|
|
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 13:59 | |
| OMG YES YES YES <3 Ik sta 73 punten met 1 minpunt C: Voor Havo 3 heb je minimaal 66 punten met max. 1 minpunt nodig, dus zoals ik nu sta betekent dat ik naar HAVO 3 ga <3 |
|
| |
50 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 14:05 | |
| Wuh? Hoe werkt dat dan met die punten? :'D Wij mogen max. 3 of 4 (weet niet precies xD) getelde onvoldoendes (5 = 1 getelde, 4 = 2 getelde etc.) en max. 1 groepsgemiddelde onder de 6 (een groep is bijv. de talen) |
|
| |
James 'Her' Moriarty 126 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 14:07 | |
| @Hierboven, Ben jij een Belg? x'D *Belgje hier* |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 14:15 | |
| - Roankit schreef:
- Wuh? Hoe werkt dat dan met die punten? :'D
Wij mogen max. 3 of 4 (weet niet precies xD) getelde onvoldoendes (5 = 1 getelde, 4 = 2 getelde etc.) en max. 1 groepsgemiddelde onder de 6 (een groep is bijv. de talen) Al je gemiddelde cijfers van je hoofdvakken{ne, la, gr, fa, du, en, gs, ak, wi, bi, ec, nask, na, sk, ma en bv} bij elkaar optellen, dan kom je uit op een getal en bij mij is dat 72 punten. Dan kan je ook nog een pluspunt krijgen. Dat is als je gemiddeld hoger dan 7 heb voor je bijvakken {mu, gd, lo, tc} Minpunten zijn voor onvoldoendes, 5 is 1 minpunt. 4 is 2 minpunten. 3 is 3 minpunten. Zo gaat het bij ons in de HAVO op school :3 |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 14:27 | |
| En toen had je net een half uur in de regen gestaan en gelopen en gedaan, omdat het kan xD Dat had ik gewoon even nodig :'D |
|
| |
50 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 14:28 | |
| |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 14:29 | |
| - Moriarty schreef:
- @Hierboven,
Ben jij een Belg? x'D *Belgje hier* Whiiiiieeeeee belgje XD |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 14:30 | |
| - Camomilepelt schreef:
- Moriarty schreef:
- @Hierboven,
Ben jij een Belg? x'D *Belgje hier* Whiiiiieeeeee belgje XD Ik ben ook een Belgjeuh! WC wordt stilaan overspoelt door Belgjes :'D |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 14:32 | |
| - Roseheart schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Moriarty schreef:
- @Hierboven,
Ben jij een Belg? x'D *Belgje hier* Whiiiiieeeeee belgje XD Ik ben ook een Belgjeuh! WC wordt stilaan overspoelt door Belgjes :'D Ik ben half-Belgjeeeeh xD *Woont in België, woont al 12 van de 14 jaar in België, maar heeft een geheel Nederlandse famillie en is daar geboren :'D* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 14:33 | |
| - Timefall schreef:
- Roseheart schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Moriarty schreef:
- @Hierboven,
Ben jij een Belg? x'D *Belgje hier* Whiiiiieeeeee belgje XD Ik ben ook een Belgjeuh! WC wordt stilaan overspoelt door Belgjes :'D Ik ben half-Belgjeeeeh xD *Woont in België, woont al 12 van de 14 jaar in België, maar heeft een geheel Nederlandse famillie en is daar geboren :'D* Yay! (had ik al gehoord van Chi c; ) Kan er geen Belgen-topic komen ofzuw? c; |
|
| |
Stephano~ 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 14:35 | |
| Ik faal echt in setjes maken ;o; *Points at Spitfire's setje* |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 14:43 | |
| - Roseheart schreef:
- Timefall schreef:
- Roseheart schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Moriarty schreef:
- @Hierboven,
Ben jij een Belg? x'D *Belgje hier* Whiiiiieeeeee belgje XD Ik ben ook een Belgjeuh! WC wordt stilaan overspoelt door Belgjes :'D Ik ben half-Belgjeeeeh xD *Woont in België, woont al 12 van de 14 jaar in België, maar heeft een geheel Nederlandse famillie en is daar geboren :'D* Yay! (had ik al gehoord van Chi c; ) Kan er geen Belgen-topic komen ofzuw? c; Haha klinkt goed maar ik denk wel dat er amper op zullen reageren, we zijn maar met 6 ofzo, Jutte, Eva, Liese, ik, Morairty en Chi x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 14:44 | |
| - Camomilepelt schreef:
- Roseheart schreef:
- Timefall schreef:
- Roseheart schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Moriarty schreef:
- @Hierboven,
Ben jij een Belg? x'D *Belgje hier* Whiiiiieeeeee belgje XD Ik ben ook een Belgjeuh! WC wordt stilaan overspoelt door Belgjes :'D Ik ben half-Belgjeeeeh xD *Woont in België, woont al 12 van de 14 jaar in België, maar heeft een geheel Nederlandse famillie en is daar geboren :'D* Yay! (had ik al gehoord van Chi c; ) Kan er geen Belgen-topic komen ofzuw? c; Haha klinkt goed maar ik denk wel dat er amper op zullen reageren, we zijn maar met 6 ofzo, Jutte, Eva, Liese, ik, Morairty en Chi x'D Beter dan niks? x'D Zijn er eigenlijk meer dan dat ik verwacht had, een paar maand geleden xp |
