|
| |
Wölf 260 Actief True friends stab you in the front
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 14:53 | |
| - Camomilepelt schreef:
- Lovelypaw schreef:
- Roseheart schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Roseheart schreef:
- Timefall schreef:
- Roseheart schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Moriarty schreef:
- @Hierboven,
Ben jij een Belg? x'D *Belgje hier* Whiiiiieeeeee belgje XD Ik ben ook een Belgjeuh! WC wordt stilaan overspoelt door Belgjes :'D Ik ben half-Belgjeeeeh xD *Woont in België, woont al 12 van de 14 jaar in België, maar heeft een geheel Nederlandse famillie en is daar geboren :'D* Yay! (had ik al gehoord van Chi c; ) Kan er geen Belgen-topic komen ofzuw? c; Haha klinkt goed maar ik denk wel dat er amper op zullen reageren, we zijn maar met 6 ofzo, Jutte, Eva, Liese, ik, Morairty en Chi x'D Beter dan niks? x'D Zijn er eigenlijk meer dan dat ik verwacht had, een paar maand geleden xp Belgje hier ^-^ Die nu bijna een jaar in Nederland woont 7 C= En is Hanna ook geen Belg? @Roseheart, idd ^^ ik dacht in het begin dat dit allemaal Belgen waren O.o Nog een Belg hier |
| | | Stephano~ 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 14:54 | |
| - Ironsoul schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Lovelypaw schreef:
- Roseheart schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Roseheart schreef:
- Timefall schreef:
- Roseheart schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Moriarty schreef:
- @Hierboven,
Ben jij een Belg? x'D *Belgje hier* Whiiiiieeeeee belgje XD Ik ben ook een Belgjeuh! WC wordt stilaan overspoelt door Belgjes :'D Ik ben half-Belgjeeeeh xD *Woont in België, woont al 12 van de 14 jaar in België, maar heeft een geheel Nederlandse famillie en is daar geboren :'D* Yay! (had ik al gehoord van Chi c; ) Kan er geen Belgen-topic komen ofzuw? c; Haha klinkt goed maar ik denk wel dat er amper op zullen reageren, we zijn maar met 6 ofzo, Jutte, Eva, Liese, ik, Morairty en Chi x'D Beter dan niks? x'D Zijn er eigenlijk meer dan dat ik verwacht had, een paar maand geleden xp Belgje hier ^-^ Die nu bijna een jaar in Nederland woont 7 C= En is Hanna ook geen Belg? @Roseheart, idd ^^ ik dacht in het begin dat dit allemaal Belgen waren O.o Nog een Belg hier Half belg hierooo=D! |
| | | Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 14:55 | |
| - Ironsoul schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Lovelypaw schreef:
- Roseheart schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Roseheart schreef:
- Timefall schreef:
- Roseheart schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Moriarty schreef:
- @Hierboven,
Ben jij een Belg? x'D *Belgje hier* Whiiiiieeeeee belgje XD Ik ben ook een Belgjeuh! WC wordt stilaan overspoelt door Belgjes :'D Ik ben half-Belgjeeeeh xD *Woont in België, woont al 12 van de 14 jaar in België, maar heeft een geheel Nederlandse famillie en is daar geboren :'D* Yay! (had ik al gehoord van Chi c; ) Kan er geen Belgen-topic komen ofzuw? c; Haha klinkt goed maar ik denk wel dat er amper op zullen reageren, we zijn maar met 6 ofzo, Jutte, Eva, Liese, ik, Morairty en Chi x'D Beter dan niks? x'D Zijn er eigenlijk meer dan dat ik verwacht had, een paar maand geleden xp Belgje hier ^-^ Die nu bijna een jaar in Nederland woont 7 C= En is Hanna ook geen Belg? @Roseheart, idd ^^ ik dacht in het begin dat dit allemaal Belgen waren O.o Nog een Belg hier 8,5! (,5 xD ) Ieep! c: *heeft een mega big smile opgezet!* |
| | | eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 14:55 | |
| - Spitfire schreef:
- Ironsoul schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Lovelypaw schreef:
- Roseheart schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Roseheart schreef:
- Timefall schreef:
- Roseheart schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Moriarty schreef:
- @Hierboven,
Ben jij een Belg? x'D *Belgje hier* Whiiiiieeeeee belgje XD Ik ben ook een Belgjeuh! WC wordt stilaan overspoelt door Belgjes :'D Ik ben half-Belgjeeeeh xD *Woont in België, woont al 12 van de 14 jaar in België, maar heeft een geheel Nederlandse famillie en is daar geboren :'D* Yay! (had ik al gehoord van Chi c; ) Kan er geen Belgen-topic komen ofzuw? c; Haha klinkt goed maar ik denk wel dat er amper op zullen reageren, we zijn maar met 6 ofzo, Jutte, Eva, Liese, ik, Morairty en Chi x'D Beter dan niks? x'D Zijn er eigenlijk meer dan dat ik verwacht had, een paar maand geleden xp Belgje hier ^-^ Die nu bijna een jaar in Nederland woont 7 C= En is Hanna ook geen Belg? @Roseheart, idd ^^ ik dacht in het begin dat dit allemaal Belgen waren O.o Nog een Belg hier
Half belg hierooo=D! Met hoeveel zijn we zoal? ^.^ |
| | | James 'Her' Moriarty 126 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 14:57 | |
| |
| | | Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 14:57 | |
| - Roseheart schreef:
- Ironsoul schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Lovelypaw schreef:
- Roseheart schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Roseheart schreef:
- Timefall schreef:
- Roseheart schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Moriarty schreef:
- @Hierboven,
Ben jij een Belg? x'D *Belgje hier* Whiiiiieeeeee belgje XD Ik ben ook een Belgjeuh! WC wordt stilaan overspoelt door Belgjes :'D Ik ben half-Belgjeeeeh xD *Woont in België, woont al 12 van de 14 jaar in België, maar heeft een geheel Nederlandse famillie en is daar geboren :'D* Yay! (had ik al gehoord van Chi c; ) Kan er geen Belgen-topic komen ofzuw? c; Haha klinkt goed maar ik denk wel dat er amper op zullen reageren, we zijn maar met 6 ofzo, Jutte, Eva, Liese, ik, Morairty en Chi x'D Beter dan niks? x'D Zijn er eigenlijk meer dan dat ik verwacht had, een paar maand geleden xp Belgje hier ^-^ Die nu bijna een jaar in Nederland woont 7 C= En is Hanna ook geen Belg? @Roseheart, idd ^^ ik dacht in het begin dat dit allemaal Belgen waren O.o Nog een Belg hier 8,5! (,5 xD ) Ieep! c: *heeft een mega big smile opgezet!* 8.5???? en wat ben ik? Mijn familie is Duits, Pools, Frans enzo ik ben in Belgie geboren en woon nu 10 maanden in Nederland En in welke stad wonen al deze Belgen? Ikzelf heb in Leuven gewoond ^-^ |
| | | Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 14:58 | |
| - Lovelypaw schreef:
- Roseheart schreef:
- Ironsoul schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Lovelypaw schreef:
- Roseheart schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Roseheart schreef:
- Timefall schreef:
- Roseheart schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Moriarty schreef:
- @Hierboven,
