Algemene Onzin Topic - Pagina 41

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 45 ... 50  Volgende
Locustpaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 41 DPKsfdL
Alexandra/ Alexx
122
Actief

CAT'S PROFILE
Locustpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 20 jun 2013 - 21:52

Lionroar schreef:
Locustpaw schreef:
In Belgie ja maar in Nederland niet
Klopt niet Mijn vakantie begint 29 Juni.
In Limburg hebben we als eerste vakantie xD

dat is omdat nederland zo slim was om de vakantie tijden te verdelen zodat er niet te veel file is tijdens de vakantie
Terug naar boven Ga naar beneden
Moriarty
Member
James 'Her' Moriarty
126
Actief
Moriarty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 20 jun 2013 - 21:53

Whiiieee~
Nog een keer gepost c:
camarovi
Member
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 20 jun 2013 - 21:53

iemand zin in een topicje?
Lionroar
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 41 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar

Locustpaw schreef:
Lionroar schreef:
Locustpaw schreef:

dat is omdat nederland zo slim was om de vakantie tijden te verdelen zodat er niet te veel file is tijdens de vakantie
Yep (: Officieel hoef ik nog maar 2 dagen echt iets te doen, de laatste twee dagen voor de proefwerkweek. En dan nog volgende week vrijdag rapport ophalen en ik ben klaar.
Whispersong
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 41 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 20 jun 2013 - 21:54

LIMBUUUUUUUUUUURG x3
Locustpaw
Member
Alexandra/ Alexx
122
Actief

CAT'S PROFILE
Locustpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 20 jun 2013 - 21:55

Lionroar schreef:
Locustpaw schreef:
Lionroar schreef:
Locustpaw schreef:

Yep (: Officieel hoef ik nog maar 2 dagen echt iets te doen, de laatste twee dagen voor de proefwerkweek. En dan nog volgende week vrijdag rapport ophalen en ik ben klaar.

ik wil mijn raport niet krijgen..... ik hoef het niet te krijgen want ik was toch tijdens de toetsenweken ziek......

wow ik praat echt veel! Ik zit nog maar 2 uur of zo op Locustpaw en moet je zien http://warriorcats.bigforumpro.com/memberlist?mode=today_posters
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 20 jun 2013 - 21:56

Mja, eigenlijk wel x'D
Mijn moeder wilt ook beginnen, maar die koopt dus de hele tijd van die dingen die niet echt goed voor je zijn dan x'd Dus elke keer als ze zoiets koopt krijg ik 5 pakjes met voetbalkaartjes :'D
Ik heb er nu al 30 te goed, dus dat zegt iets over mijn moeder's ruggengraat c:

WHOOOOO ~
Algemene Onzin Topic - Pagina 41 A5deY4E_460sa
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 20 jun 2013 - 22:09

Shrewleap schreef:
Mja, eigenlijk wel x'D
Mijn moeder wilt ook beginnen, maar die koopt dus de hele tijd van die dingen die niet echt goed voor je zijn dan x'd Dus elke keer als ze zoiets koopt krijg ik 5 pakjes met voetbalkaartjes :'D
Ik heb er nu al 30 te goed, dus dat zegt iets over mijn moeder's ruggengraat c:

WHOOOOO ~
Algemene Onzin Topic - Pagina 41 A5deY4E_460sa

Haha handige manier om voetbalkaarten te krijgen x'D
Locustpaw
Member
Alexandra/ Alexx
122
Actief

CAT'S PROFILE
Locustpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 20 jun 2013 - 22:10

Bij mij vreet mijn stiefzus al het snoep dat er bestaat en wat ze kan eten zonder een allergische reactie en toch heeft ze maat 35/36 en dat moet ik aanzien. Ik eet bijna geen snoep en ik...........

ik wil Posten met Locustpaw maar ik heb nergens om te posten :'(
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 20 jun 2013 - 22:26

Inderdaad, maar ik heb het ongeluk dat ik altijd stapels met dubbelen heb en mijn favorieten zitten er dan steeds net niet tussen x'D

@Alex;;
Bij mijnin de klas zit er ook zo een ;-;
Maar in klas is iedereen gewoon slank en dan zeggen ze dat ze dik zijn en ben ik echt ._. dan ben ik echt ..
Locustpaw
Member
Alexandra/ Alexx
122
Actief

CAT'S PROFILE
Locustpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 20 jun 2013 - 22:29

@Soof ja en voor al als je de hele tijd in een klas terecht komt met graat magere kinderen en dan ben je zelf dikker.....
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 20 jun 2013 - 22:32

Locustpaw schreef:
@Soof ja en voor al als je de hele tijd in een klas terecht komt met graat magere kinderen en dan ben je zelf dikker.....
Dat is mijn klas dus xD
Bijna iedereen op mijn school is zo, maar niemand pest ofzo, niemand heeft ooit tegen me gezegd dat ik dik ben en daar ben ik ook heel blij mee.
Locustpaw
Member
Alexandra/ Alexx
122
Actief

CAT'S PROFILE
Locustpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 20 jun 2013 - 22:33

@Soof dan is jou school heel anders dan de mijne..............
op de basisschool werd ik er elke dag mee gepest dat ik dikker ben en op mijn middelbare school word je er minder mee gepest maar het komt nog wel voor...
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 20 jun 2013 - 22:33

@Tadic, heb ik ook altijd voor bij van die verzamacties ^^ Mag ik vragen hoeveel je er al hebt? C= wil ik het wel weten? c:
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 20 jun 2013 - 22:37

Mijn school is ook erg vriendelijk vergeleken met verhalen die ik heb gehoord, ik heb nog nooit iemand gezien die werd gepest, plagen komt wel voor maar daar lacht iedereen dan wel om. Er wordt alleen geslagen met dat ene vervelende spel dat je een rondje met je vingers maakt en als je er dan in kijkt, maar verder komen de meeste mensen wel voor elkaar op.

@Nele;;
Je m'appelle Soof x'D
Nog geen, aangezien ze nog niet in de winkel waren toen ik de laatste keer keek. Maar als de site het goed heeft, zijn ze er nu wel, dus ga ik mijn moeder pushen totdat ze het eindelijk doet d:
Locustpaw
Member
Alexandra/ Alexx
122
Actief

CAT'S PROFILE
Locustpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 20 jun 2013 - 22:39

@Soof dan heb je echt geluk!

Iemand een topic met Locustpaw of Sharpkit? Het liefst Locustpaw
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 20 jun 2013 - 22:50

Shrewleap schreef:
Mijn school is ook erg vriendelijk vergeleken met verhalen die ik heb gehoord, ik heb nog nooit iemand gezien die werd gepest, plagen komt wel voor maar daar lacht iedereen dan wel om. Er wordt alleen geslagen met dat ene vervelende spel dat je een rondje met je vingers maakt en als je er dan in kijkt, maar verder komen de meeste mensen wel voor elkaar op.

@Nele;;
Je m'appelle Soof x'D
Nog geen, aangezien ze nog niet in de winkel waren toen ik de laatste keer keek. Maar als de site het goed heeft, zijn ze er nu wel, dus ga ik mijn moeder pushen totdat ze het eindelijk doet d:

Oh oeps sorry Soof C= Ik hoop voor jouw dat ze er nog zijn en veel succes met verzamelen dan x'D

@Alexandra, Misschien topic Sharpkit x Burnsoul?
Locustpaw
Member
Alexandra/ Alexx
122
Actief

CAT'S PROFILE
Locustpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 20 jun 2013 - 23:00

@Nele oke and call me Alexx ^-^
wie maakt? en spt of normaal?
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 20 jun 2013 - 23:05

Locustpaw schreef:
@Nele oke and call me Alexx ^-^
wie maakt? en spt of normaal?

[stripe] Ik ben echt niet goed in namen xD [/stripe] Zou jij hem willen maken? Ik heb morgen nog wel een examen tot aan de middag dus ik kan wat later reageren sorry daarvoor. En voor mij maakt het niet uit of het SPT is of normaal, kies jij maar C=
Locustpaw
Member
Alexandra/ Alexx
122
Actief

CAT'S PROFILE
Locustpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedo 20 jun 2013 - 23:14

@Nele oke (even dat je het weet het word spt)
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 41 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 45 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: