|
|
James 'Her' Moriarty 126 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 15:15 | |
| Jeej, nog een Belg :'D --- Ik moet mezelf volgens mij maar eens opnieuw voorstellen :3 Ik ben, al kennen de meest mij wel, Herbert n___n |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 15:16 | |
| Oh, Herbert! Zou je (als je die nog hebt) de foto van het setje van Hiddendance even willen doorsturen? Die was toch van jou hé, of ben ik nu al zo fout? ;$ Ik zou z'n setje graag eens willen vernieuwen want die 's al best oud... ;'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 15:20 | |
| Het setje was een afhaalsetje dus ik het de foto's niet, sorry c; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 15:21 | |
| - Moriarty schreef:
- Het setje was een afhaalsetje dus ik het de foto's niet, sorry c;
Spijtig, want vond het wel een leuke kat c: Maar dan ga ik wel opzoek naar een kat die er iets of wat op lijkt ;'D |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 15:28 | |
| - Moriarty schreef:
- Lionroar schreef:
- Moriarty schreef:
- Kan iemand me uitleggen hoe het nieuwe Quote gedoe werkt? Ik ben nogal in de war x'D
--- @Linn, Jeeej, latijn :'D We hebben dit jaar de Conjunctieven geleerd. Rot dingen :c --- @Quinty, Herkenbaar x'D Iemand heeft het vast al verteld, but I don't care hehe. Klik op het meest rechtse knopje, dan kun je dingen editen en dus onder de quotes posten~ En yeah, Latijn rocks <'3 Maar, COnjuctieven, nooit van gehoord. Krijg ik vast later pas haha.
Dus zo toch he? ... Conjunctieven zijn een erg verwarrende soort werkwoorden, nogal eng D: --- @Bo, Ik vind onweer juist leuk :3 Nee, nu schrijf je in mijn quote ;D Je moet op dat knopje drukken dat zegmaar een papiertje is waarop geschreven is .. xD En oh, haha. Conjuctieven lijken me wel verwarrend ja ;D |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 15:32 | |
| - Lionroar schreef:
- Moriarty schreef:
- Lionroar schreef:
- Moriarty schreef:
- Kan iemand me uitleggen hoe het nieuwe Quote gedoe werkt? Ik ben nogal in de war x'D
--- @Linn, Jeeej, latijn :'D We hebben dit jaar de Conjunctieven geleerd. Rot dingen :c --- @Quinty, Herkenbaar x'D Iemand heeft het vast al verteld, but I don't care hehe. Klik op het meest rechtse knopje, dan kun je dingen editen en dus onder de quotes posten~ En yeah, Latijn rocks <'3 Maar, COnjuctieven, nooit van gehoord. Krijg ik vast later pas haha.
Dus zo toch he? ... Conjunctieven zijn een erg verwarrende soort werkwoorden, nogal eng D: --- @Bo, Ik vind onweer juist leuk :3 Nee, nu schrijf je in mijn quote ;D Je moet op dat knopje drukken dat zegmaar een papiertje is waarop geschreven is .. xD En oh, haha. Conjuctieven lijken me wel verwarrend ja ;D Grieks heeft ze ook, ugh xD Conjunctieven, optatieven en al die rommel :'D Volgend jaar kap ik er mee, dan ben ik er vanaf :3 |
|
| |
Assie 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 15:33 | |
| Ben ik de enige die aparte topics voor Nederlanders en Belgen lichte onzin vind?:') Achja, kan ik zijn. |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 15:34 | |
| - Mockingpaw schreef:
- Ben ik de enige die aparte topics voor Nederlanders en Belgen lichte onzin vind?:') Achja, kan ik zijn.
Mweh, eig. wel... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 15:35 | |
| - Mockingpaw schreef:
- Ben ik de enige die aparte topics voor Nederlanders en Belgen lichte onzin vind?:') Achja, kan ik zijn.
