We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 19:02
Timesong schreef:
Rosypaw schreef:
Sharpkit schreef:
Nu voel ik me verdrietig omdat iedereen zo een goede punten enzo heeft....
Troost, ik heb ook maar een 44 voor Wiskunde :'D En daarom moet ik een vakantie taak maken, ugh. ;u;
Ugh, ik ben gezakt voor mn HAVO diploma, waardoor ik het jaar overnieuw moet doen en welgeteld 7 jaar doe over een opleiding die eigenlijk maar 5 jaar hoort te duren :"3
Aww, dat is ook wel kut. ;_; Als ik deze keer het jaar had moeten overdoen, was ik één keer blijven zitten in het eerste (lager onderwijs) en eerste middelbaar, lol. x3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 19:05
Chi; Voor wiskunde moet je niet bij mij zijn, dan wordt je alleen maar slechter x'D Mijn punten waren ook niet het beste voor deze 4e en laatste periode, maar dat kwam vooral omdat ik 17 halve dagen gewettigd afwezig was, SCHAAKMAT, CHI'TJE! :'D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 19:15
weet iemand hoe je de achtergrond van een forum gewoon kan laten 'stilstaan'?
Wolftail
StarClan
Chi 1455 Actief
CAT'S PROFILE Age: Time has stopped {55 moons} Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 19:17
Roseheart schreef:
Chi; Voor wiskunde moet je niet bij mij zijn, dan wordt je alleen maar slechter x'D Mijn punten waren ook niet het beste voor deze 4e en laatste periode, maar dat kwam vooral omdat ik 17 halve dagen gewettigd afwezig was, SCHAAKMAT, CHI'TJE! :'D
You called me chitje ;__; @ Cees, dankje<3
Goldennight
Member
Isa :3 358 Actief "Don't be trapped in someone else's dreams."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 19:33
Ik zit echt met véél te veel plaatjes van zwarte katten x'D Ik heb met een paar al een meeneemsetje gemaakt voor m'n shopje, maar iemand die een plaatje kan gebruiken? Je hebt veel keuze hoor! c:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 19:46
Ik zit hier zwaar in tweestrijd met mezelf x'D Wel of niet Prototype kopen :/ Ik heb vandaag Guild Wars 2 ook al gekocht, maar het is maar 20 euro en en en en .w. Ik weet 't niet meer :/
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 20:01
Zo Tearpaw haar nieuwe setje ^-^
i know het ziet er verschrikkelijk uit en ik heb het gevoel dat er nog een kleine zin ofzo in haar os moet staan onder de naam maar ik weet niet wat....
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 20:03
Tearpaw schreef:
Zo Tearpaw haar nieuwe setje ^-^
i know het ziet er verschrikkelijk uit en ik heb het gevoel dat er nog een kleine zin ofzo in haar os moet staan onder de naam maar ik weet niet wat....
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 20:05
@Liese bedankt ^-^ ik heb ook een effect erop gedaan zodat de ogen mooier werden van kleur
maar ik voel me nog steeds niet goed bij de os. Ik heb echt het gevoel dat er onder de naam nog een zinnetje of zo moet komen maar ik weet niet welke zin....
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 20:10
Tearpaw schreef:
@Liese bedankt ^-^ ik heb ook een effect erop gedaan zodat de ogen mooier werden van kleur
maar ik voel me nog steeds niet goed bij de os. Ik heb echt het gevoel dat er onder de naam nog een zinnetje of zo moet komen maar ik weet niet welke zin....