|
| |
» Quinty «3 « 131 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 14:44 | |
| Zal ik overnieuw gaan beginnen met Animal Crossing New Leaf en dan een Live Blog aanmaken hier, daily update? :'3 |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 14:46 | |
| - Roseheart schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Roseheart schreef:
- Timefall schreef:
- Roseheart schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Moriarty schreef:
- @Hierboven,
Ben jij een Belg? x'D *Belgje hier* Whiiiiieeeeee belgje XD Ik ben ook een Belgjeuh! WC wordt stilaan overspoelt door Belgjes :'D Ik ben half-Belgjeeeeh xD *Woont in België, woont al 12 van de 14 jaar in België, maar heeft een geheel Nederlandse famillie en is daar geboren :'D* Yay! (had ik al gehoord van Chi c; ) Kan er geen Belgen-topic komen ofzuw? c; Haha klinkt goed maar ik denk wel dat er amper op zullen reageren, we zijn maar met 6 ofzo, Jutte, Eva, Liese, ik, Morairty en Chi x'D Beter dan niks? x'D Zijn er eigenlijk meer dan dat ik verwacht had, een paar maand geleden xp Belgje hier ^-^ Die nu bijna een jaar in Nederland woont |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 14:47 | |
| - Meadowdawn schreef:
- Zal ik overnieuw gaan beginnen met Animal Crossing New Leaf en dan een Live Blog aanmaken hier, daily update? :'3
*Kijkt vragend naar (zowat alle) woorden die ze niet begrijpt maar besluit niets te vragen* xD Ik zeg gewoon ja ;p En dat setje van Splitfire is mooi! En dat (is het Chinees?) zinnetje daarbij is echt Nice! |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| - Lovelypaw schreef:
- Roseheart schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Roseheart schreef:
- Timefall schreef:
- Roseheart schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Moriarty schreef:
- @Hierboven,
Ben jij een Belg? x'D *Belgje hier* Whiiiiieeeeee belgje XD Ik ben ook een Belgjeuh! WC wordt stilaan overspoelt door Belgjes :'D Ik ben half-Belgjeeeeh xD *Woont in België, woont al 12 van de 14 jaar in België, maar heeft een geheel Nederlandse famillie en is daar geboren :'D* Yay! (had ik al gehoord van Chi c; ) Kan er geen Belgen-topic komen ofzuw? c; Haha klinkt goed maar ik denk wel dat er amper op zullen reageren, we zijn maar met 6 ofzo, Jutte, Eva, Liese, ik, Morairty en Chi x'D Beter dan niks? x'D Zijn er eigenlijk meer dan dat ik verwacht had, een paar maand geleden xp Belgje hier ^-^ Die nu bijna een jaar in Nederland woont nog een Belgje hierzo, die Eva^^ |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| - Meadowdawn schreef:
- Zal ik overnieuw gaan beginnen met Animal Crossing New Leaf en dan een Live Blog aanmaken hier, daily update? :'3
klinkt best interessant :3 Dat laat me er aan denken dat ik ook nog een Animal Crossing spel heb liggen voor de WII... |
|
| |
» Quinty «3 « 131 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 14:49 | |
| - Roseheart schreef:
- Meadowdawn schreef:
*Kijkt vragend naar (zowat alle) woorden die ze niet begrijpt maar besluit niets te vragen* xD Ik zeg gewoon ja ;p
Hhahahah xD Je mag alles vragen, als je wilt hoor :') Animal Crossing New Leaf [ACNL] is een 3DS spel en, ik geloof, 5e in de Animal Crossing generatie. Je speelt een persoontje in een dieren dorp, waar jij de burgemeester bent en dan moet je er voor zorgen dat jouw drop/stad zo goed mogelijk wordt x'D Ik wilde een Live Blog opzetten, wat betekend dat ik screencaps neem en die dan hier post met uitleg wat er gebeurd :') Dat doe ik elke dag xD |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 jun 2013 - 14:51 | |
| - Lovelypaw schreef:
- Roseheart schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Roseheart schreef:
- Timefall schreef:
- Roseheart schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Moriarty schreef:
- @Hierboven,
Ben jij een Belg? x'D *Belgje hier* Whiiiiieeeeee belgje XD Ik ben ook een Belgjeuh! WC wordt stilaan overspoelt door Belgjes :'D Ik ben half-Belgjeeeeh xD *Woont in België, woont al 12 van de 14 jaar in België, maar heeft een geheel Nederlandse famillie en is daar geboren :'D* Yay! (had ik al gehoord van Chi c; ) Kan er geen Belgen-topic komen ofzuw? c; Haha klinkt goed maar ik denk wel dat er amper op zullen reageren, we zijn maar met 6 ofzo, Jutte, Eva, Liese, ik, Morairty en Chi x'D Beter dan niks? x'D Zijn er eigenlijk meer dan dat ik verwacht had, een paar maand geleden xp Belgje hier ^-^ Die nu bijna een jaar in Nederland woont 7 C= En is Hanna ook geen Belg? @Roseheart, idd ^^ ik dacht in het begin dat dit allemaal Belgen waren O.o |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|