Eigenlijk niet, maar anders spammen we hier nog meer onder xD Dat is soms ook lichte onzin, toch? xp |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 15:36 | |
| - Timefall schreef:
- Lionroar schreef:
- Moriarty schreef:
- Lionroar schreef:
- Moriarty schreef:
Dus zo toch he? ... Conjunctieven zijn een erg verwarrende soort werkwoorden, nogal eng D: --- @Bo, Ik vind onweer juist leuk :3 Nee, nu schrijf je in mijn quote ;D Je moet op dat knopje drukken dat zegmaar een papiertje is waarop geschreven is .. xD En oh, haha. Conjuctieven lijken me wel verwarrend ja ;D Grieks heeft ze ook, ugh xD Conjunctieven, optatieven en al die rommel :'D Volgend jaar kap ik er mee, dan ben ik er vanaf :3 Het is me gelukt! C: Het nieuwe quote gedoe was even verwarrend :3 *Innerlijke juich* Ik kan op mijn school geen Grieks doen :c
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 15:36 | |
| Iemand die een kader voor me wilt maken voor Frogkit -paw -eye? En nog-niet-bestaand account ;') |
|
| |
Wölf 260 Actief True friends stab you in the front
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 15:37 | |
| - Mockingpaw schreef:
Njah het is es leuk om te zien wie er allemaal Belg is en waar iedereen woont? Ik ga niet laten om hier in dit topic te posten omdat er een 'Belgen'topic is hoor x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 15:39 | |
| - Ironsoul schreef:
- Mockingpaw schreef:
Njah het is es leuk om te zien wie er allemaal Belg is en waar iedereen woont? :)Ik ga niet laten om hier in dit topic te posten omdat er een 'Belgen'topic is hoor x3 Ik vind het topic persoonlijk nogal overbodig :I |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 15:48 | |
| - Moriarty schreef:
- Timefall schreef:
- Lionroar schreef:
- Moriarty schreef:
- Lionroar schreef:
- Moriarty schreef:
Dus zo toch he? ... Conjunctieven zijn een erg verwarrende soort werkwoorden, nogal eng D: --- @Bo, Ik vind onweer juist leuk :3 Nee, nu schrijf je in mijn quote ;D Je moet op dat knopje drukken dat zegmaar een papiertje is waarop geschreven is .. xD En oh, haha. Conjuctieven lijken me wel verwarrend ja ;D Grieks heeft ze ook, ugh xD Conjunctieven, optatieven en al die rommel :'D Volgend jaar kap ik er mee, dan ben ik er vanaf :3 Het is me gelukt! C: Het nieuwe quote gedoe was even verwarrend :3 *Innerlijke juich* Ik kan op mijn school geen Grieks doen :c
Ghege, ik hou ermee op, maar dat is lichtelijk door de leerkracht *Fluit onschuldig* |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 15:53 | |
| - Moriarty schreef:
- Ironsoul schreef:
- Mockingpaw schreef:
Njah het is es leuk om te zien wie er allemaal Belg is en waar iedereen woont? :)Ik ga niet laten om hier in dit topic te posten omdat er een 'Belgen'topic is hoor x3 Ik vind het topic persoonlijk nogal overbodig :I Tja xd voor jouw is het mss niet nodig maar ik wordt hier ook niet aanvaard en daar wel dus is vind het persoonlijk wel een goed idee C= Bovendien vind ik het ook wel leuk om te zien wie er allemaal een belg is maar dat is natuurlijk mijn mening. |
|
| |
ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 16:18 | |
| hoii |
|
| |
Stephano~ 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 16:20 | |
| Dat moment je net in bed ligt met je laptop op je schoot, en je het ijs beneden hebt laten liggen T.Te |
|
| |
ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 16:21 | |
| dat moment dat je inspiratie hebt voor een verhaal/forum, maar je niet weet waar je mee moet beginnen :c |
|
| |
Stephano~ 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 16:24 | |
| |
|
| |
Wölf 260 Actief True friends stab you in the front
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 16:28 | |
| Wow wat me opvalt hier is dat er altijd wel iemand is die aanvallende commentaar/kritiek heeft als iemand es iets doet of zegt of whatever... Laat iedereen es in vrede topics aanmaken en posten? Daar is het dit deel van het forum toch voor bedoeld? Niemand hoeft toch te verantwoorden waarom hij of zij een topic aanmaakt, als het zo is, dan is het zo, punt?
&no offence, gewoon een vaststelling (: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|