|
|
Annemeike 54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jun 2013 - 20:32 | |
| |
|
| |
Jamie 270 Actief “Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jun 2013 - 20:34 | |
| - Blackkit' schreef:
- Dovepaw schreef:
- Wil iemand samen met mij een forum maken? Want ik heb het nog al wel gevraagd maar er waren nog niet zo veel reacties... Please! Someone! Jullie mogen dan zelf mee kiezen wat het onderwerp word, maar liefst wel dieren c;
ik wil wel :3 Ik heb ook al een idee in gedachten *hint naar die join.me van laatst* Oewh, jhaa! Ik zal je even een Pm sturen, want anders zou het misschien kunnen overkomen als 'promoting' c; |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jun 2013 - 20:37 | |
| OMGGGGGG Sas en ik zijn Telepatischhhh xD Omggg Nu al zo vaak achter elkaar hetzelfde, zelfs bij "Noem een Warrior Cat" En we zeiden beide GRAYSTRIPE En kleur, en cijfer xD |
|
| |
✻Mart✻ 364
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jun 2013 - 20:37 | |
| Hoe kan je op een forum die affliates en zo links krijgen? |
|
| |
ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jun 2013 - 20:38 | |
| - Dovepaw schreef:
- Blackkit' schreef:
- Dovepaw schreef:
- Wil iemand samen met mij een forum maken? Want ik heb het nog al wel gevraagd maar er waren nog niet zo veel reacties... Please! Someone! Jullie mogen dan zelf mee kiezen wat het onderwerp word, maar liefst wel dieren c;
ik wil wel :3 Ik heb ook al een idee in gedachten *hint naar die join.me van laatst* Oewh, jhaa! Ik zal je even een Pm sturen, want anders zou het misschien kunnen overkomen als 'promoting' c; okay ^w^ |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jun 2013 - 20:48 | |
| @Alex vaneenpaarpagina'sterug;; YAY ik heb de Lama's ook gekeken C: |
|
| |
Robin 146 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jun 2013 - 20:48 | |
| Is Wilddeer een geldige warrior naam? |
|
| |
ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jun 2013 - 20:50 | |
| |
|
| |
Jamie 270 Actief “Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jun 2013 - 20:51 | |
| - Falconkit schreef:
- Is Wilddeer een geldige warrior naam?
Ik denk eigenlijk van wel, maar ben geen 100% zeker c; |
|
| |
ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jun 2013 - 20:54 | |
| HAMBURGERS MET KORTING WOHOHOHOHO
(ik verveel me xP) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jun 2013 - 20:57 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|