We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik wil een kader! Naam + erop; Lewis Blackwood Kleur + font; Donker+Evanscent (klik) Tekstje; ~ Kleur + font; ~ Soort kader; Little Special Foto('s)http://images2.layoutsparks.com/1/225545/dark-woods-forest-image.jpg Effecten; ~ Randje (indien mogelijk); Doorzichtig Extra; Jouw kaders/setjes zijn geweldig :3
Laatst aangepast door Daykit* op za 11 jan 2014 - 13:02; in totaal 3 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| za 11 jan 2014 - 11:55
Alle slotjes zijn dicht, en er zijn lijstjes in de beginpost geplaatst. Zouden degene die in de slotjes staan hun post even kunnen bewerken met de edit-knop en het nieuwe lijstje kunnen invullen in dezelfde post? Gewoon even om alles op orde te krijgen. ;p Ik zal de lijstjes ook hieronder nog 'ns even posten.
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| za 18 jan 2014 - 13:14
Denise, Ik zal het zo meteen gaan veranderen ;3
De kader voor Newdawn is ook klaar. Hij is wel niet zo groot / lang, maar ik hoop dat dat niet te erg is? x$ En euh, je wilde dit soort kader, toch?^^"
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| ma 27 jan 2014 - 15:05
Ik heb een aantal meeneemsetjes gemaakt. Je kan ze terugvinden in de beginpost, maar hier plaats ik ze ook maar even ;3
Setje 1:
Setje 2:
Setje 3:
Setje 4:
Setje 5:
Setje 6:
Setje 7:
Setje 8:
Setje 9:
Aparte Avatars:
en
Van de aparte avatars zal ik nog wel een onderschrift aanmaken als het aangevraagd wordt. Om een meeneemsetje aan te vragen, vul je gewoon het normale lijstje in, maar wordt de titel veranderd naar 'Meeneemsetje' en worden er een aantal dingen aangepast. Het goede lijstje is te vinden in de beginpost. Ik heb de plaatjes ook nog allemaal, dus die kan je me gewoon vragen als je dat wilt. De tekst kan nog gewoon erop gezet worden, en alles kan nog aangepast worden; No worries ;D
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| ma 27 jan 2014 - 16:49
Ik wil een meeneemsetje! Nummer v/h setje; 9 Naam + erop + op ava / os; ja graag, beide. Sandfur Kleur + font; iets wat erbij past Tekstje op os; / Kleur + font; / Effecten; misschien iets van een zandstorm bij de os? Extra; alvast bedankt
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| ma 27 jan 2014 - 18:22
Ik had mijn post ook al aangepast ^.^
Maar over setje 2, een hele tijd geleden had ik een kader voor iemand gemaakt met dat plaatje. Geen idee of de eigenaar van het account het erg zal vinden als iemand met hetzelfde plaatje een setje heeft. (Het topic) Ik dacht: ik zeg het even ^^
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| ma 27 jan 2014 - 20:28
Gepost door iemand die niet weet of de slotjes vol zitten...
Ik wil een onderschrift! Naam + erop; Tallkit, alleen als het mooi wordt... Kleur + font; ^^Zie hierboven Tekstje; - Kleur + font; ... Foto('s); https://2img.net/r/ihimg/a/img62/9089/mj6g.jpg Effecten; Eeehm.. Zeg maar wat mooi wordt Soort randje; Doorzichtig ;D Extra; Kan 'ie ongeveer net zo groot worden als mijn os die ik nu heb? (of iets kleiner)
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| wo 29 jan 2014 - 8:58
Hier is de kader dan voor Demontail. Hij is niet echt geweldig goed gelukt, moet ik toegeven, maar het is nogal een moeilijk plaatje om een kader mee te maken en ik vond geen leuke achtergrondkleur dus heb ik maar een groene tint uit de ogen gehaald x$ Als je er iets anders aan wilt, laat het dan maar even weten! ;3
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| wo 29 jan 2014 - 9:11
Newyear
A new start
Hier is de kader voor Newyear! Als je 'm niet meer nodig hebt (aangezien het voor een kittenaanmelding was), heel erg sorry dan voor de laatheid! Maar dan gebruik je 'm gewoon niet ;D
post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay