We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Het zijn er 2 geworden, 1 met gif en 1 zonder, aangezien het me niet van de eerste keer wilde lukken en ik er té veel tijd in heb moeten steken en ik geïrriteerd was door m'n vreselijke nekpijn -_- Sorry daarvoor... Ik hoop dat één van deze twee wel goed is? ='3
Snowdot
Tears are words the heart can't express
Ik hoop dat de kader zo goed is? Als je wilt dat ik de kleur aanpas, de lettergrootte,... dan zeg je het maar. Bij dit soort kaders kan ik wel geen gedownloade fonts gebruiken, sorry daarvoor. Als tekstje heb ik trouwens gewoond dat vanuit je onderschrift gebruikt, moest je dat nog niet opgemerkt hebben^^"
post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay post here yay
De rest komt morgen of in het weekend. Sorry guys, maar ik heb nu even geen tijd meer... Tijd lijkt korter en korter te worden naar mate ik verder het schooljaar in trek... D': Ik hoop dat jullie kunnen wachten; 't Spijt me 3
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| za 30 nov 2013 - 15:28
All that is gold does not glitter, Not all those who wander are lost
Hier is de kader voor Goldenkit. Ik heb 'm ook met de naam gewoon boven de quote en het plaatje gewoon zonder tekst op. Deze kader vind je terug in onderstaande spoiler. Ik hoop dat je 'm leuk vind!
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| ma 2 dec 2013 - 18:32
Bunny, Dat plaatje is te klein voor een os. Ik kan er wel een klein sigje van maken, maar dan wordt het gewoon enkel de foto met 'n randje rond want ik krijg 'r echt geen tekst of zo meer bij.. x$ Heb je misschien nog een ander plaatje?
Emma, It's a pleasure ;3
CROSS THE FROZEN LAKE
Kadertje voor Frostlake. Ik hoop dat 'ie goed is zo. Als ik er wat aan moet veranderen dan schreeuw je maar even, maar niet in mijn oor^^" Kies die van iemand anders maar uit dan ;D
TAG: HERE | WORDS: HERE | NOTES | ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| ma 9 dec 2013 - 15:08
De slotjes waren eigenlijk wel dicht, maar ik zal het maar eens door de vingers zien c; Ik zal proberen alles vandaag nog af te maken, tussen het studeren door ;3 Sorry voor het lange wachten..!
Het onderschrift is misschien best wel simpel en vaag, maar om de een of andere reden komt er steeds een raar effect op gimp... x$ Ik hoop dat 'ie zo goed is?
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| ma 9 dec 2013 - 19:39
Ik wil graag een setje (Ava, Sig & event. ook een kader/sheet) De oogkleur moet licht rozig/paars zijn aangezien Albino's dit hebben en het huidige setje te overdreven is. http://500px.com/photo/54188784
Onderwerp: Re: Lolly McMuffin ||Setjes Shopje|| ma 9 dec 2013 - 20:25
Sheet! Naam account + erop? Mangokit Kleur + font voor naam? maakt niet uit, kies maar iets dat dudelijk te zien is Tekstje? As Sweet Like A Mango Font voor tekstje? / Kleur + font tekst (post)? Het zelfde al de kleur + font voor naam Randje? Hoeft niet echt Kleur randje? Plaatje of zoeken? plaatje: http://th00.deviantart.net/fs71/200H/f/2011/176/4/f/4f9b1f70eb8004469f84bb73fe58165c-d3jzjzn.jpg
Plaatje('s) of uiterlijk? plaatje hierboven ^^ extra:/