Net even een potje LoL gespeeld, ik zit weer te denken aan een manip, maar ik heb geen ideeën. Iemand? Jup, ik vind "Truth" wel leuk van de game c: Vooral het einde daarvan is redelijk cute/raar. c: -- Geen en wel zin in morgen :/ |
|
| |
Esmee 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 21:08 | |
| - Blackkit' schreef:
- meh.. ik wil iets tekenen, iemand ideeën/requests?
Teken eventueel Finchkit, als je zoiets bedoelt c: En btw, hoe verwijder ik een plaatje van mijn Gallery? Er staat nu twee keer hetzelfde plaatje op Deviantart... |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 21:09 | |
| http://inktheid.deviantart.com/ <-- mijn dA Negeer de shit die erop staat x'D En, ik ben zo blij met mijn nieuwe jurkje <33 Het is een witte van de America Today, met een heel dun, bruin riempje met aan het einde een veer <3 |
|
| |
Stephano~ 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 21:10 | |
| |
|
| |
Stijn. 239
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 21:12 | |
| is er iemand die alsjeblieft een rpg forum van mij over wil nemen? ik ben erg slecht in het forum in elkaar zetten dus..pm me als je wil helpen. alvast bedankt ^^
PS: het gaat over twilight van de boeken en films. |
|
| |
ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 21:17 | |
| Ik vind het niet leuk dat bijna niemand geïnteresseerd is in één van mijn forums, terwijl ik hard heb gewerkt om het idee uit te werken (maar ik ben slecht in dingen uitleggen) :c
Maarja, het is nu toch dood, dus ik kan er weinig aan doen aangezien dode forums niet erg snel meer tot leven komen |
|
| |
Stephano~ 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 21:18 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 21:19 | |
| - Blackkit' schreef:
- Ik vind het niet leuk dat bijna niemand geïnteresseerd is in één van mijn forums, terwijl ik hard heb gewerkt om het idee uit te werken (maar ik ben slecht in dingen uitleggen) :c
Maarja, het is nu toch dood, dus ik kan er weinig aan doen aangezien dode forums niet erg snel meer tot leven komen Anders wil ik je de volgende keer wel helpen met de uitleg, aangezien ik dat wel aardig kan c: |
|
| |
ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 21:21 | |
| - Shrewleap schreef:
- Blackkit' schreef:
- Ik vind het niet leuk dat bijna niemand geïnteresseerd is in één van mijn forums, terwijl ik hard heb gewerkt om het idee uit te werken (maar ik ben slecht in dingen uitleggen) :c
Maarja, het is nu toch dood, dus ik kan er weinig aan doen aangezien dode forums niet erg snel meer tot leven komen Anders wil ik je de volgende keer wel helpen met de uitleg, aangezien ik dat wel aardig kan c: ik heb je toen gevraagd om te helpen met mijn forum, maar ik kreeg geen antwoord :c |
|
| |
Esmee 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 21:22 | |
| Hoe verwijder ik een plaatje van mijn Gallery? Er staat nu twee keer hetzelfde plaatje op Deviantart... |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 21:22 | |
| My mother made my day<3 Hoef morgen niet naar school, want we gingen naar een pretpark waar we moesten rondlopen onder toezicht van de leerkrachten. En, mijn vriendin Nikki is op iemand vanuit een mega irritante klas, en gezien ze met die klas gaat rondlopen voor hem, hang (hing xd) ik daar dus ook aan vast. ._.'
And, I'm happy that Shrew and Wolf can talk lovely to eachother again :3. |
|
| |
ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 21:24 | |
| - Finchkit schreef:
- Hoe verwijder ik een plaatje van mijn Gallery? Er staat nu twee keer hetzelfde plaatje op Deviantart...
ga naar de pagina van het plaatje en klik op delete (naast het edit knopje (aan de rechterkant van de pagina)) |
|
| |
12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 21:25 | |
| |
|
| |
Esmee 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 21:29 | |
| - Blackkit' schreef:
- Finchkit schreef:
- Hoe verwijder ik een plaatje van mijn Gallery? Er staat nu twee keer hetzelfde plaatje op Deviantart...
ga naar de pagina van het plaatje en klik op delete (naast het edit knopje (aan de rechterkant van de pagina)) Dankjewel x3 Kan ik m ook weghalen bij Newest Deviations? |
|
| |
ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 21:30 | |
| - Finchkit schreef:
- Blackkit' schreef:
- Finchkit schreef:
ga naar de pagina van het plaatje en klik op delete (naast het edit knopje (aan de rechterkant van de pagina)) Dankjewel x3 Kan ik m ook weghalen bij Newest Deviations? dat gebeurd als het goed is vanzelf ^^ |
|
| |
Daanz 550 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 21:31 | |
| *Stares* Struggle, jij koppige steenezel, zeg eens iets tegen je moeder xD Mehh, ik laat haar teveel op mij lijken :'D *Zegt ook geen woord meer als ze dat eenmaal besloten heeft* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|