Algemene Onzin Topic - Pagina 19

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 34 ... 50  Volgende
Smosh
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 19 DPKsfdL
Mara
8
Actief

CAT'S PROFILE
Smosh
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimema 24 jun 2013 - 21:01

Fireheart schreef:
Smosh schreef:
Iets zegt mij... dat het enorm lang zou kunnen duren voordat de naam van Smosh oranje is...
Dude, mensen zitten op stage, zijn net klaar met proefwerkweek enzo. Give us some free time please.

Dude, I know. Maar de laatste keer dat ik een kat kittypet wou laten worden duurde het langer dan een maand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackkit'
Member
ERROR
124
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackkit'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimema 24 jun 2013 - 21:02

meh.. ik wil iets tekenen, iemand ideeën/requests?
Jaytail
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 19 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimema 24 jun 2013 - 21:03

Misao is een vette game <3
Adderpaw
Member
12
Actief
Adderpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimema 24 jun 2013 - 21:05

[size=11]@Bo;; I know right ;3;.
Net even een potje LoL gespeeld, ik zit weer te denken aan een manip, maar ik heb geen ideeën. Iemand?
Jaytail
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 19 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimema 24 jun 2013 - 21:08

Adderpaw schreef:
@Bo;; I know right ;3;.
Net even een potje LoL gespeeld, ik zit weer te denken aan een manip, maar ik heb geen ideeën. Iemand?

Jup, ik vind "Truth" wel leuk van de game c: Vooral het einde daarvan is redelijk cute/raar. c:

--

Geen en wel zin in morgen :/
Finchkit
Member
Esmee
208
Actief

CAT'S PROFILE
Finchkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimema 24 jun 2013 - 21:08

Blackkit' schreef:
meh.. ik wil iets tekenen, iemand ideeën/requests?
Teken eventueel Finchkit, als je zoiets bedoelt c:
En btw, hoe verwijder ik een plaatje van mijn Gallery? Er staat nu twee keer hetzelfde plaatje op Deviantart...
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimema 24 jun 2013 - 21:09

http://inktheid.deviantart.com/ <-- mijn dA
Negeer de shit die erop staat x'D
En, ik ben zo blij met mijn nieuwe jurkje <33
Het is een witte van de America Today, met een heel dun, bruin riempje met aan het einde een veer <3
Spitfire
Member
Stephano~
118
Actief

CAT'S PROFILE
Spitfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimema 24 jun 2013 - 21:10

https://www.youtube.com/watch?v=YAafNm-on50

DIE KLEINE IS ECHT ZO ERG BAAS!

(ze lijkt zo erg op mij xDD wij hebben gwn swek)
Undertaker
Member
Stijn.
239

CAT'S PROFILE
Undertaker
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimema 24 jun 2013 - 21:12

is er iemand die alsjeblieft een rpg forum van mij over wil nemen?
ik ben erg slecht in het forum in elkaar zetten dus..pm me als je wil helpen.
alvast bedankt ^^

PS: het gaat over twilight van de boeken en films.
Blackkit'
Member
ERROR
124
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackkit'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimema 24 jun 2013 - 21:17

Ik vind het niet leuk dat bijna niemand geïnteresseerd is in één van mijn forums, terwijl ik hard heb gewerkt om het idee uit te werken (maar ik ben slecht in dingen uitleggen) :c

Maarja, het is nu toch dood, dus ik kan er weinig aan doen aangezien dode forums niet erg snel meer tot leven komen
Spitfire
Member
Stephano~
118
Actief

CAT'S PROFILE
Spitfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimema 24 jun 2013 - 21:18

Welcome to my life~
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimema 24 jun 2013 - 21:19

Blackkit' schreef:
Ik vind het niet leuk dat bijna niemand geïnteresseerd is in één van mijn forums, terwijl ik hard heb gewerkt om het idee uit te werken (maar ik ben slecht in dingen uitleggen) :c

Maarja, het is nu toch dood, dus ik kan er weinig aan doen aangezien dode forums niet erg snel meer tot leven komen
Anders wil ik je de volgende keer wel helpen met de uitleg, aangezien ik dat wel aardig kan c:
Blackkit'
Member
ERROR
124
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackkit'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimema 24 jun 2013 - 21:21

Shrewleap schreef:
Blackkit' schreef:

Anders wil ik je de volgende keer wel helpen met de uitleg, aangezien ik dat wel aardig kan c:

ik heb je toen gevraagd om te helpen met mijn forum, maar ik kreeg geen antwoord :c
Finchkit
Member
Esmee
208
Actief

CAT'S PROFILE
Finchkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimema 24 jun 2013 - 21:22

Hoe verwijder ik een plaatje van mijn Gallery? Er staat nu twee keer hetzelfde plaatje op Deviantart...
Wolftail
StarClan
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimema 24 jun 2013 - 21:22

My mother made my day<3
Hoef morgen niet naar school, want we gingen naar een pretpark waar we moesten rondlopen onder toezicht van de leerkrachten. En, mijn vriendin Nikki is op iemand vanuit een mega irritante klas, en gezien ze met die klas gaat rondlopen voor hem, hang (hing xd) ik daar dus ook aan vast. ._.'

And, I'm happy that Shrew and Wolf can talk lovely to eachother again :3.
Blackkit'
Member
ERROR
124
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackkit'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimema 24 jun 2013 - 21:24

Finchkit schreef:
Hoe verwijder ik een plaatje van mijn Gallery? Er staat nu twee keer hetzelfde plaatje op Deviantart...

ga naar de pagina van het plaatje en klik op delete (naast het edit knopje (aan de rechterkant van de pagina))
Adderpaw
Member
12
Actief
Adderpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimema 24 jun 2013 - 21:25

I'm Happy :')
Finchkit
Member
Esmee
208
Actief

CAT'S PROFILE
Finchkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimema 24 jun 2013 - 21:29

Blackkit' schreef:
Finchkit schreef:

ga naar de pagina van het plaatje en klik op delete (naast het edit knopje (aan de rechterkant van de pagina))
Dankjewel x3
Kan ik m ook weghalen bij Newest Deviations?
Blackkit'
Member
ERROR
124
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackkit'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimema 24 jun 2013 - 21:30

Finchkit schreef:
Blackkit' schreef:
Finchkit schreef:

Dankjewel x3
Kan ik m ook weghalen bij Newest Deviations?

dat gebeurd als het goed is vanzelf ^^
Strugglebug
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Tumblr_inline_nh628nzmL11reahq0
Daanz
550
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Strugglebug
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimema 24 jun 2013 - 21:31

*Stares*
Struggle, jij koppige steenezel, zeg eens iets tegen je moeder xD
Mehh, ik laat haar teveel op mij lijken :'D *Zegt ook geen woord meer als ze dat eenmaal besloten heeft*
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 19 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: