We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| di 10 dec 2013 - 14:16
Crystalpaw, Dat plaatje is véél te klein om een sheet te maken..! Ook waren de slotjes weer dicht door de aanvraag van Vanilladrop. Vanilladrop, Moet de naam erop? En wil je er een tekstje bij? Wat voor kader wil je trouwens?
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| wo 11 dec 2013 - 7:05
Kader mag eventueel later wel komen :3 Gelieve een sierlijk lettertype voor de naam op de sig, verder geen tekst ofzo. Hoeft niet perse een naam op de ava :3
Fairfaith
Member
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| wo 11 dec 2013 - 16:20
Hier is de (langverwachte) kader voor Psychevoice c: Ik hoop dat je 'm leuk vind, maar ik kan er nog steeds bijna alles aan veranderen! ;3 Ik vind 'm qua kleurencombinatie eigenlijk best wel mooi, ook al zeg ik 't zelf xD
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| wo 11 dec 2013 - 16:27
Wow, echt een geweldige kader Lis Super bedankt >:3
Hehe, en nu ga ik je meteen om een andere gunst vragen, kan jij btw dus plaatjes bewerken door er een rozig effect overheen te gooien, want wil heel Psyche d'r setje rozig maken :3
Fairfaith
Member
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| do 12 dec 2013 - 11:49
Sheet! (Big Pic) Naam account + erop? Nirwana + ja Kleur + font voor naam? Zwart / font: iets moois Tekstje? (Ik weet niet of mijn Engels zo juist is, dus zet het er wel juist op alsjeblieft :3) Kurt Cobain, he is my pole star, he is my moon, .. He is the master of Nirvana .. Font voor tekstje? Iets moois :3 en zwart Kleur + font tekst (post)? Ook zwart en weer iets moois, goed leesbaar Randje? Dat mag Kleur randje? Swart graag x3 Plaatje of zoeken? Plaatje plaatje: http://hjoven.hola.com/moda/2008/03/24/kurt-cobain.jpg (Als die gaat ?) extra: Alvast héél erg bedankt :3
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| do 12 dec 2013 - 14:04
Ik heb voor Wheatkit de avatar en signature al klaar c; Dat kost me net iets minder tijd dan een kader en jij was al het langste aan het wachten, Bunny =3 Ik hoop dat je 't mooi vind.
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| do 12 dec 2013 - 16:48
Sheet + Ava + Os. - Voor andere RPG. Naam account + erop? Maze - Ja , op de Sheet en de OS. aub :3 Kleur + font voor naam? Kies maar iets moois. Tekstje? : Hell is empty, and all the devils are here. - Sheet en OS. Font voor tekstje? Doe maar iets moois. Kleur + font tekst (post)? ehm het is voor een wat donkerdere rpg ( Zombie apocalypse ) Dus zelf ook iets donkers of juist lichts. Randje? Jup Kleur randje? maakt niet echt uut. Plaatje('s) of uiterlijk? : http://guardianlv.com/wp-content/uploads/2013/10/21.jpg http://www.telegrafi.com/fo/2010/monica%20bellucci%202.jpg
CAT'S PROFILE Age: 28 moons full of sunday's Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| do 12 dec 2013 - 17:11
Fairfaith schreef:
Ik heb voor Wheatkit de avatar en signature al klaar c; Dat kost me net iets minder tijd dan een kader en jij was al het langste aan het wachten, Bunny =3 Ik hoop dat je 't mooi vind.
CAT'S PROFILE Age: I'm a cute newborn kitten Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| ma 23 dec 2013 - 11:39
Stormypaw, Sorry, maar ik ben alweer verleerd om gewone sheets te maken... Wil je dat ik er een andere kader van maak voor je, of niet?
Specklepaw, Hier komt je kader:
Once upon a time, we burned bright
Ik hoop dat je hem goed vind, zo? Als ik wat moet veranderen, of het tekstje moet aanpassen, geef je maar een seintje. Dat kost wel wat werk en het is dan het mooiste als het tekstje net hetzelfde aantal letters heeft als het huidige tekstje, anders wordt het weer een hele puzzel... ;$
De slotjes gaan tijdelijk ALLEMAAL dicht tot ik alles weer heb bijgewerkt! Het wordt nu al zeer onduidelijk voor mij... Gelieve dus GEEN aanvraagjes meer te plaatsen tot ik aangeef dat dit weer mogelijk is!