Ben jij een Belg? x'D *Belgje hier* Whiiiiieeeeee belgje XD Ik ben ook een Belgjeuh! WC wordt stilaan overspoelt door Belgjes :'D Ik ben half-Belgjeeeeh xD *Woont in België, woont al 12 van de 14 jaar in België, maar heeft een geheel Nederlandse famillie en is daar geboren :'D* Yay! (had ik al gehoord van Chi c; ) Kan er geen Belgen-topic komen ofzuw? c; Haha klinkt goed maar ik denk wel dat er amper op zullen reageren, we zijn maar met 6 ofzo, Jutte, Eva, Liese, ik, Morairty en Chi x'D Beter dan niks? x'D Zijn er eigenlijk meer dan dat ik verwacht had, een paar maand geleden xp Belgje hier ^-^ Die nu bijna een jaar in Nederland woont 7 C= En is Hanna ook geen Belg? @Roseheart, idd ^^ ik dacht in het begin dat dit allemaal Belgen waren O.o Nog een Belg hier 8,5! (,5 xD ) Ieep! c: *heeft een mega big smile opgezet!* 8.5???? en wat ben ik? Mijn familie is Duits, Pools, Frans enzo ik ben in Belgie geboren en woon nu 10 maanden in Nederland Een kwartje xD Maar hoezo 8,5? :'D Zijn we niet met 2 Halfbelgjes? xD |
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 15:00 | |
| - Timefall schreef:
- Lovelypaw schreef:
- Roseheart schreef:
- Ironsoul schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Lovelypaw schreef:
- Roseheart schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Roseheart schreef:
- Timefall schreef:
- Roseheart schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Moriarty schreef:
- @Hierboven,
Ben jij een Belg? x'D *Belgje hier* Whiiiiieeeeee belgje XD Ik ben ook een Belgjeuh! WC wordt stilaan overspoelt door Belgjes :'D Ik ben half-Belgjeeeeh xD *Woont in België, woont al 12 van de 14 jaar in België, maar heeft een geheel Nederlandse famillie en is daar geboren :'D* Yay! (had ik al gehoord van Chi c; ) Kan er geen Belgen-topic komen ofzuw? c; Haha klinkt goed maar ik denk wel dat er amper op zullen reageren, we zijn maar met 6 ofzo, Jutte, Eva, Liese, ik, Morairty en Chi x'D Beter dan niks? x'D Zijn er eigenlijk meer dan dat ik verwacht had, een paar maand geleden xp Belgje hier ^-^ Die nu bijna een jaar in Nederland woont 7 C= En is Hanna ook geen Belg? @Roseheart, idd ^^ ik dacht in het begin dat dit allemaal Belgen waren O.o Nog een Belg hier 8,5! (,5 xD ) Ieep! c: *heeft een mega big smile opgezet!* 8.5???? en wat ben ik? Mijn familie is Duits, Pools, Frans enzo ik ben in Belgie geboren en woon nu 10 maanden in Nederland Een kwartje xD Maar hoezo 8,5? :'D Zijn we niet met 2 Halfbelgjes? xD Maar ik voel me wel helemaal Belg wand ben in Belgie opgegroeid (al moet ik zeggen dat dat de ergste tijd van mijn leven was door mijn klasgenoten...) |
| | | Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 15:01 | |
| |
| | | Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 15:01 | |
| - Moriarty schreef:
- Kan iemand me uitleggen hoe het nieuwe Quote gedoe werkt? Ik ben nogal in de war x'D
--- @Linn, Jeeej, latijn :'D We hebben dit jaar de Conjunctieven geleerd. Rot dingen :c --- @Quinty, Herkenbaar x'D Iemand heeft het vast al verteld, but I don't care hehe. Klik op het meest rechtse knopje, dan kun je dingen editen en dus onder de quotes posten~ En yeah, Latijn rocks <'3 Maar, COnjuctieven, nooit van gehoord. Krijg ik vast later pas haha. |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 15:03 | |
| - Timefall schreef:
- Lovelypaw schreef:
- Roseheart schreef:
- Ironsoul schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Lovelypaw schreef:
- Roseheart schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Roseheart schreef:
- Timefall schreef:
- Roseheart schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Moriarty schreef:
- @Hierboven,
Ben jij een Belg? x'D *Belgje hier* Whiiiiieeeeee belgje XD Ik ben ook een Belgjeuh! WC wordt stilaan overspoelt door Belgjes :'D Ik ben half-Belgjeeeeh xD *Woont in België, woont al 12 van de 14 jaar in België, maar heeft een geheel Nederlandse famillie en is daar geboren :'D* Yay! (had ik al gehoord van Chi c; ) Kan er geen Belgen-topic komen ofzuw? c; Haha klinkt goed maar ik denk wel dat er amper op zullen reageren, we zijn maar met 6 ofzo, Jutte, Eva, Liese, ik, Morairty en Chi x'D Beter dan niks? x'D Zijn er eigenlijk meer dan dat ik verwacht had, een paar maand geleden xp Belgje hier ^-^ Die nu bijna een jaar in Nederland woont 7 C= En is Hanna ook geen Belg? @Roseheart, idd ^^ ik dacht in het begin dat dit allemaal Belgen waren O.o Nog een Belg hier 8,5! (,5 xD ) Ieep! c: *heeft een mega big smile opgezet!* 8.5???? en wat ben ik? Mijn familie is Duits, Pools, Frans enzo ik ben in Belgie geboren en woon nu 10 maanden in Nederland Een kwartje xD Maar hoezo 8,5? :'D Zijn we niet met 2 Halfbelgjes? xD Awh ja, en wat jij bent, Alex, daar zou ik écht geen idee van hebben^^ xD Ik zal anders een topic maken waar de Belgjes, half-Belgjes, kwart-Belgjes, achtste-Blegjes,... in kunnen reageren c: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 15:06 | |
| - Roseheart schreef:
- Timefall schreef:
- Lovelypaw schreef:
- Roseheart schreef:
- Ironsoul schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Lovelypaw schreef:
- Roseheart schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Roseheart schreef:
- Timefall schreef:
- Roseheart schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Moriarty schreef:
- @Hierboven,
Ben jij een Belg? x'D *Belgje hier* Whiiiiieeeeee belgje XD Ik ben ook een Belgjeuh! WC wordt stilaan overspoelt door Belgjes :'D Ik ben half-Belgjeeeeh xD *Woont in België, woont al 12 van de 14 jaar in België, maar heeft een geheel Nederlandse famillie en is daar geboren :'D* Yay! (had ik al gehoord van Chi c; ) Kan er geen Belgen-topic komen ofzuw? c; Haha klinkt goed maar ik denk wel dat er amper op zullen reageren, we zijn maar met 6 ofzo, Jutte, Eva, Liese, ik, Morairty en Chi x'D Beter dan niks? x'D Zijn er eigenlijk meer dan dat ik verwacht had, een paar maand geleden xp Belgje hier ^-^ Die nu bijna een jaar in Nederland woont 7 C= En is Hanna ook geen Belg? @Roseheart, idd ^^ ik dacht in het begin dat dit allemaal Belgen waren O.o Nog een Belg hier 8,5! (,5 xD ) Ieep! c: *heeft een mega big smile opgezet!* 8.5???? en wat ben ik? Mijn familie is Duits, Pools, Frans enzo ik ben in Belgie geboren en woon nu 10 maanden in Nederland Een kwartje xD Maar hoezo 8,5? :'D Zijn we niet met 2 Halfbelgjes? xD Awh ja, en wat jij bent, Alex, daar zou ik écht geen idee van hebben^^ xD Ik zal anders een topic maken waar de Belgjes, half-Belgjes, kwart-Belgjes, achtste-Blegjes,... in kunnen reageren c: ik weet het ik ben heel erg internationaal als het om familie gaat xd en oke ^-^ |
| | | Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 15:07 | |
| AAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHH ONWEEEEEER D: *scared in a corner, crying with a big pluche dog* |
| | | 620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 15:08 | |
| - Roseheart schreef:
- Timefall schreef:
- Lovelypaw schreef:
- Roseheart schreef:
- Ironsoul schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Lovelypaw schreef:
- Roseheart schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Roseheart schreef:
- Timefall schreef:
- Roseheart schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Moriarty schreef:
- @Hierboven,
Ben jij een Belg? x'D *Belgje hier* Whiiiiieeeeee belgje XD Ik ben ook een Belgjeuh! WC wordt stilaan overspoelt door Belgjes :'D Ik ben half-Belgjeeeeh xD *Woont in België, woont al 12 van de 14 jaar in België, maar heeft een geheel Nederlandse famillie en is daar geboren :'D* Yay! (had ik al gehoord van Chi c; ) Kan er geen Belgen-topic komen ofzuw? c; Haha klinkt goed maar ik denk wel dat er amper op zullen reageren, we zijn maar met 6 ofzo, Jutte, Eva, Liese, ik, Morairty en Chi x'D Beter dan niks? x'D Zijn er eigenlijk meer dan dat ik verwacht had, een paar maand geleden xp Belgje hier ^-^ Die nu bijna een jaar in Nederland woont 7 C= En is Hanna ook geen Belg? @Roseheart, idd ^^ ik dacht in het begin dat dit allemaal Belgen waren O.o Nog een Belg hier 8,5! (,5 xD ) Ieep! c: *heeft een mega big smile opgezet!* 8.5???? en wat ben ik? Mijn familie is Duits, Pools, Frans enzo ik ben in Belgie geboren en woon nu 10 maanden in Nederland Een kwartje xD Maar hoezo 8,5? :'D Zijn we niet met 2 Halfbelgjes? xD Awh ja, en wat jij bent, Alex, daar zou ik écht geen idee van hebben^^ xD Ik zal anders een topic maken waar de Belgjes, half-Belgjes, kwart-Belgjes, achtste-Blegjes,... in kunnen reageren c: Marte (Camarovi) denk ik ook dus 9 dan (srry als ik het fout heb echt sorry) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 15:09 | |
| - Jaypaw schreef:
- AAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHH ONWEEEEEER D: *scared in a corner, crying with a big pluche dog*
don't be scared everyting will be okey Leuk ze voorspellen morgen onweer en dan is het mijn verjaardag =s Het is al super lang geleden dat het mooi weer was op mijn verjaardag :'( |
| | | James 'Her' Moriarty 126 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 15:09 | |
| - Lionroar schreef:
- Moriarty schreef:
- Kan iemand me uitleggen hoe het nieuwe Quote gedoe werkt? Ik ben nogal in de war x'D
--- @Linn, Jeeej, latijn :'D We hebben dit jaar de Conjunctieven geleerd. Rot dingen :c --- @Quinty, Herkenbaar x'D Iemand heeft het vast al verteld, but I don't care hehe. Klik op het meest rechtse knopje, dan kun je dingen editen en dus onder de quotes posten~ En yeah, Latijn rocks <'3 Maar, COnjuctieven, nooit van gehoord. Krijg ik vast later pas haha.
Dus zo toch he? ... Conjunctieven zijn een erg verwarrende soort werkwoorden, nogal eng D: --- @Bo, Ik vind onweer juist leuk :3 |
| | | Wölf 260 Actief True friends stab you in the front
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 15:11 | |
| Ik woon in Izegem, ligt dicht bij Kortrijk in West-Vlaanderen n.n |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 15:13 | |
| |
| | | Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 15:13 | |
| Ik ben bang voor onweer D: Ik voel me dan bang, en wil me opsluiten in de badkamer, ik denk dat ik dat ook ga doen D: |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 15:15 | |
| - Jaypaw schreef:
- Ik ben bang voor onweer D: Ik voel me dan bang, en wil me opsluiten in de badkamer, ik denk dat ik dat ook ga doen D:
Waarom zo nodig in de badkamer? Als er dan iemand zich aan het wassen is, is dat écht ongemakkelijk, soms! *kijkt fluitend de andere kant op* |
| | | | Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |